X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U-lancering


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/09-12 10:12 
Syntes der mangler en tråd dedikeret info vedr. Wii U lancering.

Først info er kommet om den Japanske lancering:

Nintendo has just revealed the Wii U console will cost in Japan ¥31,500 for a black 32GB Premium set, and ¥26,250 for the white 8GB Basic set. It'll be available there December 8.

Now, don't go getting out your calculators to d... Se hele indlægget
1'544 emne(r).

Svar
Per SPer SSkrevet 24/03-13 23:47 
Jeg forsøger igen mandag aften så får vi se om jeg kan få det til at virke. Men ellers mange tak for hjælpen. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-13 06:06 
Punch-Out!! til NES kan findes på shoppen til 2,25kr.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/03-13 08:23 
ZombiU er halv pris ca. i eShop, og der er også andre titler på tilbud.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 27/03-13 08:26 
Hvor meget er ca. halv pris?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/03-13 08:31 
279 så vidt jeg husker.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 27/03-13 08:33 
Okay, det er billigere på Zavvi, havde nemlig overvejet at købe det der. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 28/03-13 19:55 
...er det normalt at det tilsyneladende kommer til at tage flere timer at downloade Wii U's første systemopdatering (den blå del af progressbaren er først lige blevet synlig efter 5 minutter)? Hvor meget fylder den overhovedet lige? Jeg gruer for hvor lang tid selve installationen varer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-13 20:01 
Det tager ca en time. Tog også ca 15min at hente den opdatering til MH3 på godt 120mb :)

Tror de har en 50/50 linie som alle i Europa deler.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 28/03-13 20:05, rettet 28/03-13 20:05 
Wow. WiiU er den nye PS3 :)
Godt jeg ikke havde planer om at spille noget i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 28/03-13 20:46 
Det tog ganske rigtigt heldigvis "kun" under en time at hente :) Det så ellers grelt ud til at starte med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/03-13 21:09 
Konsolkongen>
Det tager ca en time. Tog også ca 15min at hente den opdatering til MH3 på godt 120mb :)

Tror de har en 50/50 linie som alle i Europa deler.

Nok ikke helt løwn!

Tog mig 1 time og 20 min at hente NFS:MW updaten i går... og så crashede spillet 2 gange den først 1/2 time jeg spillede det bagefter :O
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 06/04-13 12:52 
Jamen for ....... Hvad sker der for Nintendo ?
Nu blev Aliens - Colonial Marines skrottet til WiiUén. Hvad er der snart at se frem til? Det begynder da at være lidt svært at se hvad man skal bruge konsollen til for der er jo ingen spændende exclusivetitler i horisonten. Enten udskydes de i det uendelige, de skrottes eller udgives alligevel på konkurrerende platforme.
Og lad nu være med at give mig Mariohymnen, for Mario kunne uden større besvær være udgivet på Wiién.
Jeg kan ikke andet end sidde og blive lidt muggen over at det går så langsomt for WiiUén her 6måneder efter launch.
SonicSonicSkrevet 06/04-13 13:30, rettet 06/04-13 13:33 
Jeg tror bare mest af alt vi skal glæde os til det nye Zelda :)
Fik iøvrigt et link fra en gut igår...
Linket får mine tanker hen på en Wind Waker efterfølger. Ville også give mening med deres Wind Waker HD udgivelse. Man kan håbe.

Something...?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 06/04-13 15:54 
Jeg tror ikke der var så mange der så frem til Colonial Marines - jeg tvivler på at det var blevet et bedre spil af turen over på Wii U.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 06/04-13 16:12 
Pt. har jeg brugt 2000.- på en premium og bortset fra Sonic Racing (købt for 65.-), Zombie U (promo) og Mario (promo), er det muligheden for at spille Wii spil, der er den mest benyttede funktion herfra. Wii U er i mine øjne, mere en udvidet fanservice opgradering end et reelt spring fremad.

Der skal ske noget voldsomt interessant fra Nintendos side, hvis Wii U skal blæse igennem på et marked hvor Wii ejerne er nærmest ligeglade og kernebrugerne venter på PS4 og den næste Xbox.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BeanoBeanoSkrevet 06/04-13 17:33 
Jeg ser meget frem til Pikmin 3, bliver dog ikke spor overrasket når den også udskydes til efteråret. Nintendo skal nok fremvise et par nye top franchise titler (f.eks nte 3D Mario) på E3 men de udkommer næppe i år.
JmogJmogSkrevet 06/04-13 17:33 
Jeg tvivler stærkt på at det sker. Jeg har selv købt en Wii U, men vil kraftigt anbefale folk uden Mario/Zelda-afhængighed til at holde sig fra den. Det er reelt spild af penge sammenlignet med at købe en PS4/Durango. Gem pengene til november.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/04-13 17:58, rettet 06/04-13 17:58 
Jeg fatter helle ikke hvad de har gang i. Fuck nogle dårlige CEO nintendo har.
Hvorfor er luigi's mansion 2 ikke på wii u også? Det virker til at være et super spil`?
Hvor er tomb raider? far cry 3? Metal Gear Rising? Bioshock Infinite?
Hvorfor kommer de spil ikke til den?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 06/04-13 18:09 
ChronoSousa>
Hvorfor er luigi's mansion 2 ikke på wii u også? Det virker til at være et super spil`?

Ja, det er i grunden spøjst. Der er jo ikke smalhals hvad angår gode spil til 3DS lige for tiden, men på Wii U er det gået ret meget i stå. Ikke kun fordi third parties har droppet den men også fra Nintendos egen side.

Hvor er tomb raider? far cry 3? Metal Gear Rising? Bioshock Infinite?
Hvorfor kommer de spil ikke til den?

For at være fair, så er det jo ikke Nintendos skyld - hvis Namco, Square osv ikke mener der er økonomisk fornuft i at udgive et spil til maskinen, så er der ikke meget Nintendo kan gøre ved det. Og det giver jo faktisk rigtig god mening at third parties ikke gider bruge ressourcer på at porte spil til den. Der vil sandsynligvis være en ret stor portion Wii U-ejere, som har en PS3 eller Xbox, og de er jo dermed ikke et "tabt salg" ved at man lader være med at lave en Wii U-udgave. Har spillet deres interesse, så køber de den til deres gamle konsol.

For mange udviklere vil der sikkert også være grænser for hvor mange udgaver af et spil de kan lave inhouse. De to primære man altid vil lave et spil til er PS3 og Xbox og som regel vil man også lave en PC-version, men derefter tørrer det ud med hensyn til hvor meget arbejdskraft der er tilbage - særligt da en god bid sikkert er sat på next gen-udvikling (hvilket Wii U bestemt ikke hører til).

Jeg vil tro det hos mange udviklere reelt står mellem "skal vi også lave en port til PC eller til Wii U". Og her taber Wii U muligheden stort, da der vil være flere penge i at lave en PC-version pga det lave antal potentielle kunder på Wii U..
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/04-13 18:29 
Jmog>
Jeg vil tro det hos mange udviklere reelt står mellem "skal vi også lave en port til PC eller til Wii U". Og her taber Wii U muligheden stort, da der vil være flere penge i at lave en PC-version pga det lave antal potentielle kunder på Wii U..

Samtidig har jeg ofte overvejet, hvor mange penge et spil som Monster Hunter ikke lige ville kunne indbringe, hvis Nintendo fik lavet en PC port til det. (eller en 360/PS3 port for den sags skyld)
Jeg kender i hvert fald efterhånden til en del mennesker, der godt kunne tænke sig MH3U, men - ligesom jeg - ikke lige synes det er pengene værd at skulle smide ~2000 kroner efter en WiiU først, blot for at kunne spille den ene titel.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/04-13 18:39 
Hvis det er sandt.... Så bliver wii u, kun en wii update. Og har tabt alt third partie suport. (men måske U i wii-U står for update? :P )
Og nej, det giver ingen mening!! De skal ha' de store blockbuster spil! Ellers taber de igen.
Jeg ville gøre meget for at få dem over... Også hvis jeg som CEO fra nintendo skulle bruge penge på at få en tomb raider port til wiiU
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 06/04-13 18:43 
Der er ingen der køber en ny konsol for ports. Så er der mere fornuft i at bruge pengene på at sikre eksklusiv titler.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/04-13 19:06, rettet 06/04-13 19:09 
JO der er sgu. De skal bare komme på samme dag/dato.
Jeg var meget tæt på at købe wiiU, hvis aliens havde kommet samme dag.
eksklusiv er vigtig, Men det er super gode spil som tomb raider far cry 3 Metal Gear Rising Bioshock Infinite også.
For ellers bliver de "eksklusiv" til sony/MS, og en støre grund til at gå uden om wiiU.

WiiU skal kampe mod sony/MS på mario, mod uncharted/halo. Ikke på Bioshock Infinite. Som SKAL komme på en nintendo konsol også!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 06/04-13 19:11 
ChronoSousa>
JO der er sgu. De skal bare komme på samme dag/dato.
Jeg var meget tæt på at købe wiiU, hvis aliens havde kommet samme dag.

Dvs. du ville seriøst give 3000,- for motion-tracker gimicken?

Det tvivler jeg på er normen for den gennemsnitlige forbruger :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/04-13 19:21 
2000 :P
Nu håber jeg på, at nintendo kommer med mere jeg gider at spille også , ud over aliens?

Jeg vil ha en wii U...det er ikke de 2000kr...der er bare ingen spil jeg gider spille :(
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 06/04-13 19:29 
Wii U kostede vist ikke kr 2000 da ACM udkom? ;)
SonicSonicSkrevet 06/04-13 20:52 
Mon ikke der nok skal komme lidt gang i det hele, når de rigtige Nintendo system sellers begynder at dukke op? Selvom ja, der er godt nok mange dommedagsprofetier ude for tiden.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OlimarOlimarSkrevet 07/04-13 20:38, rettet 07/04-13 21:22 
Per S>
Pt. har jeg brugt 2000.- på en premium og bortset fra Sonic Racing (købt for 65.-), Zombie U (promo) og Mario (promo), er det muligheden for at spille Wii spil, der er den mest benyttede funktion herfra. Wii U er i mine øjne, mere en udvidet fanservice opgradering end et reelt spring fremad.

Der skal ske noget voldsomt interessant fra Nintendos side, hvis Wii U skal blæse igennem på et marked hvor Wii ejerne er nærmest ligeglade og kernebrugerne venter på PS4 og den næste Xbox.

Få købt Lego city, det er et fantastisk spil, der er så meget at unlocke i det . Det kan man få mange timer til at gå med. Tænk GTA bare med lego, hvis man er lidt oppe i alderen, vil man virkelig værdsætte humoren. Det parodierer Bla. Matrix, Starsky and hutch osv.
SumezSumezSkrevet 07/04-13 21:40 
Per S>
Pt. har jeg brugt 2000.- på en premium og bortset fra Sonic Racing (købt for 65.-), Zombie U (promo) og Mario (promo), er det muligheden for at spille Wii spil, der er den mest benyttede funktion herfra. Wii U er i mine øjne, mere en udvidet fanservice opgradering end et reelt spring fremad.

Så er det bare ærgerligt at Wii-understøttelsen er rent til grin. Jeg var virkelig skuffet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 07/04-13 22:37, rettet 07/04-13 22:41 
Vi har solgt noget nær nul Wii U maskiner siden julesalget i den GameStop, hvor jeg arbejder (her solgte vi måske 3stk.) Der er ikke engang blevet solgt et eneste eksemplar af Monster Hunter eller Lego City nu her!
Folk ved simpelthen ikke hvad Wii U er. Wii U har været så uforskammet dårligt promoveret fra Nintendos side. For det første. Hvorfor Wii U? Hvorfor ikke Wii 2? Så kan folk måske forstå, at der er tale om en efterfølger. Jeg har indtil flere gange haft kunder, der er kommet op til disken med New Super Mario Bros. U for at købe det. Jeg har spurgt, om de havde en Wii U, hvorefter de svarer: "Hvad er Wii U". Ser man på dba, så flyder det her med NSMBU, Just Dance 4 og Skylanders Giants Startpakker til Wii U, fordi folk ganske enkelt har taget fejl og troet det var til Wii. Prøv at søg på Just Dance 4 Wii U på dba. Det er helt vildt! Går man i FONA, Føtex eller lign., har de tilmed Wii U titler stående hulter tilbulter blandt de normale Wii-spil, hvilket også er helt hen i vejret. Der hersker én stor forvirring omkring Nintendo og deres plads på markede lige nu. Får man først folk i tale og forklarer dem hvad Wii U er, bliver de meget hurtigt skræmt af den ekstremt høje pris (vi kører vejl. pris *host*) og det mangelfulde spiludvalg. Folk er meget, meget mere interesserede i at høre om PS4.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-13 01:42, rettet 08/04-13 01:43 
Jeg holder stadig på at den skulle have heddet "Super Wii"... Så vidste folk hvad der var oppe med det!

Grunden til at jeg tror at folk vil have PS4 er fordi de fleste vil have ny grafik. Wii U er på mange måder konsollen der kunne blive den næste Dreamcast: Den er et sted halvvejs imellem den nuværende og næste generation og den har potentiale til at være hjemmet for skæve niche titler som ikke behøver at være AAA titler eller 8-bit, retro, indie 2deep4you bullshit... Den kunne også meget vel ende med at være det sidste søm i kisten for Nintendo, men nu må vi se.

Jeg tror der skal et nyt Zelda eller Mario spil på banen her i vesten før almindelige mennesker får lyst til at købe en Wii U, men jeg mistænker også at Nintendo går efter os der går op i spil denne gang, hvorfor sådan noget som Pikmin er så stor slået op fra starten af.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 08/04-13 09:08 
Det kan bare ikke være rigtigt at det er et Mariospil eller et Zeldaspil jeg skal vente på hver gang. Der skal gerne komme et "steady flow" af titler til min konsol.... Specielt til min nye konsol. Og der skal selvfølgelig komme spændende eksklusivtitler som Ethernal Darkness, Little Kingdom, Mariopartyspil mv. og det skal være indenfor en overskuelig tidsramme. Hvis det ikke er tilfældet bliver konsollen ligegyldig meget hurtig.
slk486slk486Skrevet 08/04-13 09:14 
Jeg forstår slet ikke hvorfor et steady flow ikke har været planlagt fra starten. Ligegyldigt hvilken konsol man sætter på markedet, kan den ikke holde fanen højt med launch spil så længe og samtidig med mangelen på definition i folks bevidsthed giver det noget af en rodet release.
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/04-13 09:37 
Det har såmænd også været planlagt, men en del titler er blevet udsat, andre titler er blevet til multiplatform i stedet, og andre er helt droppet. Ikke desto mindre synes jeg det er pinligt for Nintendo at de har klaret lanceringen så piv-ringe. Hvorfor der ikke laves bedre og mere konkrete aftaler med tredjeparts udviklere er en mig en gåde. De nægter åbenbart at udnytte det års forspring de har fået. Det er drøn ærgerligt for jeg synes konsollen har potentiale. Off-tv play er en virkelig rar feature, som jeg bruger meget mere end jeg havde regnet med.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 08/04-13 09:45 
Jeg er ikke bekendt med andre end Rayman og Aliens der er udsat/droppet, hvoraf Rayman originalt var en launch title og Aliens først skulle komme her til marts/april. Efterlader stadig et laangt tomrum - er der andre titler, der ville have gjort det til et steady flow?
j/k
KilroyKilroySkrevet 08/04-13 10:03 
slk486>
Jeg er ikke bekendt med andre end Rayman og Aliens der er udsat/droppet, hvoraf Rayman originalt var en launch title og Aliens først skulle komme her til marts/april. Efterlader stadig et laangt tomrum - er der andre titler, der ville have gjort det til et steady flow?

Jeg mener at Pikmin 3 (selvom jeg ikke kan se det spil som et spil der sælger massevis af konsoller) skulle have været udgivet i 1Q 2013. Så blev det 2Q og nu er det vist udsat indtil tegnefilmene er klar...
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/04-13 11:19, rettet 08/04-13 11:24 
slk486>
Jeg er ikke bekendt med andre end Rayman og Aliens der er udsat/droppet, hvoraf Rayman originalt var en launch title og Aliens først skulle komme her til marts/april. Efterlader stadig et laangt tomrum - er der andre titler, der ville have gjort det til et steady flow?

Udover Pikmin 3 som Kilroy nævner er/var der:

Scribblenauts Unlimited: Skulle have været udgivet først i februar i Europa, men blev af en eller anden grund tilbagekaldt den første dag spillet var på hylderne, og siden har der været enormt stille omkring spillets skæbne fra Nintendos side.

Wonderful 101, Game and Wario og Wii Fit U, skulle oprindeligt have været udgivet i løbet af launch vinduet, men er alle blevet udsat.

Sammen med Rayman, der blev udsat en 14 dage før udgivelse og gjort til multiplatform, er det seks ret væsentlige titler der skulle være udkommet inden for launch vinduet, men som er blevet udsat. Seks titler der med let hånd kunne have været strøget ud, så Wii U ejere havde noget at beskæftige sig med i vinteren/foråret.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 08/04-13 11:22, rettet 08/04-13 11:47 
Darkbeat>
Wii U er på mange måder konsollen der kunne blive den næste Dreamcast: Den er et sted halvvejs imellem den nuværende og næste generation...

Ikke fra et teknisk synspunkt så vidt jeg kan se. Her var Dreamcast meget længere fra PSX/Saturn/N64 end Wii U er fra x360/PS3 (hvor den så vidt jeg har forstået ikke kan følge med i alle henseender) og Dreamcasten gik også mere lige op med ps2, som den var stærkere end mht teksturer, end Wii U ser ud til at være i fhld. til PS4.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 08/04-13 11:46 
Darkbeat>
Grunden til at jeg tror at folk vil have PS4 er fordi de fleste vil have ny grafik. Wii U er på mange måder konsollen der kunne blive den næste Dreamcast: Den er et sted halvvejs imellem den nuværende og næste generation og den har potentiale til at være hjemmet for skæve niche titler som ikke behøver at være AAA titler eller 8-bit, retro, indie 2deep4you bullshit... Den kunne også meget vel ende med at være det sidste søm i kisten for Nintendo, men nu må vi se.

Hvis WiiU bliver hjem for Atlus og diverse arcade ports, behøver jeg ikke nogen DuranguPS4 og den slags.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-13 12:23 
@dRxL: Ikke så teknisk nej, men jeg tror at deres trin ind i social networking via deres Miiverse er et omdrejningspunkt for den næste generation af spil... Det lyder som noget på niveau med DLC og microtransactions som man får lyst til at rulle øjne af, men forhåbentligt kan det fungere på en måde som er interessant.

@Sumez: Jeg går også og håber på rigtig vilde ting på Wii U. Der endte med at være mange favoritter på Wii, så jeg håber på mere af det på Wii U!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/04-13 06:12 
Kommer GTA 5 ikke til wiiu , så ved vi hvad salgs konsol vi får... En wii igen. Hvor nintendo skal selv hive den hjem med sine spil.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 09/04-13 08:14, rettet 09/04-13 08:14 
Wii har solgt små 100 millioner enheder, så det tror jeg Nintendo vil være tilfredse med :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/04-13 08:16 
Der er heller ingen grund til at Wii U skulle være den tredje konsol til multiplatform spil. Folk der er interesseret i spil har vel en PS3 eller 360'er allerede, så GTA vil nok ikke rykke noget.

Et eller andet eksklusivt som er helt mind-blowing er nok hvad der skal til for at flytte enheder.
SumezSumezSkrevet 09/04-13 08:36 
Beano>
Wii har solgt små 100 millioner enheder, så det tror jeg Nintendo vil være tilfredse med :D

Det gør nok ikke WiiU helt ligegyldig for dem :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/04-13 08:38 
Jeg burde have skrevet :

"Wii har solgt små 100 millioner enheder, så jeg tror Nintendo vil være tilfredse med lign salgstal for Wii U"

;)
SumezSumezSkrevet 09/04-13 08:40 
Der er lang vej :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/04-13 16:32 
Mother 2 er netop blevet annonceret til Wii U virtual console efteråret 2013. Kom så lokalisering af Mother 3/nyt spil i serien.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 17/04-13 16:55 
Bliver det rent faktisk udgivet som "Mother 2"? For i så fald, er der vel håb om at det er et led i en PR-strategi om at opbygge fokus på serien.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 17/04-13 17:11, rettet 17/04-13 17:20 
Pikmin 3 release date Japan July 14th, US August 4th, kunne ikke finde den europæiske :( https://twitter.com/RichIGN/status/324537006938013698
@Sumez det bliver udgivet som Earthbound
BeanoBeanoSkrevet 17/04-13 17:58 
En forsinkelse man kan leve med... hvis EU er ca. samme tidspunkt :)
1'544 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig