X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mortal Kombat 9


Svar
nerosnerosSkrevet 27/08-12 15:28 
Kan det virkelig passe der ikke er en helt rigtig tråd om det her spil?

Jeg har været igang med noget storymode og lidt ladder i den seneste tid siden jeg fik det. Jeg er fuldstændig fortabt i det. Det er virkelig et fedt spil måske den bedste fighter i nyere tid og story mode er fantastisk fedt er dog ikke igennem endnu, men det virker som om der er gjort en del ud af det. Helt sikkert det bedste Mortal Kombat spil nogensinde.

Lige lidt spørgsmål er der nogle figure at unlocke i selve spillet, og hvordan er det med de ekstra skins osv. hvordan unlocker man dem? Der findes jo krypt men der er det vist bare design og artwork det meste eller hva?

Jeg spiller bedst med Smoke og Johnny Cage. Jeg vil gerne lære Kabal lidt bedre at kende men han virker åbenbart lidt svær at starte med.
Bashful Neophyte
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 27/08-12 16:22 
Mortal Kombat er det FEDE spil... Jeg er nået til slutningen af Storymodeen og Shau Kahn, er da bare den onde boss at kæmpe med.
Hvis nogen ved hvordan han besejres, så skriv endelig.
SumezSumezSkrevet 27/08-12 16:55 
neros>
Kan det virkelig passe der ikke er en helt rigtig tråd om det her spil?

Tja, hvis du ikke synes at den her er "rigtig":

http://www.playright.dk/forum/emne/31950-mortal-kombat
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 27/08-12 19:03 
Det gør jeg ikke ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/08-12 19:10 
neros>
Lige lidt spørgsmål er der nogle figure at unlocke i selve spillet, og hvordan er det med de ekstra skins osv. hvordan unlocker man dem? Der findes jo krypt men der er det vist bare design og artwork det meste eller hva?

Det er noget tid siden jeg spillede det, men jeg mener bestemt at man også åbner for nye skins i krypten.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 27/08-12 19:16 
Ok lyder godt, men hvor mon de gemmer sig henne?
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 27/08-12 19:34 
neros>
Ok lyder godt, men hvor mon de gemmer sig henne?

http://gametipcenter.com/mortal-kombat-2011-version-unlockable-alternate-costume-locations-in-the-krypt


og husk at når de er fundet skal du ind under bios og aktivere dem for at at du kan vælge dem i spillet

mener dog classic skins skal købes, dem som også kom som preorder bonus
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 27/08-12 20:36 
Fedt!

Mange tak for det :-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig