X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U-lancering


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/09-12 10:12 
Syntes der mangler en tråd dedikeret info vedr. Wii U lancering.

Først info er kommet om den Japanske lancering:

Nintendo has just revealed the Wii U console will cost in Japan ¥31,500 for a black 32GB Premium set, and ¥26,250 for the white 8GB Basic set. It'll be available there December 8.

Now, don't go getting out your calculators to d... Se hele indlægget
1'544 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-12 11:10 
Jeg kan bekræfte at man i Fona Odense C godt kan hente sin Wii U nu. Jeg bestilte til afhentning på hjemmesiden her lidt i ti i formiddags, og er netop kommet hjem med min funklende sorte Wii U :p God bless Fona and their ignorance :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 11:16 
You lucky...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-12 11:18, rettet 28/11-12 11:18 
Jeg tror tricket var at jeg besluttede mig for ikke at ringe og tjekke i forvejen, så butikken blev opmærksomme på at der måske var et problem ;)

Edit: Det bliver spændende at se om patchen overhovedet er live.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 11:20, rettet 28/11-12 11:21 
Butikken ringede til mig før jeg nåede at kontakte dem. Hvis jeg havde mødt op i butikken inden, havde de nok udleveret den :)

Echelon VI>
Edit: Det bliver spændende at se om patchen overhovedet er live.

Ja, i hvert fald nok en god ide at opdatere den i dag, hvis det er muligt, inden der kommer kø på :D
3of193of19Skrevet 28/11-12 11:21 
Hehe ja ringede lige da jeg ikke fik svar og det var også det de var kommet i tanke om. :)
3of193of19Skrevet 28/11-12 11:27 
Ja, øv, skulle bare være trasket derned :/
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-12 12:03 
Patchen er ikke live endnu :/ Oh Well, Nintendo Land kan vel være underholdning nok indtil da.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/11-12 13:05 
Beano>
Selvfølgeligt vil det det. For den almindelige (=uinformerede) forbruger der skal købe "den nye Wii" til poderne, vil pludseligt opleve at der er to helt nye og ukendte Wii maskiner på hylden. Ny hardware (specielt noget som ser så meget anderledes ud) vil altid skabe opmærksomhed, uanset om det er en forringelse eller ej. Nintendo har i forvejen problemer nok med at forklare den alm. forbruger om hvad Wii U er (helt ny konsol, tablet til Wii eller håndholdt konsol). Problemet er ikke at de lancerer en revideret og omdesignet konsol, det syntes jeg er en ok ide set med deres øjne, men en lancering nu lige midt i Wii U lancering, er en elendig ide. Siden maskinen kun er til Canada i år, så kunne det også tyde på at Nintendo fornuftigt nok er lidt forsigtige med at lancere den på verdensplan lige nu.

Det er jo noget forfærdeligt vrøvl det du skriver, Jmog's teori gik på at folk måske ville købe den Wii der i stedet for Wii U for at spille "det store katalog af Wii spil" som et alternativ til at købe en Wii U nu. Det argumenterede jeg så imod at det ville den ikke fordi den gamle wii alligevel koster stort set det samme, så det vil ingen forskel gøre.

Nu begynder du så at snakke om at folk ikke vil kunne kende forskel på Wii og Wii U, for det første tror jeg du har for lidt tiltro til menneskeheden hvis du tror at folk hovedløst begynder at købe den "nye" Wii uden at vide hvad det er og for det andet er det sådan set heller ikke relevant til min kommentar eller det jeg argumenterede mod.
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 13:26, rettet 28/11-12 13:34 
Azzkikr>
Nu begynder du så at snakke om at folk ikke vil kunne kende forskel på Wii og Wii U, for det første tror jeg du har for lidt tiltro til menneskeheden hvis du tror at folk hovedløst begynder at købe den "nye" Wii uden at vide hvad det er og for det andet er det sådan set heller ikke relevant til min kommentar eller det jeg argumenterede mod.

Det har jeg aldrig sagt. Jeg skrev det skaber mere forvirring for den alm. forbruger hvis der er to nye Wii maskiner i stedet for een.
Du talte om at en ny Wii mini ikke ville stjæle opmærksomhed, det vil jeg mene den ville gøre.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/11-12 13:40, rettet 28/11-12 13:41 
Tror du seriøst selv på der er nogen folk der bliver forvirrede over at der findes en Wii U til 350$ og en Wii til 99$? Og i så fald hvilke katastrofale følger er du forudsiger det vil have? Hvis endelig der er en forsvindende lille del som måske er forvirrede over det, mon ikke de spørger i butikken?

Jeg kan ikke rigtigt se hvad det er du tror der vil ske? At de køber en Wii i stedet for en Wii U eller hvad? Eller at de slet ikke køber noget?

Det eneste der måske kan være forvirrende er at der findes 2 forskellige Wii's, ikke at der findes Wii 's og Wii U.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/11-12 13:44 
De burde stadig have kaldt den for Super Wii for at differentiere mere.
3of193of19Skrevet 28/11-12 13:45 
Azzkikr, ja der er mange der bliver forvirrede.
Mange tror at Wii U kun er en ny kontroller til den gamle Wii f.eks.
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 13:46, rettet 28/11-12 13:48 
@Azzkikr: Jeg syntes jeg allerede har skrevet det lige ovenover: det skaber mere forvirring end der allerede er.

Men igen, Nintendo lancerer den kun i Canada i år så det lugter lidt som et eksperiment.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/11-12 13:50, rettet 28/11-12 13:56 
3of19>
Azzkikr, ja der er mange der bliver forvirrede.
Mange tror at Wii U kun er en ny kontroller til den gamle Wii f.eks.

Det har intet da med diskussionen omkring Wii U vs Wii at gøre.

Beano>
Du talte om at en ny Wii mini ikke ville stjæle opmærksomhed, det vil jeg mene den ville gøre.

Og det gør jeg ikke, så kommer vi nok ikke videre.

Med mindre du vil svare på hvad det er for følger du mener denne store forvirring vil have.

Desuden har du kørt samtalen ud på et sidespor nu, det oprindelige argument fra Jmog gik på at folk ville købe den nye 99$ Wii i stedet for Wii U pga den er billig og "det store spil katalog til Wii", nu snakker du om forvirring og alt muligt der intet har med det oprindelige argument at gøre.
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 14:02, rettet 28/11-12 14:10 
Azzkikr>
Det har intet da med diskussionen omkring Wii U vs Wii at gøre.

Jo det gør, det siger præcist hvor meget forvirring der allerede er mht. "den nye Wii". Ingen grund til at tilføre mere forvirring. Hvilket Nintendo så heller ikke gør uden for Canada.


Azzkikr>
Og det gør jeg ikke, så kommer vi nok ikke videre.

Du skrev :
"Så den vil ikke stjæle mere opmærksomhed end den "gamle" wii vil, sikkert mindre faktisk, dens mangler taget i betragtning."

Så ved jeg ikke hvordan det ellers skulle forstås.


Azzkikr>
Med mindre du vil svare på hvad det er for følger du mener denne store forvirring vil have.

Gerne. der ville b.la. være risiko for nogle uvidende forbrugere køber den forkerte maskine (den som er billigst) og betyde meget skuffende poder juleaften/morgen. Og ren markedføringsmæssigt ville det tage fokus væk fra Wii U.
3of193of19Skrevet 28/11-12 14:05 
3of19>
Azzkikr, ja der er mange der bliver forvirrede.
Mange tror at Wii U kun er en ny kontroller til den gamle Wii f.eks.

Det har intet da med diskussionen omkring Wii U vs Wii at gøre.

Kunne sagtens tænkes at nogle tror Wii Mini er den nye controller til Wii og Wii U er en samlet pakke. Undervurdér aldrig kunders mangel på viden, især når det er folk der køber gaver.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/11-12 14:09 
Der er rigtig mange der har troet at Wii U var en ny håndholdt pga den fokus der har været på controlleren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/11-12 14:13, rettet 28/11-12 14:14 
Nu vi er ved det...

http://www.cubed3.com/news/17577/1/how-not-to-present-wii-u-in-60-seconds-of-tv.html

...Så der kan man godt se brugerforvirringen hos almindelige mennesker der tror at det er en iPad til din Wii.
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 14:22 
Bortset fra demoen ikke virker og er kluntet overfladisk, så siger hun faktisk at det er ny konsol men nemt at misse da kun gamepad'en vises :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/11-12 14:44, rettet 28/11-12 14:45 
Beano>

Du skrev :
"Så den vil ikke stjæle mere opmærksomhed end den "gamle" wii vil, sikkert mindre faktisk, dens mangler taget i betragtning."

Så ved jeg ikke hvordan det ellers skulle forstås.

Jeg prøver lige for sidste gang...

Jmog skrev dette.
Jmog>
Den kan risikere at stjæle noget opmærksomhed og salg fra Wii U. Folk der ikke har en Wii i forvejen og overvejer en Wii U for det store katalog af Wii-spil, som den kan køre, kunne godt blive fristede af Wii Mini pga dens lave pris.

Det er DEN opmærksomhed der snakkes om og den alene jeg kommenterede på, hvilket havde været klart hvis du havde fulgt konteksten. Jeg håber det er helt klart for dig nu.

Beano>
Gerne. der ville b.la. være risiko for nogle uvidende forbrugere køber den forkerte maskine (den som er billigst) og betyde meget skuffende poder juleaften/morgen. Og ren markedføringsmæssigt ville det tage fokus væk fra Wii U.

Så du mener altså at lille ole der har ønsket sig en Wii U får en 99$ Wii fordi forældrene hovedløst er gået ned i gamestop og sagt "jeg skal bruge en Wii U" og fået en 99$ Wii af den sædvanligvis inkompetente ekspedient?

Det er næppe nogen relevandt %-del det sker for. Det er trods alt er rimelig dyr gave.

Desuden, hvis der er forvirring over hvad Wii U er, men ikke over hvad Wii er, betyder det vel netop at folk godt er klar over der er forskel på produkterne, jeg ikke kan se hvordan det skulle kunne blive et problem.
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 14:50 
Azzkikr>
Så du mener altså at lille ole der har ønsket sig en Wii U får en 99$ Wii fordi forældrene hovedløst er gået ned i gamestop og sagt "jeg skal bruge en Wii U" og fået en 99$ Wii af den sædvanligvis inkompetente ekspedient?

Hvor skriver jeg det?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-12 15:45, rettet 28/11-12 15:54 
Mens i andre mundhugges vil jeg komme med et par indtryk :p

Konsol
Jeg købte premiumpakken med Nintendo Land. Selve konsollen virker rimelig lige til. Det er en rektangulær boks, med fire USB-porte (to på fronten, to bag på), HDMI-udgang, port til sensor-bar, og plads til SD-kort (foran). Konsollen har allerede fået de første mærker: Da jeg forsøgte at sætte de medfølgende fødder på blev pianolakken ridset - fødderne er simeplthen ikke polstret godt nok til at det kan undgås (ringe). Det er godt nok lækkert at Nintendo smider et HDMI-kabel med i pakken - selvom det burde være standard er det ikke fra de to andre konsolproducenter. Designet er ret annonymt, men kompakt. Konsollen er ret dyb i forhold til både Playstation 3 Fat og Xbox 360 Slim - min stikker næsen en lille smule udover kanten på den hylde jeg har under mit TV, som dog er en anelse smal. Konsollen virker solid, og selvom jeg ikke er den store fan af højglans, så matcher det da i det mindste de to andre konsoller i hustanden.

Gamepad
Kvaliteten er iorden! Controlleren vejer små 500 gram, som måske lyder af meget hvis man sammenligner med Xbox 360 pad (275 g), Sixaxis (140 g), men bestemt ikke i forhold til min iPad 1st gen (700 g). Den føles dog ikke tung. Inden jeg vejede efter, skød jeg vægten til at være sammenlignelig/lidt mere end et Xbox 360 pad. I to hænder er det rigtig lækkert, og de ergonomiske kurver sørger for at komforten er i top. Har man store hænder bliver man helt sikkert godt tilfeds.

De analoge sticks er responsive, med meget små "døde" zoner, har klik-funktion, og afgiver IMO tilpas meget modstand når de benyttes. Det store styrekryds og knapperne er tyv-stjålet fra Wii Classic Controlleren, og skuffer ikke - dvs. mushy frem for klikkende (her spiller smag selvfølgelig ind). Placeringen virker naturlig, og gav ikke nogen gener i de timer jeg brugte i selskab med Nintendo Land.

Skærmen har, modsat konsollen, en opløsning på 480p. Selvom dette sænker detaljegraden, er billedet fint, og betragtningsvinklerne gode. Farverne rammer forventeligt ikke de niveau mit fjernsyn kan præstere, uden at det går hen og bliver uhæderligt. Touch-delen er generelt mere responsiv end på DS/3DS, og laget mellem finger og skærm virker tyndere.

Software
Min Mii føler sig indtil videre MEGET alene. Det er godt nok sparsomt med funktionalitet indtil opdateringen rammer på fredag. Man kan rette indstillinger, lave Mii-karaktere og spille disc-baserede spil og ikke andet. Der er ingen adgang til, Nintendo Network, eShop, Netflix, Youtube eller Wii-emulation endnu. De tre sidstnævnte ligger dog som apps på konsollen, men nægter at starte inden konsollen er opdateret.

Systemet veksler mellem at være lynhurtigt og langsomt. At flytte indhold fra skærm til gamepad og omvendt er lynhurtigt, ligesom jeg ikke lagde mærke til noget læg i forhold til hvad jeg foretog mig med controlleren og hvad der skete på controllerens skærm. Desværre tager det lang tid at skifte mellem de forskellige apps. Det virker som noget der er svært at patche sig ud af, da det er så elementært i forhold til hvordan systemet er bygget op, men jeg har ikke indsigt nok til at vurdere om det bliver løst på sigt.

I Fona havde de ikke nogen spil på hylderne, og jeg spurgte ikke, så jeg har kun Nintendo Land at gå ud fra. Grafisk virker det som om konsollen kompetent nok, selvom det er sparsomt med grafisk lir i lige netop Nintendo Land. Tiden må vise hvad der er muligt at nå med konsollens indmad.

Alle skal være velkommen til at spørge, selvom det sikkert er småt med spørgsmål, da der efterhånden er ret meget info ude.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 16:02, rettet 28/11-12 16:02 
Tak for info - selv om det er total off-topic ;)

Noget jeg har svært ved at få oplyst som du måske kan hjælpe mig med: lydoptions... findes der en systemindstilling til at få alt lyd (tv og gameplay lydeffekter) til at outputtes til TV'et (eller anlæg)?
F.eks. hvis man spiller med trådløst headset der er tilsluttet TV, ville det være rart at gamepad lydene også kom via headsettet.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-12 16:29 
Det er der så vidt jeg kan se ikke mulighed for. Man kan indstille om lyden skal komme ud i surround, stereo eller mono, for henholdsvis Gamepad og fjernsyn - intet andet.

Der er en headphone jack indgang i gamepad'et. Lydene på fjernsynet fortsætter dog ufortrødent selvom man tilslutter hovedtelefoner, men man kan selvfølgelig blot skrue ned manuelt. Det er lidt den omvendte løsning du er ude efter, så vidt jeg kan forstå?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/11-12 16:32 
Echelon VI>
...Det er en rektangulær boks, med fire USB-porte (to på fronten, to bag på), HDMI-udgang, port til sensor-bar, og plads til SD-kort (foran). Konsollen har allerede fået de første mærker: Da jeg forsøgte at sætte de medfølgende fødder på blev pianolakken ridset - fødderne er simeplthen ikke polstret godt nok til at det kan undgås (ringe).

Kan man bruge samme sensorbar som man bruger til sin normale Wii? Hvis man allerede har tapet sådan en fast til sit TV ville det være smart :)
Virkelig træls med ridserne :( Men jeg er glad for at du dele den triste erfaring med os andre.

Der skulle i øvrigt være et problem med Wii emulationen på Wii U der gør at man mister muligheden for Dolby Pro Logic II. Wii emulatoren benytter de sættings man vælger for Wii U, så det betyder enten 5.1LPCM eller Stereo. Træls, hvis man er til den slags, men mon ikke det kan patches?

Vildt i øvrigt at du ikke kan spille Wii-titler på den uden at hente en opdatering først. Det er da for dumt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 16:50, rettet 28/11-12 16:56 
Echelon VI>
Det er lidt den omvendte løsning du er ude efter, så vidt jeg kan forstå?

Præcist. Som alt andet :)

@KK: Det er samme sensor bar. Du kan også anvende de trådløse 3. parts bars.
JmogJmogSkrevet 28/11-12 17:03, rettet 28/11-12 17:06 
Konsolkongen>
Der skulle i øvrigt være et problem med Wii emulationen på Wii U der gør at man mister muligheden for Dolby Pro Logic II. Wii emulatoren benytter de sættings man vælger for Wii U, så det betyder enten 5.1LPCM eller Stereo. Træls, hvis man er til den slags, men mon ikke det kan patches?

Det lyder da underligt. Maskinen burde slet ikke kunne forhindre PLII i at virke. Så vidt jeg ved kan ingen konsoller som sådan spytte PLII ud - det er noget man vælger i spillets menu (Typisk "Surround sound"). Det konsollen så spytter ud er stereo, som så er mikset på en måde, så en PLII decoder/receiver kan skille mixet ad og sende videre til højtalerne som surround.

PLII er ikke et format på samme måde som for eksempel DD5.1 er. Det er snarere et signal, der kan ligge i en stereostrøm. Og hvis Wii U kan finde ud af on-the-fly at konvertere de surround sound-forberedte spor i spillene til DD5.1, så er alt jo godt. PLII er en "i mangel af bedre" løsning til kilder der ikke kan spytte DD5.1 ud.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-12 17:08, rettet 28/11-12 17:09 
Som bonus til Beanos kommentar, kan jeg fortælle at den sensor bar der følger med Wii U er helt i sort (jeg husker den originale som værende hovedsageligt sølvgrå). Det gør den lidt mere anonym og til at holde ud at have oven på fjernsynet.

En feature jeg synes er meget fed, men som jeg ikke fik nævnt:
Når man starter konsollen første gang bliver man også bedt om at parre gamepad'et med fjernsynet. Man vælger blot fabrikant og så kører det ellers på få sekunder. Man kan skrue op og ned for lyden, skifte kanal, tænde og slukke for fjernsynet, vælge indgang etc. alt sammen uden om selve konsollen (den behøver ikke være tændt). Det er smart, og godt tænkt af Nintendo i forhold til integrationen af konsollen i andet mediebrug! :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/11-12 17:15, rettet 28/11-12 17:16 
Jmog>
Det lyder da underligt. Maskinen burde slet ikke kunne forhindre PLII i at virke. Så vidt jeg ved kan ingen konsoller som sådan spytte PLII ud - det er noget man vælger i spillets menu (Typisk "Surround sound"). Det konsollen så spytter ud er stereo, som så er mikset på en måde, så en PLII decoder/receiver kan skille mixet ad og sende videre til højtalerne som surround.

PLII er ikke et format på samme måde som for eksempel DD5.1 er. Det er snarere et signal, der kan ligge i en stereostrøm. Og hvis Wii U kan finde ud af on-the-fly at konvertere de surround sound-forberedte spor i spillene til DD5.1, så er alt jo godt. PLII er en "i mangel af bedre" løsning til kilder der ikke kan spytte DD5.1 ud.

Det ved jeg godt. Men på Wii vælges Dolby Pro Logic II i Wii'ens dashboard, ikke i spillene. Hvis den kunne konvertere til 5.1LPCM ville alt være godt, men det kan den ikke, ikke i følge amerikanske brugere i hvert fald :(

http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=6&t=33450&start=2280

Så vidt jeg forstår det så outputter den kun Wii-spil i normal stereo hvis man sætter sin Wii U til stereo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/11-12 17:18, rettet 28/11-12 17:19 
Beano>
@KK: Det er samme sensor bar. Du kan også anvende de trådløse 3. parts bars.

Tak, det ville heller ikke give mening andet, men man kender jo Nintendo. De er sgu glade for at finde på nye stiktyper hver gang de moser noget på gaden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 28/11-12 17:31 
Nu er "sensor baren" jo ikke en sensor, men bare to infrarøde lyskilder der sidder i en bestemt afstand så Wiimoten har noget at forholde sig til. Man kan sætte to telys på tv'et hvis man synes det er mere hyggeligt :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/11-12 19:09 
Beano>
EDIT: Nå men jeg har bare lavet en bestilling med afhentning og betaling i butik.

Argh hvor irriterende, da jeg forudbestilte på fona.dk for 14 dage siden kunne siden ikke finde ud af lade mig vælge en butik til at afhente i, så jeg valgte at få den tilsendt :-(
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-12 21:58 
Wii U-lancering

Et lille stemningsbillede jeg har valgt at kalde "To dage for tidligt..." :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 28/11-12 22:05, rettet 28/11-12 22:08 
Det er lidt ærgerligt, at GamePad ikke har analoge triggers, men derudover virker både konsol og GamePad lovende. Venter dog på nogle must-have spil, før jeg hapser en Wii U :)
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 22:16 
Echelon VI>
Et lille stemningsbillede jeg har valgt at kalde "To dage for tidligt..." :)

Det er bare et indbygget Wii U spil: Where's Waldo - For Dummies :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/11-12 22:40 
@EchelonVI: Ååårh hvor ser han alene ud i det tomrum. Jeg glæder mig til på Fredag... Så må vi lige få stablet en Nintendo ID tråd på benene
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/11-12 23:13 
Her er for øvrigt en Australsk unboxing video. SKU'en er lidt anderledes i PAL territorier.

http://youtu.be/eXllbrkwfwg
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/11-12 10:18 
Det ser ud som om at opdateringen er online nu. Umiddelbart ser det ud til at det kommer til at tage lang tid, selv nu hvor der ikke er nogen særlig belastning på Nintendos servere. Jeg tager tid og vender tilbage.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/11-12 10:23 
Ja jeg har hørt noget om at de patches er langsomme, men glæder mig til at høre resultatet.
BeanoBeanoSkrevet 29/11-12 10:40 
Har du en Wii USB LAN adaptor, skulle det være hurtigere.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/11-12 11:27 
Så blev den endelig færdig. Det tog en time og fem minutter at hente opdateringen, og ca. ti minutter at installere den. Maskinen understøtter n-standarden, så der skulle ikke være meget at hente via LAN. Jeg nåede at få en netværksfejl undervejs, og tænkte at jeg så skulle starte forfra. Det var heldigvis ikke tilfældet. Opdateringen fortsætte bare fra det sted den var nået til, da jeg forsøgte igen. Rart!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 29/11-12 11:41 
Echelon VI>
Så blev den endelig færdig. Det tog en time og fem minutter at hente opdateringen, og ca. ti minutter at installere den. Maskinen understøtter n-standarden, så der skulle ikke være meget at hente via LAN.

Det er fordi konsollen (som PS3) efter sigende kan have et problem mht. stabilitet via wifi, ikke så meget standardens max. båndbredde.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/11-12 14:46 
Ok, måske er der endnu ikke adgang til eShoppen og Youtube/Netflix. Hver gang jeg forsøger at tilgå disse, eller sågar opdatere Nintendo Land får jeg fejlkoden 105-5602 (som desværre ikke findes når jeg slår den op hos Nintendo).

Jeg håber virkelig bare at det er fordi det stadig er d. 29. november. Lidt googlen viser at nogle syd-amerikanere får samme fejlkode. De bliver nødt til at oprette en amerikansk konto for at få adgang. Men Nintendo kunne da ikke finde på at afskærer os i Norden adgang til disse funktioner!? Jeg kan sagtens tilgå Miiverse og bruge browseren, så det er ikke fordi der ikke er netforbindelse.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 29/11-12 15:08 
Det giver mening at eShoppen ikke er oppe endnu, men at Youtube og Netflix heller ikke virker, er suspekt da den traffik ikke bør ramme Nintendo's servere :P
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/11-12 15:12, rettet 29/11-12 15:12 
Og opdateringer til spillene heller ikke virker. Hvad jeg lige kan læse mig til på Neogaf, så burde det hele virke. Folk henter hvert fald fra shoppen etc. :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 29/11-12 15:13 
Også i Europa og Norden?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/11-12 15:28, rettet 29/11-12 15:37 
Ja, i Europa.

Jeg prøvede lige at oprette et "United Kingdom"-Nintendo Network id. Ganske som jeg mistænkte virker det upåklageligt her. eShoppen er tilgængelig, jeg kan hente opdateringer til spil etc. Gad vide om det så på er den nordiske server der ikke er oppe at køre!? Det er lidt underligt. Jeg tester videre.

EDIT: Ok det er simpelthen for underligt. Da jeg så skiftede tilbage til min oprindelig danske Nintendo Network-konto virker det hele pludselig også. Væk er fejlkoden som ellers har fulgt mig hele dagen. Det er da for sært. Måske er der bare klumper i netværket.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 29/11-12 15:39, rettet 29/11-12 15:40 
Kan også være de er ved at rulle nogle opdateringer eller data ud på deres server center?

Men rart at høre der sker en udvikling... i den rigtige retning :D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/11-12 16:02 
Hvor mange skal ind i Fona til midnatslaunch i aften?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 29/11-12 16:16 
Skal på arbejde i morgen tidlig kl 6, så desværre...
1'544 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig