X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MOH:WF


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/10-12 19:35 
Så kom det ind af døren i dag, og jeg glædede mig som et lille barn til at spille MP da jeg var ret vild med det gamle spils MP del. I dette spil er det da godt nok noget fucked up, 9 ud af 10 gange spawner man (jeg) lige i nærheden af fjenden, eller fjenden spawner bag mig og man har ved gud ikke en chance for at få en god KD ratio. Nu får spillet en chance med SP delen, og hvis det også sutter ryger det til salg :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/10-12 20:01 
Der er et eller andet vanvittigt retro over spillets undertitel. "Warfighter". Jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, når jeg ser reklamerne :)
AV Intelligent Terminal
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/10-12 22:33 
De video sekvenser der kommer er for syge, ansigtet ser helt ægte ud, hvornår får man sådan noget ingame mon? :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/10-12 22:57, rettet 25/10-12 22:57 
Det sker nok ret hurtigt. Det' jo det, de unge vil ha'. Håber bare, at de også giver sig til at ofre lidt flere clock cycles på de ting, der virkelig har noget skulle sige ifm. troværdigheden af oplevelsen.

Men seriøst... "Warfighter"? Det kunne sagtens være titlen på et dårligt 8-bits spil. Lyder som en titel, en 5-årig har fundet på :D
AV Intelligent Terminal
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/10-12 23:40 
He he he, ja det lyder ikke lige så helt godt ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 25/10-12 23:47 
Du skal bare klikke Fall Back i stedet for Team Spawn, som den vælger automatisk, hvis muligt. Det hjælper.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-12 08:31 
Jeg har skrevet lidt om hvad jeg syntes om det her:
http://www.gamere.dk/playstation/anmeldelser/1600-medal-of-honor-warfighter-ps3

Selvom det ikke er nævnt ved navn i artiklen, så syntes jeg at der er lagt for man kræfter i at efterligne CoD.
Efter hvad jeg har hørt om Black Ops 2's kampagne, lyder det som om at det er et spil der har udviklet sig, frem for blot at efterligne sig selv igen, men nu må vi se når det endeligt kommer ud om en uge.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig