X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U-lancering


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/09-12 10:12 
Syntes der mangler en tråd dedikeret info vedr. Wii U lancering.

Først info er kommet om den Japanske lancering:

Nintendo has just revealed the Wii U console will cost in Japan ¥31,500 for a black 32GB Premium set, and ¥26,250 for the white 8GB Basic set. It'll be available there December 8.

Now, don't go getting out your calculators to d... Se hele indlægget
1'544 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 28/08-13 22:00 
Jeg tror det er svært at sælge noget som helst lige i denne periode. Folk venter spændt på den nye bølge. Jeg køber feks. ikke noget mere, udover evt. limited releases, før jeg har gjort min next gen investering. Har masser at spille indtil da.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 28/08-13 22:11 
En remastering af et 10 år gammelt spil, er også en svag måde at sælge hardwaren via bundle. Bevares, jeg skal have WW HD og ser frem til det, men ikke noget der sælger hardware.
3of193of19Skrevet 28/08-13 22:21 
Hvis man lige piller den regnbuefarvede skal væk fra W101, så er det "bare" en mere børnevenlig udgave af Bayonetta med klodset styring og en masse kamera problemer. Fortryder faktisk lidt mit køb, selvom det er dejlig quirky. Men det er langt mere setting og Camp faktoren der trækker, og hvis jeg var chef hos Platinum havde jeg helt skrottet spillet i demofasen for at have flere resourcer til at smide Bayonetta 2 ud hurtigere.
BeanoBeanoSkrevet 28/08-13 23:32 
Scribblenauts Unlimited kravler til Europa i december... altså officielt denne gang!

http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-28-scribblenauts-unlimited-is-finally-making-it-to-europe-in-december
slk486slk486Skrevet 29/08-13 11:11, rettet 29/08-13 11:12 
Direkte link til Wind Waker CE, til Zelda og Ninty fans.

http://www.game.co.uk/en/the-legend-of-zelda-the-wind-waker-game-exclusive-ganondorf-collectors-edition-244852

Omkring £3 i porto, btw.
j/k
WikzoWikzoSkrevet 29/08-13 12:28, rettet 29/08-13 12:28 
Cool nok, ville dog hellere have en figur af Link. Jeg har dog allerede en samling af sådan nogle små fætre her:

Wii U-lancering

Promo video som viser Ganondorf tæt på
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/08-13 12:32 
Quelle surprise. Der er simpelthen INTET af interesse for mig på Wii U - og heller ikke for resten af verden, ser det ud til.
Nintendo har godt at at få at vide på den hårde måde, at de blot var heldige med timingen i sidste generation. Den går ikke igen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
OlimarOlimarSkrevet 29/08-13 15:20 
slk486>
Direkte link til Wind Waker CE, til Zelda og Ninty fans.

http://www.game.co.uk/en/the-legend-of-zelda-the-wind-waker-game-exclusive-ganondorf-collectors-edition-244852

Omkring £3 i porto, btw.

Den er virkelig fed den figur :)

Wii U-lancering
Wii U-lancering
OlimarOlimarSkrevet 29/08-13 15:26 
3of19>
Hvis man lige piller den regnbuefarvede skal væk fra W101, så er det "bare" en mere børnevenlig udgave af Bayonetta med klodset styring og en masse kamera problemer. Fortryder faktisk lidt mit køb, selvom det er dejlig quirky. Men det er langt mere setting og Camp faktoren der trækker, og hvis jeg var chef hos Platinum havde jeg helt skrottet spillet i demofasen for at have flere resourcer til at smide Bayonetta 2 ud hurtigere.

Jeg er ikke helt enig, kampsystemet byder på langt mere end simpel buttonmashing. Det ligner et børnespil men under fladen, gemmer der sig et ret unikt kamp system, som er svært at mestre.

http://www.youtube.com/watch?v=sdHbPXNJvVE
SumezSumezSkrevet 29/08-13 15:31 
Bayonetta er da bestemt heller ikke simpel buttonmashing.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 29/08-13 15:38 
Nej bestemt ikke. Jeg nævner bare simpel buttonmashing, da styringen bestemt ikke er klodset :P
GreaseballGreaseballSkrevet 31/08-13 09:44 
Beano>
Wind Waker udkommer d, 20 september som download og d. 4 oktober på disk. Kommer også en hardware bundle.

Billede af hardware bundle. Den gamepad... det ikke meget, men det fristende for en Zelda fan :p
Wii U-lancering
RJKRJKSkrevet 31/08-13 09:53 
Hvis bare bogen og spillet var med fysisk, og ikke kun som ligegyldig download kode...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 31/08-13 10:34, rettet 31/08-13 10:49 
Med børnevenlig mente jeg æstetikken osv, gameplayet er dog meget tæt på Bayonetta, bare meget mere klodset.
Olimar, tak for linket til den video, spillet selv giver på ingen tid tutorials der kommer i nærheden af hvad de viser der, men jeg vil blive stående med min mening at styringen er klodset af helvede til. Hvor man i Bayonetta vil kunne lave sådanne komboer ved bare at bruge venstre stick og knapper skal man i W101 konstant gribe frem og tilbage mellem knapperne og højre stick for at skifte vaaben. Vil kigge på det mere og se om jeg kan komme forbi den bug der stoppede mit spil forleden aften.
WikzoWikzoSkrevet 31/08-13 10:49 
Jeg har bogen fysisk (Hyrule Historia), og jeg vil helt klart vælge fysisk frem for download. Den er rigtig cool at læse i med mange spændende billeder.
BeanoBeanoSkrevet 31/08-13 11:23 
Ja bogen er rigtig fed - must-have for Zelda fans.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-13 13:53 
3of19>
Med børnevenlig mente jeg æstetikken osv, gameplayet er dog meget tæt på Bayonetta, bare meget mere klodset.
Olimar, tak for linket til den video, spillet selv giver på ingen tid tutorials der kommer i nærheden af hvad de viser der, men jeg vil blive stående med min mening at styringen er klodset af helvede til. Hvor man i Bayonetta vil kunne lave sådanne komboer ved bare at bruge venstre stick og knapper skal man i W101 konstant gribe frem og tilbage mellem knapperne og højre stick for at skifte vaaben. Vil kigge på det mere og se om jeg kan komme forbi den bug der stoppede mit spil forleden aften.

Jeg forstår slet ikke sammenligning du laver mellem 101 og Bayonetta. Baserede du det hele på at man fik en lign. score til sidst, eller er der dele af gameplayet du faktisk mener kan sammenlignes?
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 31/08-13 14:29 
Spillets struktur er 100% løftet fra Bayonetta. Man får karakter for hvert mindre afsnit, med en total score i slutningen af kapitlet, combos øger ens multiplier som giver flere penge til at købe upgrades, man kan crafte consumables på samme måde, nogle consumables reducerer din karakter hvis du bruger dem, finishers hvor man så bare får flere cogs istedet at der måles i mega/giga/infinitons (med SAMME skærmlayout endda).
Eneste virkelige forskel er transformations konceptet og det at opbygge sin styrke i løbet af banen ved at rekrutere folk. Spillet tvinger en så også til at skifte våben hyppigt da der er visse fjender der kun kan rammes med bestemte våben (pisk til at fjerne pigge, claw til at åbne skaller osv). Problemet er så at man som vist i videoen konstant skal skifte form for gode komboer (Unite Mix), hvilket er pisse besværligt da man skal time venstre og højre analog med front knapperne.
HeroldHeroldSkrevet 01/09-13 03:12 
Jeg kunne kun tænke Viewtiful Joe, men det er der jo også en grund til :D (og så har jeg ikke fået spillet Bayonetta endnu)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 02/09-13 11:33 
Ja jeg tænker også Viewtiful Joe når jeg spiller 101! Kaotisk uden ende :)
Jeg forudbestilte også den Zelda Wind Waker box med figuren. I love that game like crazy! Jeg er virkeligt dybt forelsket i den stil spillet kører. For fanden det er godt!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 02/09-13 15:35 
Der er også meget Viewtiful Joe over det, fra figurdesignet til den campe historie og navnene på nogle teknikker (Ukemi f.eks)
BeanoBeanoSkrevet 18/09-13 13:48, rettet 18/09-13 13:51 
Eurogamer ka' rigtigt godt li' Wind Waker HD:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-17-the-legend-of-zelda-the-wind-waker-hd-review

Gametrailers og Gamespot er lidt mere afdæmpede:
http://www.gametrailers.com/reviews/orhjbl/the-legend-of-zelda--the-wind-waker-hd-review
http://us.gamespot.com/the-legend-of-zelda-the-wind-waker-hd/reviews/the-legend-of-zelda-the-wind-waker-hd-review-6414506/

Pro Controller support... mange tak :D
SonicSonicSkrevet 18/09-13 14:44 
Gametrailers og Gamespot ryger crack-cocaine :P Alle ved, at Windwaker er verdens bedste spil, ever! :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 18/09-13 14:58 
Eurogamer-anmeldelsen virker nu som om den lider af et skred mellem teksten og scoren. Han forklarer at man tydeligt kan mærke at ting er blevet skåret væk fra spillet, og at der kun er 4 dungeons hvoraf ingen er særligt mindeværdige. Det er helt klart også det jeg synes var Wind Wakers største problem. Det var et fantastisk spil, men potentialet virker uudnyttet. Det ville have været rart hvis de havde forbedret på disse områder i remaken, så 10/10 er måske i overkanten.
Ingen af anmeldelserne nævner noget om nye ekstra dungeons, så jeg går ud fra at det var tomme rygter. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/09-13 14:59 
Sonic>
Gametrailers og Gamespot ryger crack-cocaine :P Alle ved, at Windwaker er verdens bedste spil, ever! :)

Det er tydeligvis blue meth.
spectrespectreSkrevet 18/09-13 15:08 
Jeg kan huske da Wind waker udkom til gc, der hadede alle cartooney cell shading. Jeg var den eneste af mine kammerater der syntes det var fedt da det på en eller anden måde fik mig til at tænke Lttp. Hvor er alle nay-sayers nu?

Hvad er der af nyt i remake?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 18/09-13 15:10 
Samme, jeg syntes også den cell-shadede stil passede bedre til serien (man kan sikkert grave gamle tråde op på P:R hvor det bliver diskuteret :D), men jeg er ikke så vild med figurernes karakterdesign. Ved at gå den vej, sørgede Nintendo også for at spillet aldrig nogensinde er kommet til at se datet ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 18/09-13 15:20 
Beano>
Sonic>
Gametrailers og Gamespot ryger crack-cocaine :P Alle ved, at Windwaker er verdens bedste spil, ever! :)

Det er tydeligvis blue meth.

+1! ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
spectrespectreSkrevet 19/09-13 13:12 
Wind waker hd får gode anmeldelser, men der er intet nyt af betydning udover grafikken
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 19/09-13 14:26 
Der skulle vist være en "hard" mode?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 19/09-13 16:26 
Det er så vidt jeg forstod bare "Hero Mode" fra originalen, som man fik mulighed for at spille efter gennemspilning.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 01/10-13 18:48, rettet 01/10-13 18:51 
Ny Super Mario 3D World trailer...
http://youtu.be/EUKWKDDDFdc

Udkommer d. 29. nov. i Europa.

Og Sonic Lost World trailer...
http://youtu.be/HhPwFPBJQlE
HankyHankySkrevet 01/10-13 19:02 
Ingen der har valgt at skrive om den 700 MB firmware update til dashboard der er kommet?

Den løser bl.a. mit problem med Wii U i mit projektorsetup, da min NAD-receiver ikke overfører lyd via HDMI, kun billede.

Version 4.0.0 U, available via an Internet connection, includes the following improvements:

New Features:

- A feature to output video and sound to the Wii U GamePad when using Wii Mode. Users can choose to output to the TV and GamePad, or just the TV

- A feature to automatically receive recommended software and demo titles from Nintendo using SpotPass

- Support for USB keyboards

- An option to disable use of a Nintendo Network ID on non-Nintendo hardware, such as PCs and smartphones

- Support for Dolby® Pro Logic® II Surround Sound when playing Wii software

- Added a friend list icon to the Wii U Menu for easier access to the Friend List

- An option to automatically receive recommended software is now available under "Internet"

- A setting to select which cable outputs sound is available through "TV". Users can choose to output sound through an HDMI cable, non-HDMI cable, or both cables at the same time.

- A setting to adjust the hourly interval in which standby functions are performed is available under "Power Settings" when Standby Functions are enabled

- Added the option to view a friend's profile on Miiverse when sending or receiving a chat request

- Users can now chat using a headset connected to the Wii U GamePad

- Pressing the R or L Buttons on the Wii U GamePad will skip video playback forward/back a small amount of time

- Holding the R Button will speed up video playback

- Ability to save username and passwords for websites that require login

- Ability to launch the Internet Browser during gameplay and upload screenshots

- Added support for viewing PDF files

- Added features intended for website developers that allow the user to enable developer tools and set user agent

- Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience"
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-13 19:05 
Sejt med Pro Logic II, men det burde ha' været der fra starten af.

Håber snart de gider tilføje RGB full range :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/10-13 19:37 
Hanky>
Ingen der har valgt at skrive om den 700 MB firmware update til dashboard der er kommet?

Nej fordi jeg stadig håber på en global gamepad-audio-to-tv option... og selvfølgeligt den lovede hastighedsforbedring :P

Hvad helvede skal man bruge Wii på gamepad til når man stadig skal spille med wiimote?
slk486slk486Skrevet 01/10-13 19:38, rettet 01/10-13 19:38 
Så er der ikke mange flere grunde tilbage til at spille Wii spil på en Wii.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 01/10-13 19:42 
øh...
slk486slk486Skrevet 01/10-13 19:59 
.. i forhold til at spille dem på en Wii U.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 01/10-13 20:05 
Det ændrer off-tv muligheden intet ved.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-13 20:15 
Beano>
Hvad helvede skal man bruge Wii på gamepad til når man stadig skal spille med wiimote?

Der er svjh indbygget sensorbar i gamepaddet. Men ja, jeg fatter heller ikke fidusen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 01/10-13 20:16 
Beano>
Det ændrer off-tv muligheden intet ved.

Nej, men det gør Pro Logic II support.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 01/10-13 20:22 
Konsolkongen>
Der er svjh indbygget sensorbar i gamepaddet. Men ja, jeg fatter heller ikke fidusen :)

Åh... det gør det mere anvendeligt, lidt :)
BeanoBeanoSkrevet 01/10-13 20:23 
slk486>
Nej, men det gør Pro Logic II support.

Troede du talte om off-tv da jeg skrev om det lige ovenover :)
Soren47Soren47Skrevet 01/10-13 20:51 
Mit TV har kun DVI-stik, hvor jeg putter et component kabel i en adapter fra Wii-u, men så kan mit tv ikke vise Wii-spil. Det kan den kun med en hdmi til dvi adapter, men så får jeg jo ikke lyd!
Awesome update mht lyd-mulighederne! :)
slk486slk486Skrevet 01/10-13 21:05, rettet 01/10-13 22:14 
Beano>
Troede du talte om off-tv da jeg skrev om det lige ovenover :)

Kk's post stod som den seneste, men den "feature" kender du nok godt :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 01/10-13 21:10 
Åh ja ;)
SumezSumezSkrevet 02/10-13 01:42 
Hvad med de Wii-spil der ikke kræver Wiimote, kan man stadig ikke bruge WiiU pad'en til dem??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/10-13 01:50, rettet 02/10-13 01:51 
Nops. Ingen emulering/passthrough af controllerne :(

Man skulle ellers tro det ville være rimelig tilforladeligt at udvikle.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 09/10-13 09:11 
Wind Waker HD Giant Bomb Quick Look:
http://www.youtube.com/watch?v=OA6mmdkBhmE
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-13 11:58 
Jeg har spillet det nogle timer og er lige kommet igennem Forest Haven. Var det ikke meningen at sejllads skulle være blevet forbedret? Det er fuldstændig ligeså kedeligt og søvndyssende som nogensinde før :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'544 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig