X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle hardwaretilbud


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 21/07-03 20:47 
Inspireret af "Aktuelle spiltilbud"-tråden... Her kan man poste tips eller links til aktuelle hardwaretilbud, altså både konsoller og deres tilbehør.

- - -

Lige nu kan man købe sig en Nintendo Gamecube til kun 1.299,- på www.coolshop.dk

Toys'R'Us (set i Gentofte) har stadig en lille po... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
1'661 emne(r).

Svar
dchangdchangSkrevet 24/01-14 12:20 
Til den hurtige, de skriver selv 1 stk. på lager.

Wii U Premium pakke - 1500 kr.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 24/01-14 13:14 
Fristende for Wind Waker og Mario 3D World, men det er vidst ikke helt nok. Desværre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 24/01-14 13:43 
Jeg tror bestemt ikke det er nu man skal hoppe på en Wii U.
j/k
OlimarOlimarSkrevet 24/01-14 18:05 
Til den pris er det sgu da dumt andet. Man ved jo hvilke titler der kommer fra Nintendo selv. Kan også se den er solgt.
dRxLdRxLSkrevet 24/01-14 22:20 
Pointen, i hvert fald min, er at prisen nok kommer til at falde yderligere en hel del inden længe.

Jeg vil gerne spille de gode Nintendo spil, men jeg kan godt vente lidt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 24/01-14 22:47 
Og det er en god pointe, for det her er et prisfald der kun kommer af at Coop vil frigøre lagerplads. De tjener ikke en krone. Et officielt Nintendo initieret prisfald er stort set uundgåeligt i løbet af det næste halve år. Det er ikke en overdrivelse at sige konsollen er døende.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/01-14 23:41 
Til E3 virkede deres repræsentant virkelig skråsikker, og mente ikke at et prisfald på nogen måde var nødvendigt, da late-2013 og 2014 spilkataloget ville få maskinerne til at sælge sig selv.

Håber på de skifter mening, da det nok vil kunne få mig til at købe en maskine på sigt... Med det nuværende spilkatalog, kan jeg ikke retfærdiggøre et køb til prisen (dog ender jeg nok bare med at købe en basic, da forskellen ikke er så kæmpe stor for mig) :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 25/01-14 00:17 
Tja, spørgsmålet er også om et prisfald overhovedet ville sælge flere maskiner? Jeg tror ikke det er prisen, der er deres problem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 25/01-14 00:32 
Jeg tror også stadig at markedsføringen har været deres største problem langt hen ad vejen.

Som det vist tidligere har været nævnt herinde, så er det de færreste "almindelige" mennesker der overhovedet aner at maskinen eksisterer, og i så fald ikke bare er endnu en udgave af den almindelige Wii, ligesom Wii Mini.

Et prisfald vil dog få undertegnede tættere på at købe en maskine :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 25/01-14 00:33 
Det vil sælge flere men næppe nok. De skal ned på 200$ for at sælge nogenlunde fornuftigt, men det er for billigt til at de kan tjene penge på den, så det sker næppe. Næste prisfald vil være til 250$. Hvor der bør være et packin-spil i form af Mario World eller Mario Kart.

Det ser dog desværre ud til at den ikke kan reddes. Deres strategi med at veje op for langsom hardware med en speciel controller er fejlet, timingen af deres egne spil er meget dårligt planlagt og så udkom den katastrofalt tæt på PS4 og Xbox One. Var den kommet et år tidligere kunne den have solgt fornuftigt. Nu... Det er for sent. Tredjeparts støtte er stort set væk og intet tyder på den kommer tilbage. Ikke engang Mario Kart eller Zelda vil være nok til andet end et midlertidigt opsving i salg. Reel momentum vil det ikke give.
jaesjaesSkrevet 25/01-14 00:48 
Jeg tror ikke, de lader den dø. Det ender nok med, at de accepterer, at det (formentlig) bliver en niche-konsol, der tjener sig selv hjem men heller ikke meget mere. Så jeg tror de giver den 4-5 år og så lancerer en ny konsol.

Allermest tror jeg dog, at det er for tidligt at konkludere for meget - spilindustrien er uforudsigelig. Kommer der et par spil, der virkelig banker potentialet igennem for en ekstra skærm, er ikke det helt udtænkeligt, at det bliver en habil niche- OG familliekonsol. Og tager familierne den til sig, vil det jo skyde salgstallet i vejret.
SumezSumezSkrevet 25/01-14 00:50, rettet 25/01-14 00:50 
Nintendo skal bare holde sig over vandet og undgå underskud. Markedet er stort, og selvom WiiU ikke sælger nær så godt som PS4 og X1, er den nok som sædvanlig heller ikke ligeså stor en udgift. Med deres first party spil, samt den enorme succes med 3DS, skal de nok holde sig kørende.
I slutningen af 90'erne troede jeg Nintendo var døende, men så kom Pokémon, og de er i dag stadig en stærk spiller, uanset hvordan salgstallene for WiiU ser ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 25/01-14 00:56 
Ja, Nintendo overlever uanset, hvad der sker med Wii U. Så vidt jeg kan se taler alle i tråden også om "den" ikke "dem" :P
JmogJmogSkrevet 25/01-14 02:36 
Absolut. Nintendo behøver ikke engang at få overskud for at holde sig i live. De flyder i penge.
CamousCamousSkrevet 25/01-14 12:12 
Jeg vidste altid at Wii U ville blive Nintendo's Game Cube Mk. II. Og det er jeg faktisk glad for, Game Cube var en helt fantastisk konsol som Nintendo kom med mange kvali spil ud til. Super Mario 3D World var klart den bedste spil der kom ud sidste år i min mening og med en ny Donkey Kong Country snart plus en evt ny Zelda næste år er jeg glad. Værd at bide mærke i at jeg købte en Wii U men har ikke nogen planer om nogensinde at spilde penge på de andre next gen konsoller fordi kun Nintendo i dagens dag forstår at lave spil som jeg godt kan lide at spille.

Nintendo kan altid regne med penge fra folk som mig der heller vil have en konsol med rigtige spil der sætter fokus på gameplay over alt andet. Det kan de ikke blive rige på, men de kan tjene deres penge hjem igen plus en lille fortjeneste.
--Skrevet 25/01-14 12:18, rettet 25/01-14 12:21 
Synes nu også de andre formår at lave lækkert gameplay, dog er udvalget bare større.+ de forstår at smide konkurrence dygtigt HW på gaden, hvor Nintendo virker til at være en generation bagefter de sidste 2 gange.
Spiller nu: Animal Soccer World
RJKRJKSkrevet 25/01-14 12:22 
Tilbage til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
slk486slk486Skrevet 03/02-14 12:07 
Den bedsteste fladskærm i universet, indtil videre :)

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL46W905ABAE/sony-46-3d-smart-led-tv-kdl-46w905a

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/sony-46%22-3d-led-tv-kdl-46w905a/p/100102481

6-8ms input lag, for dem der tæller den slags.
j/k
CamousCamousSkrevet 03/02-14 12:52 
Kan man få sig en ny DSi XL til ikke mange penge?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-14 15:51, rettet 03/02-14 15:51 

Fandeme et lækkert TV :)

EDIT: 17K da det kom på markedet. Just saying... ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dchangdchangSkrevet 03/02-14 15:59 
Overvejer kraftigt det Sony-tv, meget fornuftig pris. Skal bare lige have overtalt konen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
slk486slk486Skrevet 03/02-14 16:06 
^ Fås ikke bedre pt. og er tilmed noget af det pæneste. God WAF :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 03/02-14 16:58 
Et "LED" tv fra Sony er selvfølgelig ikke det bedste tv på markedet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 03/02-14 17:06 
Enig. Det er sikkert et fint tv men det bedste? No fucking way.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-14 17:07 
Du vil vel blindt påstå at et Panny ZT er langt bedre? Med et input delay der er tre-fire gange så højt og forced color subsampling på RGB kilder, ville jeg aldrig kunne leve med det.

Jeg kan sætte en finger på flere ting jeg synes er galt med Sony W9. Det ville jeg kunne på alle skærme uanset mærke, model og pris. Det handler om at finde en god balance mellem plusser og minusser.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CamousCamousSkrevet 03/02-14 17:21 
For et par måneder siden var jeg ned og kigge på skærme sammen med min bror som skulle købe en. Jeg anbefalte enten Panasonic Plasma eller SONY LCD. Vi kiggede på det bedste fra begge og både i mine og hans øjne så Panasonic bedre ud. Bedre, mere naturlige farver som Plasma altid har været kendt for.

Men han valgte SONY til sidst pga. pris og styling. Det er synd at de sidste Plasma modeller fra Panasonic er så grimme.
NaieraNaieraSkrevet 03/02-14 17:27 
Man kan jo ikke hjælpe folk, der ikke sætter billedkvaliteten først...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-14 17:32 
Nej hvis pris og design kommer først, så er det begrænset hvor godt det kan blive ;)

Det er nærmest ulækkert at tænke på hvor stor forskel der er i billedkvalitet på de billige TV og de lidt dyrere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 03/02-14 18:21, rettet 03/02-14 18:23 
Konsolkongen>
Du vil vel blindt påstå at et Panny ZT er langt bedre? Med et input delay der er tre-fire gange så højt og forced color subsampling på RGB kilder, ville jeg aldrig kunne leve med det.

Nej, dog ikke, da jeg ikke selv har oplevet den model. Men der var en påfaldende mangel på "i den prisklasse" i postulatet om, at man ikke kunne finde noget bedre ;-)

Jeg foretrækker plasma, det er ingen hemmelighed (har et dejligt VT50), men vil hjertens gerne medgive, at der findes gode LCD-skærme. Nogle af de 4k-skærme jeg så på IFA sidste år var vildt imponerende i deres gengivelse af farver, og sortniveauet var meget tæt på Plasma. Jeg har dog endnu ikke set en LCD-model i danske forretninger, der kunne måle sig med et af de nyere Panasonic plasmaer. Udover de bedre farver og sortniveau, så skalerer de kilder såsom gamle konsoller langt pænere end LCD.

Hvis jeg selv var i TV-købehumør ville jeg dog ikke købe et nu af hverken den ene eller anden type. Der kommer massive prisfald senere på året, da konkurrencen på 4k såvel som OLED til menneskepenge vil presse mange high-end LCD og plasma-modeller kraftigt ned. Vi kommer til at se fornuftige 4k modeller til 20.000kr inden året er omme og så bliver de på papiret mindre attraktive "gamle" (men stadig fremragende) modeller nødt til at at dumpe deres priser.

Om ikke andet, for at gøre plads til 4k tv på den eksisterende lagerplads, så vil der komme udsalg på mange 2k-modeller.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-14 18:44, rettet 03/02-14 18:47 
Jmog>
Udover de bedre farver og sortniveau, så skalerer de kilder såsom gamle konsoller langt pænere end LCD.

Det er jeg simpelthen ikke enig i. Panasonic's scalere (S20, ST50) har alt for meget ringing til at de kan kaldes gode. Derudover har der været forced overscan på 4:3 formatet på alle de modeller jeg har set. Skal ikke siges om det er rettet til i dette års serie. Det var også tilfældet med ST50 som jeg havde en måneds tid før jeg returnerede, så jeg formoder det er tilfældet på dit VT50 også.
Scanlines fra en XRGB-Mini i 720p ser også ujævne ud og giver indtryk af at afstanden mellem linierne varierer. Stort set kun tydeligt med meget lyse farver, men det er stadig ikke fedt.

Samsungs scaler (E6500) fra 720p til 1080p er klart det bedste jeg nogensinde har set. Totalt fri for ringing og scanlines fra en XRGB-mini er scaleret så ligeligt som overhovedet muligt med den skæve skalering. Skalerinigen er så god at der ikke er noget synligt at hente ved at bruge min Lumagen VisionPro HDP eller Optoma HD3000 og DVDO Edge som jeg havde før. Skaleringen fra 480p til 1080p er dog ikke noget at råbe hurra for. Det er alt for blødt til min smag.
Desværre er der på Samsung forced overscan på SD opløsninger, hvilket er dumt.

Sony's (W6, W8 og W9) er også latterligt god. Her en lille bitte smule ringing, men i de fleste tilfælde ikke noget der er synligt med mindre man presser sine øjne op imod skærmen. 720p scanlines skaleres ligeså perfekt som Samsung gør det, så hatten af for det. Ingen forced overscan på nogen opløsninger eller formater, så her vinder Sony klart. Prøv at smide en Xbox til med component og 480p, så får man sig noget af en overraskelse. Resultatet er sammenligneligt med Lumagen og Optoma's 480p til 1080p skalering. Det er fucking skarpt og var det ikke for den minimale grad af ringing ville man ikke kunne se forskel, og til 8ms lag er det satme til at leve med, skulle jeg mene ;)

Sony > Samsung >>> Panasonic.

Jeg har ikke set noget skrevet om at Panasonic skulle bruge væsentligt bedre scalere i deres topmodeller så jeg vælger at tro på det er den samme. Den ringing jeg har læst om på VT-modellerne ser jeg også som en bekræftelse for dette :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
scavengerscavengerSkrevet 04/02-14 20:50 
Blockbuster har 3 stk. for 2s pris på tilbehør.
De har bl.a. Kinect inkl. Kinect Adventures til 999,-
Hvis vi er tre der går sammen kan vi få dem til 666,- pr. stk.
Er der nogle der er friske?

Blockbuster
Nemo me impune lacessit
amnesiaamnesiaSkrevet 04/02-14 20:52 
Ellers har jeg Kinect + Kinect Adventures du kan bytte dig til - jeg får det formentlig ikke brugt.
Græsset ER grønnere på den anden side!
scavengerscavengerSkrevet 04/02-14 20:57 
Så må du lige sende en PM med hvad du vil bytte med
Nemo me impune lacessit
HankyHankySkrevet 05/02-14 23:03, rettet 05/02-14 23:04 
Sådan lidt fortsat fra min post i Aktuelle Spiltilbud,

Bilka Slagelse skulle eftersigende have +5 stk. Nintendo 3DS Ice White bundle inkl. Super Mario 3D Land (fysisk kopi) til 699 kr.

Aktuelle hardwaretilbud
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/02-14 23:13 
Uh! :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 05/02-14 23:23 
Jeg kan sgu godt lide hvide håndholdte.
j/k
slk486slk486Skrevet 07/02-14 11:38 
Wii Mini til 699,-

http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/konsoller/WIIMINI/nintendo-wii-mini-konsol-rod-sort

Stadig for meget for mit vedkommende :)
j/k
3of193of19Skrevet 07/02-14 12:11, rettet 07/02-14 12:12 
Wii kiddy skal ned i omkring 500kr før den er værd at købe så man kan få en ekstra Wiimote plus og nunchuck og så smide maskinen ud.
slk486slk486Skrevet 07/02-14 12:49 
Noget i den stil.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/02-14 13:14 
Haha, venter også på et fald i prisen.... MAX 500
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-14 21:10 
Ingen component...
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 19/02-14 21:34 
Nop
j/k
NaieraNaieraSkrevet 19/02-14 21:36 
Seriøst dude, det hedder altså "nope". Og "hooked", i øvrigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 19/02-14 21:49, rettet 19/02-14 21:49 
Nop = NOP = No Operation.

Hvor kom "hooked" fra?
j/k
amnesiaamnesiaSkrevet 19/02-14 23:50, rettet 19/02-14 23:51 
Det kommer fra moderatoren som har en forkærlighed for at henvise andre til at holde sig til topic, for selv at kommentere andre steder ganske off-topic. Interesting stuff. :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
WehnerWehnerSkrevet 20/02-14 01:53 
Korrekt sprogbrug er ikke off-topic på Playright. Tværtimod :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 07/03-14 13:50, rettet 07/03-14 13:56 
Hvis nu nogen skulle have fået penge tilbage fra Skat eller bare har penge på bogen, så har Mutanten en meget sprød pris på Sony's vel nok mest roste midrange-receiver i 2013. Halv pris ca. :-) Kan varmt anbefale den, har selv lige købt den.

Sony STR-DN1040 - 2999 kr.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
slk486slk486Skrevet 07/03-14 13:54, rettet 07/03-14 13:55 
Det er nu *kun* en low-midrange receiver, men ja, den har fået topkarakter flere steder og har vundet What Hi-Fi?'s product of the year for 2013.
j/k
dchangdchangSkrevet 07/03-14 13:56 
Rettet. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WonderboyWonderboySkrevet 07/03-14 15:33, rettet 07/03-14 15:33 
Dette er et godt køb, men pas på hvis du vil købe 2 stk, så bliver prisen en anden for nummer 2 eller måske ikke? :-)

Link...
I love monster land
1'661 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig