X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle hardwaretilbud


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 21/07-03 20:47 
Inspireret af "Aktuelle spiltilbud"-tråden... Her kan man poste tips eller links til aktuelle hardwaretilbud, altså både konsoller og deres tilbehør.

- - -

Lige nu kan man købe sig en Nintendo Gamecube til kun 1.299,- på www.coolshop.dk

Toys'R'Us (set i Gentofte) har stadig en lille po... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
1'661 emne(r).

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-15 00:27 
Jeg synes jeg læste nogen der skrev at Netflix virkede efter exploiten. Dvs. at det ikke har virket på Vita TV før, og det vil også sige at Netflix appen ikke understøtter 720p desværre. Så 960x544 opskaleret til 720p/1080i. Derudover tror jeg ikke at den understøtter nogen form for surround.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 09/10-15 17:18 
Det er nok meget tvivlsomt om ikke man har et device i forvejen der ville være bedre til Netflix.

For et ekstra device til kontoret giver en Apple TV eller Chromecast nok bedre mening.
XsaneXsaneSkrevet 10/10-15 16:47 
Xbox360 699kr i Frederiksberg Center i punkt 1.
WonderboyWonderboySkrevet 10/10-15 16:48 
Hvilken model og hvor stor harddisk?.
I love monster land
XsaneXsaneSkrevet 10/10-15 16:56 
Det er den nye model, jeg så ikke hvor stor Harddisk der var. Hvor stor skal den være vis du skal have en? Jeg kommer forbi Frederiksberg center senere.
WonderboyWonderboySkrevet 10/10-15 17:05 
Hvis du kommer forbi må du gerne lige tjekke hvor stor harddisk den har, men vent med at købe en?.
I love monster land
XsaneXsaneSkrevet 11/10-15 13:48 
Det er den nye model 250GB og fifa 14
Soren47Soren47Skrevet 12/10-15 10:43 
Så nu er Playstation Tvs pris rettet.

Link...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-15 13:26 
Elgiganten har de dér Wii Mini til en plov

http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/konsoller/WIIMINI/nintendo-wii-mini-konsol-rod-sort?scid=ext_newsl-uge42-WIIMINI

De har ikke internet adgang eller nogen SD kort port, så jeg ved ikke lige hvor meget man kan bruge dem til, men det er en konsol man kan have :P
OdinOdinSkrevet 16/10-15 13:34 
De har ikke internet adgang eller nogen SD kort port,

...Eller GameCube-bagudkompatibilitet eller Component-, RGB- eller sågar S-video-output.
Det er essentielt set en dyr Kleenex-holder.
SumezSumezSkrevet 16/10-15 13:38 
Som man kan have :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/10-15 14:03, rettet 16/10-15 14:17 
Jeg synes den er så sej på alle de forkerte måder :D Jeg sad på et tidspunkt og sammenlignede indmad fra en alm Wii med Wii mini, og husker jeg korrekt så har Wii Mini den præcis samme (elendige) video encoder som en alm Wii. RGB-linjerne (som også bruges til component) var bare ikke forbundet til AV-out porten. RGB og Component bliver aktiveret vha. to jumpers i AV-kablet. Jeg er ikke sikker på hvordan S-video virker, måske de signaler heller ikke er forbundet. Det _kunne_, hvis man er meget heldig være så nemt som at forbinde de manglende signaler til AV-out porten, men sandsynligvis skal der nok flashes noget andet firmware på maskinen før det kan aktiveres.

Det er et longshot, men noget jeg godt kunne tænke mig at udforske. Var prisen 200kr ville jeg nuppe en :)

Jeg lavede for noget tid siden en breakout boks til min Wii så jeg nemt kunne skifte mellem RGB og component vha. en switch på kablet. Og mest af alt fordi jeg ikke kunne finde et originalt component kabel til meget billige penge, men havde en 2-3 originale RGB-kabler liggende. Altid smartere at bruge en 3-4 timer på sådan et projekt frem for at punge ud for et færdiglavet kabel ;)

480p component på Wii er noget værre lort, med hidsig chroma shifting og uskarpt billede. RGB er dog tæt på at være helt perfekt. Især i 240p matcher den Dreamcast i skarphed. Det er fandeme vildt :)
Pointen er at det egentlig ville være ret nemt for mig at teste alle muligheder... Hmmm :p

EDIT: Jeg synes også af hele mit hjerte, at Wii Mini er en meget bedre designet maskine end den alm Wii, der virkelig tager prisen for elendigt design. Controller porte i toppe/siden af maskinen :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 16/10-15 14:15 
Nintendo er bare så episk elendige til at lave konsoller. Og endnu værre til at lave video-output.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-15 14:27 
Jeg havde helt glemt det med det baldrede video output.
SumezSumezSkrevet 16/10-15 14:34, rettet 16/10-15 14:34 
Controller porte i toppe/siden af maskinen :O

En Wii controller er trådløs. :) Jeg er ikke sikker på hvorfor de valgte at sætte GC-portene hvor de gjorde, men de tænkte vel at det alligevel var sjældent de ville blive brugt. Jeg har kun selv brugt dem til Mario Kart.

Mht. visuelt design er den uden sammenligning den pæneste maskine fra dens generation. Ikke at konkurrencen var noget at råbe hurra for, selvfølgelig. :P Den er rimelig atypisk for Nintendo, men det var den eneste der fattede et simplistisk moderne design. Noget jeg ellers synes Sony gjorde supergodt med PSTwo. Og PS4 hvis den ikke havde været så latterligt gigantisk stor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 16/10-15 14:37, rettet 16/10-15 14:59 
PS4, latterligt gigantisk stor? Den er da mindre end den første PS3 og langt mindre end boneren. Den er mindre end et voksent stykke hi-fi, så som en rigtig Blu-ray-afspiller eller en integreret stereoforstærker.

Det er unfair hvis du sammenligner med Wii U, for den har sgu ikke helt de samme hestekræfter...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/10-15 14:40 
Jeg sammenligner ikke med noget, og det er selvfølgelig indlysende at de havde lavet den mindre hvis de kunne have presset deres hardware ind i en mindre skal. Den er bare voldsomt stor og tilsvarende tung. Jeg er rigtig vild med designet, jeg synes det er superfedt, men den fremstår virkelig klodset når den står og fylder i mit TV-møbel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 16/10-15 14:42 
Jeg forstår heller ikke udmeldingen. Jeg var faktisk imponeret over hvor lille Sony havde formået at lave den, når man tager hardwaren og kølebehovet i betragtning. Og så har den sågar indbygget PSU, hvilket den langt større Xbox One ikke engang har.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/10-15 14:48 
Jeg synes Wii er så fantasiløst designet. Det kan den ikke få point for hos mig :)

Jeg kan kun forestille mig hvad der er gået gennem hovedet på designeren hos Nintendo.

"Hey, har du set DVD-drevet i en computer?"
"Nej hvad da?"
"Det kunne være meget federe hvis det ikke sad inde i computeren, men bare stod og flød."

Det er også for sindssygt at dørene der skjuler disse porte, slet ikke kan åbnes helt hvis maskinen ligger ned... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 16/10-15 14:48, rettet 16/10-15 14:48 
Odin>
Jeg forstår heller ikke udmeldingen. Jeg var faktisk imponeret over hvor lille Sony havde formået at lave den, når man tager hardwaren og kølebehovet i betragtning. Og så har den sågar indbygget PSU, hvilket den langt større Xbox One ikke engang har.

Netop. PSU-klodserne til Xbox bliver også bare større og større, hvilket jeg finder dybt latterligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 16/10-15 14:56, rettet 16/10-15 15:01 
Konsolkongen>
Jeg synes Wii er så fantasiløst designet. Det kan den ikke få point for hos mig :)

Enig. Lille, modernistisk, anonym og konevenlig - ja. Specielt smuk eller tiltrækkende? Knapt så meget.
- Og jeg tænkte fuldstændig det samme da den blevet præsenteret: Det ligner et lakeret, eksternt CD-ROM/DVD-drev. Men smag er utroligt forskellig, så der er naturligvis ikke noget facit her.

I stærk kontrast er jeg dog helt pjattet med GameCubens eksterne design. Hands down den smukkeste og mest legesyge maskine i mine øjne. En perle i industrielt design.
SumezSumezSkrevet 16/10-15 15:04 
Jeg kan også rigtig godt lide GameCube's design, men det er den helt modsatte pol. Den ligner et stykke legetøj og passer ikke særlig elegant ind i noget somhelst, som f.eks. Wii og PS2 gør.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 16/10-15 15:21 
Hvor finder man alle de ting de har på Weekend tilbud?.
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/10-15 18:39 
Dustinhome.dk har Buffalo MiniStation Extreme 2TB Sort til 124 kr.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
WehnerWehnerSkrevet 17/10-15 18:45 
Det er jo sindssygt. Ingen catch jeg lige misser, vel? Bare en ekstern hdd?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
amnesiaamnesiaSkrevet 17/10-15 20:27 
Der røg lige 3 stk. i kurven sammen med 3 stk. wireless tastatur/mus pakker til 32kr stykket fra M$ - det er der også jævnligt brug for :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/10-15 20:45, rettet 17/10-15 20:50 
Og så et godt tilbud på RAM :=)

Edit:
Ved ikke lige om der er mere der inde på tilbud i den klasse :=)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
WehnerWehnerSkrevet 17/10-15 20:54 
Jeg købte også tre + et sæt keyboard/mus.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 17/10-15 21:11 
Wow, den har faktisk fået gode anmeldelser hele vejen rundt, og skulle tilmed både være hurtig og stødsikker:

eks: http://www.engadget.com/products/buffalo/ministation/extreme/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 17/10-15 21:26 
Det ser ud til, at jeg er kommet til at bestille seks. Hmmm. Tror bare, jeg tager dem...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WonderboyWonderboySkrevet 17/10-15 21:38 
Der står maks 5 pr. kunde :-)
I love monster land
PlaykidPlaykidSkrevet 17/10-15 21:38, rettet 17/10-15 21:44 
Bestilte også nogle harddiske, og et par andre ting. Tak for tippet :-)

Wonderboy>
Der står maks 5 pr. kunde :-)

Hvor ser du det henne?
Spiller nu: Halo 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-15 22:31 
Det var godt nok billigt. Snupper 4 af dem. :)
OdinOdinSkrevet 17/10-15 22:41, rettet 17/10-15 22:49 
Mit gæt er, at vi allesammen modtager en mail på mandag om, at der var en fejl på sitet og at de har annulleret ordrerne.
Soren47Soren47Skrevet 17/10-15 22:43 
Don't jinx it man! :b
OdinOdinSkrevet 17/10-15 22:48 
Det tror jeg nu allerede vi selv har gjort ved at foretage bulkbestillinger. Det er typisk det der sætter alarmklokkerne til at ringe blandt medarbejderne. Det var det samme der skete sidst med Webhallen og PS4-bestillingerne.
BeanoBeanoSkrevet 17/10-15 22:51 
Også min fornemmelse men har dog også bestilt et par HDD'er - hvis nu... :)
WonderboyWonderboySkrevet 17/10-15 22:57 
Tilbudet lægger i deres weekend rush.
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/10-15 23:08 
Damn, kig nede i bunden af linket :=(

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 17/10-15 23:31 
Wonderboy>
Tilbudet lægger i deres weekend rush.

Derfor kan det sagtens være en fejl :)
XiwanaXiwanaSkrevet 17/10-15 23:34 
En kunde har gjort Dustin opmærksom på 'fejlen' på deres facebookside. Deres svar:

Tak for din henvendelse.
Vi er opmærksomme på fejlen, og alle ordre placeret på produkterne som er berørte af de meget høje rabatter vil så vidt muligt ikke blive ekspederet.

Der arbejdes på højtryk på en løsning.

Med venlig hilsen
Dustin kundeservice
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 18/10-15 08:24 
Der er sikkert én person hos Dustin som bliver kaldt ind til en alvorlig samtale mandag morgen. :-o
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 18/10-15 09:28 
Hvis det lyder for godt til at være sandt...
What is the Matrix?
la0sla0sSkrevet 18/10-15 09:43, rettet 18/10-15 11:54 
Et argument er vel "kampagnepriser". Det er vel ikke op til forbrugeren, at definere hvad et troværdigt kampagnebud er?
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 18/10-15 12:48 
Jeg tror nu stadigvæk den falder under "ond tro".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 18/10-15 13:04 
Hvad forskel gør det for kunderne hvorvidt de handler i god eller ond tro? Bestillingerne bliver vel annulleret uanset hvad.
XiwanaXiwanaSkrevet 18/10-15 13:06 
Hvis man bliver fundet at have handlet i god tro, SKAL butikken sende varerne. Det forudsætter naturligvis, at man klager over annulleringen.
[inspirational quote here]
OdinOdinSkrevet 18/10-15 13:38, rettet 18/10-15 13:39 
Seriøst? Jeg troede butikkerne netop havde røven dækket under deres sædvanlige "Der tages forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, samt for udsolgte varer."-boilerplate.

Kan du bakke det op med noget lovstof?
PapandPapandSkrevet 18/10-15 13:40 
Jeg synes faktisk det her er en problematisk sag for Dustin. De kører en weekend kampagne, hvoraf en håndfuld produkt åbenbart får en for lav pris. I forhold til de tilbud man generelt ser online på weekendtilbud, lagerrensning og lignede, så synes jeg faktisk ikke de kan feje de her af bordet med ond tro. Det tog dem desuden mere end et døgn at rette priserne.

Hvis de slipper ud af denne her, så kan en hvilken som helst webshop jo dumpe priser på produkter for at skaffe trafik og så dernæst trække i land.

Sagen med PS4 maskinen på webhallen synes jeg var en helt anden, da det ikke var i forbindelse med en ekstraordinær kampagne eller lignende. Den skilte sig tydeligt ud som en fejl. Det synes jeg ikke produkterne fra Dustin har gjort.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PapandPapandSkrevet 18/10-15 13:45, rettet 18/10-15 13:47 
Odin>
Seriøst? Jeg troede butikkerne netop havde røven dækket under deres sædvanlige "Der tages forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, samt for udsolgte varer."-boilerplate.

Kan du bakke det op med noget lovstof?

Hvis du finder en liter mælk i Fakta og skiltningen siger 5 kr., så skal den også koste 5 kr. når du kommer til kassen. Stod der 5 øre, så kunne Fakta have nægtet at sælge dig mælken til den pris, da der i så fald er tale om en åbenlys fejl og du derfor forsøger at købe mælken i ond tro.

Mere konkret information
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
1'661 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig