X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan en access point bruges som extender?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/08-12 17:23 
Som overskriften sige, kan man bruge en access point som extender?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/08-12 17:25 
Tænker på sådan en her:

Link...
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/08-12 17:27 
Har en tp-link extender i forvejen, men den falder ud fra tid til anden, den mister forbindelsen til min tdc homebox, xbox og alt andet jeg har til at køre trådløst kan sagtens finde tp-link men tp-link mister "bare" forbindelsen til homebox. Har haft en it mand til at sætte det hele op, og han mener at det er tp-link som er noget skrammel og som er problemet, så jeg søger en anden løsning så jeg ikke ryger af homebox.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-12 18:45 
Er det ikke ting du bare kan forbinde med kabel i stedet? Jeg har aldrig forstået fidusen i at tilslutte stationære konsoller til trådløst net.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/08-12 18:52, rettet 27/08-12 19:00 
Det er ikke alle der er lige så effektive til trække kabler som du, KK :p

Personligt synes jeg det er meget mere bekvemt at have trådløst i stedet for at bore hul igennem væggen ind til stuen, og finde og trække 15 meter kabel, så det også er til at holde ud at se på. Her i huset virker det trådløse så også uden dikkedare.

Edit: Danny: Google siger at det kan lade sig gøre, men det ser ud til at det er modelafhængigt hvad der kan spille sammen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/08-12 19:01, rettet 27/08-12 19:08 
En anden mulighed er en powerline/homeplug løsning, dvs. LAN igennem el-nettet. Det koster mere end en wifi repeater men er mere stabilt og hurtigere end wi-fi. Jeg bruger det selv til soveværelset til en streamer box.

F.eks. denne :
http://www.proshop.dk/Netvaerk-Homeplug/D-Link-DHP-307AV-PowerLine-Homeplug-KIT-2139542.html

Eller denne som jeg bruger:
http://www.proshop.dk/Netvaerk-Homeplug/D-Link-PowerLine-AV-Passthrough-Starter-2221035.html
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig