X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle hardwaretilbud


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 21/07-03 20:47 
Inspireret af "Aktuelle spiltilbud"-tråden... Her kan man poste tips eller links til aktuelle hardwaretilbud, altså både konsoller og deres tilbehør.

- - -

Lige nu kan man købe sig en Nintendo Gamecube til kun 1.299,- på www.coolshop.dk

Toys'R'Us (set i Gentofte) har stadig en lille po... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
1'661 emne(r).

Svar
HankyHankySkrevet 22/06-14 21:01 
Jeg tvivler :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 22/06-14 21:04 
Synes jeg læste den kom til at koste 3300 forleden?
j/k
NaieraNaieraSkrevet 22/06-14 21:05 
Uden Kinect.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 22/06-14 21:08 
Men lige nu satser de ikke noget videre på den kinect-løse udgave.

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Daps&field-keywords=xbox%20one%20console&sprefix=xbox+one+cons%2Caps

£369,- med Kinect og Titanfall

£349,- uden Kinect og uden Titalfall
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 22/06-14 21:53 
Så lige pt koster kinect omkring -£10.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/06-14 21:55 
Haha :) Dét er den vel værd? Hvis man bruger den til skype-calls vel og mærke ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 22/06-14 23:11, rettet 22/06-14 23:11 
Turtle Beach Ear Force NLa headset - 97 kr.

Bruger selv dette headset, og kan klart anbefale det - specielt til prisen!

Link
Spiller nu: Animal Soccer World
3of193of19Skrevet 02/07-14 21:02 
dixons i Kastrup lufthavn har 2DS Maskiner til 500kr stykket. Så har du brug fornem ekstra EU maskine eller en til julegave er det nu. Vistnok ugen ud på tilbuddet.
Officiel Nintendo taske til 129kr.
Hvis der er nogen der skal have en kan i sende besked ang aftale.
slk486slk486Skrevet 05/07-14 09:20 
Pænt god pris på en fuld ssd til ps3'en :)

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/harddisk-usb-stick/SANEXII480SSD/sandisk-extreme-ii-480-gb-solid-state-drive-ssd
j/k
NaieraNaieraSkrevet 05/07-14 13:25 
Den ville jeg gerne ha' i min computer. Altså hvis den kan skrive lige så hurtigt som min nuværende.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 05/07-14 13:51, rettet 05/07-14 13:57 
Her er flere grafer om den disk end de fleste er i stand til at overskue:
http://www.storagereview.com/sandisk_extreme_ii_ssd_review

Pro tip: Jeg ville ikke købe den.

edit: Det er da egentlig heller ikke noget super tilbud ifhld til hvad den ellers koster:
http://www.edbpriser.dk/ssd-solid-state-drive/sandisk-extreme-ii-solid-state-disk-480-gb-id-7416758.aspx?q=sandisk+extreme+ii+480+gb
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 05/07-14 14:46 
Næh. Dumflad til mig for ikke at tjekke ordentligt.
j/k
slk486slk486Skrevet 21/07-14 17:05 
40" W605B til 2.800,-

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL40W605BAE/sony-40-smart-tv-med-wi-fi-kdl40w605
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-14 17:06 
Det må siges at være røvbilligt. 6ms lag hvis jeg husker rigtigt :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 21/07-14 17:12 
Ja, der omkring. Lige før jeg køber 2 til mit kommende dual setup :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-14 17:16 
Dog skulle der være en underlig ting med at smearing i impule mode er mere tydelig i nederste halvdel (mener jeg), hvor den på vores er ens over hele skærmen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 21/07-14 20:16, rettet 21/07-14 20:19 
Hvis den her anmeldelse er til at stole på mht. billedkvaliteten, er det jo lige før jeg bør købe et sådan til kontoret...

http://www.trustedreviews.com/sony-kdl-40w605b_TV_review

Men hvorfor skriver de at der er 33ms lag på det? Det er jo 2 frames ved 60fps, er det normalt?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-14 20:29, rettet 21/07-14 20:32 
Jeg tror det er fordi det ikke kan finde ud af at bruge deres lagtester. Med Leo Bodnar lagtesteren skal målingerne ikke bare aflæses direkte. Jeg kender dog ikke detaljerne.

Laggen burde være 6-8ms hvis jeg husker korrekt.

Men selv "rigtige" 33ms ville ikke være specielt højt for et HDTV.

EDIT: Det var 653 jeg tænkte på. Jeg har dog hørt at Sony skulle have fortsat med den ekstremt lave lag i år også, på stort set alle deres modeller over 32". Så jeg vil tro at det gælder for dette også.

http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 22/07-14 09:54 
Så vi er nede på at jeg ikke får mærkelige sure blikke fra plasma-affectionados hvis jeg køber mig sådan et fjernsyn? Altså, det er et godt køb til prisen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-14 10:03 
Nej det vil du altid få. Men det skulle det være ja :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 22/07-14 10:26, rettet 22/07-14 10:27 
Må være et frustreret og lidt hårdt liv som plasma-freak, når alle andre bare ikke _vil_ forstå det! :-p

Tak for rådgivning, køber det sgu.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 22/07-14 10:36 
Kommer til at savne det grynede plasma look, nu hvor alle har ladt teknologien i stikken :/
j/k
millenniummillenniumSkrevet 22/07-14 11:11 
Mit Panasonic plasma. You can have it when you pry it from my cold, dead hands.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 22/07-14 11:36 
dRxL>
Må være et frustreret og lidt hårdt liv som plasma-freak, når alle andre bare ikke _vil_ forstå det! :-p

Ja! :)
"Problemet" er at den perfekte display teknologi stadig ikke findes, og selv om plasma har sine fordele, er det ikke for alle. Jeg havde i en kort periode et Panasonic plasma TV (top serien det år) som jeg ikke kunne holde ud at se på og fik hovedpine efter 30 min. kiggen pga. "plasma regnbuer" og svag flimren. Summen og larmende blæsere gjorde ikke oplevelsen bedre. Så gik jeg tilbage til et billigere LCD baseret display - ikke så godt billede men kunne holde ud at se på det uden at få hovedpine :)
scavengerscavengerSkrevet 22/07-14 11:59 
Nogen burde også snart udvikle nogle ordentlige højttalere til indbygning i fladskærme, så man ikke behøver eksterne soundbars eller lignende for at få noget ordentligt output.
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 22/07-14 12:11 
Du kommer aldrig til at få ordentlig bas uden nok rum, det er et spørgsmål om akkustik. Så så længe skærmen skal være så smal, må du bruge eksterne højttalere.
Jeg synes egentlig det er fint nok at det bare fungerer som skærm, og ikke alt andet. For min skyld måtte man også gerne fjerne al smartTV, tuner osv. funktionalitet fra fjernsynet, så den slags aldrig skal være bundet op imod mere relevante attributter som billedkvaliteten.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 22/07-14 12:38 
Jeg glæder mig til de opfinder CRT v2.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-14 13:23 
CRT var nu heller ikke perfekt. Geometri problemer og overscan = yeah!!
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 22/07-14 13:23 
De problemer ville jo ikke eksisterer i CRT v2. Det giver jo sig selv :p
j/k
NaieraNaieraSkrevet 22/07-14 13:28 
Konsolkongen>
CRT var nu heller ikke perfekt. Geometri problemer og overscan = yeah!!

Max 40" og kæmpestore skrumler :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-14 13:38 
slk486>
De problemer ville jo ikke eksisterer i CRT v2. Det giver jo sig selv :p

Nå ja sorry :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/07-14 14:03 
slk486>
Jeg glæder mig til de opfinder CRT v2.

Det har de skam allerede: OLED.

Samme gode sortniveau som CRT med alle de moderne fordele et HDTV har. Stadig en fladskærm, så lyden er selvfølgelig derefter, men det er seriøst eneste ulempe så snart de kommer ned i et ordentligt prisleje.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-14 14:26 
OLED har desværre samme ringe motion resolution som et LCD, så en eller anden form for black frame insertion er et must hvis der skal være skarpe billeder under bevægelse. Ulempen ved dette er så at det kan give trætte øjne efter længere tids brug.
Burn-in skulle også være en risiko. Det bliver spændende at se om det er bedre end plasma. Man har desværre set nogle ret grove tilfælde med Vita. Selv har jeg dog aldrig oplevet noget der bare lignede. Hverken burn eller image retention på min :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/07-14 15:12 
Har der egentlig været rigtig burn-in på Vita eller er det den der sjove effekt af sorte pletter på komplet sort skærm, som du tænker på? Hvis det er alt hvad vi risikerer, så er fremtiden gylden for det er godt nok ikke nogen gene i forhold til almindelig burn-in.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-14 16:46 
http://oyster.ignimgs.com/wordpress/write.ign.com/8939/2013/01/Burn-in-bw-600x537.jpg

Det andet du nævner synes jeg også lyder ganske forfærdeligt. Har du noget link der viser det? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/07-14 16:56 
Er burn-in på Vita'en permanent?
Mener man kan spille FF14 over den hvis man har en PS4, men det spil er rimelig aggressivt i sine forsøg på at skabe burn-in, så kan da godt være man skal undgå det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-14 16:57 
Det vil jeg gå ud fra. Hvis det ikke er permanent hedder det image retention :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/07-14 17:59 
Jeg tror det langt mindre forekommer end på plasma. Jeg har haft min Vita siden launch og har i perioder spillet det samme spil med en konstant HUD flere timer hver dag. Jeg har aldrig oplevet image retention eller burn-in.
JmogJmogSkrevet 22/07-14 18:04 
Konsolkongen>
http://oyster.ignimgs.com/wordpress/write.ign.com/8939/2013/01/Burn-in-bw-600x537.jpg

Det andet du nævner synes jeg også lyder ganske forfærdeligt. Har du noget link der viser det? :)

Det er EKSTREMT subtilt, så det er virkelig svært at fange på et kamera. Der er masser af billeder hvis man googler det, men hovedparten er overdrevne, fordi deres kamera overstyrer kontrasten i forhold til hvad et menneskeøje ville se. Det er lykkedes ham her at lave et repræsentativt billede:
http://forums.androidcentral.com/attachments/samsung-galaxy-s4-mini/98565d1388155787t-strange-black-spot-attachment.php.jpg

Det vil dog i høj grad afhænge af den skærm du sidder ved nu om du overhovedet kan se det. Den sorte plet er lidt under midten i højre side. Det eneste tidspunkt jeg nogensinde har lagt mærke til det på min egen er under en komplet sort loadeskærm og jeg skal virkelig kigge efter det. Jeg har aldrig set det under et spil. Skærmdefekter irriterer mig grænseløst men det her er fuldstændigt ligegyldigt for mig.

(PS: Ja, jeg ved godt det ikke er en Vita han har skudt, men effekten er helt den samme)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-14 19:23 
Okay det har jeg aldrig set på min Vita :) Men jeg tænker at når sortniveaut er så meget bedre (perfekt) på en OLED skærm så kommer det vel ikke til at betyde noget? Med mindre at man kan se pletten i farver også, men det lyder det til at man ikke kan? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/07-14 22:05 
Jep, man kan ikke se det i farver, så det er reelt ikke det samme som burn-in. Jeg mener jeg har læst et sted at stort set alle OLED displays har "problemet". Folk lægger bare ikke mærke til det.
JuggernautJuggernautSkrevet 22/07-14 22:12 
Jeg kan se et par sorte pletter i det sorte, når jeg spiller i mørke på Vitaen.
I starten troede jeg bare at det var pletter for øjnene, men den er god nok. Det er heldigvis ikke noget der går ud over oplevelsen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Bede-xBede-xSkrevet 23/07-14 01:32, rettet 23/07-14 01:46 
Jeg tror det er - eller kommer - på alle Vita'er (med OLED skærm). Det har i hvertfald været tilfældet på samtlige jeg har set.

Konsolkongen>
Med mindre at man kan se pletten i farver også, men det lyder det til at man ikke kan? :)

Hvis belysningen er dæmpet (nok) i en scene, kan man desværre godt se det. Ikke at det er et stort problem, men er man lidt kræsen kan man ikke undgå at ligge mærke til det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 23/07-14 22:57 

Lidt sjovt at der i annoncen står at de regner med at have det på lager d. 14. august, men mit fjernsyn som jeg bestilte i går er afsendt i dag? Go Elmutanten!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BlumarinaBlumarinaSkrevet 02/08-14 09:52 
Elgiganten har i næste uges tilbudsavis en Wii U Premium Pack + Mario Kart 8 + Nintendo 2DS til en samlet pakkepris til 2.398 kr. Se bagsiden af avisen.
JmogJmogSkrevet 02/08-14 10:37 
Holy shit, det er billigt.
GreaseballGreaseballSkrevet 02/08-14 16:23 
F...!!! Der skal da lige komme SÅDAN et tilbud når man ingen penge har :p
Hvorfor det også så svært finde sig noget arbejde :/

Vent lidt... En 2DS. Hvad skal man bruge den til? :p
dchangdchangSkrevet 08/08-14 11:07, rettet 08/08-14 11:08 
Ekstem pris på en rimelig lækker telefon med überkamera, altså hvis man er til Nokia og Windows Phone.

EDIT: Går nok ikke decideret under konsoller og tilbehør medmindre man bruger Smartglass. :-)

Nokia Lumia 1020 - 1999 kr.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 08/08-14 11:20 
Retrolasse>
Elgiganten har i næste uges tilbudsavis en Wii U Premium Pack + Mario Kart 8 + Nintendo 2DS til en samlet pakkepris til 2.398 kr. Se bagsiden af avisen.

Hmmm... de har egentlig også en Wii U Premium bundle med Mario Kart 8 til 1.999,-

Så man betaler 399,- for en 2DS ... som man muligvis ikke har meget brug for.
The medium is the message.
ProzelProzelSkrevet 13/08-14 21:06 
Elgiganten: 2DS til 399,- kun i aften online.
1'661 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig