X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye apps


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/10-12 13:37 
Der er kommet Headweb og Netflix på DK kontoen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
60 emne(r).
1 2 > »

Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/10-12 13:37 
Der er kommet Headweb og Netflix på DK kontoen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/10-12 13:40 
Hvordan ligger priserne?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AmbyAmbySkrevet 12/10-12 13:43 
Netflix var vist 79 kroner
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/10-12 13:53 
Om måneden? Og man skal vel have Gold for at kunne få gavn af det?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AmbyAmbySkrevet 12/10-12 14:14 
Ja om måneden. Ret billig. Kender ikke til Xbox løsningen. Kun til netflix :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/10-12 14:29 
Ja, det er ikke galt :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/10-12 14:50 
Er der nogen der både har Gold og en Netflix-konto der kan afsløre hvilket indhold servicen tilbyder i DK?

Headweb har forøvrigt nogle ret vanvittige priser. 25,- for at se afsnit af Broen? 50,- for at leje "Whitney Housten"!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 12/10-12 15:03, rettet 12/10-12 15:10 
Der er vist ikke noget indhold før 16/10:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1349180239

Bliver også tilgængeligt på PS3, pc, tablets m.m.

EDIT: Wii skal da også lige nævnes :)
SumezSumezSkrevet 12/10-12 15:30 
Dark-Light>
Ja om måneden. Ret billig. Kender ikke til Xbox løsningen. Kun til netflix :)

Hvad kan man se for de penge, da? Alt hvad de har, som man vil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 12/10-12 18:53 
Ja, sådan er det altid med Netflix. Du betaler X antal kroner for abonnementet, og så kan du ellers streame til du falder om.

Men hvor meget indhold den danske udgave vil få, især i starten, er et rigtig godt spørgsmål. Det er væsentligt mere besværligt at indhente tilladelse til at udbyde materiale her i Europa end det er i USA.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 13/10-12 21:18 
Sumez>
Dark-Light>
Ja om måneden. Ret billig. Kender ikke til Xbox løsningen. Kun til netflix :)

Hvad kan man se for de penge, da? Alt hvad de har, som man vil?

Ja. Svært at sige om det danske udbud bliver som i USA; men ellers kan jeg anbefale unblock-us løsningen. Billigere og et kæmpe udbud. Derudover kan man også via unblock-us skifte land, da f.eks. Canada har andre ting end USA, og på den måde få maksimalt ud af sine penge.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 14:49, rettet 15/10-12 15:04 
Sverige har åbenbart fået åbnet op for Netflix i dag, så der er gode chancer for at vi kommer med i morgen og prisen bliver ca. 79,- og mulighed for 1 gratis prøvemåned (iflg. rygterne):
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1350291745

Så kan det være min AppleTV endeligt kan bruges til noget :D
SumezSumezSkrevet 15/10-12 15:04 
Det er lidt fjollet at der ikke står noget om hvad man kan se nogen steder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 15:05 
Det kan du vel se når de lancerer tjenesten?

Ellers er der jo en gratis prøvemåned...
SumezSumezSkrevet 15/10-12 15:09, rettet 15/10-12 15:10 
Det virker bare som om de holder kortene mistænkeligt tæt på kroppen. Kunne godt forestille mig at der var en masse rettighedsproblemer i Danmark, og i værste tilfælde er forklaringen at de skammer sig lidt over udbudet.

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1808657.ece]Seriøs artikel fra et respektabelt nyhedsmedie[/LINK]" target="">Seriøs artikel fra et respektabelt nyhedsmedie


Men hvis det er kommet i Sverige, kan man så ikke se deres udbud et sted? Det kommer jo nok til at minde om det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 15:15 
Ja det er da ingen tvivl om at markedet er meget fragmenteret i Europa, specielt de små lande og vi næppe får samme udvalg som i f.eks. US og UK. Men syntes ikke det er mistænkeligt de ikke udtaler officielt før en annoncering, specielt når HBO og Youbio også arbejder på lancering af deres tjenester snart :)
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 15:18 
Sumez>
Men hvis det er kommet i Sverige, kan man så ikke se deres udbud et sted? Det kommer jo nok til at minde om det.

Kun videoen i det link jeg postede.
SumezSumezSkrevet 15/10-12 15:26 
Ifølge den kan man se fire film og to serier eller sådan noget, jeg vælger alligevel at tro på at de har mere :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/10-12 08:25 
...det havde de så (stort set) ikke:

https://signup.netflix.com/BrowseSelection

Det er selvfølgelig op til hver enkelt, men personligt er jeg ikke i humør til at give 80kr om måneden for en lille stak film, der udover at være væsentlig mindre end min egen filmsamling, hovedsagelig består af ældre titler, man enten kan, eller forlængst har erhvervet for under 20 kr. på DVD. (om de så alle er i 1080p ved jeg ikke, men så stor en forskel gør det ikke for mig)

Det skulle lige være for Breaking Bad, The Walking Dead og How I Met Your Mother. Få Game of Thrones med, og nogle af de nyere sæsoner, så kan vi sikkert snakke. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/10-12 08:49 
Udvalget er betydeligt større end den linkede side antyder. Hvis du klikker på en titel, dukker der mange flere op nederst. Men ikke imponerende mht. nye film og serier.
SumezSumezSkrevet 16/10-12 08:53 
Nej, et godt entecement for at "leje" film skulle, for mig, netop være at man kan se de nye film, og ikke klassiske titler man har set 10 gange før når de kommer på TV. :)
Måske er det anderledes for andre forbrugere, måske bliver deres udvalg bedre med tiden, vi må vel vente og se om det har succes...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/10-12 09:10 
Enig, de skal jo lige i gang :)
Jeg har startet en gratis måned (man skal huske af framelde inden en måned) og ser faktisk godt ud med udvalget (mængde af titler) fra dag 1. Prøvede kort at streame film til både iPhone og web browser på PC som fungerede upåklageligt. Skal teste med min iPad og AppleTV i aften :)
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 13:49, rettet 16/10-12 13:51 
Sumez>
Det skulle lige være for Breaking Bad, The Walking Dead og How I Met Your Mother. Få Game of Thrones med, og nogle af de nyere sæsoner, så kan vi sikkert snakke. :)

Glem HBO. Det har de aldrig haft i USA. Breaking Bad, Walking Dead og HIMYM kommer X antal dage, uger eller måneder efter de respektive sæsoner er kommet ud på dvd/BD.

Netflix har aldrig haft alle de nyeste udgivelser lige med det samme. Ikke til streaming. Det koster $8 om måneden, ffs! De har et kæmpe udvalg af film og serier, men de kan selvfølgelig ikke få lov til at streame alt det nye lige med det samme. Så skulle prisen selv sagt være en hel anden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/10-12 14:07, rettet 16/10-12 14:08 
Jeg har heller ikke sagt at det skal være _lige_ med det samme, men 80 kr om måneden ER altså en slags penge i længden, og når udbudet svarer til de gamle DVD'er der ligger i budget-bunken med brugtfilm som er billigere end lejefilm, virker det ikke ligefrem som et supertilbud.
Selv langtursfly har som regel et filmudvalg der er langt bedre :)

Jeg har ikke lyst til at føle mig forpligtet til at se helt vildt meget hver måned før jeg føler at pengene er tjent ind, og du kan jo slet ikke sammenligne med DVD- og Bluray-priser - hvis det skulle svare til det, ville der jo slet ikke være nogen grund til at bruge Netflix fremfor at købe og eje de film man vil se.
Det ville være rart hvis Netflix var noget man bare havde og betalte til fortsat måned efter måned, og så kunne man se lige hvad ville når man ville. Når jeg får et bedre udvalg af at kigge gennem min filmreol, har det ikke helt den effekt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/10-12 14:18, rettet 16/10-12 14:18 
Jeg syntes prisen er i orden og ser det som et alternativ til en tv pakke (ikke en film leje/købe-service) som indeholder en masse lorteprogrammer og fyld man ikke gider se, og når de ting man endeligt gider se, kommer det på dumme tidspunkter. Jeg har selv den absolut mindste tv pakke (er tvunget til at have tv pakke pga. internet) og vil hellere betale for dette end flere tv kanaler. Netflix udbuddet er stort og varieret når man lige sidder og browser rundt.
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 14:39 
Sumez>
Jeg har heller ikke sagt at det skal være _lige_ med det samme, men 80 kr om måneden ER altså en slags penge i længden ...

Det er intet i forhold til at det koster 50,- at leje en ny film alle andre steder. Det er dét prisen skal sættes op imod, og 79,- om måneden (eller endnu mindre hvis man er klog og får sig en amerikansk konto) er ingenting i forhold til det gigantiske udvalg de nu engang har. Kig på hvad de rent faktisk har, i stedet for hvad de ikke lige har. Vi andre klarer os nok, uanset om du bliver betalende abonnent eller ej ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/10-12 14:45 
Ja, hvis man synes at 50,- er fint for at leje en gammel DVD-film, så er Netflix billigt, så meget vil jeg gerne give dig ret i. Med den logik er deres udvalg sikkert også "gigantisk" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/10-12 14:57, rettet 16/10-12 14:58 
På de tilsvarende services koster det ca. 25,- for ældre SD film at leje. Der skal stadig ikke meget til før man rammer 79,- og endnu mindre når vi taler om HD film. At se indhold on-demand når man vil og i princippet hvor man vil på et utal af enheder, har også en værdi som skal tages med.

Og ja, deres udvalg er meget stort allerede. Gigantisk? Hvad er et gigantisk udvalg?
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 15:21 
Når jeg skriver gigantisk tænker jeg nok på deres amerikanske udvalg ;) Der mangler en masse ting, men der er saftsusemig stadigvæk vildt meget at pløje igennem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 16/10-12 15:36 
Men hvad med kvaliteten? Nu har jeg selv Viaplay fordi det følger med i noget andet abonnement, og dét er kvalitetsmæssigt ikke noget jeg gider spilde tid på. 90% af indholdet er i SD og det hele (også HD) er i meget lav bitrate, så der ofte er meget synlig komprimering. Der er meget langt op til kvaliteten af de samme udsendelser fra Viasat via satellit, og et stykke længere op til Bluray/DVD.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 16:38 
Findes det i HD på Netflix er kvaliteten ofte rigtig god.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 16/10-12 16:48 
Hvad er "rigtig god" ift. den tilsvarende Bluray-udgivelse?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 16/10-12 16:50 
Og hvor mange af de film de har, er i HD?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/10-12 17:00, rettet 16/10-12 17:03 
Mange. De fleste af de nyere titler jeg checkede var HD, mens nogle gamle film (Death Race 2000 og Fright Night) var SD. Nogle HD film må kun streames i SD til web klienten.

Hvorfor vil du ikke prøve det selv?
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 19:07, rettet 16/10-12 19:40 
RJK>
Hvad er "rigtig god" ift. den tilsvarende Bluray-udgivelse?

Det' sgu da svært at sige :p Det er ofte god HD. Selvfølgelig er det ikke på Blu-ray-niveau når streamen højest er 8 mbps. Derudover har Blu-ray selvfølgelig også 24 fps og HD-lyd.

Hvis du er bange for at det bider kan du se Netflix på 108" i Aarhus V om en måneds tid ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/10-12 19:38, rettet 16/10-12 19:39 
Beano>
Hvorfor vil du ikke prøve det selv?

Jeg vil ikke starte på min prøvemåned før der faktisk er noget jeg vil se.

Er den gratis måned et tilbud i en begrænset tidsperiode, eller er den første måned bare altid gratis?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 19:41 
Det har været gratis i meget lang tid.

Spotify-abonnenter får resten af året gratis.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 16/10-12 19:52, rettet 16/10-12 19:54 
Naiera>
Det' sgu da svært at sige :p

Jeg tænker, mener du "rigtig god" som i "sammenlignelig med Bluray", eller "rigtig god" som i "i forhold til prisen/letheden, så ser det godt nok ud"?

Igen, nogle SD-film på Viaplay er grovere komprimeret end CDI, og så kan det for mig være det samme, at det er gratis - det vil jeg ikke bruge min tid på.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 20:00 
Det er milevidt fra Viaplay. Det har jeg også prøvet, og det er helt til grin. Netflix er noget helt andet, hvis man holder sig til HD-materialet. Det er der i hvert fald rigtig meget af på den amerikanske udgave.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 16/10-12 20:02, rettet 16/10-12 20:03 
Naiera>
Det er milevidt fra Viaplay.

Tak, det var vel egentligt bare dét, jeg ville vide :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 16/10-12 20:24 
Naiera>
Spotify-abonnenter får resten af året gratis.

Hvor ser du det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/10-12 20:30 
Hmm, der går vist længe før jeg kommer til at mangle indhold på Netflix.
Når kroppen har besluttet sig for at lægge mig syg, gør det bestemt heller ikke noget at der er både film og serier at tage fat på, som jeg enten ikke har set endnu, eller trænger til at se igen :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 21:28 
RJK>
Naiera>
Det er milevidt fra Viaplay.

Tak, det var vel egentligt bare dét, jeg ville vide :)

Pff!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 21:33 
Sumez>
Naiera>
Spotify-abonnenter får resten af året gratis.

Hvor ser du det?

Alle mulige steder. Lav selv noget research :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/10-12 21:50, rettet 16/10-12 22:13 
De skjuler det ret godt, så der skal alligevel noget detektivarbejde til, men man skal åbenbart bruge nedenstående link:

https://signup.netflix.com/?mqso=80036254&bt=6&locale=da-DK

edit: Det skulle selvfølgelig lige udnyttes, så har prøvet det nu. Synes udvalget ser noget bedre ud end ved første øjekast. Kan det passe at der er en del mere end der vises på deres website, eller måske bare at der er kommet mere til siden i morges? I hvert fald er jeg lidt mere positiv nu.

Som allerede nævnt af andre, savner jeg dog -virkelig- en "to watch" liste!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/10-12 22:26 
Sumez>
Kan det passe at der er en del mere end der vises på deres website, eller måske bare at der er kommet mere til siden i morges?

Det var det jeg skrev flere gange, men vil man lytte?....
SumezSumezSkrevet 16/10-12 22:29 
Jeg forstod det som at du mente der var flere end dem der var listet på lige netop den side jeg linkede til (dvs. dem man kunne se ved at klikke på menupunkterne til venstre) - det var jeg jo godt klar over. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/10-12 22:30, rettet 16/10-12 22:31 
Du vrøvler igen.

Der var samme mængde indhold i morges.
jaesjaesSkrevet 16/10-12 23:06 
Lige akkurat ok udvalg IMO, hvis der ikke kun kommer en håndfuld nyere ting per måned, men de samtidig udvider basiskataloget. Men godt nok lamt, at man ikke kan se HD, hvis man sidder på en halvlangsom forbindelse. De bør da ikke bestemme, om man vil vente lidt længere, inden filmen går i gang :)

I det mindste ligner det ikke noget fra 1998, som Gametrailers er begyndt på ved de lidt langsommere forbindelser. Og der svinger kvaliteten tilmed frem og tilbage i realtid.
SumezSumezSkrevet 16/10-12 23:21 
jaes>
Og der svinger kvaliteten tilmed frem og tilbage i realtid.

Det gør den også her. Efter jeg har fået Fullrate, har min forbindelse være ustabil for at sige det mildt, og jeg har allerede flere gange været ude for at den går over i afskyelig komprimering. Det er dog ikke Netflix's skyld, jeg må snart få taget mig sammen til at ringe til Fullrate's kundeservice...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
60 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig