X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U-lancering


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/09-12 10:12 
Syntes der mangler en tråd dedikeret info vedr. Wii U lancering.

Først info er kommet om den Japanske lancering:

Nintendo has just revealed the Wii U console will cost in Japan ¥31,500 for a black 32GB Premium set, and ¥26,250 for the white 8GB Basic set. It'll be available there December 8.

Now, don't go getting out your calculators to d... Se hele indlægget
1'544 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/12-12 16:26 
Der kommer en demo af Rayman Legends i næste uge på eShoppen.

Spillet kommer i marts ligesom ALT andet i 2013
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 07/12-12 16:40, rettet 07/12-12 22:58 
Nu spørger jeg måske dumt, men er det udelukkende et stylus spil?
Jeg syntes ikke rigtigt ham i videoen styrer figuren, men nok nærmere omgivelserne? Jeg elsker Origins, så håber da også det her bliver godt.

:Edit: Nevermind, har læst lidt mere om det :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 07/12-12 17:29 
Nintendo's Network Premium side er oppe:
https://p.nintendo.net/premium

Så kan man følge med i de bonus points man optjener.
dRxLdRxLSkrevet 07/12-12 19:27 


Spil-journalist bricker sin Wii U ved et uheld =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SonicSonicSkrevet 07/12-12 19:51 
Sådanne noget update stads burde virkeligt laves så foolproof som muligt. Jeg tror vi får en del updates med på vejen.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/12-12 19:58, rettet 07/12-12 20:04 
Og så begynder farcen: Nintendo blokerer 18+ indhold i eShoppen i timerne uden for klokken 23.00-03.00 :D

"Nej, du må ikke købe noget før efter klokken elleve"
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HankyHankySkrevet 07/12-12 20:01 
What... the... fuck!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/12-12 20:02, rettet 07/12-12 20:08 
Beano>
Nintendo's Network Premium side er oppe:
https://p.nintendo.net/premium

Så kan man følge med i de bonus points man optjener.

Jeg kan ikke logge på :( Er der andre der har problemer?

EDIT: Man skal åbenbart købe noget og vente én dag, inden man kan se det på Premium siden. Mon jeg kan få tiden til at gå til klokken 23.00 :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 07/12-12 20:11 
Echelon VI>
Og så begynder farcen: Nintendo blokerer 18+ indhold i eShoppen i timerne uden for klokken 23.00-03.00 :D

Det var da det vildeste..!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/12-12 20:41 
Man kan ikke engang gå ind på info-siden til ZombiU på nuværende tidspunkt :-O (Har lige testet)

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor Nintendo bliver ved med gør sig selv den ene bjørnetjeneste efter den anden. Først er NNID bundet til konsollen (hvorigennem man blandt andet oplyser alder), og nu kan jeg ikke engang få lov til at tilgå 18+ indhold før efter klokken 23.00!? Lader til at det var den rigtige beslutning at holde sig helt fra at købe noget i eShoppen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/12-12 03:58 
Wiii U er udkommet i Japan og er udsolgt med det samme.

Wii U-lancering
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/12-12 06:57, rettet 08/12-12 06:57 
Echelon VI>
Og så begynder farcen: Nintendo blokerer 18+ indhold i eShoppen i timerne uden for klokken 23.00-03.00 :D

Jeg er ikke normalt sådan én der gidder tage mig tid til at klage til de store firmaer da jeg har indtryk af at sådanne ting bliver ignoreret, men jeg har nu alligevel skrevet en klage til deres kundecenter på
customer-support@nintendo.co.uk.

Det er simpelthen den dummeste beslutning med de lukketider, ikke kun for brugerne, men også for Nintendo der skyder sig selv i foden ved at lave begrænsninger på den kreative frihed for de udviklere der vil lave software til deres platform.
HeroldHeroldSkrevet 08/12-12 14:18 
Beano>
Nintendo's Network Premium side er oppe:
https://p.nintendo.net/premium

Så kan man følge med i de bonus points man optjener.

Haha, jeg kan ikke huske mit password. Første gang det var forkert, fik jeg noget rød tekst på engelsk. Anden gang, var teksten på japansk. Her tredje gang kommer der en wall of text på japansk :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 10/12-12 10:51 
Echelon VI>
Og så begynder farcen: Nintendo blokerer 18+ indhold i eShoppen i timerne uden for klokken 23.00-03.00 :D

Det har jeg meget svært ved at hidse mig op over, men jeg synes det er hysterisk, tragi-komisk morsomt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ProzelProzelSkrevet 10/12-12 10:56 
Jeg kan ikke helt bestemme mig, hvilken model jeg vil bestille. Jeg kan bedst lide den hvide farve, er ligeglad med Nintendo Land, og pladsproblemer kan klares relativt nemt.

Det virker lidt åbenlyst, men en second opinion er altid velkommen.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/12-12 11:00 
Det kan jeg nu heller ikke. Jeg er bare målløs over at Nintendo rent faktisk har indført sådan en politik.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/12-12 12:32 
Er Wii U udkommet i DK, og hvor er den i så fald billigst at købe? Og ikke mindst, er den værd at købe? :)
Home is where the hardware is..
BeanoBeanoSkrevet 10/12-12 12:37 
Ja
Fona & Elgiganten
Måske :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/12-12 12:50 
Sweet, tak! Kan man ikke få den der premium pack i hvid?
Home is where the hardware is..
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-12 12:51, rettet 10/12-12 12:53 
Jeg har fået svar på den age restriction ting fra Nintendo. Det er Tysklands skyld

Thank you for your inquiry regarding age restrictions.



At Nintendo we always aim to provide a safe gaming experience for fans of all ages and ensure that we comply with applicable legal age restriction requirements across Europe.



Legal age restriction requirements vary across a number of European countries. Since Nintendo of Europe is based in Germany, Nintendo eShop is complying with German youth protection regulation which therefore applies to all our European markets. Under German law, content rated 18+ must be made available only at night.



Therefore the accessibility of 18+ content in Nintendo eShop is limited to [USK: 22:00 UTC until 4:00 UTC] [PEGI: 23:00 UTC until 3:00 UTC].



We are very sorry for any disappointment or inconvenience this may have caused and we

thank you for your understanding.
BeanoBeanoSkrevet 10/12-12 12:54 
SøgAArd>
Sweet, tak! Kan man ikke få den der premium pack i hvid?

Nope.
BeanoBeanoSkrevet 10/12-12 12:56, rettet 10/12-12 12:56 
Eurogamer har en artikel om alders-halløjet...

"Det er Tysklands skyld!"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/12-12 13:04 
Ligger Sony's europæiske PSN-afdeling ikke også i Tyskland? Og hvad forhindrer Nintendo i at begrænse restriktionen til netop kun Tyskland?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 10/12-12 14:07 
Jeg gætter på at Sony kan tørre den af på et evt. hovedkvarter i et andet land.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
OlimarOlimarSkrevet 10/12-12 14:10 
De virker ihvertfald ret stride med censur derovre, de er dem med flest banlyste spil ifølge wiki siden.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_banned_video_games
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-12 14:11 
Burde det ikke kunne ordnes med noget parental control i stedet?
Personligt er jeg ligeglad. Faktisk kan det kun glæde mig hvis det begrænser salget af download titler en smule :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
OlimarOlimarSkrevet 10/12-12 14:14 
Men der er jo allerede parental control på :D Det er der når du starter maskinen op, første gang. Der skal du udfylde fødselsdato osv. Så man har jo bekræftet en gang at man er over 18 :/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-12 14:31 
Jeg havde noget sjovt tegnen frem og tilbage med én på Miiverse. Det er en fantastisk opfindelse. (Det er mig der er BoA)

Wii U-lancering
OlimarOlimarSkrevet 10/12-12 14:35 
Det altså kun mig der stinker til at tegne på pad'en ?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-12 14:38 
Nej, mig ligner ovhovedet heller ikke noget i nærheden af det som Detergent har tegnet...
Jeg har allerede glemt hvem det var her på boardet... Sådan er det når man bruger forskellige navne forskellige steder :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-12 15:55 
Olimar>
Men der er jo allerede parental control på :D Det er der når du starter maskinen op, første gang. Der skal du udfylde fødselsdato osv. Så man har jo bekræftet en gang at man er over 18 :/

Ja okay, det er lidt dumt :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/12-12 16:11, rettet 10/12-12 16:53 
Darkbeat>
Nej, mig ligner ovhovedet heller ikke noget i nærheden af det som Detergent har tegnet...
Jeg har allerede glemt hvem det var her på boardet... Sådan er det når man bruger forskellige navne forskellige steder :D

Det er mig der er Detergent :) Det er et led i en større strategi om at skifte "Echelon"-navnet ud med "Nuclear Detergent". Og tak for rosen!

Med hensyn til parental control: Det er ikke kun når man opretter NNID at alderen bliver controlleret, der er også et decideret parental control framework på maskinen, der i forvejen begrænser tilgængeligheden af det samme indhold i eShoppen, hvis det er slået til.

EDIT: Og mit nick på Play:Right er hermed ændret.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 10/12-12 17:30 
Prozel>
Jeg kan ikke helt bestemme mig, hvilken model jeg vil bestille. Jeg kan bedst lide den hvide farve, er ligeglad med Nintendo Land, og pladsproblemer kan klares relativt nemt.

Det virker lidt åbenlyst, men en second opinion er altid velkommen.

Hvad med ZombiU? Det er jeg selv meget glad for. Den ekstra controller og cradle til opladning er jeg også meget glad for at have fået med. Gamestop tager efter sigende mere end 500kr for pro controller alene, så det kan hurtigt betale sig med premium.

Desuden, en hvid skærm (gamepad) vil altid være mindre behagelig at se på/opfattes som havende lavere kontrast af din hjerne end en sort.

Køb helt klart premium.
ProzelProzelSkrevet 10/12-12 21:25 
Skal ærlig tilstå at ZombiU ikke har sagt mig det helt store. Det er en af de slags titler, jeg har interesse mest af alt fordi det er en launch titel, ellers var den nok gået forbi mig. :)

Har bestemt ikke tænkt mig at købe fra Danmark. En Premium kan jeg købe for 2500,- med fragt i på den franske Amazon. Det samme gælder pro controlleren som ligger på 350,- + det løse. Tosse priser i DK.
3of193of19Skrevet 10/12-12 22:03 
Hmm, havde slet ikke overvejet Amazon Frankrig. 315€ istedet for 350€ for Wii U Premium.
2630 Dkr ca med det hele fra .fr, ca 2775 fra .de
SumezSumezSkrevet 11/12-12 08:11 
Nuclear Detergent>
EDIT: Og mit nick på Play:Right er hermed ændret.

Du hedder "Nuclear Deter..." her :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 11/12-12 08:38 
Sumez>
Nuclear Detergent>
EDIT: Og mit nick på Play:Right er hermed ændret.

Du hedder "Nuclear Deter..." her :P

Synes du skulle gå all-in og kalde dig "Nucular Detergent" :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-12 10:31 
Ja, navnet er åbenbart for langt til forum-delen af Playright :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Zzap!Zzap!Skrevet 11/12-12 13:40 
Men det er dælme også et godt navn! Helt klart værd at kæmpe for. Tro på det Lone! ;-)
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 11/12-12 13:43 
3of19>
Hmm, havde slet ikke overvejet Amazon Frankrig. 315€ istedet for 350€ for Wii U Premium.
2630 Dkr ca med det hele fra .fr, ca 2775 fra .de

Min eneste bekymring ville være at alt så var på enten fransk eller tysk, inklusiv de bundlede spil.
Er det noget man kan indstille sig ud af?
Born to kill space
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-12 13:49 
Zzap!>
Men det er dælme også et godt navn! Helt klart værd at kæmpe for. Tro på det Lone! ;-)

Everybody seems to smile, when I mention it :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 11/12-12 14:16 
@ Zzap - Jeg har selv hentet min Wii U i Mediamarkt Flensborg, og der er intet der er på tysk :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 12/12-12 06:20 
Med lidt forsinkelse er min anmeldelse af konsollen nu online.

Klikkediklik
BeanoBeanoSkrevet 12/12-12 08:40 
Er jeg virkeligt den eneste som syntes Netflix kvaliteten er røvelendig?

Både på TV og Gamepad ser det ringe ud.
HankyHankySkrevet 12/12-12 12:16 
Nej.
Kvaliteten er elendig, så jeg bruger stadig kun Apple TV.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 12/12-12 13:42 
Også her... og PS3 til at gå på US Netflix. Men bare forundret over der ikke er flere der brokker sig.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/12-12 14:34 
Beano>
Er jeg virkeligt den eneste som syntes Netflix kvaliteten er røvelendig?

Både på TV og Gamepad ser det ringe ud.

Sjovt.

Jeg har set det meste af Lie To Me sæson 2 via Wii U, og det ser fint ud.
Nu ser jeg sæson 3 via PC og amerikansk Netflix konto, og det ser elendigt ud.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/12-12 14:36 
Beano>
Er jeg virkeligt den eneste som syntes Netflix kvaliteten er røvelendig?

Både på TV og Gamepad ser det ringe ud.

Jeg synes kvaliteten ser fin ud via Wii U på mit fjernsyn - en lille smule mere mat end Xbox 360, hvilket sikkert kan tilskrives det begrænsede spektrum via HDMI på Wii U. Ikke noget jeg ville kalde elendigt. Bruger du kabel eller WiFi?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 12/12-12 14:45 
Det er nok nærmere indstillingerne på den HDMI-indgang du bruger til Wii U der er anderledes. Hvis der virkelig er forskel på farvespektrene er der en af dem der sender forkerte farver ud.

Det undrer mig ikke at Netflix på Wii U ser dårligt ud. Generelt har Nintendos konsoller et ELENDIGT video-output, og Netflix giver så en chance for at sammenligne direkte.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 12/12-12 14:48, rettet 12/12-12 14:51 
Som sagt er det elendig kvalitet på både TV og gamepad så næppe pga HDMI range? Spillene ser fine ud og mener heller ikke der er problemer med youtube (kan jeg lige dobbeltchecke i aften).

Jeg bruger wifi, kan godt prøve via LAN adaptor og se om det hjælper.

EDIT: Det ligner en dårlig video dekodning i Netflix siden problemet er isoleret til det og er på både TV og Gamepad.
1'544 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig