X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U-lancering


Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 13/09-12 10:12 
Syntes der mangler en tråd dedikeret info vedr. Wii U lancering.

Først info er kommet om den Japanske lancering:

Nintendo has just revealed the Wii U console will cost in Japan ¥31,500 for a black 32GB Premium set, and ¥26,250 for the white 8GB Basic set. It'll be available there December 8.

Now, don't go getting out your calculators to d... Se hele indlægget
1'544 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar Sortering
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/11-12 18:22, rettet 19/11-12 18:22 
Digital Foundry>
However, there is some unwelcome news - specifically that the HDMI output is locked to limited-range RGB only, with footage from all games we've captured thus far revealing absolutely no information in the 0-16 or 235-255 areas. Many digital displays - PC monitors in particular - don't operate correctly with limited-range RGB, giving washed out colours principally defined by blacks being more grey-like in nature. This is something Nintendo really needs to address as a matter of urgency - it's the most basic of omissions, something that Sony and Microsoft resolved to everyone's satisfaction many, many years ago.

Bizarrely, for a console launching when digital video standards are established and mature, many users may well find that they get a more vibrant picture by using the legacy component outputs.

Øv :( Lovede Nintendo forøvrigt ikke native 1080p, eller var det bare et rygte?

Jeg er blevet lidt mere lunken med hensyn til et køb på Launch-dag efter at have læst på Neo-Gaf. Det virker som om konsollen har mange børnesygdomme. Folk fortæller om hyppige hard-locks. Sammen med det langsomme menu-system, controllerens korte batteritid, låst ID og meget mere, skal der vist en patch eller to til, inden det virkelig spinder. På den anden side vil jeg nok købe konsollen lige efter nytår uanset hvad, og til den tid er prisen nok ikke faldet uanset hvad.

Er der nogen der ved hvad Elgiganten solgte for? Jeg går ud fra at maskinen er væk fordi de har fået mange pre-orders.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 19/11-12 23:46 
Nej, de lovede bare, at den ville "understøtte" 1080P. Hvilket egentlig ville have været chokerende hvis den ikke gjorde. Da opskalering til 1080p burde være piece of cake.

Ville også have været underligt, hvis de have lovet, at spillene blev renderet i 1080P, da det jo er op til udviklerne hvordan de koder spillene. Det ville faktisk decideret have været skidt, hvis de havde sat en eller anden form for krav om, at alle spil skulle rendere i 1080p, for det ville betyde, at der næppe ville komme nogen spil til maskinen, som grafisk ville kunne overgå Xbox og PS3, da man vinder en ret pæn portion grafiske ressourcer ved at holde sig til 720p. Det er der godt nok heller ikke her ved launch, men med tiden vil der nok komme nogle stykker(1). Jeg regner dog primært med at det bliver fra Nintendos egne studier, da de vil være bedst til at udnytte maskinens kræfter.

(1: forhåbentlig. De tidlige teardowns af maskinens hardware er godt nok ildevarslende. 4 gange så meget RAM som de to andre konsoller, men pga langsommere hastighed er båndbredden lavere. En CPU, der er langsommere end den i Xboxen, og en GPU, som ingen rigtig kan sige noget om andet end at den ikke er imponerende. Der er en god grund til, at maskinen kun bruger 33 watt under spil)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/11-12 00:10 
Til gengæld så outputter maskinen Wii-spil i 1080p hvis man ønsker det. Ikke HD som på emulatorer, men opskalering af 480p til 1080p i stil med det den PS2 kompatible PS3 gjorde. Det er ganske rart, nogle TV's elendige scalere taget i betragtning :)

Kilde:
http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=6&t=33450&start=2220
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 20/11-12 07:19 
Så er spørgsmålet bare om Wii-U opskaleringen også lægger 2 frames lag oveni som PS3 opskaleringen gør.

Vilkårligt google hit på "psx ps2 on ps3 2 frames delay"
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 09:14, rettet 20/11-12 09:23 
Echelon VI>
Øv :( Lovede Nintendo forøvrigt ikke native 1080p, eller var det bare et rygte?

Det nærmeste var at Nintendo på NSMB's officielle site skrev at spillet ville være fuld 1080, men blev så hurtigt rettet på sitet.
http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-11-new-super-mario-bros-u-supports-full-1080p
http://mynintendonews.com/2012/11/02/nintendo-confirms-new-super-mario-bros-u-will-not-run-at-1080p/

Men der er været rigtigt mange vilde påstande på sites og fora bl.a. om at at spil som AC3 og B:AC ville køre native 1080p i 60fps. Hvis hardwaren er i stand til noget der bare kommer i nærheden af det, så er de nævnte titler i hvert fald blevet portet historisk dårligt til Wii U.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-12 10:02 
@Jmog
Jeg mente nærmere at maskinen ville være så kraftigt at 1080p native ikke ville være et problem ydelsesmæssigt (selvom der selvfølgelig altid er et trade-off). Det er jo så helt tydeligt ikke tilfældet.

@Beano
Det er nok bare rygtemøllen jeg har ladet mig forvirre af. Native 1080p 60fps lyder for godt til være sandt uanset hvad.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/11-12 12:17 
dRxL>
Så er spørgsmålet bare om Wii-U opskaleringen også lægger 2 frames lag oveni som PS3 opskaleringen gør.

Det ved jeg godt den gør, men det er de færreste der er generet af det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 20/11-12 15:51 
Beano>
Digital Foundry tager et kig på US hardwaren:

http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-nintendo-wii-u-review

Det ville stærkt undre mig hvis der ikke var NOGEN som helst måde at flytte indkøb fra en WiiU til en anden. Man kan jo flytte Wii -> Wii U, DSi -> 3DS, 3DS->3DS, så mon ikke det kommer når der kommer f.eks. en nyere udgave af maskinen, nye farver, ect.
Og nu har de jo også haft 6 år til at tænke over hvad man skal gøre i tilfælde af at en Wii U dør komplet. Det kunne tænkes at man sender den døde maskine til Nintendo, som så checker hvad der slumrer i den af spil ved at kigge på download historikken, og så give en download koder til den nye maskine.

Lige en anden ting til fold der leder efter et sted at forudbestille:
Jeg var i Fona i Frederiksberg Centeret idag for lige at spørge ind til om de stadig havde maskiner til launch. De ville få 7 Premium og 3 ZombiU pakker (Basic pakken kan jo også være ligemeget, så det spurgte jeg ikke om) og der var stadig plads til nogen forudbestillinger. Så check evt din lokale Fona hvis du mangler endnu eller har bestilt hos GameStop og står til ikke at få dag 1.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/11-12 16:14 
Alt det med flytning af software og sådan... Det er selvføgelig kritisabelt, men mon ikke det ender med noget der kan softwarepatches når de finder en løsning?

Vita'en er lige blevet patchet idag så man nu trådløst kan overføre data imellem PS3 og Vita så man ikke skal fucke rundt med kabler.
3of193of19Skrevet 20/11-12 16:16 
Darkbeat>
Alt det med flytning af software og sådan... Det er selvføgelig kritisabelt, men mon ikke det ender med noget der kan softwarepatches når de finder en løsning?

Vita'en er lige blevet patchet idag så man nu trådløst kan overføre data imellem PS3 og Vita så man ikke skal fucke rundt med kabler.

Det er jo ikke at Nintendo ikke kan finde ud af hvordan det skal gøres, de anser det bare som ikke værende nødvendigt for tiden (hvilket i sig selv er kritisabelt).
KilroyKilroySkrevet 20/11-12 16:35 
3of19>
Lige en anden ting til fold der leder efter et sted at forudbestille:
Jeg var i Fona i Frederiksberg Centeret idag for lige at spørge ind til om de stadig havde maskiner til launch. De ville få 7 Premium og 3 ZombiU pakker (Basic pakken kan jo også være ligemeget, så det spurgte jeg ikke om) og der var stadig plads til nogen forudbestillinger. Så check evt din lokale Fona hvis du mangler endnu eller har bestilt hos GameStop og står til ikke at få dag 1.

Jeg gad vide om der er derfor der ikke har været den ringeste reklame herhjemme for maskinen. Bergsala ved de kun kan stille med X antal maskiner ved launch og at disse allerede er forudbestilt, så i stedet for at lave reklamer og gøre en masse sure når de ikke kan få en maskine, så begynder de først når maskinen er nemmere at levere forsyninger af.

Det er den eneste grund jeg lige kan komme på, da jeg ellers ikke kan se hvorfor der ikke er reklamer for et produkt der udkommer om mindre end 2 uger. Uden for "vores" kreds er Wii U ikke ligefrem det mest velkendte koncept...
Kilroy Was Here
DunwichDunwichSkrevet 20/11-12 16:46 
At dømme efter de scores på Wii U'ens spil jeg har set rundt omkring de sidste par dage, så er det her da den ringeste konsol launch siden PS2'en udkom - og dens launch spil var da virkeligt ringe.

Sådan noget halvfærdigt bras her, som Nintendo disker op med denne gang, ligner dem ikke. Middelmådige spil og hardware som ikke engang kan holde batteri i controlleren. Det skriger langt væk af at Wii U bare skulle spyttes ud inden den næste Xbox og PlayStation. Hvis den da så i det mindste havde launchet med bare én first party AAA titel, men det var der heller ikke noget af.
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 16:59, rettet 20/11-12 17:00 
Jeg syntes det er meget unintendo'sk at sende en konsol på gaden som kræver en stor update før basale features kan bruges. Og at updaten kun kan hentes på konsollen via skrøbelig wifi forbindelse, gør kun situationen mere frustrerende for forbrugere der vil i gang. Det er lidt vildt.
3of193of19Skrevet 20/11-12 17:04 
Beano>
Jeg syntes det er meget unintendo'sk at sende en konsol på gaden som kræver en stor update før basale features kan bruges. Og at updaten kun kan hentes på konsollen via skrøbelig wifi forbindelse, gør kun situationen mere frustrerende for forbrugere der vil i gang. Det er lidt vildt.

Wii USB LAN adapteren skulle virke hvis man ligger inde med sådan en.
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 17:06 
Det ved jeg, men langt fra standard. Og hvorfor har maskinen ikke et LAN stik? Så meget kan det ikke have kostet.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-12 17:09 
Beano>
Jeg syntes det er meget unintendo'sk at sende en konsol på gaden som kræver en stor update før basale features kan bruges. Og at updaten kun kan hentes på konsollen via skrøbelig wifi forbindelse, gør kun situationen mere frustrerende for forbrugere der vil i gang. Det er lidt vildt.

Du mener ligesom Nintendo 3DS? :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 17:27 
Mht?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-12 17:30 
Der manglede væsentlige features da 3DS blev lanceret, f.eks. eShoppen. Der gik så et par måneder inden maskinen blev opdateret.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 17:41, rettet 20/11-12 17:50 
Dette er et helt andet scenarie. Ja der var nogle feature som kom senere men 3DS kunne afspille DS spil fra dag 1, man kunne gå online, opbygge friendsliste, osv. og der var ikke en stor update der lå ventende så snart kan havde tændt maskinen, og som i bedste fald tog 1 1/2 time at hente og installere. Man kan ikke engang spille Wii spil uden updaten.

Edit: Jeg kan også meget nemt forestille mig brickede maskiner til jul hvor "poderne" opdaterer den men slukker fordi de bliver utålmodige når der tilsyneladende ikke sker noget i lang under updateprocessen... :P
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-12 17:54, rettet 20/11-12 17:59 
Jeg er da enig i at patchens indhold er større, men et helt andet scenarie?

Følgende annoncerede ting manglede da Nintendo 3DS blev lanceret:
-eShop
-Browser
-DSIWare Transfer
-Nintendo Video
-Nintendo Channel

Om ikke andet er det da bare fedt at de annoncerede ting rent faktisk kommer på dag ét (med undtagelse af TVii), i modsætning til 3DS. Pointen var nu heller ikke at diskutere hvad der var værst. Blot at det ikke er første gang Nintendo har lanceret en konsol som ikke indeholdt de features der var annonceret.

Edit: Ja, det er et sandsynligt scenarie - det lyder som om det allerede er sket for flere under den amerikanske launch.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 20/11-12 18:07 
Det der nu er mest kikset er at opdateringen er 5GB, der er dog lidt af en moppedreng. Kunne de ikke have smidt de fleste funktioner på spil discs som NSMBU og Nintendoland (v 1.01) og så lave en lille update fra til 1.02 derfra for at undgå at skulle hente så meget data på én gang.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-12 18:14, rettet 20/11-12 18:15 
Den er ikke 5GB, den er 1GB. Det havde været en god ide at smide den på discene ligesom det var tilfældet med PSP. Jeg tror dog ikke at patchen har været klar før absolut sidste øjeblik.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 18:15 
Echelon VI>
Jeg er da enig i at patchens indhold er større, men et helt andet scenarie?

Så "langt værre scenarie" da :D
Den store forskel er timingen, størrelsen af updaten (=DL tiden) samt antallet af basale features - det jeg mente.


Echelon VI>
Pointen var nu heller ikke at diskutere hvad der var værst. Blot at det ikke er første gang Nintendo har lanceret en konsol som ikke indeholdt de features der var annonceret.

Så er jeg enig. Bare en skidt tendens at det er blevet så meget værre at alm. forbrugere der ikke ved bedre, kan risikere at skulle vente flere timer før de kan bruge maskinen hvis de bare følger opstarts proceduren. Må håbe at Nintendo skruer op for server kapaciteten inden jul... og gerne inden 1 december ;)
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 18:18 
3of19>
Kunne de ikke have smidt de fleste funktioner på spil discs som NSMBU og Nintendoland (v 1.01) og så lave en lille update fra til 1.02 derfra for at undgå at skulle hente så meget data på én gang.

Jeg tror projektet er skredet fra dem, blevet forsinket og de har arbejdet på updaten helt op til release og ikke kunne nå at få den med på spil skiverne. Er sikker på de i fremtiden vil inkludere updates med spillene som de gjorde med Wii. Trods alt plads på skiven :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/11-12 19:08 
Interessant nok er der allerede to retail kæder i USA der giver tilbud på Wii U spil
www.gamesindustry.biz/articles/2012-11-20-wii-u-launch-reactions-mixed-software-on-sale
JmogJmogSkrevet 20/11-12 21:42 
Mon ikke det kun er fordi de kører black friday tilbud i denne uge over hele USA.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/11-12 21:47 
Jo.. Det er dét med at der er så få hardware enheder og så meget software til launch at forretningerne prøver at få folk til at købe mere end et eller to spil
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 21:51 
Kan det passe at Scribblenauts Unlimited slet ikke har fået en EU dato?
RJKRJKSkrevet 20/11-12 21:59 
Ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 22:07 
Æv...
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 23:03 
...endnu mere "æv!"

http://www.vg247.com/2012/11/20/scribblenauts-unlimited-see-mario-link-in-action-here/
QQSkrevet 21/11-12 09:36 
Er i USA og har siden søndag haft gamepad'et i hænderne et par gange ved dertil indrettede stande i bla. Gamestop. Det er dog kun blevet til et par minutter i alt og kun på en maskine med NSMB. Fandt en anden med et demoshow kørende hvor man kunne prøve en lang række forskellige launchdemoer - men da det endelig blev min tur var gamepaddets batteri dødt og der var ingen strømforsyning at finde.

Først og fremmest føles paddet noget lettere en forventet. Lettere end en iPad, mere som en almindelig controller. Lidt cheap, på samme måde som Wii controlleren kan føles. Umiddelbart ligger den godt i hænderne omend lidt akavet, men kan forestille mig at man hurtigt vænner sig til det. Skærmen blev som bekendt kun brugt til mirroring i NSMB, jeg selv fandt det noget ligegyldigt (omend jeg godt kan se formålet når min kæreste lige pludselig skal se noget reality-tv og ikke har tid til at jeg skal gemme og slukke.) Min kæreste prøvede også - hun kiggede konsekvent på gamepaddens skærm, der lader til at være af ok kvalitet uden lag. Jeg nåede at lege lidt med konsollens OS og blev overrasket over nogen temmelig tunge loadtider - 15-20 sekunder både ind og ud ad spillet(!), hvor man bare ser et fast skærmbillede. Jeg blev lidt irriteret over hele tiden at skulle kigge ned på og trykke på paddet i stedet for bare at bruge styrekryds og knapper til navigationen. Men måske igen bare en vanesag.

Billedkvaliteten ser ud til at være udemærket - helt mærkeligt at se Nintendo i HD - men det var svært at bedømme ud fra en Nintendostand der højst sandsynligt brugte en stærkt opskruet "dynamisk" LCD skærm.

Jeg vil prøve at komme forbi en stand med det der demoshow så jeg kan få prøvet noget der rent faktisk bruger (touch)skærmen. Forhåbentlig Nintendo-land.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 21/11-12 10:05 
Spændt på at høre mere :)

Skulle Nano Assault Neo ikke være ude til launch i USA på eShop?

Giant Bomb havde downloaded det iflg. deres live stream men jeg kan slet ikke finde anmeldelser af det - måske kun en demo?

Ældre gameplay video:
http://www.youtube.com/watch?v=epeqXuJZUdw
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/11-12 10:19 
Der er en fin post om ZombiU på forbes.

http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2012/11/20/zombiu-why-ubisofts-divisive-wii-u-launch-title-is-misunderstood/

Kort opsumeret er anmelderens mening at ZombiU er et misforstået spil da det er survival horror og andre anmeldere måske er gået ind med forventningen om et FPS.
BeanoBeanoSkrevet 21/11-12 10:29, rettet 21/11-12 10:30 
Det er også mit indtryk af situationen efter at have læst/set en del anmeldelser. De tekniske problemer er selvfølgeligt ikke bevidst men bør ikke trække så meget fra som nogle anmeldere har gjort.
Jeg syntes det er prisværdigt at der stadig er nogen der tør lave et rigtigt survival horror spil (*host* RE6 *host*) der udfordrer spilleren... og endda på en Nintendo "familievenlig konsol". Forventer ikke noget mesterværk men det ser spændende nok ud til jeg beholder min ZombiU bundle preorder... måske... :D

Håber bare der kommer nogen spil der understøtter den medfølgende Pro Controller...
JmogJmogSkrevet 21/11-12 12:10 
Darkbeat>
Der er en fin post om ZombiU på forbes.

http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2012/11/20/zombiu-why-ubisofts-divisive-wii-u-launch-title-is-misunderstood/

Kort opsumeret er anmelderens mening at ZombiU er et misforstået spil da det er survival horror og andre anmeldere måske er gået ind med forventningen om et FPS.

Det er også meget interessant at de europæiske anmeldere ser ud til at være ret enige om, at det er et fremragende spil, mens det stort set kun er amerikanerne der ikke kan lide det. Udfra de par anmeldelser jeg har set derovre fra, så lyder de fleste af dem som om de kritiserer det for at være mere survival horror end regulært fps.

Så jeg glæder mig til det :-)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/11-12 12:17 
Well, de er også lidt ueninge i Amerika. Patrick Klepek syntes ihvertfald det er godt.

http://www.giantbomb.com/zombiu/61-35619/reviews/
jaesjaesSkrevet 21/11-12 15:27, rettet 21/11-12 15:35 
At det generelt skulle handle om misforståelser eller forventninger mht. ZombieU-anmeldelserne, køber jeg ikke. Heller ikke når det påstås om andre spil. Det er lidt det samme som at sige, at anmeldere generelt er inkompetente, og ikke kan bedømme et spil på dets egne præmisser. Nogle spil deler bare vandene, længere er den vel ikke. Som Darbeat lidt er inde på, er der også en del amerikanske anmeldere, der er meget glade for det. Fx anmelderne på Joystiq, Polygon og Destructoid, udover Giant Bomb. Så selvom der kan være en kulturel forskel, er den ikke meget udtalt.

Men det er da bare rart, med spil der forsøger at køre en stil og ikke prøver at være "lidt af det hele". Dog synd, hvis kamp er kluntet, som flere anmeldere skriver. Om ikke andet er jeg er da blevet endnu mere nysgerrig, dog er det ikke et spil, jeg vil give 400 kr. for (ikke kun pga. de lidt blandede anmeldelser).
SumezSumezSkrevet 21/11-12 16:01 
Kamp er kluntet i Deadly Premonition, og det påstod folk også var dårligt. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 22/11-12 00:29 
Hvis de påstod det, så er det nok også dårligt... fra deres vinkel ;)

Også et spil jeg skal have prøvet, og kamp er vist forbedret i den kommen PS3-version...
SumezSumezSkrevet 22/11-12 09:06 
Jeg synes faktisk personligt at kampen fungerer helt som den skal, i forhold til spillet, det eneste er at sekvenserne med fjender bliver lidt ensformigt henad vejen. :)
Umiddlebart lyder ZombiU også mest som en gang hack'n'slash, jeg kan ikke forestille mig at melee kamp i det er værre end det er i Skyrim.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/11-12 09:11, rettet 22/11-12 09:11 
Er der dukket nogle videoer eller info op vedr. billedkvaliteten af Wii spil på Wii U?

Syntes det er meget lidt info at finde om det...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-12 09:44 
Fra en bruger på shmups-forum:

I tried Mad World (480i Wii game) and it looks like games are de-interlaced when the Wii U is set to 1080p (likely with all resolutions). I didn't notice any hints of field tearing/feathering or significant input lag. As far as the scaling goes, I did notice that some colors cast yellow. For instance, the left side of the next/previous Wii channel arrows (where the + / - circles pop into).

The Wii U doesn't offer the improvements I was looking for playing Wii titles, but seems fine overall.

http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=6&t=33450&start=2250
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/11-12 10:15, rettet 22/11-12 10:28 
Ok tak. Lyder som om man selv skal afprøve hvordan det spiller på ens eget setup og se om der er forbedringer/forringelser via HDMI sammenlignet med Wii+component.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-12 10:29 
Hvis du sætter maskinen til 1080p så skal dit TV ikke opskalere :) Jeg kan næsten ikke forstille mig at det kan blive værre end Wii med component.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/11-12 10:33, rettet 22/11-12 10:33 
Klart - men graden af forbedringen (over component) vil variere meget fra tv til tv. Og der skrives om noget gule skygger via HDMI?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-12 10:46 
Ja jeg er ikke helt sikker på hvad han mener. Han er ekstremt billed-anal så det er der med sikkerhed. Indlægget går egentlig på hvordan den virker sammen med XRGB-Mini, men jeg fjernede de ting fra quoten da det ikke havde nogen relevans for dit spørgsmål.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/11-12 10:51 
Ja jeg var også i tvivl om det var noget som opstod sammen med hans scaler eller uden :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-12 11:03 
Nej det er så uden :) Der er intet at hente ved at køre Wii U igennem XRGB'en, tværtimod faktisk, men det regnede jeg også med var tilfældet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/11-12 11:17 
Godt :)
1'544 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig