X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U-lancering


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/09-12 10:12 
Syntes der mangler en tråd dedikeret info vedr. Wii U lancering.

Først info er kommet om den Japanske lancering:

Nintendo has just revealed the Wii U console will cost in Japan ¥31,500 for a black 32GB Premium set, and ¥26,250 for the white 8GB Basic set. It'll be available there December 8.

Now, don't go getting out your calculators to d... Se hele indlægget
1'544 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 03/06-14 10:45 
1up>
F-Zero U
Wave Race U

Ja tak!
SonicSonicSkrevet 03/06-14 11:00 
Imens jeg prøver at få fat i ham igen, og få en source, så jeg det her om deres Treehouse ting til E3:

Nintendo Treehouse: Live @ E3 is a new way to bring Nintendo fans closer to E3 than ever before. During all hours of E3 – which runs from June 10 to June 12 – members of the Treehouse, Nintendo of America’s Product Development division, will be live-streaming a wide variety of game demos directly from the show floor.

Fans will be getting an unprecedented look at all the E3 games Nintendo has to offer. Instead of reading a short tweet or catching a gameplay trailer, fans can watch live as members of the Treehouse give in-depth gameplay demos of new and previously unannounced titles. There will also be special guest appearances from developers who will provide in-depth game commentary, including an appearance by Shigeru Miyamoto on the afternoon of Tuesday, June 10th.

Keep your browser open to Twitch.tv/Nintendo beginning June 10th to make sure you don’t miss a minute of Nintendo Treehouse: Live @ E3, and follow @NintendoAmerica on Twitter for announcements about special guests, programming schedules and live updates.

hvor
fans can watch live as members of the Treehouse give in-depth gameplay demos of new and previously unannounced titles.

er interessant.

Source
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/06-14 11:36 
slk486>
Zombie U2 - Please!

Helle for "Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me, Resurrect Me" Edition!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 03/06-14 11:40 
Tætteste vi kommer Dark Souls på Wii U :)
j/k
SonicSonicSkrevet 03/06-14 11:46, rettet 03/06-14 11:47 
Hm nu går snakken om, at de også teaser noget StarFox agtigt på twitter.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=114530587&postcount=162
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-14 12:19 
Zombie U2 så ville jeg svine mine bukser. Etteren var klart det fedeste Ubisoft har most ud de sidste mange år.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CamousCamousSkrevet 03/06-14 14:30, rettet 03/06-14 14:30 
Wii U-lancering

This E3, Nintendo is proud to present:

Nothing 4 U
BeanoBeanoSkrevet 03/06-14 17:08 
Har i fået Quick-Start til at virke?

Når jeg starter min konsol får jeg en sort skærm med besked om at Quick-Start ikke er klar endnu.
3of193of19Skrevet 03/06-14 17:18 
Den skal lige initialiseres første gang.
Sluk maskinen og vent til den gule LED i WiiU bliver rød. Så burde Quick Start virke.
BeanoBeanoSkrevet 03/06-14 17:19, rettet 03/06-14 17:31 
Har jeg prøvet. No luck.

Edit: Så dukkede den op.
3of193of19Skrevet 03/06-14 18:00 
Min LED er rød og quick start virker. Standby functions er tændt, Quick Start tændt, men GamePad beskeder er slukket.
Gad vide om den så stadig suger så meget...
--Skrevet 03/06-14 18:06 
Konsolkongen>
Zombie U2 så ville jeg svine mine bukser. Etteren var klart det fedeste Ubisoft har most ud de sidste mange år.

Enig. Jeg ville også ende op med våde trusser, hvis Zombi U 2 smidt op på E3.
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 03/06-14 18:20 
3of19>
Min LED er rød og quick start virker. Standby functions er tændt, Quick Start tændt, men GamePad beskeder er slukket.
Gad vide om den så stadig suger så meget...

Jeg slettede hurtigt mit indlæg da jeg lige ville teste med de forskellige GamePad notification settings, og 13.5 watt virkede horribelt. Men ser ud til at GamePad notification settings ikke har indflydelse og den altid går i rød-diode-mode (slukket, 0 watt) hvis man venter længere tid. Så ingen ko på isen.

Testede også med at tænde med Pro Controller - så går man direkte til Wii U menuen hvilket er ok da Quick Start kun er til GamePad.

Har dog slået Game Pad notification fra da Nintendo sender reklamer (a.k.a. "special promotions") ud via den del, fik lige den første :P
JmogJmogSkrevet 03/06-14 22:02 
m1chelsen>
Konsolkongen>
Zombie U2 så ville jeg svine mine bukser. Etteren var klart det fedeste Ubisoft har most ud de sidste mange år.

Enig. Jeg ville også ende op med våde trusser, hvis Zombi U 2 smidt op på E3.

Er forholdsvist sikker på jeg læste et sted at Ubisoft meldte "vi har ingen Wii U-spil til E3".

De lukker og slukker sandsynligvis for Wii U udvikling, når (eller hvis) de bliver færdige med Watch Dogs.
DunwichDunwichSkrevet 04/06-14 09:29 
Så heldige tror jeg ikke vi er. Alle tilgængelige formater, kommer sandsynligvis til at skulle trækkes med deres spil, i flere år endnu. Udover Rayman, så oplever jeg ikke noget positivt ved Ubisoft længere.
slk486slk486Skrevet 04/06-14 15:30, rettet 04/06-14 15:30 
Første DS spil er ude til Wii U i Japan; Brain Training. Noget lidt mere interessant til os, snart, please :)

Nogen gæt på hvad der bliver det første? Same same?
j/k
JmogJmogSkrevet 04/06-14 18:37 
Dunwich>
Så heldige tror jeg ikke vi er. Alle tilgængelige formater, kommer sandsynligvis til at skulle trækkes med deres spil, i flere år endnu. Udover Rayman, så oplever jeg ikke noget positivt ved Ubisoft længere.

Det ønsker du bestemt ikke. Deres spil er populære og med til at sælge konsollerne de er på. Jo flere konsoller der sælges, jo større bliver spændvidden i de spil der laves til den, da en høj install base betyder at udgiverne tør tage chancer og lave andet end fortsættelser.

Selvom du ikke kan lide Assassin's Creed og Far Cry (hvilket ekstremt mange kan), så er de indirekte årsagen til at vi ser spil som Child Of Light, Shadow Of The Colossus, Dragon's Crown, Persona 4, Dark Souls, Katamary Damacy osv.

Jo flere spil der sælges, jo bedre for alle gamere uanset deres spilsmag.
slk486slk486Skrevet 04/06-14 18:45, rettet 04/06-14 18:45 
Ja, bortset fra Angry Birds, selvfølgelig ;)
j/k
SumezSumezSkrevet 05/06-14 08:39, rettet 05/06-14 08:40 
slk486 gasser vist igen, men han har sindssygt meget ret. Det er ikke bare en ubestridt "god ting" at der sælges mange spil. Det er branchen blevet alt for bred til, man kan aldrig køre dem over en kam. Ja Assassin's Creed og Far Cry er med til at "financiere" Child of Light, men successen med diverse money-scheme spil, gerne af typer meget værre end Angry Birds (se: Zynga) skaber kun et større behov for at skabe endnu mere shovelware og "free"2play løsninger designet udelukkende med henblik på at hive penge ud af folk eller endda børn...
En anden pointe må være at spil i stil med Persona 4 og Dragon's Crown osv. da også eksisterede længe før det gik amok med AAA-produktioner. Vi skal nok være mere taknemmelige for Atlus end vi er for Ubi-Soft. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 06/06-14 03:09 
Det er lidt sjovt at Wii U larmer væsentligt mere end både PS4 og Xbone.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 06/06-14 09:42, rettet 06/06-14 09:43 
Hvis man kører spil fra disc på WiiU, så larmer den en del, ja. One og PS4 bruger jo ikke deres BD drev til noget når først spillet er igang.
slk486slk486Skrevet 06/06-14 09:47 
^ Nogen gør på PS4, men den larmer ikke mere af den grund.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-14 10:05 
Ps4 larmer ad helvede til en gang i mellem når den står op. Uanset om man bruger den officielle stand eller ej. Det er maskinen der er retarderet designet så airflowet ikke virker ordentligt vertikalt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/06-14 10:10 
Bare vent til den nye SKU - Vertical Edition!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-14 10:47 
Jeg må bare få taget mig sammen til at få min lagt ned. Bare irriterede når jeg den optager mindre plads ved at stå op, og så synes jeg også den gør sig bedre ud sådan.

Samme gælder PS3 fat, PS2 fat, 360 og 360 slim. Synes de alle ser ret kvabsede ud når de ligger ned.

Wii U goes both ways. Men det er nu ikke en kompliment til designet, mere en bekræftelse af hvor fantasiløs den er. Men stadigvæk langt bedre designet end den gamle Wii :)

/smagsmartin
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/06-14 15:55 
Så fik jeg mig en wii U :P
Det er mario kart som har skylden !!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BlumarinaBlumarinaSkrevet 06/06-14 15:59 
Awesome. Glæder mig til en ny video fra dig med den som emne :P
BlumarinaBlumarinaSkrevet 06/06-14 16:39 
ChronoSousa>
Så fik jeg mig en wii U :P
Det er mario kart som har skylden !!

Husk du kan registrere din bundle gennem Nintendo Club UK og herved få dit gratis spil med det samme, i stedet for at vente til august ved registrering hos nintendo.dk. #servicemeddelse
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-14 19:45 
Ah... Skulle lige have været lidt mere vågen i tråden. Har lige registreret mit hos Nintendo.dk tidligere idag.
BlumarinaBlumarinaSkrevet 06/06-14 19:56, rettet 06/06-14 20:06 
Du kan vist også godt registrere den på Nintendo Club, selvom du allerede har gjort det hos nintendo.dk. Se link.

Link
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/06-14 20:25 
slk486>
Zombie U2 - Please!

Har lige spillet det i gemmen. Super spil .
Lidt mere open world i U2 !

Ubisoft har sagt der ikke kommer en 2'er :( de lavet ikke penge på spillet... Måske de skulle prove multiplatform??
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-14 20:45 
Ubisoft gider kun ting de kan malke i en uendelighed :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 13/06-14 10:46 
Dr Kawashima's Brain Training: How Old is Your Brain er gratis på den europæiske E-Shop :D
Ikke det mest ophidsende, men gratis er gratis!
millenniummillenniumSkrevet 13/06-14 12:52 
På Weeee Youuuu?

Dumt spørgsmål, men alligevel...
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 13/06-14 12:56 
Wii U tråd...
j/k
millenniummillenniumSkrevet 13/06-14 14:17 
Lavede bare et dobbelt-check ;)
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 13/06-14 14:18 
Det er vel den samme virtuelle DS titel, som de fik i Japanien.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 13/06-14 14:30 
Tænker bare at det ville være fint nok at hente et "brainiac spil" ned på sønnens Wii U :-D
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 13/06-14 14:31 
Blærerøv :P
j/k
BlumarinaBlumarinaSkrevet 13/06-14 19:46 
Det ser godt nok skidt ud. Forståeligt at de giver det gratis væk :p
millenniummillenniumSkrevet 16/08-14 17:39 
Whaaat...? Oplevede i dag at sønnens wii u tændte skærmen på controlleren (uden at tænde for konsollen) for at reklamere for gode tilbud i nintendo eshop.

Har I været ud for det...?
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 16/08-14 17:44, rettet 16/08-14 17:44 
Det kan du slå fra under settings svjv.
millenniummillenniumSkrevet 16/08-14 17:51 
Jeg har jo ikke accepteret push notifications... ;-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 16/08-14 18:02 
System settings > Power settings > Quick start settings > Recieve notifications... ?
BeanoBeanoSkrevet 30/09-14 10:15 
Ny system update v5.2.0:

- Folders can now be created in the Wii U Menu to hold and organize software icons

- A Download Management icon has been added to the Wii U Menu

- The Quick Start Menu will now display when the Wii U is powered on from the Wii U GamePad TV Remote

- Options have been added to Power Settings that allow users to hide certain software from the Quick Start Menu

- The design and layout of the HOME Menu has been updated

- Disabled usage of characters not used when redeeming Nintendo eShop cards (O, I, Z, etc.)

- Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience

http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-30-wii-u-system-update-adds-folders
Bede-xBede-xSkrevet 25/04-15 12:01 
8 minutter fra Xenoblade Chronicles X og det ser tæskelækkert ud:

http://youtu.be/yqY2zCo-0mQ

Der skulle vist være næsten en times gameplay på Nintendos officielle Twitch kanal for dem der vil se mere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 25/04-15 12:03 
Haha, ham der præsenterer den video kunne ikke fremstå mere ligeglad med spillet, det er genialt :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 15/06-15 00:11 
Det første Mother-spil (forgængeren til Earthbound) skulle være ude senere i dag nu på Nintendo e-shop (Wii U). Ved dog ikke, om det kun er i US.

http://kotaku.com/mother-coming-to-wii-u-as-earthbound-beginnings-1711279974
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 18/08-15 14:51 
Træt af møgdyre plastikfigurer men vil låse indholdet op i Wii U spil?

http://www.gamesradar.com/unofficial-nfc-gadget-will-give-you-all-amiibo/

Mit gæt er at Nintendo's hær af advokater lukker det ned meget hurtigt, desværre.
SumezSumezSkrevet 18/08-15 14:57 
Kan de overhovedet det? Om ikke andet tror jeg flere folk køber Amiibos for figurerne end for NFC-koderne :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
1'544 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig