X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U-lancering


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/09-12 10:12 
Syntes der mangler en tråd dedikeret info vedr. Wii U lancering.

Først info er kommet om den Japanske lancering:

Nintendo has just revealed the Wii U console will cost in Japan ¥31,500 for a black 32GB Premium set, and ¥26,250 for the white 8GB Basic set. It'll be available there December 8.

Now, don't go getting out your calculators to d... Se hele indlægget
1'544 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
3of193of19Skrevet 03/12-12 09:43 
Nej. Den ligner til forveksling 3DS, men er en smule anderledes.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-12 09:49, rettet 03/12-12 09:49 
Nej, det er noget proprietært. Den kan ikke lades via USB.

EDIT: ARGH, burned twice :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 03/12-12 10:01 
Blargh, okay. Synes ellers det lignede et standard USB-kabel, men jeg har ikke kigget nærmere på det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 03/12-12 11:09 
Underligt, syntes jeg har læst at det var samme oplader... :(
3of193of19Skrevet 03/12-12 16:22 
Som sagt, den ligner til forveklsing, men er en anelse større end 3DS og en anelse mindre end DS Lite.
HNHNSkrevet 03/12-12 20:56 
Til jer som har prøvet mario til wii u.

Er det værd at købe en wii u, hvis det kun er mario som har interesse?
JmogJmogSkrevet 03/12-12 22:45 
Herold>
GamePad er bare regulær USB-mini, er det ikke?

Nej, det er noget hjemmelavet der minder om 3DS sticket, bare lidt større.

Controller Pro er derimod USB-mini.
3of193of19Skrevet 03/12-12 23:22 
HN>
Til jer som har prøvet mario til wii u.

Er det værd at købe en wii u, hvis det kun er mario som har interesse?

Hmm, kommer nok lidt an på hvor glad du er for NSMB serien. Synes NSMBU er nok det bedste skud på stammen indtil videre, nogle af banerne er virkelig geniale denne gang og der er masser af udfordring i at finde alle stjernemønter og jagte high scores i challenge mode.
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 08:32 
NSMBU er ikke et Wii U køb værd alene IMO. Men det er en titel man bør købe til konsollen hvis/når man anskaffer sig den :)
SonicSonicSkrevet 04/12-12 09:51 
Lige et hurtigt spørgsmål. Konen er ved at lokke mig til et Wii U køb, især eftersom de tyske priser er ret lokkende.
Kan NSMBU spilles med Pro Controlleren?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DunwichDunwichSkrevet 04/12-12 09:51 
Har læst i Gamereactor's Wii U anmeldelse, at disc drevet har ca samme støj niveau som en launch Xbox 360.

Seriøst?

Var et smut i Gamestop i går, for at checke deres priser, og opdagede, at Pro controlleren kostede 700 kr. Er det bare GS's sædvanlige opskruede priser, eller er det pris niveauet på Wii U tilbehør?

Synes lidt, at godt nok står jeg her med mine ca. 4000 kr, og i og for sig vil jeg gerne spille det nye Mario på Nintendo's nye hardware, men alt inde i mig skriger "LAD VÆRE!!". Det er i øvrigt tredje gang, jeg er gået tomhændet fra butikken i den sidste uges tid, fordi jeg sikkert dybest set ikke gider betale så meget, for så lidt.

Ærlig talt, og uden at I skal føle at I skal forsvare jeres indkøb, så er Wii U ikke pengene værd på nuværende tidspunkt, vel? Hvis I omvendt mener, at den er pengene værd, er I så ikke søde at fortælle hvorfor.
SumezSumezSkrevet 04/12-12 09:53 
Hvis NSMBU er tilnærmelsesvist så godt som NSMBW, vil jeg mene at det er købet værd, og alt hvad jeg har hørt indtil videre tegner godt. Men samtidig er det også lige "traditionelt" nok til at jeg ville føle det er lidt unødigt at købe en helt ny konsol til formålet - jeg venter til spiludbuddet er større.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 10:10, rettet 04/12-12 10:11 
Sonic>
Kan NSMBU spilles med Pro Controlleren?

Nej hvilket ikke giver mening når man kan spille det med en Wiimote holdt sidelæns :(
HeroldHeroldSkrevet 04/12-12 10:20 
Dunwich>
Har læst i Gamereactor's Wii U anmeldelse, at disc drevet har ca samme støj niveau som en launch Xbox 360.

Seriøst?

Var et smut i Gamestop i går, for at checke deres priser, og opdagede, at Pro controlleren kostede 700 kr. Er det bare GS's sædvanlige opskruede priser, eller er det pris niveauet på Wii U tilbehør?

Jeg synes ikke den larmer tilnærmelsesvist lige så meget som en Xbox 360, men jeg har også den gamle Resident Evil 5-model, så det kan godt være at støjniveauet er tilsvarende Slim-udgaven.

Pro-controlleren kostede 599,- i FONA.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 04/12-12 10:23 
Beano>
Sonic>
Kan NSMBU spilles med Pro Controlleren?

Nej hvilket ikke giver mening når man kan spille det med en Wiimote holdt sidelæns :(

Øv :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-12 10:27 
Hvad synes folk herinde om Wii-spil opskaleret til 1080p på maskinen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/12-12 11:15 
Jeg synes det ser rigtig fornuftigt ud. Jeg har testet med Metroid Other M og den forfærdelige Madworld PAL-konvertering. Resultatet er det samme: Grafisk virker billedet langt mindre aliased, og billedet langt mere sprødt og fri for støj (end jeg husker - har desværre ikke en Wii at sammenligne med). Other M ser virkelig flot ud, og Madworld giver mig ikke øjecancer, som det ellers gjorde på Wii med component kabel. Vil man undgå borders skal man huske at sætte overscan til på fjernsynet (såfremt dette er en mulighed).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 11:24, rettet 04/12-12 11:26 
Jeg syntes umiddelbart ikke der er den store forskel (samme billede indstillinger på TVet som betyder meget), men mit TV gav i forvejen ret gode resultater med Wii via 480p og component. Billedet står lidt skarpere og bedre farver.
Hos mig har tv'et indstillinger meget mere at sige.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/12-12 11:35 
Jeg bruger de samme fjernsyns-instillinger til Wii-emulation, som jeg i sin tid brugte til Wii, anbefalet på AV-forums som de instillinger der giver et resultat på mit fjernsyn der er nærmest industri-standarden (som er anderledes end dem jeg bruger når konsollen er i normal Wii U-mode).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 04/12-12 11:35 
Herold>
Dunwich>
Har læst i Gamereactor's Wii U anmeldelse, at disc drevet har ca samme støj niveau som en launch Xbox 360.

Seriøst?

Var et smut i Gamestop i går, for at checke deres priser, og opdagede, at Pro controlleren kostede 700 kr. Er det bare GS's sædvanlige opskruede priser, eller er det pris niveauet på Wii U tilbehør?

Jeg synes ikke den larmer tilnærmelsesvist lige så meget som en Xbox 360, men jeg har også den gamle Resident Evil 5-model, så det kan godt være at støjniveauet er tilsvarende Slim-udgaven.

Pro-controlleren kostede 599,- i FONA.

Jeg betalte 350 for min (da jeg valgte ZombiU pakken :) )
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 12:05, rettet 04/12-12 12:11 
Echelon VI>
Jeg bruger de samme fjernsyns-instillinger til Wii-emulation, som jeg i sin tid brugte til Wii, anbefalet på AV-forums som de instillinger der giver et resultat på mit fjernsyn der er nærmest industri-standarden (som er anderledes end dem jeg bruger når konsollen er i normal Wii U-mode).

Hvorfor?

De originale indstillinger var vel lavet til at få bedste resultater vredet ud af component signalet og ikke HDMI som det er nu via Wii U?


3of19>
Jeg betalte 350 for min (da jeg valgte ZombiU pakken :) )

Men hvad virker med den ud over ZombiU i multiplayer?
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 12:15 
Vedr. Virtual Console: kommer der VC titler (N64, NES, SNES, etc) titler til Wii U eShop eller fortsætter det via Wii miljøet (separat store, wallet, etc) ?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/12-12 12:22 
Dunwich>

Ærlig talt, og uden at I skal føle at I skal forsvare jeres indkøb, så er Wii U ikke pengene værd på nuværende tidspunkt, vel? Hvis I omvendt mener, at den er pengene værd, er I så ikke søde at fortælle hvorfor.

Sådan er det vel altid med helt nye konsoller, der gik 2 år før jeg følte min ps3 var pengene værd og den ækle flymotor af en konsol til 360 følte jeg aldrig blev det, tværtimod irriterer det køb mig stadig.
3of193of19Skrevet 04/12-12 12:31 
Det handler jo mest om man vil spille nogle af launch titlerne. Har det selv på den måde at hvis der på en konsol kommer/er ca 5 ekslusive titler jeg meget gerne spille bliver den anskaffet når den første af disse titler kommer på markedet.
I tilfælde af Wii U er det Zelda (det kommer jo, det ved vi alle), 3d Mario (ditto), Bayonetta 2, Rayman Legends og New Super Mario Bros U.
Ja, man kunne nok spare nogle penge på at vente lidt, men i det lange løb gider jeg ikke spare 500kr for at vente på at spille et spil i et år, eller 1000 og vente 2.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/12-12 15:22, rettet 04/12-12 15:23 
Der skulle komme en ny Nintendo Direct i morgen klokken 17.00 engelsk tid. Indholdet skulle være info om Wii U og 3DS-spil.

Kilde
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 17:09 
Dunwich>
Har læst i Gamereactor's Wii U anmeldelse, at disc drevet har ca samme støj niveau som en launch Xbox 360.

Seriøst?

Det gør den heller ikke - langt fra. Drevet og blæseren i Wii U'en kan bestemt høres og er ikke støjsvag, men en 360'er som afvikler et spil fra DVD drevet, lyder som en jetjager. Når 360'eren er idle i dashboard, eller man spiller fra HDD, er den ca på niveau med Wii U.
Det er en "falcon" 360 model jeg har, som ca. larmer lige så meget som launch modellen.
HankyHankySkrevet 04/12-12 19:40 
Beano>
Men hvad virker med den ud over ZombiU i multiplayer?

Black Ops II, Sonic & All Stars Racing Transformed, Trine II, Ninja Gaiden 3 og Assassins Creed 3, hvad jeg lige ved af.

Hvad angår støjniveauet, bliver jeg ikke generet. Jeg bider kun mærke i det, lige når man booter et spil, eller maskinen slukkes/tændes, mens man har et spil i drevet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 20:03 
Hvad med Nano Assault Neo?

Ville være oplagt imo.
HankyHankySkrevet 04/12-12 20:34, rettet 04/12-12 20:35 
Pas, men man kan se understøttede controllers i eShoppen, under de respektive spil.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 21:44 
Takker. Shoppen er nede til vedligehold lige nu men checker senere :)
BeanoBeanoSkrevet 05/12-12 08:04, rettet 05/12-12 09:35 
Der er kommet en ny update til vidunderet... spændende om den løser netværksproblemerne.

http://www.joystiq.com/2012/12/04/wii-u-update-available-now-improves-system-stability/

Det påstås at det er blevet betydeligt hurtigere at skifte imellem systemet's funktioner (Miiverse, Friendslist, etc.), men det er ikke blevet bekræftet.

EDIT: Efter updaten kan jeg komme på internet uden at angive IP og DSN adresser manuelt. Så det problem er fixet for mig nu :D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/12-12 09:49 
Dunwich>
Ærlig talt, og uden at I skal føle at I skal forsvare jeres indkøb, så er Wii U ikke pengene værd på nuværende tidspunkt, vel? Hvis I omvendt mener, at den er pengene værd, er I så ikke søde at fortælle hvorfor.

Jeg har kun NSMBU, Zombi U og Nintendoland til min.
De to første er jeg rigtig godt tilfreds med efter et par timers spil.
Nintendoland virker også rigtig sjovt som multiplayerspil - måske nok en gimmick ala Wii Sports, men det gør mig ikke så meget, at det ikke forbliver sjovt for evigt, så længe jeg kan have en fornuftig mængde sjove oplevelser med mine venner / familie.

Jeg ved ikke hvorfor man skulle købe multiplatformtitlerne, de er vist på ingen måde bedre versioner end de andre.
Men jeg har så også både Xbox og PC at spille på, hvis ikke Wii U tilbyder nok titler.

Så er den pengene værd?
Det er svært at sige. Jeg sidder med gamepaden hver aften. Jeg har det sjovt med Mario i HD og Zombi U er pisse svært på en fed måde. Miiverse er hyggeligt at sidde og rode med. Mest har jeg nok i virkeligheden set Netflix med kæresten. Det kunne jeg også gøre på min Xbox, men nu er det lige meget sjovt at bruge den lille ny. Jeg kan godt lide at gamepaden også virker som remote til mit fjernsyn.

Men jeg kan godt lide at have noget nyt hardware.
Jeg vil gerne være firstmover, og det koster lidt.
Og så blev jeg nødt til at se med mine egne øjne og hænder hvordan det ville fungere, og indtil videre er jeg pænt fortrøstningsfuld med at Nintendo, og forhåbentlig trediepartsudviklere, skal finde på noget fedt at bruge systemet til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 05/12-12 10:05 
Hanky>
Pas, men man kan se understøttede controllers i eShoppen, under de respektive spil.

Den står angivet som understøttet på samme måde som Wii Remote, Nunchuck og Classic Controller, men de controllers kan kun anvendes i mutiplayer. Så det er umuligt at se hvad der er understøttet i single player.
3of193of19Skrevet 05/12-12 10:32 
jeg har downloadet NAN, jeg checker lige når den nye system patch er færdig.
BeanoBeanoSkrevet 05/12-12 11:33, rettet 05/12-12 11:38 
Video der viser hastighedsforbedring efter updaten:
www.youtube.com/watch?v=ewUixGXkYjA#!

Tager stadig for lang tid at starte nogle af tingene (f.eks. Miiverse) imo, men en forbedring og langt hurtigere at vende tilbage til hovedmenuen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-12 19:03 
Her er nogen af de hidsige tegninger folk har lavet på Miiverse

http://www.nowgamer.com/news/1710315/wii_u_the_creative_world_of_miiverse.html
OlimarOlimarSkrevet 05/12-12 19:50 
De er fandme godt lavet nogen af de tegninger :D
3of193of19Skrevet 06/12-12 11:20 
3of19>
jeg har downloadet NAN, jeg checker lige når den nye system patch er færdig.

Single player i NAN er kun med Gamepad. I multiplayer spiller P1 med Gamepad, P2 enten med Wiimote/Nunchuck, Classic Controller Pro, eller Wii U Controller Pro.
BeanoBeanoSkrevet 06/12-12 12:00 
Øv... men takker :)
BeanoBeanoSkrevet 06/12-12 12:06 
Nintendo Direct (Europe) presentationen hvis man missede den...

http://www.youtube.com/watch?v=6G79IKP57HI
BeanoBeanoSkrevet 06/12-12 13:14 
The Update Of A Lifetime:
http://www.gametrailers.com/videos/5tiyk9/mega64-the-update-of-a-lifetime
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/12-12 19:11 
Det er præcis sådan det er. Tog også en rum tid at opdatere til den nye update i går aftes.
OlimarOlimarSkrevet 06/12-12 19:13 
Syntes nu ikke det er være end på ps3 tbh, der er også massive updates konstant. Eller også er jeg bare ikke nok online på den :p
BeanoBeanoSkrevet 06/12-12 19:33 
PS3 updates sker for ofte, men langt hurtigere at hente. Max. 5-10 min hos mig.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/12-12 19:39 
Jeg har det dér PS+ og det at den starter op og opdatere ting og sager fra tid til anden er virkelig lækkert. Man kan diskutere værdien i at lease spil og betale for autoupdates og patches, men de 500 kr det koster om året syntes jeg nu er godt givet ud.
BeanoBeanoSkrevet 07/12-12 09:02 
Opdaterede min PS3 i soveværelse i går - under 2 min at hente updaten via wifi :)
SumezSumezSkrevet 07/12-12 09:17 
Har du rootet din PS3 eller sådan noget?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/12-12 09:21 
Rootet?
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-12 10:27 
Beano>
Sonic>
Kan NSMBU spilles med Pro Controlleren?

Nej hvilket ikke giver mening når man kan spille det med en Wiimote holdt sidelæns :(

Der bliver faktisk introduceret en lille smule motion gimmicks senere i spillet, hvilket måske er forklaringen. Ikke at man ikke kunne have givet muligheden til at benytte traditionel kontrol også, men det har de så ikke valgt at gøre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/12-12 10:42 
Jeg er bare ikke nået så langt åbenbart... får konstant klø :P
1'544 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig