X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA3: De sidste missioner?


Svar
millenniummillenniumSkrevet 21/07-03 15:51 
Mit neurotiske spille-instinkt er endnu aktiveret i forbindelse med GTA3. Jeg har virkelig sat mig for at udrydde alle missionerne (i hvert fald indtil jeg opdager at jeg mangler et liv), og på nuværende tidspunkt mangler jeg sølle 3 primære missioner. 2 af dem er 4WD-missioner (som er helvedes svære), men den sidste kan jeg ikke finde.
Iflg. gamewinners.com skulle der være en Toycar-mission, hvor man skal sprænge mafia-sentinals i luften, men jeg kan ikke finde den i byens italienske mafia-område, og jeg kan ikke finde nærmere beskrivelser af hvor den skulle befinde sig.
Er der nogen der har hittet den omtalte mission....? - Og i så fald, hvor?
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-03 15:58 
Jeg mener at den der toy-car mission er lige over for ham Tonys hus (man får missioner af ham) inde i en gyde, der står en bil du skal gå ind i og så starter missionen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 21/07-03 16:45 
Thank you! Jeg ved ikke lige hvordan jeg formåede at køre rundt i området uden at se den, men mafia-området er heller ikke det mest rolige kvarter at køre rundt i når man er på deres dødsliste. :)
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 21/07-03 21:36 
Nå... jeg fandt ud af at jeg endnu mangler 3 missioner.
Er der nogen der ved hvor den anden 4WD mission er på det midterste ø? Jeg har klaret 'Ride in the park' missionen, men er ikke stødt på den anden.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-03 22:03 
Hmmm... nu er det jo snart et år siden jeg spillede det sidst, men er det ikke noget med en telefonboks?
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 21/07-03 22:21 
Det er nok en eller anden 4-hjulstrækker der står parkeret et sted på øen, som man skal stige ind i for at starte missionen, men jeg kan ikke finde køretøjet.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-03 22:43 
NÅ!!! ja dem kan jeg nok ikke hjælpe med... de er pisse svære at finde.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 21/07-03 23:51 
Der skulle være en 4WD mission på hver ø, "Ride in the park" på ø 2, som du har fundet, så er der en på den 1. ø nede ved det store supermarket ved haven. Der holder en patriot, som aktivere missionen. På ø 3, er den nede ved "skovturs" stedet, samme sted som man kæmper det sidste slag mod den lilla bande(Kan ikke lige huske navnet.)
Glem ikke at klare alle oddjobs hvis du vil havde 100% gennemført.
Have fun:)
millenniummillenniumSkrevet 22/07-03 09:14, rettet 22/07-03 09:15 
Thanx, men angivelig skulle der være 2 4WD-missioner på midterste ø (kilde: gamewinners.com) "Ride in the Park" som jeg har klaret, og "Multistory Mayhem" som jeg ikke har set nogen steder.
The medium is the message.
olmeolmeSkrevet 22/07-03 09:18 
iflg. gamefaqs ligger denne mission på portland.

Her!
millenniummillenniumSkrevet 22/07-03 12:17 
Got it! Den ER på Stauton Island, men det er ikke en bil der holder parat og venter. Man skal selv score sig en Stallion og køre til det store parkeringshus hvor man skal holde udenfor, stige ud og ind igen. Så starter missionen.
Den er sat'me også svær at regne ud uden nogen hjælp. :)
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig