X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Neo Geo X Gold tråden


Svar
nerosnerosSkrevet 30/09-12 21:15, rettet 30/09-12 21:21 
Synes emnet fortjener sin helt egen tråd.

Jeg er lidt i syv sind over den her Neo Geo håndholdt som er på vej og lander den 6 december i år. Først lignede det en billig iphone efterligning, men efter de nye billeder og add-ons som følger med virker maskineriet en smule attraktiv især hvis man som mig er Neo Geo fan :-)

Jeg håber det er muligt at skifte til 4:3 format på ... Se hele indlægget


Neo Geo X Gold handheld console out this December with 20 games, $199.99 price tag
Bashful Neophyte
65 emne(r).
« < 1 2

Svar
nerosnerosSkrevet 30/01-13 22:02 
ChronoSousa>
(AES) Ja, og være indstillet på at bruge 500+ på hver spil ><
Er der ikke kun 5-6 stk under 500 kr?

Argh så galt er det nu heller ikke desuden så er sådan et AES spil i god stand med boks og det hele faktisk ret så vildt at se på :-) Jeg har 11 AES titler som ikke har kostet alverdens penge. Måske mit Last Blade var det dyreste til omkring 800kr. Personligt har jeg intet imod at betale den slags for noget der er så godt!
Bashful Neophyte
--Skrevet 30/01-13 22:07 
Kan kun tilslutte mig (C)MVS løsningen. Derudover er det mega hygge at bygge :)
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 30/01-13 22:18, rettet 30/01-13 22:19 
Visse MVS spil i dag koster også penge!!

Men jeg har jo også en CMVS (all wood) stående så køber ikke rigtig AES titler mere men stadigvæk er jeg utrolig glad for dem jeg har.
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 31/01-13 08:27, rettet 31/01-13 08:28 
ChronoSousa>
(AES) Ja, og være indstillet på at bruge 500+ på hver spil ><
Er der ikke kun 5-6 stk under 500 kr?

Ej, du kan sagtens komme i nærheden af AES-spil for rimelige penge. Ud af de ca 130 titler der er registreret på P:R vil jeg anslå at du kan købe de ca 50 af dem til under 500 kr stykket. Problemet er mere at mange af de interessante titler netop er dem der koster store penge.
Jeg vil også anbefale MVS, du får mere for pengene (selvom du også sagtens kan finde MVS titler der er dyre).
Der er dog ikke noget der slår æstetikken ved et lækkert AES-spil i snaplock-case :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/01-13 18:21 
Hvis jeg skulle hoppe på MVS ville jeg købe noget af det neros har !
Men AES samler, er en liga for sig selv :O
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 31/01-13 20:09 
Det er rigtig nok man skal nok vælge at gå all in hvis man vil samle på AES ;-) Stadigvæk vil man smage på toppen af isbjerget kan man altså godt få en del billige AES titler, men vil man f.eks have Ninja Masters, Blazing Star og Metal Slug er MVS eller MVS to AES konverter løsningen.
Bashful Neophyte
6 Pac6 PacSkrevet 04/02-13 15:14 
Efter en time med konsollen i docking stationen på tv'et er lige nogle first impressions.

+ responsiv arcade stick
+ hurtig load tid
+ super sidekicks :-)

- screen tearing i visse titler
- ingen save funktion
- spørgsmålet er om arcade sticken holder i længden

Har fået en revision 370 dvs med flash ram loddet på pcb'et hvorimod revision 337 kommer med et almindeligt micro sd kort som flash. Mangler nu bare at den er ladet op så jeg kan prøve den håndholdte.
6 Pac6 PacSkrevet 21/02-13 18:43 
Så er der nyt om flere spil til konsollen. Nu har der også været dødt omkring den siden launch

Tommo Announces NEOGEO X Classics for the NEOGEO X™
15 New Games, System Update, Game Case and More Coming This Spring
Los Angeles, CA - February 21, 2013 - Tommo Inc., in partnership with SNK PLAYMORE, today announced, after a successful launch of the NEOGEO X GOLD Limited Edition, their plans to release 15 new titles for the NEOGEO X. Starting in April, Tommo will release NEOGEO X Classics: Volume I, the first in a series of NEOGEO X Classics Games Cards made exclusively for use with the NEOGEO X Handheld entertainment system.

NEOGEO X Classics: Volume I will blasts onto North American retail shelves in late April 2013, and will dazzle action fans with shoot 'em up classics METAL SLUG, SENGOKU, and TOP HUNTER, all on one NEOGEO X Game Card!

Full listing of titles for NEOGEO X Classics: Volume I-V:

ART OF FIGHTING 3
BLAZING STAR
BREAKERS REVENGE
FATAL FURY: MARK OF THE WOLVES
KIZUNA ENCOUNTER
THE KING OF FIGHTERS '96
THE LAST BLADE 2
METAL SLUG 2
SAMURAI SHODOWN 3
SAVAGE REIGN
SENGOKU
SHOCK TROOPERS
SUPER SIDEKICKS 3 - THE NEXT GLORY
TOP HUNTER
WORLD HEROES JET

In addition to these amazing classic NEOGEO AES games, Tommo will be including the "ROCKET" High-speed Data Transfer and Charging Travel Cable, at no additional cost, with each copy of NEOGEO X Classics: Volumes I-V.

As part of Tommo's continued support and development of the NEOGEO X and having, most importantly, listened to customer feedback, Tommo will also be including NEOGEO X System Update 1.0 with NEOGEO X Classics: Volume I. More details on the NEOGEO X System Update 1.0 will be released in the weeks to come. And because the fans asked for it, a NEOGEO X Travel Case is also in development, and is scheduled for release in April 2013.
slk486slk486Skrevet 07/10-13 00:44, rettet 07/10-13 00:47 
Slut prut:

http://www.snkplaymoreusa.com/termination-of-the-license-agreement-between-tommo-inc-and-snk-playmore-usa-corp

Nu bliver den nok collectable :D
j/k
SumezSumezSkrevet 07/10-13 08:27, rettet 07/10-13 08:28 
Den må blive lige hvad den vil, bare jeg ikke skal slæbe rundt på en :P

Jeg synes udmeldelsen får det til at lyde som om Tommo har brudt deres kontrakt? Kunne være interessant at høre nogle mere detaljer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/10-13 17:18 
Fail ;-)
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 07/10-13 18:07, rettet 07/10-13 18:11 
Good riddance. Det må være en af SNK-Playmores større hjerneblødninger i nyere tid. Jeg synes de har fået ridser i lakken ved at lægge brand-navn til sådan en gang makværk.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 07/10-13 20:10 
Fuldstændig enig!

De burde skamme sig i dybet!
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 07/10-13 21:19 
Enig. Jeg har lidt en forhåbning om at SNK endelig har åbnet øjnene for det lort og hvad det gør ved deres brand.
j/k
CamousCamousSkrevet 09/10-13 14:27, rettet 09/10-13 14:28 
Neo Geo X Gold'en Shower
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig