X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle hardwaretilbud


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 21/07-03 20:47 
Inspireret af "Aktuelle spiltilbud"-tråden... Her kan man poste tips eller links til aktuelle hardwaretilbud, altså både konsoller og deres tilbehør.

- - -

Lige nu kan man købe sig en Nintendo Gamecube til kun 1.299,- på www.coolshop.dk

Toys'R'Us (set i Gentofte) har stadig en lille po... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
1'661 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
PapandPapandSkrevet 21/06-10 17:59 
Opdaterede priser:

XB360 ELITE + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 499kr

XB360 60GB + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 799kr

XB360 ARCADE + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 1049kr

Ekskluderede spil og betingelser.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 21/06-10 19:00 
Hvad med en Resident Evil-konsol?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 21/06-10 20:08 
Papand>
Opdaterede priser:

XB360 ELITE + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 499kr

XB360 60GB + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 799kr

XB360 ARCADE + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 1049kr

De prisen er vel også gældende hvis man tidligere har reseveret sin Slim i Game, hvor tilbudet lød på 700 med en Elite og 2 spil?
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/06-10 20:44 
Papand>
Opdaterede priser:

XB360 ELITE + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 499kr

XB360 60GB + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 799kr

XB360 ARCADE + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 1049kr

Nice! Hvis jeg lige kan få helt afklaret, hvordan man flytter sine ting fra ens gamle til den nye Xbox, er jeg på sådan en deal.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ElgenElgenSkrevet 21/06-10 20:58 
Bytter sgu ikke min lækre røde RE-model (EU) væk...
Men hvis den kommer i Ferarrirød, kan det være at jeg skulle købe US-model, så jeg kan spille ALLE spil på markedet };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 21/06-10 21:52 
Herold>
Hvad med en Resident Evil-konsol?

Og hvad med Halo-modellen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 21/06-10 21:56 
Umiddelbart er Resident Evil modellen jo en elite - 120GB ikke?

Halo modellen er 20 GB. Den er der ikke trade-in tilbud med. Men den kan jo byttes ind under normale vilkår.

De nye trade-in priser gælder selvfølgelig for alle, også dem der har bestilt tidligere.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-10 09:50 
Jeg hørte fra Gamestop, at man skulle aflevere konsollen når man lægger sin preorder... Det vil sige, at man skal undvære ens konsol indtil d. 16/7...

Hvordan er det hos GAME?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PlaykidPlaykidSkrevet 22/06-10 10:07 
Jeg har lagt en preorder på det tilbud hos game pr. telefon, så der behøver man heldigvis ikke undvære den :)
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-10 10:46 
Okay, fedt... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 22/06-10 10:47 
Men det er jo lige meget for dig Palle. Du spiller jo ikke på din PS3 alligevel... ;)
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/06-10 20:27 
Så er den nye Xbox 360 S bestilt hos GAME... 499 kr. + den gamle røde Elite og to spil... Det er en ganske fair deal for mig anyway...

Ser frem til at få fingrene i den nye box... Nyt hardware er altid sjovt... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/07-10 21:54 
49kr for et Xbox LIVE Vision camera i Fona.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-10 00:11 
Der er en fyr på eBay der sælger div. nye og uåbnede SEGA accessories. F.eks. har han en bundle med Saturn modem, keyboard, keyboard adaptor og mus til 44$. Forsendelsen er så godt nok ca. det samme, meeen. Modemet virker i hvert fald stadig til onlineplay i USA, så måske man kunne få noget ud af det herhjemme også ;)

http://cgi.ebay.com/NEW-Sega-Saturn-NetLink-Keyboard-Modem-Mouse-Kit-/280407920307?pt=Video_Games_Accessories&hash=item41499d4eb3

Der er en hel del Saturn titler der undersøtter musen. Blandt andet Doom, Panzer Dragoon II, Iron Storm, Virtua Cop og Dezaemon 2. Ikke ret mange understøtter Keyboard + Mus, men Duke Nukem (kun US) skulle, og vidst også JAP versionen af Panzer Dragoon Saga.

Om ikke andet er Keyboardet PS/2 så det kan bruges på en PC hvis man er hardcore nok til at undvære Æ, Ø og Å :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 30/09-10 00:30 
Jeg køber vist et sæt. Hvis andre vil have med i samme omgang og tror det kan gøres billigere sådan, så send en besked.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-10 00:31 
Damn jeg har lige købt et til mig selv :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/09-10 08:37 
Jeg ved ikke lige hvad jeg skulle med det, men det er jo uden tvivl af interesse for spilmuseet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-10 10:40 
Du kan _måske_ spille SEGA Rally online hvis du ikke er bange for gammeldags modem og telefonregning.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 10/01-11 18:05 
Så er der en vanvittig billig PSP:

Elgiganten
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 11/01-11 15:48 
Kan man også downloade og spille PSN-spil med en PSP3004?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 11/01-11 15:50 
Det kan du med alle PSP'er.
ElgenElgenSkrevet 11/01-11 15:51, rettet 11/01-11 15:51 
Ok, troede kun det var de nyere modeller og i særdeleshed PSPGo };-) Hvad er så fordelen med en Go frem for de andre modeller?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 11/01-11 15:54, rettet 11/01-11 15:55 
Den er bare mindre (ingen UMD drev) og har vist bedre skærm. Den store forskel er at man er tvunget til at købe spil fra PSN, men syntes jeg personligt ikke er en fordel :)
JuggernautJuggernautSkrevet 11/01-11 16:41 
No! Bestemt heller ikke her.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 11/01-11 19:40 
Hmmm overvejer kraftigt; skal, skal-ikke???
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 11/01-11 20:15 
Køb dog den alm. Den er trods alt ikke så ringe igen :) Specielt ikke til den pris. Du kan jo næsten ikke undgå at tjene på den, hvis du en dag vil sælge.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 11/01-11 21:34 
Det var mere om jeg overhovedet kunne tillade mig at bruge 800kr på en PSP lige nu?!?!?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 12/01-11 07:51 
Det var nok det sidste jeg havde forventet at høre fra dig ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 12/01-11 08:41 
Hvis man kan bruge 800kr på et Cave-spil, kan man vel også bruge dem på en PSP? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/01-11 08:47 
Den er guld værd - specielt hvis den stadig kan hackes med CFW :)
dchangdchangSkrevet 26/05-11 14:16, rettet 26/05-11 14:16 
Tilbud til hjemmebiffen, garagen, kontor, børneværelse... har selv lige bestilt én...

Sony STR-DH520 - 999 kr...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 26/05-11 14:21, rettet 26/05-11 14:21 
Hold da op ja, det er godt nok billigt. Hvis det bare er en nyere model end den jeg har (og ikke en eller anden discount-udgave, der har opfundet), er det i hvert fald mere end pengene værd.
Overvejer at købe en for HDMI-indgangene alene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 26/05-11 14:24 
Jeg købte bare én, var jeg bare nødt til. Skal have nyt setup og har hverken bestilt højttalere endnu eller solgt det gamle.

Men det var alt alt for billigt til at lade være. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 26/05-11 14:32 
Ved du noget om hvor længe tilbudet har kørt/hvor længe det kører?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 26/05-11 14:37 
Ingen anelse, nok så længe lager haves. Og det er de vist ikke så gode til at oplyse. Så man skal nok ikke trække den så længe, kunne forestille mig at de flytter lidt kasser med det tilbud. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KTCKTCSkrevet 27/05-11 07:32, rettet 27/05-11 08:21 
Der kan jeg så byde ind.
Tilbudet stammer fra et nyhedsbrev de sender ud, og der stod at det var gyldigt imellem 19. og 22. Maj. Derfor burde det jo ikke gælde længere, men nu jeg så erfaret at de ikke helt har styr på deres system i øjeblikket, for da jeg ville bestille den i torsdags, stod prisen forkert på hjemmesiden. Jeg ringede ind til dem, hvor de først ikke kunne finde varen, og så kunne de efterfølgende ikke selv rette i prisen. De lovede at ringe tilbage, når prisen var rettet - Det gjorde de bare aldrig... Men, da jeg kiggede efter på slutningen af dagen, havde de fået rettet det.

Nå, men kort sagt så tror jeg ikke engang selv de ved hvor længe det kører, og jeg har modtaget min. Den fungerer umiddelbart rigtigt godt, og understøtter både min PS3 og Xbox 360. Jeg havde nemlig en HDMI switchbox i forvejen, som ikke fungerer med PS3 (åbenbart), og så havde jeg læst at der skulle være problemer med Xbox 360 og lyden på denne receiver. Jeg testede scenariet og kunne ikke genskabe problemet, hvilket betyder at de enten har forbedret receiveren eller Xbox 360 firmwaren i mellemtiden.

EDIT: Forresten står der i specs på elgiganten, at den opskalerer til 1080p. Ifølge Sonys egne sider og mine erfaringer, er dette ikke tilfældet med denne model. Alle signaler kommer ud som de kommer ind, og det betyder også at component ind f.eks. ikke bliver konverteret til et digitalt signal og derfor ikke kommer ud igennem HDMI udgangen. Jeg kan dog ikke være 100% sikker, for de medfølgende manualer er hverken på dansk eller engelsk, så med mindre man kan svensk, tysk eller andre "eksotiske" sprog, skal man hente manualen fra Sonys hjemmeside.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 27/05-11 08:15 
Okay, det lyder bestemt som om den er et køb værd :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-11 08:29, rettet 27/05-11 08:32 
KTC>
EDIT: Forresten står der i specs på elgiganten, at den opskalerer til 1080p. Ifølge Sonys egne sider og mine erfaringer, er dette ikke tilfældet med denne model. Alle signaler kommer ud som de kommer ind, og det betyder også at component ind f.eks. ikke bliver konverteret til et digitalt signal og derfor ikke kommer ud igennem HDMI udgangen. Jeg kan dog ikke være 100% sikker, for de medfølgende manualer er hverken på dansk eller engelsk, så med mindre man kan svensk, tysk eller andre "eksotiske" sprog, skal man hente manualen fra Sonys hjemmeside.

Det lyder meget rigtigt for min STR-DG820 som er en ældre, men lidt kraftigere model ændrer intet ved video signalerne. Altså hverken deinterlacing, analog til digital eller opskalering. I mit tilfælde er det en rigtig god ting :)

Hvad 360 lyden angår så vil jeg tro at problemet opstår hvis du sætter Dec Prio til PCM på din forstærker. Dvs at forstærkeren kun lytter til PCM på indgangen.
Det kan være smart i de tilfælde hvor forstærkeren taber sync til PCM lyden, når der ingen lyd er, det kan give små cuts i lyden når den begynder igen.

Jeg har endnu ikke oplevet det som et problem i PS3-spil, men stereo filmklip afspillet igennem PS3'en kan nogengange give denne effekt.
En PS2 hvor du bruger optical out og spiller et RPG hvor der kun er voice og ingen baggrundslyde burde meget hurtigt kunne demonstrere problemet.
Jeg mener kun at Dec Prio kan sættes til på HDMI indgangene, i hvert fald på min, men så undgår du problemet på PS3'en.

Anyway, problemet med 360 er at den kun sender PCM i stereo. Altså hvis du har din forstærkers Dec. Prio sat til PCM får du KUN stereo. Uden Dec. Prio sender 360'eren Dolby Digital eller DTS og du får perfekt lyd uden dropouts.

Så Dec. Prio off til din 360'ers indgang og ON til PS3'en. Det gør selvfølgelig at din PS3 ikke kan sende Dolby Digital og DTS til forstærkeren, men det kan du alligevel sætte konsollen til at konvertere til PCM før lyden sendes ud. Det gør ingen forskel.

:)

EDIT: Menu > Audio > Dec. Prio. på min
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 27/05-11 08:38 
Det her kommer til at give mig grå hår... den forstærker jeg har i forvejen er også en ældre Sony-model, og jeg kan ikke finde hoved og hale i indstillingerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-11 08:47, rettet 27/05-11 08:51 
Hvis den har HDMI og har samme menusystem som min skal du bare gøre sådan dér ;)

Jeg tjekkede lige med min CD-afspiller der er tilsluttet optisk og her kan man ikke sætte Dec. Prio til. Så den kan i værste fald skære et par ms af musikken når der startes et nyt nummer, ikke noget jeg ville hænge mig i :)

Der er også optiske kilder der ikke taber sync. F.eks. sker det aldig på mit TV som også er sat til med optisk. Jeg vil tro at TV'et udsender "tom lyd" selv når det mutes. Derfor opstår problemet aldrig her.
Lidt ærgeligt at det ikke er standard :)

EDIT: Hvis man har displayet på forstærkeren tændt kan man meget nemt se om problemet opstår. Hvis den gang på gang bliver ved med at skrive "LINEAR PCM [ 48]" ell. lign er det fordi den mister sync til lyden.
Jeg har sat Dimmer til 100% down så displayet kun tændes når jeg skifter input eller skruer op/ned. Så skal jeg ikke kigge på det :)

Menu > System > Dimmer
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 27/05-11 09:03 
Ja ok, jeg må så indrømme at jeg aldrig har set menuen på min nuværende forstærker da jeg aldrig har haft nogen s-video kabler at slutte den til fjernsynet med, så jeg har måttet styre alting med LCD-displayet og fjernbetjeningen. Går ud fra at jeg er gået glip af en masse indstillinger så >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-11 09:07 
Min forstærker har ikke OSD på TV overhovedet. Hvis du først vænner dig til hvordan menuerne er sat op er det ikke så slemt at finde rundt i på forstærkeren :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dchangdchangSkrevet 27/05-11 09:58 
Nu håber jeg at dem der overvejede fik købt, for det ser ud til at tilbuddet er slut...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 27/05-11 09:59 
Jeg nåede det lige akkurat!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 27/05-11 10:16 
Hehe, godt gået. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KTCKTCSkrevet 28/05-11 08:28 
Der er noget Bravia-integrationsværk, som kan lave OSD, men kun hvis man har bestemte TV-modeller. Menuer er sjældent ret brugervenlige på receivere, men hvis man allierer sig med manualen, så bør man godt kunne finde vej.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/05-11 10:38 
Sikker på at det kan lave OSD? På min har Bravia sync kun betydning for om du kan styre receiveren fra dit TV og omvendt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 28/05-11 21:53 
Ikke 100% sikker, men jeg kan læse mig til et eller andet "BRAVIA Widget unified TV on-screen interface" - hvad det så end er. Jeg kommer ikke til at bruge det indtil videre, i hvert fald :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
solid snakesolid snakeSkrevet 29/05-11 09:11, rettet 29/05-11 09:11 
Der er åbningstilbud i Esbjerg i Elgiganten mandag den 30 maj kl 07.00.

F.eks. Playstation 3 med 160 harddisk til 1499kr

Eller en PSP til 499kr for en hvid eller blå
Bemærk der er 200 hvide og 50 blå PSP-er
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 29/05-11 19:09 
Og ikke en PSP Go?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
1'661 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig