X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fifa 11 til Fifa 13


Svar
TLTLSkrevet 25/10-12 16:07, rettet 25/10-12 23:19 
Hejsa.

Jeg har for nyligt investeret i Fifa 13 og har utroligt svært ved at vænne mig til den måde forsvar fungerer på, da jeg er vant til i længere tid at spille Fifa 11.

Spillede ikke Fifa 12 så ved ikke om det er det samme der.

Jeg kender godt til 2-knaps konfigurationen hvor man kun bruger 2 knapper til at spille med, men det er så også for simpelt.

Men jeg tænkte om det er muligt at lege med indstillingerne så man kan forsvare på samme måde som i fifa 11, eller at jeg bare skal lære det nye system og det ikke er noget man kan ændre?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
CronossCronossSkrevet 25/10-12 16:33 
Fifa 12 ændrede fuldstændig det defensive spil, hvilket var ret svært at vænne sig til. Jeg syntes dog at ændringen var til det bedre og vil klart anbefale at lære det at kende. Fifa 13 er dog lidt mere tilgivende, så de har trukket lidt i land. Jeg har ikke prøvet at ændre det, men jeg mener at erindre, at Fifa 12 tillod spilleren at spille på en måde, der mindede mere om Fifa 11.
TLTLSkrevet 25/10-12 20:01, rettet 25/10-12 23:19 
Jeg mener egentlig ikke at ændringen er til det værre. Kan bare ikke vænne mig til det når jeg har spillet Fifa 11 så længe som jeg har efterhånden.

2-knaps funktionen ændrer egentligt forsvars spillet tilbage til Fifa 11 metoden, men lader også angrebs spillet blive alt for simpelt. Jeg var glad for den simple forsvars kontrol og avancerede angrebskontrol i Fifa 11. Man kunne også sagtens lave avanceret forsvar i Fifa 11 navnligt med teammate pressure fra og til og løb in til interceptions.

Jeg syntes ikke at det er blevet nemmere at lave interceptions hvilket det nye system bygger utroligt meget på. Hvis jeg skal lære det nye system kommer det til at tage lang tid og jeg tror ikke at jeg kommer til at syntes godt om det ligemeget hvor god jeg så bliver til det. Ville i så fald bare blive ved med at spille Fifa 11 ;p
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
John DoeJohn DoeSkrevet 26/10-12 01:14 
Under control settings kan du ændre forsvaret, den står på "tactical defending", den skal du ændre.
Jeg vil dog anbefale dig at vænne dig til det nye system, du kan også kun spille med det nye forsvarssystem online.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
TLTLSkrevet 28/10-12 00:22 
Tak John :)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig