X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Onsdagsøllen


Svar
chrisstofferchrisstofferSkrevet 03/10-12 09:16 
Hæng ud og vær' med til at starte arkade/spil slænget! Vi laver en cafe/bar aften i dag og frem til i nat, hvor vi inviterer alle til at hægte sig på. Kunne være super cool, at blive en gruppe med en fast kerne, der mødtes mindst en gang om måneden til spilsnak, røverhistorier, gaming osv. Alle er velkomne - retro, hardcore, ol'skool, textbased, MMORPG, pinball, konsol, PC, all gamers - også bare til en enkelt aften. Vi har 100% en masse at dele og tricks at hinte. Om ikke andet, så er vi slænget!

Oplægget til i aften er simpelt:
Vi snupper hyggeøllen i dag! Kom ned og game med os i Jægersborggade 50 - tag gerne egne sodavand/øl med. Planen er at hoppe over og spille mere arkade hos Musiksmag (bar/cafe på den anden side ad gaden) efter lukketid. De har billig øl, kaffe og hvad end du ønsker
Be one of the guys/girls :D

Link...
Spiller nu: GUN
chrisstofferchrisstofferSkrevet 04/10-12 08:46 
Det var grov hyggeligt :D Snakken var mest omkring Donkey Kong for mit vedkommende og nogle piger sparkede voldsomt røv i det PS1 spil der var sat på maskinen på Musiksmag (cafeen). Tak til Ruben & Bobby for lækker Bip Bip præmie, gad jeg godt ha' vundet!

Det skal vi gøre igen! Hurtigst muligt, så kom med på onsdag:
http://www.facebook.com/events/470479122974476

Glæder mig :D

Facebook eventet
Spiller nu: GUN
HeroldHeroldSkrevet 05/10-12 01:10 
Jeg vil se om jeg kan nå det næste onsdag :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
chrisstofferchrisstofferSkrevet 09/10-12 08:38 
Så er det i morgen! Glæder mig super meget. Det er en kanon hygger :D

Chassis Arcade har overskredet 300 medlemmer på http://www.facebook.com/chassisarcade og det fejrer vi med en times free play på onsdag (hæhæ ja, Slængets dag) fra klokken 19:00.

Can't wait, ses!

Eventet denne onsdag
Spiller nu: GUN
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-12 15:42 
En skam i er så langt fra mig :( Det er super fedt at i arbejder så meget i det!
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/10-12 19:36 
Helt enig!
Og jeg er kun endnu længere væk fra det :(

Tror mit eneste håb ville være, hvis der engang kom noget lignende omkring Spilmuseet :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 10/10-12 17:56 
Er lige kommet hjem fra ferie, men ku' godt være jeg kigger forbi alligevel. Fra kl. 19 siger I?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
chrisstofferchrisstofferSkrevet 16/10-12 11:08 
Jeps, og fedt at se dig Sumez!

vi har lagt lidt billeder op:
http://chassisarcade.dk/slaenget/

Og hygger med øl igen i morgen.

info om Slænget
Spiller nu: GUN
SumezSumezSkrevet 16/10-12 11:55 
Jeg kommer nok forbi igen. Andre københavnere herinde fra der kunne tænke sig at kigge med? Det kunne være hyggeligt. Darkbeat? Neros? Elgen? T.L.O?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-12 15:59 
Ja det kunne være skægt... Skal bare lige finde en onsdag hvor jeg kan :)
SumezSumezSkrevet 16/10-12 16:48 
Jeg tænkte på i morgen :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
chrisstofferchrisstofferSkrevet 19/10-12 10:42 
Vi stiller en pinball op dernede i dag som får "syn"/service i morgen. Jeg er dernede lørdag. Kunne være cool at se nogen af jer :D

- Onsdag er jeg selvfølgelig også på igen
Spiller nu: GUN
SumezSumezSkrevet 19/10-12 10:49 
Hvad har I måttet ofre for at få plads til en flippermaskine?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
chrisstofferchrisstofferSkrevet 21/10-12 22:54 
Tid, tid og mere tid.

Vi måtte rykke rundt og prøve en masse ideer ad. Nu står alt anderledes. Vi har dog fået "Great 1000 Miles" ud, men det vidste vi ville ske før eller siden. Fuck jeg synes om det.

Det er blevet langt bedre dernede, når man står på en bestemt plads, så ser man arkade overalt :D

Husk onsdag!!! Vi gamer på NES 8Bit. Eventet er nævnt er:
http://www.facebook.com/events/428145117233351

Onsdag den 24.
Spiller nu: GUN
SumezSumezSkrevet 22/10-12 08:35 
Kom ikke lige forbi sidst alligevel da jeg glemte at jeg havde en aftale, men jeg skal nok svinge forbi på onsdag!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 24/10-12 22:41, rettet 24/10-12 22:42 
Tak for i aften, det var hyggeligt.

Fedt at møde TheDuke, og så lærte jeg at spille 1943, af ham der iøvrigt lige besluttede sig for at slå verdensrekorden i spillet for anden(?) gang samme aften (og vandt en kold Faxe Kondi for det :))
Næste uge vender jeg tilbage og får mig en lidt bedre score.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 24/10-12 22:59 
Jeps, det var en hyggelig aften i arkadens tegn, jeg er bestemt klar igen næste onsdag :)
varmtvandvarmtvandSkrevet 25/10-12 09:58 
Det var vildt hyggeligt. glæder mig til næste uge, hvor der vist måske kommer konkurrence på Amiga :)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
varmtvandvarmtvandSkrevet 31/10-12 16:40 
Så er der gaming hygge igen i aften!
Håber at se nogen af jer herindefra:)
http://chassisarcade.dk/slaenget/
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 31/10-12 17:45, rettet 31/10-12 17:45 
Jeg kommer forbi igen i dag alligevel. :) Tager bare min date med.

Håber på at se flere herinde fra denne gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 14/11-12 16:34 
Er der andre herfra der kommer i aften?
SumezSumezSkrevet 14/11-12 16:53 
Jeg gør, igen-igen. :)
Darkbeat havde også lovet at kigge forbi i dag, men det har han sikkert glemt. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-12 13:23 
Nej jeg var desværre kaldt ind på rådighedsvagt.
TheDukeTheDukeSkrevet 28/11-12 15:07 
Jeg er gået hen og blevet syg :(
Så jeg dukker ikke op i aften.
SumezSumezSkrevet 28/11-12 15:56 
Ærgerlig :(

Der er overskægs-freeplay, og jeg har et spil med til duel på Musiksmag bagefter, så jeg er der hele dagen fra jeg får fri. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/11-12 07:13 
Håber snart på en Onsdag hvor det passer ind i min kalender :S
varmtvandvarmtvandSkrevet 09/01-13 08:26 
Onsdags gamer hygge i aften d. 9 januar kl 18 på østerbro.

Starter nede i arcade chassisarcade.dk på faksegade 19 på østerbro kl 18 hvor der er en kasse gratis øl og senere ca kl 21 retro spil på bar tæt på.

### DJ 8-Bit Ginger vender 8-bit musik i arkaden på onsdag ###

Så kom forbi med dig og alt det du holder kært. Bliver great og 8x så fedt når vi har blodet fyldt med elektriske bits og øjne støbt i pixels når vi senere smutter med G-Slænget på bar og gamer retro med præmie. Både spil, system og præmie er en hemmelighed indtil selve dagen, på ONSDAG :D

Eventet, tip+tricks og konkurrencen er som altid gratis! Tag gerne egne øl/sodavand, snacks og mad med - men bund og tøm inden vi flyver på bar.

Be there or be pixelated!

facebook gruppe for g slænget
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
chrisstofferchrisstofferSkrevet 09/04-13 19:50 
Nu har vi FLYER :D !!!!

Onsdagsøllen

ENDELIG! I morgen er der G-slænget. WUHUUUU Det betyder konkurrencer (gratis deltagelse) retro konsoller, arkade hygge, pinball flipperi, gratis til ganen (øl/sodavand/chips kl 18:00) - Damn vi glæder os! Tag en masse venner med og lad os se om vi kan toppe sidste uges antal!!

Folk er som altid velkomne til også at tage egen mad og drikkelse med i arkaden. Vi er alt fra friture-hangouts til WOW-gamers, bipbip-spillere til 1st person shooter freaks, retro talenter til new-skool nysgerrige. Så duk op og hæng med os!
Altid fedt at kende et slæng.

8-Bit DJ-Ginger er hus-DJ vender sprødige blips i løbet af aftenen.

Game'n'Party on! :D
Spiller nu: GUN
SumezSumezSkrevet 10/04-13 17:14 
Jeg kan ikke sige nej til gratis øl, så vi ses.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
chrisstofferchrisstofferSkrevet 12/04-13 09:46, rettet 12/04-13 09:46 
Sumez, så ses vi også næste onsdag :D


Onsdagsøllen

Og til alle: Nu det nu det snart er onsdag. Og halløj det er fedt hvis vi ser dig. Bobby bliver filmet til eet eller andet der er godt for ham og en journalist fra Kulturnyt på P1 kommer forbi og ser om arkaden og evt. slænget er noget de vil lave en rapportage om. Det skal vi vise dem at det er, for gaming kulturen, de hyggelige mennesker, det dejlige slæng og den bid af kulturen vi er ved at skabe, den skal andre høre om. Så kryds af i kalenderen bring en ven eller mange (helst de synlige) og drop forbi. Vi giver en ramme øl/lidt sodavand/chips kl 18:00

Det vil også være konkurrence i ... da da da DAAAAA PUZZLE BOBBLE!!!!!!!!
Spiller nu: GUN
chrisstofferchrisstofferSkrevet 16/04-13 10:44 
I morgen går det som sagt løs med G-Slænget og vores Puzzle Bobble turnering!!! [b]ALLE[/b] ER VELKOMNE. Ikke nok med PB turneringen kickes igang, men Bomber Bobby (aka "Ruben og Bobby, det Bobby") er tilbage på banen som turneringsdommer. Åh hvilke tider - det må ikke misses. Her er en flyer:

Onsdagsøllen
(og vi giver lidt lækkert til ganen klokken 18:00)
Ses vi? Jeg tror nok han er frisør!!!</p>
Spiller nu: GUN
SumezSumezSkrevet 16/04-13 10:57 
Jeg kan ikke finde ud af om der er turnering i puzzle bobble eller i wrestling...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig