X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Collectors Edition unboxed-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 23/09-12 08:09 
Jeg har lidt en svaghed for de store collectors edition spilæsker, og nupper dem gerne ved et slagtilbud. Men nogle gange er det lidt noget hejs, de vedlægger. Så brug denne tråd til at dele op- og nedture af indholdet i collectors editions.

Jeg har flg:

Bioshock 2 - kæmpepakken. Den er virkelig god, helt efter forventningerne. Indbunden bog med conceptart og beskrivelser, og rekvisitter som er en del af spillet univers. Ret morsomt at lægge en vinylplade i, velvidende om at mange reelt ikke har en afspiller.

Batman Arkhem City. En batman figur medølger i høj kvalitet og med fine detaljer. En fryd at have stående på reolen. Der er en lille CD formet skuffe i æsken, og jeg mistænker at der skulle ligge en hel CD soundtrack i den. Men i stedet får man en gavekort kode til iTunes. Der skulle måske spares lidt. Alligevel er det en glimrende edition.

Catharina: noget skuffende indhold. Der ligger en pink "Rave" t-shirt i æsken, ligesom spillets hovedperson, men i nakken står der "fruit of the loom" hvilket er et synonym med dårlig kvalitet. Det mærke bruges ofte til gratis reklame t-shirts. Derudover øl-brikker til stuebordet. Hvem f.... bruger sådan noget? Jeg fandt den heldigvis billig, for ville blive pænt skuffet hvis jeg havde betalt fuld pris.

Er der nogen som har Mass Effect N7 edition og kan fortælle om godterne?
The medium is the message.
--Skrevet 23/09-12 22:05 
Har det på samme måde som dig :)

Vedr. Warhammer 40k Spacemarine har jeg lavet en video: http://www.youtube.com/watch?v=-wfVIuykNMs&feature=plcp

Her mener jeg virkelig at man får meget for pengene, i form af alt muligt ubrugeligt-MEN-mega-nice lir :P

Ellers synes jeg godt om Gears of War 3 pakken, som indeholder lidt ubrugeligt guf :) Mener btw lige at den ahr været på tilbud til 100 kr ved elgiganten.
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 23/09-12 22:34, rettet 23/09-12 22:48 
Jeg tænkte og lidt på warhammer pakken, som kan fåes rimeligt cheap. Men jeg tror aldrig jeg får spillet det. :) jeg var også lidt ude efter Saints Row 3 pakken, indtil jeg læste om kvaliteten af de hørebøffer der fulgte med. Shite.

Max Payne 3 ser også ret fedt ud, med figuren og concept art som faktisk kunne være fedt at indramme...
http://youtu.be/ZzvltRs3vho
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 24/09-12 12:21, rettet 24/09-12 12:23 
Mass Effect N7 pakken kommer i en papæske af den type der fylder mere end en et normalt cover. Indeholder spillet i en flot tin-boks hvor standard cover Shepard pryder den ene side og Fem-shep på den anden side. Inden i tin-boksen ligger så de to disk og nogen DLC koder til spillet. Den ekstra figur Jarvik som er i missionen From Ashes, 4 våben og ekstra outfits til dit hold samt noget civil gear til Shepard. En robot hund.
Der udover er der også en tegneserie som fortæller hvordan Omega blev overtage af TIM.
En art bog i hardcover med mange flotter tegninger og forklaringer.
Enkelt artwork billede af Normandy
Plus et stof badge med N7 logoet til at sy på ens jakke eller hvad man nu vil. Gemme det i æksen. Det er i pæn kvalitet.
Samt nogen ting for ens Xbox advatar (xbox only)

Ville godt nok blive skuffet hvis jeg kun fik en kode til iTunes, da jeg aldrig bruger det program.
millenniummillenniumSkrevet 24/09-12 13:28 
Synes også, at hvis man udgiver en Collectors Edition overdimensionæret æske, skal den ikke kun være proppet med koder til PSN, Xlive og iTunes. Det er immaterielle bonuser. En Collectors Edition skal have ting, og des bedre tingene repræsenterer spillets univers, des bedre.

Mass Effect 3 N7 Edition virker lidt so-so. Jeg overvejer den stadig, men vil hellere have Max Payne 3 boksen. :)
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 24/09-12 16:02, rettet 23/01-13 09:51 
Ja. Der skal være noget extra i boksen.
N7 udgaven kan godt lide da den giver en flot artbook med kommentare omkring designet af forskellige ting plus ting som blev valgt fra. En ide var at sidste boss skulle være TIM som en store Reaper husk ting.
Det meget sjovt med N7 mærket. Men ville da godt havde haft f.eks et dog-tag også eller noget ;)

Halo Reach kom også i forskellige pakker. Den som kom i en Black-box havde bla. en notes bog fra en figure i serien. "Dr. Halsey's journal" som havde alle mulige små noter om hendes arbejde med at udvikle Spartans. Syns det sjovt når man får noget fysisk med som passer ind i spillets univers som du siger. Mere end bare en figure af en af karakterene.
--Skrevet 24/09-12 18:19 
Greaseball du er inde på noget af det rette. I de dyre CE, skal der være en masse sejt FYSISK materiale med. Alt det digitale gøgl, er ikke fedt at "have stående"!
Spiller nu: Animal Soccer World
GreaseballGreaseballSkrevet 25/09-12 00:53 
Ja gerne noget som er fra spillet. Hvem husker ikke Gears of Wars full size Lanzer :D Damn den gad jeg godt havde hængende på væggen ;)

Infamous 2 Hero Edition havde også nogen fede ting med. Bla. en kopi af den taske som Cole bruger i spillet. Faktisk i ret god kvalitet. Samt en figur af Cole, en tegneserie og igen noget DLC fidus.
millenniummillenniumSkrevet 15/10-12 22:29 
Havde helt glemt jeg også har Assassin's Creed 2: Special Movie Edition liggende i skuffen. Den indeholder de sædvanlige koder (gaaab) til online gejl, samt en DVD kopi af filmen Lineage (som også kan ses på YouTube i fuld længde) og en kuvert med tre sider af en Assassins Creed comicbook.

Jeg fandt den billigt, og det er ok indhold af en special edition i mellemstørrelsen.
The medium is the message.
--Skrevet 21/10-12 15:02 
Har lavet en Rayman Origins Collector´s Edition unboxing video:

Video
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 21/10-12 17:15 
Liker dit tonefald, men næste gang bør du går all in på synnejysk :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 21/10-12 17:17 
Wehner>
Liker dit tonefald, men næste gang bør du går all in på synnejysk :)

Taler ikke synderjysk, selvom jeg er født og opvokset i sønderborg. Er opdraget med risdansk, men omgivelserne har nok sat sine spor, hvilket har udartet sig til den gang vrøvl som kommer ud af min mund :P
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 21/10-12 17:19 
Der er i hvert fald ingen tvivl om, hvor du kommer fra.

Risdansk - er det det, de små kinøjsere snakker på landets kinagriller? :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 21/10-12 17:22 
Wehner>
Der er i hvert fald ingen tvivl om, hvor du kommer fra.

Risdansk - er det det, de små kinøjsere snakker på landets kinagriller? :D

Yep... Lærte sproget på en kinagrill :D
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 22/01-13 22:23, rettet 22/01-13 22:25 
YES! Efter et tilfældigt besøg i El'Gigantos høje tåstrup (hvor sønnike egentlig bare skulle hente en Skylanders 3DS til 99,-) fandt jeg et enkelt eksemplar af Max Payne 3 Special Edition. Kun 249,-

Haps!

Og jeg er ligeglad med det skæve blik jeg fik af fruen. :-D

Max Payne 3 Special Edition.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/01-13 22:29, rettet 22/01-13 22:29 
Hun må lære at forstå at nogen gange har man bare brug for en figur af en fyr der holder en pistol... Sådan er det bare :D
millenniummillenniumSkrevet 22/01-13 22:58 
Sådan er det bare.
Regner ikke med modvind her på P:R. Der er generelt mere forståelse for store æsker fra softwareproducenter.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 27/01-13 23:16, rettet 28/01-13 09:10 
Lige en rating af Max Payne 3 collectors edition.

Kassen er stor, virkelig stor. Åbner man den ligger øverst en standar kopi af spillet, og en æske med indhold: to DLC koder til hhv special edition features og spillets soundtrack. Jeg er måske lidt old school, men en CD er at foretrække. Æsken indeholder også en ret massiv MP3 patron nøglering, hvor bunden kan skrues af. Måske rum nok til en panodil. Jeg tænker at lufthavnens sikkerhedskontrol muligvis ikke godkender den, så jeg vil nok ikke prøve.

Langs siden ligger der en kuvert med en række MP art, ret fede, god kvalitet og beskyttet af mellemlagspapir. Noget der rent faktisk er værd at hænge op, og som ikke er plastret til med Rockstar logoer.

Og så er der figureren, godt beskyttet af flamingo med Max Payne tryk på siden. God detalje. Figuren har fine detaljer, flere lag og en interessant postur.

Samlet set er det kræs for samleren.
The medium is the message.
--Skrevet 29/01-13 12:44 
Har lige lavet en unboxing video af det :) Men super pakke til prisen!

Video
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 06/03-13 23:05, rettet 07/03-13 08:55 
Tomb Raider survival edition:

Lidt større æske i bogformat, som også er set i mange andre lettere standardiserede collectors edition.

- Indeholder et vandtæt etui i softshell ... Ved ikke helt hvornår jeg får brug for det (hvis nogensinde). Jeg har sjældent en iPhone med i vandet, og det virker som lidt standard promo-materiale der sikkert er blevet uddelt til forskellige games conventions.

- En bog med koncept art og lign. Flotte billeder, som er alt for små. Nærmest ingen tekst.

- En download kode til 10 musiknumre. (Jeg foretrækker stadig CD, når spillet vedlægger soundtrack.

- Et fold-ud kort over øen. Chep tryk. Virker ikke som noget man får brug for i spillet.

- Og sidst, spillet i normal retail udgave.

Kort sagt : jeg glæder mig til at komme i gang med Tomb Raider, men denne edition blegner noget ift min Max Payne 3 eller Bioshock2 collectors editions. Det er et lidt forceret forsøg på at tjene en hund ekstra.
The medium is the message.
--Skrevet 06/04-13 22:03 
Så fik jeg lige lyst til at filme lidt igen :D

Aliens Colonial Marines Collector´s Edition
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 08/04-13 09:06 
Den ser ok ud, men spillet ... i'll pass.

Den nye Bioshock Infinite Collector's Edition ser rimelig sprød ud, selvom den kvadratiske kasse med en stor figur efterhånden også er begyndt at virke lidt standard.
Bioshock 2 collectors edition med vinylplader, der var sgu sejt, selvom jeg aldrig får dem hørt.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 09/05-13 20:07, rettet 10/05-13 01:16 
Hitman Absolution deluxe collectors professional alt-muligt-edition.

En stor æske tydeligvis mest fyldt ud af den sjove Agent 47 figur. (Lyddæmperne til pistolerne ligger i æsken). En god kvalitet på figuren med bar code i nakken. I æsken ligger der så den anden sekundære edition, professionel edition, der også kan købes. Indeholder en art book, som ligner en omgang forhastet lay out.. En omgang DLC og en ekstra making-of hitman, som jeg endnu har til gode.

Til nedsat pris er det sgu en god edition.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 24/05-13 11:27 
Jeg ser frem til unboxing af denne collector's edition...

"GRID 2 Mono Edition"
http://blog.eu.playstation.com/2013/05/24/grid-2-mono-edition-the-ultimate-collectors-item
millenniummillenniumSkrevet 24/05-13 12:14, rettet 24/05-13 12:15 
Nice, bortset fra at der ikke er noget at se - endnu.

Har i øvrigt browser lidt forskellige collectors editions, og det ser ud til at en af de mest "værdifulde" er Deus Ex Human Evolution, mens andre store collector editions ofte bliver solgt til spotpris når butikkerne mangler lagerplads.

Har kun set den på nettet:

Collectors Edition unboxed-tråden
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 05/06-13 19:54 
Saint's Row IV wup wup edition....

Jeg var fuldstændigt færdig af grin, men ikke lige så meget som da jeg læste: "in Saint's Row 4' dubstep has been weaponized"

LOL

Link...
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 27/06-13 16:31 
Jeg mangler lige min verdict af The Last of Us - Ellie Edition:

Stilfuld sort æske, som fik lidt klø af post danmark. Inden i er der fold-ud lommetaske med velkro (sikkert handy i et post-apokalyptisk samfund), men det minder pænt meget om indpakninen af FarCry3 Insane Edition.

Inden i:
Art book, som så mange andre art books, mangler lidt flere personlige beskrivelser af indholdet. Fuldstændig samme opsætning som i den art book der fulgte med Tomb Raider survival edition.
Klistermærker. Et sticker med Naughty Dog logo og en sticker til PS3 controlleren. Tror ikke jeg kommer til at brugen nogen af delene.
Plakat: Flot s/h plakat med Ellie. Desværre er den godt pyntet med foldemærker.
Kort tegneserie, som tydeligvis viser af The Last of Us har potentiale som franchise.
Og spillet i en sort pap-indpakning med ekstra DLC koder.

Jeg giver 7/10 for umagen, mest for designet. Og så var den heller ikke særlig dyr.
The medium is the message.
--Skrevet 14/08-13 22:08 
Fik lige Fable 3 ind ad døren i går, sammen med lidt andet gøgl, bestilt fra Blockbuster (3 for 2 pris).

Til en pris af 100 kr (før tilbud), synes jeg man får meget for pengene.

Fable III Limited Collector´s Edition
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 15/08-13 00:59 
^ Nordic Edition, vel?
j/k
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 11:07 
Ret fed figur i Batman Arkham Origins CE... og stor!

http://www.youtube.com/watch?v=8A8nqIpQXSg
SumezSumezSkrevet 24/10-13 12:01 
Der er vist noget "The Killing Joke" over den ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 25/10-13 14:42 
Jeg har også lige lavet et par videoer

Unboxing: Call Of Duty: Black Ops II Hardened Edition

https://www.youtube.com/watch?v=6fUSxHIn5Mc&feature=c4-overview&list=UU4CaP6a1lC-wsOm6ZwVw8ug

Aliens Colonial Marines: Collector´s Edition Unboxing

https://www.youtube.com/watch?v=9PcKlwT5kW0

Unboxing Gears of War 3 Limited Edition

https://www.youtube.com/watch?v=IuWJ3mhHeus

Unboxing killzone 3 Helghast Edition

https://www.youtube.com/watch?v=qWUzcjnxJlk
Youtube er min ven
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 10/11-13 15:35 
Ved ikke helt om den kan gå som en collectors edition, men her får i den alligevel :-)

Retro Warning!!

http://www.youtube.com/watch?v=pjevLvaprBQ&feature=c4-overview&list=UU4CaP6a1lC-wsOm6ZwVw8ug
Youtube er min ven
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig