X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle hardwaretilbud


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 21/07-03 20:47 
Inspireret af "Aktuelle spiltilbud"-tråden... Her kan man poste tips eller links til aktuelle hardwaretilbud, altså både konsoller og deres tilbehør.

- - -

Lige nu kan man købe sig en Nintendo Gamecube til kun 1.299,- på www.coolshop.dk

Toys'R'Us (set i Gentofte) har stadig en lille po... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
1'661 emne(r).

Svar
RJKRJKSkrevet 03/09-16 19:12, rettet 04/09-16 21:23 
9 ud af 10 gange så har de jo intet foretaget sig, fordi man har reserveret tingene. Bliver det solgt i butikken i mellemtiden, så er det bare ærgerligt...

Status på Elgiganten Silkeborg fra i eftermiddags er at ALLE Nintendo-spil er væk. Hylderne er helt tomme. Der er dog stadig 1 x Lego Dimensions, 1 x Disney Infinity 2 og 1 x 3, til Wii U.

Ditto i Herning så er der ikke flere bundles overhovedet, men ca. 15 spil til Wii U og 3DS til hhv. 49 og 29. Det er dog ene dårlige titler. Der var dog en hel del gode ting, før jeg var forbi ;p

Jeg havde i øvrigt reserveret en del begge steder, men begge gange "var der sket en fejl", så der intet var lagt til side. Heldigvis var det meste stadig på hylderne.

EDIT: Elgiganten i Viborg har 5-10 x Disney Infinity 3, men ellers ingen bundles. Der er et par billige spil til Wii U og 3DS tilbage, men ikke noget nævneværdigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
millenniummillenniumSkrevet 04/09-16 07:55 
Jeg hentede så LEGO Dimensions i går lige efter de åbnede på Amagerbrogade. Intet problem, men tænkte nok den skulle hentes hurtigt, for enestående lagerlogistik er ikke lige det første jeg tænker på, når jeg tænker El Giganten.
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 04/09-16 12:40 
De var rigtig nok udgået for LEGO Dimensions på Amagerbrogade. Alle de øvrige eksemplarer i Kbh er også reserveret. En meget flink medarbejder indvilgede dog uden tøven i at udskifte Wii U-versionen med en XO-version, som de havde adskillige af. Så det var måske en idé at foreslå det, hvis andre af jer også går forgæves.
[inspirational quote here]
WonderboyWonderboySkrevet 04/09-16 19:07 
Det var da en ide :-)
I Elgiganten i Odense har de også FIFA 15 til XO til 19,-
I love monster land
SumezSumezSkrevet 06/09-16 10:53, rettet 06/09-16 10:54 
Vil lige påpege at jeg var forbi Herlev og hente min Collect@Store bestilling i går, og den var sat til side på en hylde ude ved lageret, præcis som det er tiltænkt.
Jeg har ellers også haft tilsvarende latterlige oplevelser med konceptet næsten hver gang, hvor der "er sket en fejl", og man bare må håbe på at produktet findes på hylderne i butikken, men jeg tror det er lidt fra butik til butik hvor seriøst de vælger at tage det.

En anden ElGiganten der også har været i stand til at håndtere Collect@Store helt fint er Roskilde, så ved I det til fremtidig reference. Gå i en stor bue uden om den på Nørrebro, hvis det kan lade sig gøre. Har udelukkende forfærdelige oplevelser med den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 06/09-16 11:22 
Ja hvad er det lige med El Giganten Nørrebrox...? Har også kun oplevet et gabende hul af manglende service og lagerlogistik i den butik. For mange gangstars på ét sted?
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 06/09-16 11:51, rettet 06/09-16 11:51 
Jeg hader at komme der. Mest af alt på grund af vareudleveringen, der ligger hengemt i en snørklet og skummel baggyde, hvor der altid hænger shady udseende typer ud. Jeg griber altid instinktivt hårdt om mit nøglebundt når jeg går derfra med mine varer.
DunwichDunwichSkrevet 06/09-16 12:21 
Nørrebro? Nørrebro i København? Politiet kommer jo ikke engang der længere.
FizbanFizbanSkrevet 06/09-16 15:50 
Har lige været i Elgiganten i silkeborg og der var der stadig 5 sæt lego dimensions på hylden samt flere sæt Guitar Hero Live.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
OdinOdinSkrevet 06/09-16 16:46 
Silkeborg? Silkeborg i Jylland? Postvæsenet kommer der jo ikke engang længere.
WehnerWehnerSkrevet 06/09-16 21:09 
Det er sådan lidt moot at diskutere, hvor det danske postvæsen ikke kommer :/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
scavengerscavengerSkrevet 06/09-16 23:03 
Jeg har den stik modsatte oplevelse i Roskilde. Det er endnu ikke lykkedes at lave en bestilling hos dem, hvor de rent faktisk havde alle varerne på lager selvom det stod på websiden. Også denne gang havde de kun en af tre bestilte varer på lager viste det sig.
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-16 23:59 
Hentede nogle ting for Wonderboy i Svendborg-afdelingen. Gik fint, men det er først gang jeg har prøvet det. Butikken har også kun ligget her i nogle måneder, så det kan sagtens nå at gå galt med tiden :)

Der er intet politi på Ærø, som i overhovedet. Så hvis man skal være ulovlig, er det et fint sted at starte til man har ordentligt styr på det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/11-16 08:38 
PS4 Slim 500GB til kr 1777 på CDON (black friday tilbud)
SumezSumezSkrevet 25/11-16 08:46 
Det er altid spændende at købe fra CDON. Ikke til at vide hvad man ender med at få, eller hvornår man får det :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/11-16 09:12 
Ok? Jeg har kun haft gode erfaringer med dem.
spectrespectreSkrevet 25/11-16 10:45 
Jeg har heller aldrig haft problemer med CDON?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 25/11-16 10:48 
Har også kune gode erfaringer med cdon.
j/k
SumezSumezSkrevet 25/11-16 10:54 
Utroligt. Jeg lyver ikke når jeg siger at de sidste fire gange jeg har bestilt fra dem har de fucket det op på den ene eller anden måde. Jeg bliver ved med at love overfor mig selv ikke at bestille fra dem igen, men så får de lige pludselig et godt tilbud, og så falder jeg i. Men efter fire oplevelser i streg tør jeg virkelig ikke løbe risikoen igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 25/11-16 10:55 
Hvordan har de fucket det op?
j/k
JmogJmogSkrevet 25/11-16 11:41 
Jeg har ikke købt så forfærdeligt meget hos dem. Måske en 10 gange i alt. En enkelt gang fuckede de op. Bestilte et New 3DS Zelda cover og de sendte et forkert til mig. Brokkede mig og fik pengene retur - at de sendte det rigtige var ikke en mulighed. Så måtte jeg returnere det forkerte (gratis) og købe coveret igen. Jeg fik et gavekort som plaster på såret. Som dog blot dækkede fragten.

Men det er eneste gang noget er gået galt.
SumezSumezSkrevet 25/11-16 11:53 
slk486>
Hvordan har de fucket det op?

Flere gange sendt decideret forkert vare, har også været ude for at vente flere måneder på at de overhovedet sender varen (på trods af at man ikke kan annullere ordren fem minutter efter at have oprettet den fordi den er "sendt til lageret"). Og deres support er fuldstændig kropumulig at arbejde med. Er virkelig overrasket over at andre ikke oplever det samme, for det virker virkelig konsekvent
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 25/11-16 11:59 
Det lyder da helt galt :/ De par gange jeg har haft fat i deres support (for at annullere feks) har der været rimelig effektiv respons og de har aldrig sendt noget forkert. Vildt nok at der kan være SÅ forskellige konsekvente oplevelser.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 25/11-16 12:25, rettet 25/11-16 12:26 
@Sumez: Du forveksler dem ikke med CD-WOW? :D
BeanoBeanoSkrevet 25/11-16 12:28 
Deres score er faktisk virkelig lav på Trustpilot... 3.4.

https://dk.trustpilot.com/review/cdon.dk
XiwanaXiwanaSkrevet 25/11-16 13:26, rettet 25/11-16 13:27 
Det her må da være en joke, hva'?
Aktuelle hardwaretilbud
http://cdon.dk/koretoj-bad-og-reservedele/virkeliggor-din-superhelte-fantasi-med-batmobilen-p39338868

Jeg har i øvrigt aldrig haft de store problemer med cdon. De kan være lidt langsomme med forsendelsen, men ellers ikke.
[inspirational quote here]
NaieraNaieraSkrevet 25/11-16 13:30 
Én gang har jeg modtaget den forkerte vare hos CDON. Det var en film som var dyrere end den jeg havde bestilt, og som jeg heller ikke havde alligevel. Jeg har så handlet der 150+ gange.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 25/11-16 13:32 

Det tror jeg egentlig ikke. Der er en svensker som har lavet en før. Måske vil han lave en mere, eller sælge sin egen?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Soren47Soren47Skrevet 25/11-16 13:34 
Batmobilen er også på deres Facebook-side så det er ikke en joke :)
slk486slk486Skrevet 25/11-16 13:46 
Nej, Facebook er den seriøse platform her :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 25/11-16 13:54 
Xiwana>
Jeg har i øvrigt aldrig haft de store problemer med cdon. De kan være lidt langsomme med forsendelsen, men ellers ikke.

Også det værste jeg har oplevet. Kan huske at de var langsomme sidste år ifm. black friday hvor det tog 7-8 dage at få varerne, men det har jeg forståelse for :)
SumezSumezSkrevet 25/11-16 17:17 
7-8 uger her
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/11-16 17:27 
Damn :P
NaieraNaieraSkrevet 25/11-16 17:33 
De kan bare ikke lide Morten. Det tog over en uge at få det jeg bestilte sidst, sidste år, men den ordre jeg lavede om natten var forrest i køen og blev sendt hurtigt. Op til en uge fra bestilling kan det dog nemt tage under normale forhold nu, fordi tingene ofte sendes fra et sted langt væk i Sverige.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 25/11-16 18:50 
PS4 Pro til kr 2990,-

http://cdon.dk/black_friday/spil/timdeal_1_kljs/
millenniummillenniumSkrevet 27/11-16 07:22 
Xiwana>
Det her må da være en joke, hva'?

Den har jeg godt nok også undret mig over. Især de ret morsomme brugerkommentarer på varen. :D

Black Friday joke? Passer bedre til første april.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 29/12-16 10:22 
Xbox One S 500GB inkl. Gears of War 4 for kr 1499,-

http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/konsoller/XONES500GB/xbox-one-s-500-gb-spillekonsol-hvid
Mes1983Mes1983Skrevet 29/12-16 11:00 
Toysrus sælger Disney infinity figurer til 30,- stykket.
--Skrevet 30/12-16 21:30 
Så lige i går i GameStop (Sønderborg), at de sælger brugte X360S maskiner (inkl. 1 controller + kabler) for 199 kr. Set i forhold til, at det er inkl. reklamationsret finder jeg det ganske billigt. Om det er landsdækkende og om de har mange på lager aner jeg dog ikke.

Så ligeledes PSTV i Bilka (Sønderborg) til 165 kr. +-.
Spiller nu: Animal Soccer World
Mes1983Mes1983Skrevet 30/12-16 22:25 
Det tror jeg. Har lige fået en mail fra dem med tilbuddet.
Xbox 360 4gb inkl 1 controller - 199,-
PS3 320gb inkl 1 controller - 499,-
Wii med nunchuck og Controller - 399,-
JmogJmogSkrevet 30/12-16 23:32 
Der følger endda to spil med, når man køber en brugt PS3 eller Xbox 360. De skriver ikke i mailen hvilke, så det varierer nok fra forretning til forretning.
jaesjaesSkrevet 13/01-17 16:32 
Kinect til XBO til 297 kr. hos Elgiganten.

http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/tilbehor-til-spillekonsoller/XONEKINECTSEN/kinect-controller-til-xbox-one
BeanoBeanoSkrevet 26/01-17 12:15 
Bilka har PlayStation 4 Pro til kr 2899,- fra i morgen. Det er katalogtilbud.
WehnerWehnerSkrevet 27/01-17 01:02 
Damn, den kan ikke købes online. Jeg må se, om ikke jeg kan komme i Bilka i morgen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 27/01-17 05:17 
Check igen efter kl 8, der er et "køb online" symbol i kataloget.
BeanoBeanoSkrevet 27/01-17 10:29 
Næj... den forsvandt helt fra deres site :(

Du skal nok være hurtig (og lidt heldig) at få fat på en enhed i butikken, de har ikke mange til den pris.
dRxLdRxLSkrevet 27/01-17 10:34 
Kommer der ikke snart en wii u til uhørt billig udsalgspris?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 27/01-17 12:14 
Måske - men jeg tror at spillene kommer til at stige i pris :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3of193of19Skrevet 27/01-17 12:33, rettet 27/01-17 12:33 
Tja, Nintendo har jo stoppet produktion af Wii U for lang tid siden. I Japan STEG prisen faktisk en overgang. Den koster nyt pt på Amazon 2300 kr for 32GB udgaven.

Coolshop har kun Mario Kart pakken tilbage til knap 2500 kr.

CDon er det billigste jeg kan finde for nye Wii U i DK til 2300 eksl fragt (også med Mario Kart; se link)

Hvis du vil have en ny Wii U må du nok bide i det sure æble og nuppe en nu istedet for senere.

Pricerunner DK Wii U konsol pris
SumezSumezSkrevet 27/01-17 13:49 
What? Jeg gav 1800 i ElGiganten for snart fire år siden. Det er godt nok vildt alligevel. :O
Jeg ville ellers forvente at priserne falder til pebernødder når Switch kommer på gaden, men måske tager jeg helt fejl.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
1'661 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig