X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Netflix er kommet til Danmark

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-12 11:40 
Netflix er lige kommet til Danmark, hvilke er noget jeg har gået og glædet mig til i noget tid.
Det er video on demand og for at kontekstualisere det lidt så er det "Spotify med film", hvilket vil sige at man betaler 79 kr om måneden for at se alt hvad man vil af film og serier med Danske undertekster.

Der er Apps til de forskellige smartphones og tablets men PS3 og... Se hele indlægget
"Rings are cool" -- Knuckles, Sonic Boom (2014)
206 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
BeanoBeanoSkrevet 24/07 23:09 
Ozark kan stærkt anbefales. Stilsikker drama-thriller serie i foreløbig 10 afsnit. Spændende plot og stærke skuespillerpræstationer. Sæson 1 har fået en pæn modtagelse så sæson 2 bliver forhåbentligt snart sat i produktion, hvis ikke allerede.

Trailer...
https://youtu.be/5hAXVqrljbs
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/07 03:05 
Kan ogsaa anbefale Ozark. Hvert eneste afsnit er spaendende - der er ikke de kedelige episoder, som man f.eks. saa i halvdelen af Breaking Bad.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 25/07 10:32, rettet 25/07 10:33 
Halvkedelige episoder i halvdelen af Breaking Bad? Der er vi uenige :)

De første 3-5 afsnit af sæson 1 var lidt langsomme. Og så var der selvfølgelig afsnittet med fluen (hvor der var strejke i Hollywood).
What is the Matrix?Spiller nu: Call Of Duty: WWII, Grand Theft Auto V, Batman: Arkham Knight
BeanoBeanoSkrevet 25/07 11:04, rettet 25/07 11:05 
Nej der var ikke kedelige afsnit eller fyld i BB - selv fluen havde sin berettigelse, dog uden at føre plottet videre :)

Ozark syntes jeg ikke kan sammenlignes med BB - meget forskellig udvikling af figurerne, grundlæggende premis, stil, osv.
enfenenfenSkrevet 25/07 12:40 
Jeg syntes heller ikke flue-afsnittet var decideret kedeligt, men det var lidt malplaceret - uden dog at tilføre noget.

Det kan være, jeg skal give Ozark et skud på et tidspunkt. Jeg har så mange to-watch serier lige nu. Jeg kan slet ikke følge med :)
What is the Matrix?Spiller nu: Call Of Duty: WWII, Grand Theft Auto V, Batman: Arkham Knight
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/08 09:07 
Er jeg den eneste der har set Master of None og synes det er top dollar? :)

Man skal lige give den et par afsnit for at komme i gang, men så synes jeg også det bliver virkelig godt. Jeg kan godt lide serier der er sjove, men hvor det ikke hele tiden skal være sjovt på en forceret måde, men derimod er mere et spejlbillede af virkeligheden, der som vi alle ved heller ikke er dåselatter-sjov 24/7. Giv den en chance! ;)
Home is where the hardware is..
206 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig