X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle hardwaretilbud

Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 21/07-03 20:47 
Inspireret af "Aktuelle spiltilbud"-tråden... Her kan man poste tips eller links til aktuelle hardwaretilbud, altså både konsoller og deres tilbehør.

- - -

Lige nu kan man købe sig en Nintendo Gamecube til kun 1.299,- på www.coolshop.dk

Toys'R'Us (set i Gentofte) har stadi... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
1'516 emne(r).

Svar
enfenenfenSkrevet 28/07 10:57 
Bilka har fra i dag tilbud på Playstation 4 Pro inkl. Horizon Zero Dawn til 2.499,-

Skarp pris.

Der er også tilbud på Playstation VR til 2.499,-
What is the Matrix?Spiller nu: Grand Theft Auto V, Batman: Arkham Knight, Dying Light: The Follow...
BeanoBeanoSkrevet 28/07 11:58 
God pris for PSVR... dammit....
WehnerWehnerSkrevet 28/07 14:25 
God pris for Pro! Det er kun i deres butikker. So be it. City Syd, here I come.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
spectrespectreSkrevet 28/07 18:26 
Gode priser. Gad vide hvad de ryger ned i på Black Friday?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 28/07 22:53 
Kunne ikke dy mig med den pris, nuppede PSVR. Kan trods alt returneres hvis jeg bliver hundesyg af det ;D

Tak for tippet, Enfen!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 29/07 00:41 
Du kan godt slippe af med motion sickness. Kræver bare lidt arbejde at få det væk
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 29/07 07:30, rettet 29/07 07:31 
Betyder også en del hvad man starter med. Hvis du starter med nogle af de mildere spil, så er der større chance for du nemmere kan håndtere hardcore VR bagefter.

Gode steder at starte er spil uden locomotion. For eksempel Thumble VR, Arkham VR etc. Spil med mild bevægelse såsom Rush of Blood burde også være fine. Lige med undtagelse af VR Luge, så burde alt i VR Worlds være behageligt for enhver. Og efter du har spillet de andre spil på discen, så er Luge også ok.

Det meste på demo discen kan du bare kaste dig ud i, bortset fra Rigs og Driveclub. Der skal man lige have tilvænnet sig via andre titler først.

Hot tip: Stop med det samme, hvis du begynder at føle ubehag. Der er ikke noget "det skal løbes væk" her. Og vend tilbage senere på dagen. Så får du vænnet dig til det. Hvis du presser citronen for meget, så tager du sandsynligvis aldrig headsettet på igen.

Andet tip: Downloadudgaven af demo discen fra US PSN indeholder en del flere titler. Blandt andet The Kitchen, som virkelig bør prøves. Pissegrim grafik i dag, men for en fem-minutters smagsprøve af hvordan horror kan være i VR, er den uovertruffen. Prøv den inden du kaster dig ud i Resident Evil 7. Og sørg for at få "VR ben" inden du prøver RE7.
BeanoBeanoSkrevet 29/07 09:28 
Mange tak for tippene. Jeg havde faktisk planlagt at starte med de "milde" titler som Rez, Polybius og Thumper hvor man som spiller ikke kastes rundt :)
Rush Of Blood har jeg lige bestilt, trods alt meget billigt. VR Worlds og måske BattleZone nupper jeg senere.
HankyHankySkrevet 29/07 09:45 
Rush of Blood bliver man da ind i mellem smidt ud i nogle rimelig hurtige rollercoaster-ture? :D
Anyway, det er klart anbefalelsesværdigt.
Spiller nu: Dead Rising, Progear No Arashi, Windjammers
BeanoBeanoSkrevet 29/07 11:11 
Ok, jeg ser hvor slemt det er ;)

VR Worlds står til kr 160 inkl. forsendelse hos shopto, så den er også på vej nu.
millenniummillenniumSkrevet 29/07 11:24 
Fedt hvis PSVR fremover får flere price dumps. Så hopper jeg snart også på.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 29/07 11:48, rettet 29/07 11:49 
En del PSVR spil er i øvrigt på tilbud på EU PSN lige nu og den næste uges tid.

Thumper, Polybius, Arkham, Rush of Blood blandt andre.
millenniummillenniumSkrevet 29/07 12:29 
Jeg købte også Thumper (til alment 2D behov). Crazy fedt spil, som at rejse i ren visuel matematik. Efter noget tid i Thumper føles det som om WipeOut kører i slowmotion. :D
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 29/07 13:09 
Vi burde næsten rykke den over i en af VR-trådene :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 30/07 08:42 
Beano>
Mange tak for tippene. Jeg havde faktisk planlagt at starte med de "milde" titler som Rez, Polybius og Thumper hvor man som spiller ikke kastes rundt :)
Rush Of Blood har jeg lige bestilt, trods alt meget billigt. VR Worlds og måske BattleZone nupper jeg senere.

HUSK at stoppe når du begynger at få det skidt! Meget vigtig. Og så en lang pause til det er helt væk. (Mindst 30min.)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 30/07 10:23 
Det vil jeg huske, tak :)
1'516 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig