X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GPS til USA?


Svar
WehnerWehnerSkrevet 17/09-12 15:50 
Jeg skal leje bil i USA fire dage og vil egentlig gerne have GPS. Det koster dog $15 om dagen, så jeg overvejer, om ikke jeg skal skillinge lidt ekstra ud og købe den med hjemmefra - jeg har nemlig ikke fået købt en endnu, men vil gerne have en.

En af jer, der har prøvet at have en med hjemmefra? Noget man skal være opmærksom på? Tips til hvor man finder en, der både har USA og Europa?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-12 16:39 
Til de fleste GPSer kan man købe kort til forskellige lande så prøv at checke din GPS' fabrikants hjemmeside for at se om de har noget.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/09-12 16:56 
I andre tilfælde vil et ekstra kort oveni GPS'en, næsten kunne koste mere end en GPS der er "født" med kort over hele verden :\
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange butikker du sådan lige kommer forbi derovre, men jeg kunne forestille mig at de måske kostede mindre end herhjemme :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 17/09-12 23:20 
Det var nok faktisk en god ide - bare at købe en derovre. Skal være der nogle dage, inden bilen skal lejes.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 18/09-12 00:14 
Jeg er ret vild med copilot til "smarte devices". Den kræver dog en mobil forbindelse for at være rigtig god med "assisted GPS", så det kommer an på om du også hapser dig et amerikans sim-kort til brug derovre:

http://www.copilotlive.com/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 18/09-12 13:33 
Den ser ellers nice ud, men jeg tror ikke jeg gider købe amerikansk sim - turen er kun 13 dage.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 18/09-12 13:40 
Jeg bruger Navigon til min iDevice. Findes sikkert også til Android, og diverse. Det koster lidt mere, men skulle have de fleste maps, som ligger lokalt på ens device.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
QQSkrevet 18/09-12 13:41 
Jeg køber en derovre - den virker jo også i DK og er formentlig billigere. Men nu skal jeg jo også være on the road i 90 dage...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 18/09-12 14:02 
Jeg har også Navigon på min iPhone - fungerer udmærket selv om jeg foretrækker Tomtom's UI og rute logik.
dchangdchangSkrevet 18/09-12 15:00 
Køb en Lumia mobil, der har du muligheden for at hente kort hjemmefra og køre i offline mode. Brugte det selv i Spanien i sommers, det spiller bare. Nok en halvdyr løsning men det kunne jo være du manglede en ny fon. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 18/09-12 15:06 
Det gør jeg faktisk. Det skal vist lige overvejes nøjere :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 18/09-12 15:29 
Vær lige opmærksom på at de nuværende Lumia modeller ikke bliver opgraderet til Windows 8. Dertil kommer at markedspladsen på Windows Phone føles ret begrænset ift. iOS/Android, hvilket kommer til at genere hvis du er storforbruger af apps.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/09-12 16:07 
Jeg er personligt rigtig glad for min Lumia 800, og med dens nuværende pris, kan de fleste vist godt overleve at den ikke umiddelbart kommer til at få Win8 :) Nokia Drive fungerer fantastisk, især sammenlignet med deres tidligere GPS muligheder :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig