X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Broken Sword: The Serpent's Curse (BS 5)


Svar
jaesjaesSkrevet 23/08-12 19:38 
På Kickstarter. Nu!

Ser lækkerligt ud - ved ikke helt hvad de hentyder til i deres 2D/3D-salgstale, men baggrundene er i hvert fald i smuk 2D, og figurerne passer godt ind.

15$ for spillet (pc, Mac og Linux - kommer senere til Android og iOS), 100$ hvis man vil have stor emballage med retro-sentimalitet (der er mere i begge pakker, samt naturligvis flere at vælge imellem).

http://www.kickstarter.com/projects/165500047/broken-sword-the-serpents-curse-adventure
la0sla0sSkrevet 23/08-12 20:36 
Man kan godt tillade sig at være interesseret. Måske det skulle være det første spil jeg backede på Kickstarter? Sparker mig selvom over at have tøset uden om Shadowrun og Wasteland 2.
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 06/09-12 17:50 
De har nået målet med 15 dage tilbage. Udover nogle relativt typiske 'stretch goals', vil de påbegynde udviklingen af Beneath a Steel Sky 2, hvis de rammer 1 million (p.t. har de ca. 430.000). Det er således ikke nok til hele udviklingen af BASS2, men det vil sikre at spillet bliver lavet.
la0sla0sSkrevet 06/09-12 21:04 
Det er den bedste nyhed, siden nyheder blev opfundet...
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 15/09-12 00:13 
Jeg ved stadig ikke rigtigt hvad jeg synes om hele Kickstarter-konceptet, men jeg har og har spillet stort set alle Revolutions spil og har mange gode minder om dem - og har sikkert ikke betalt fuld pris for nogen af dem. Det ville næsten have været urimeligt, hvis jeg så ikke havde støtte dette, og tanken om et BASS2. Så er $100 for et fysisk eksemplar jo næsten billigt :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 05/11-13 14:02, rettet 05/11-13 14:03 
Det er blevet splittet i to dele, men de udkommer tæt på hinanden. Hver del skulle være som et fuldt spil i længde, hvilket i denne sammenhæng plejer at være 8-12 timer.

"Episode one launches on PC, Mac and Linux through Steam, GOG.com and Revolution's own website on 4th December. A PlayStation Vita version comes out later in the month.

The concluding episode launches on PC in January 2014, with iOS and Android versions following shortly after each PC episode comes out."

http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-05-broken-sword-5-split-into-two-episodes
RJKRJKSkrevet 05/11-13 14:13 
Udover forsinkelsen så har det i øvrigt været en god oplevelse at støtte det indtil videre. De har brugt meget energi på at holde folk informeret (dette er fra nyhedsbrev #41!) og lave alle mulige ting, så man har følt at man har været med på sidelinien. Det hele virker også bare generelt positivt og sympatisk, med stor kærlighed til genren. Selvfølgelig lidt ærgerligt at man så først får den fysiske udgave i 2014, men stadig får man begge dele til samme pris og download-udgaverne oveni.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig