X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle hardwaretilbud


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 21/07-03 20:47 
Inspireret af "Aktuelle spiltilbud"-tråden... Her kan man poste tips eller links til aktuelle hardwaretilbud, altså både konsoller og deres tilbehør.

- - -

Lige nu kan man købe sig en Nintendo Gamecube til kun 1.299,- på www.coolshop.dk

Toys'R'Us (set i Gentofte) har stadig en lille po... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
1'661 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 29/05-11 20:07, rettet 29/05-11 21:35 
Nej desværre.. :-(
Denne model

PSP-3004
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 29/05-11 20:13, rettet 29/05-11 20:13 
Tror der er fejl i dit link, jeg for kun dette frem.

Link...
I love monster land
solid snakesolid snakeSkrevet 29/05-11 21:35, rettet 29/05-11 21:36 
Link rettet
Jeg kan se det kun er 99kr man spare.. :-(

Der er mere og hente på Playstation 3
Cirka 600kr

PS3
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 30/05-11 08:03 
solid snake>
Nej desværre.. :-(

Desværre?? Hvem vil da have en Go? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 30/05-11 21:40 
:-D he he
Ja ikke mig..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 31/05-11 18:16, rettet 31/05-11 18:19 
Konsolkongen>
Så Dec. Prio off til din 360'ers indgang og ON til PS3'en. Det gør selvfølgelig at din PS3 ikke kan sende Dolby Digital og DTS til forstærkeren, men det kan du alligevel sætte konsollen til at konvertere til PCM før lyden sendes ud. Det gør ingen forskel.

Jeg har lige fået forstærkeren fra ElGiganten og har ingen anelse om hvad Dec.Prio er eller hvordan jeg sætter det op som du beskriver :D

edit: En helt anden ting er at den primære årsag til at jeg købte forstærkeren var HDMI-indgangene, men når forstærkeren står på standby, kommer der slet intet signal igennem til fjernsynet, hvilket gør funktionen fuldstændig ubrugelig for mig, det havde jeg slet ikke tænkt på >___<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-11 18:19 
Med forbehold for at det fungerer som på min så:

Mens du har forstærkeren på PS3'ens input trykker du:

Amp Menu på remoten, op/ned intil du kommer til AUDIO, enter, op/ned indtil du kommer til Dec.Prio, enter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 31/05-11 20:39 
Sumez>
edit: En helt anden ting er at den primære årsag til at jeg købte forstærkeren var HDMI-indgangene, men når forstærkeren står på standby, kommer der slet intet signal igennem til fjernsynet, hvilket gør funktionen fuldstændig ubrugelig for mig, det havde jeg slet ikke tænkt på >___<

Hvorfor lader du den ikke bare stå tændt? Lyden skal vel også gennem forstærkeren, og så er den vel kun tændt, når du samtidig bruger TV/konsoller?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 01/06-11 08:04, rettet 01/06-11 08:04 
Konsolkongen: Der er slet ingen menupunkter de rhedder "Dec.Prio". Hvad er det/hvad står det for?

Hnaky: Jeg (og især kæresten) vil gerne kunne spille konsol eller se film uden at have lyd gennem forstærkeren. Det er snarere undtagelsen end reglen at vi overhovedet bruger forstærkeren herhjemme.
Synes ikke det er tiltalende at spendere 1-200 ekstra watt på at kunne køre sine HDMI-kabler gennem en forstærkeren man ikke er interesseret i at benytte :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 01/06-11 08:19 
Sumez>
Konsolkongen: Der er slet ingen menupunkter de rhedder "Dec.Prio". Hvad er det/hvad står det for?

Hnaky: Jeg (og især kæresten) vil gerne kunne spille konsol eller se film uden at have lyd gennem forstærkeren. Det er snarere undtagelsen end reglen at vi overhovedet bruger forstærkeren herhjemme.
Synes ikke det er tiltalende at spendere 1-200 ekstra watt på at kunne køre sine HDMI-kabler gennem en forstærkeren man ikke er interesseret i at benytte :)

Sumez

Jeg har lige taget et kig i manualen ( http://www.docs.sony.com/release/STRDH520.pdf )

Her skal du kigge på HDMI Signal Pass Through og Control for HDMI - hvilket vil give dig muligheden for at sende output videre til TV'et med receiveren i standby.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 01/06-11 08:29, rettet 01/06-11 08:42 
Nice! Tak skal du have!
Jeg formodede bare at det var fuldstændig umuligt og mig der var fjollet at jeg ikke lige havde tænkt så langt.

Nogen der ved noget (kan komme med et kvalificeret gæt) om hvad pass through koster i strøm ved hhv. signal og intet signal? Der skal vel stadig noget logik til for at operere som HDMI hub.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 01/06-11 09:44 
Problemet med den slags er at du ikke kan have 2 kilder kørende samtidig.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 01/06-11 10:07 
Hvorfor ikke?
AmbyAmbySkrevet 01/06-11 10:08 
Hvis du har tændt f.eks. en konsol og en dvdafspiller, der begge går via hdmi til forstærkeren, og derfra op i fjernsynet, hvordan vil du så skifte mellem de 2, når forstærkeren er slukket?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 01/06-11 10:21 
Har absolut heller ingen planer om at have to kørende samtidig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/06-11 10:22, rettet 01/06-11 10:22 
DarkLight: Kunne være forstærkeren tillod HDMI skifte selv i standby?

Min HDMI switch tillader f.eks. skifte via remote og knap uden ekstern strømforsyning :)
AmbyAmbySkrevet 01/06-11 10:39 
Måske. Det virker i hvert fald ikke på min :)
Derudover skal man også være lidt varsom med hvilke rækkefølge man tænder ting i, da den ellers ikke "fanger" signalet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-11 11:47 
Sumez>
Konsolkongen: Der er slet ingen menupunkter de rhedder "Dec.Prio". Hvad er det/hvad står det for?

Det står vidst for decoder priority eller deromkring. Jeg har lige kigget manualen til din igennem og der er ganske rigtig ikke sådan et menupunkt. Manualen nævner vidst slet ikke dropouts på PCM lyd så det er ikke sikkert at du skal bekymre dig om det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 03/08-11 18:21 
360 (4GB - slim) til 999kr. i Elgiganten.

360 til 999kr. i Elgiganten
[inspirational quote here]
dRxLdRxLSkrevet 06/08-11 13:44 
Kun i elgiganten på amagerbrogade: x360 4gb med kinect og kinect adventures til 1399,-. 10 stk tillage lige nu.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-11 11:42 
Coolshop har sat deres pris på 3DS ned. Den koster nu 1448,-

Nintendo 3DS
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
spectrespectreSkrevet 12/08-11 11:51 
De har den til lige under DKK 1000,- hos Tesco i England.

Tesco Nintendo 3DS
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-11 12:00 
Føj hvor er det billigt! :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 12/08-11 14:51 
Jeg får ikke tilbuddet frem, når jeg klikker. Har de pillet det ned/blokeret det for udlandet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-11 15:52 
Jeg købte konsollen hos Amazon.co.uk hvor de har den til samme pris, og sender til DK gratis, hvis man ikke har noget imod at vente :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 12/08-11 16:55 
Det kunne jeg virkelig godt finde på at købe, men er lidt ked af at der ikke er nogen ordentlige spil til maskinen :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-11 19:53 
Ja, også mig, men for under 1000 kroner, kunne jeg ikke holde mig i skindet. Jeg købte Pilot Wings og Ocarina of Time med - hvem ved, måske kan jeg nå at snige mig med i Ambassadør-projektet, så jeg er underholdt indtil jul :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
scavengerscavengerSkrevet 17/08-11 12:06 
Elgiganten i Glostrup har Nintendo DS Lite i sølv, rød og lyserød til 499,-
Nemo me impune lacessit
WonderboyWonderboySkrevet 11/09-11 17:30 
Hvor finder man Nintendo 3DS billigst henne?.
I love monster land
HankyHankySkrevet 11/09-11 17:40 
I fysiske butikker herhjemme vil jeg gætte på Expert / FONA - de har den til 1399 kr.

Hvis du ikke er bange for preplayed, så kan man købe en brugt i GameStop for 1299 kr.

Jeg ved godt at 100 kr. ikke er en stor besparelse, men vedkommende der har ejet den før, har højest sandsynligt haft den fra før begyndelsen af juli, og dermed giver maskinen dig adgang til de 20 download spil (10x NES, 10x GBA), som Nintendo giver dig, på bekostning af den tidligere ejers pengepung - sådan helt firkantet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 11/09-11 17:51 
Hvis de altså har været logget på eShoppen med den.
spectrespectreSkrevet 11/09-11 18:02 
Wonderboy>
Hvor finder man Nintendo 3DS billigst henne?.

Koster 129,99 på amazon.co.uk, hvilket er ca. 1125,-
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
CoreCoreSkrevet 11/09-11 18:05, rettet 11/09-11 18:05 
Wonderboy>
Hvor finder man Nintendo 3DS billigst henne?.

Jeg har en ny ubrudt sort model, du kan få i bytte for 689 kr. og en forholdsvis velholdt Nintendo DSi (model underordnet). ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/11-11 07:09 
Lidt i tvivl om det er den rigtige tråd.

Playseat er på bud i elgiganten til 999kr.

Lækkerhedsagtigt ad helvedes til!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/11-11 23:09 
Det er sku billigt i Blockbuster, tog lige et billed på mit arbejde.
Aktuelle hardwaretilbud
Aktuelle hardwaretilbud
Hoid to colony C05 where the computer is...
Le RoofLe RoofSkrevet 29/02-12 13:30, rettet 29/02-12 14:04 
Ok, jeg var lige en tur i Elgiganten i dag og fik tilfældigvis øje på officielle Nintendo Wii Component kabler til 49 kr og derunder officielle Nintendo Wii RGB kabler til samme pris. Men da jeg gik op til kassen for at betale, fik jeg at vide at priserne lige var blevet rettet...til 10 kr/stk :)

EDIT: i flg. deres hjemmeside står Wii Component kabel stadig til 349,- så om det kun er Elgiganten i Odense (Kongensgade) ved jeg ikke.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JuggernautJuggernautSkrevet 29/02-12 14:49 
Det er satme billigt. Jeg kører lige forbi i aften i Næstved.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WehnerWehnerSkrevet 29/02-12 15:14 
Giv lige lyd, hvis de er der. Så vil jeg tjekke Aalborg i morgen eller fredag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 29/02-12 17:32 
Will do.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BankyBankySkrevet 29/02-12 19:13 
Le Roof>
Ok, jeg var lige en tur i Elgiganten i dag og fik tilfældigvis øje på officielle Nintendo Wii Component kabler til 49 kr og derunder officielle Nintendo Wii RGB kabler til samme pris. Men da jeg gik op til kassen for at betale, fik jeg at vide at priserne lige var blevet rettet...til 10 kr/stk :)

EDIT: i flg. deres hjemmeside står Wii Component kabel stadig til 349,- så om det kun er Elgiganten i Odense (Kongensgade) ved jeg ikke.

Takker. Ved Rosengårdcentret (Odense), har de kun RGB kabler tilbage, også her til 10 kr.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-12 14:30 
I Næstved koster Component 349.- og RGB 10,- :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Danny SallingDanny SallingSkrevet 01/03-12 15:14 
Jeg har et component kabel til wii til salg for billige penge hvis det :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
QQSkrevet 01/03-12 15:18 
Jeg har netop nuppet et Component kabel hos Elgiganten Kongensgade Odense. Det stod til 50 men gik ind til 10 kroner. Det var det sidste på hylden, men der er rigelig med RGB kabler tilbage.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-12 16:56 
Juggernaut, hvis du kommer forbi igen må du da gerne hamstre en fem stk RGB kabler, hvis du har mulighed for at have dem liggende indtil næste træf?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-12 20:03 
Jeg skal prøve :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/03-12 12:33 
Billigt fightstick...

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 06/07-12 00:37, rettet 06/07-12 15:47 
Elgiganten sælger X360 (den blanke model) inkl. Gears of War 3 for 1200 kr. Ligner ikke et tilbud som sådan, men prisen virker god sammenlignet med andre steder, afhængig af hvilke bundles osv. man gider eller ikke gider :)

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start?ProductRef=X360GOW3BUN%40store-elgigantenDK

EDIT: Bør måske lige uddybe, at selv hvis man er ligeglad med Gears of War 3 virker prisen god. Har i hvert fald selv købt en med den baggrund, efter at have tjekket priser...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/08-12 22:52 
Netto sælger dem her til 200kr, købte lige et i dag.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/08-12 00:20 
"Summer games and Winter games"
Så er dét joystick ødelagt...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/08-12 00:56 
Jeg er ligeglad med det der er med af spil, det gode er at jeg nu har et joystick som det var den gang, så jeg kan endelig spille Amiga og c64 spil :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
1'661 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig