X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste-og-værste-mobiler tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 04/10-12 14:59 
Lidt inspireret af iPhone 5 tråden, tænkte jeg at lave en mobil-memory-lane tråd, hvor man kan dele sin liste over bedste og værste mobiltelefoner man nogensinde har haft. Helst gerne med model-nr hvis man kan huske det.

Mine tre bedste:
1) iPhone 4S: Smidig, holdbar og driftssikker.
2) Nokia 6300: Ufattelig holdbar. En gang tabt i toilettet - virkede stadig bagefter.
3) Nokia 2110: Min første, dengang bygget til at holde forevigt. Batteriet gav op efter mange års genopladninger.

Mine tre værste:
1) Nokia N97: Langsom, ubrugeligt funktioner og et brugervenlighed mareridt.
2) Audiovox: bambus-lort fra 90'ernes Sonofon butik. Når jeg snakkede med folk sagde de, det hørte lyden af en brumbasse i telefonen.
3) Ericsson Xperia mini Pro: Når mine fingre var kolde, virkede touch-skærmen ikke, så jeg kunne ikke tage telefonen når den ringede. Softwareupdate var en mareridt og kun PC kompatibelt. Jeg har Mac.
The medium is the message.
JuggernautJuggernautSkrevet 06/10-12 08:05 
Jeg havde selv Audiovox dengang og var selv ret begejstret for den. Desværre måtte den lade livet en sommerdag da sideruden var rullet ned. Ikke klogt at lade den lille tingest ligge på toppen af instrumentbordet imens man drejer kraftigt med bilen. Der ligger sikkert stadigvæk stumper fra den på Flyvestation Skrydstrup ;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/10-12 13:18, rettet 06/10-12 13:38 
Jeg var også ret glad for min Nokia 6300. Var endnu mere glad for min 3310'er.
Havde også en Sony-Ericsson, som var ret god, på et tidspunkt. Kan ikke huske modelnummeret.

Ellers har jeg altid bare gået efter den billigste "chokoladestang" uden sim-lås. For det meste noget bras.

Jeg overvejer seriøst at skifte tilbage til en brugt Nokia 3310. Den kan stort set alt, hvad jeg har brug for. Kameraet og MP3-afspilleren er alligevel noget ussel mås i min nuværende telefon, så jeg har ingen problemer med at skulle undvære den slags. Smartphones siger mig alligevel ikke ret meget. Kan godt vente med den slags, til de engang lukker for 2G-nettet. Det eneste, jeg kommer til at savne, er GPS.
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig