X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan er din siddesituation foran tv-alteret?


Svar
amnesiaamnesiaSkrevet 21/08-12 11:27 
Da jeg står i den situation at jeg skal have fundet en lænestol eller lignende, til mit gameroom, mente jeg det kunne være relevant at høre folk herinde, hvordan jeres siddesituation foran TV'et er og hvad i eventuelt kan/ikke kan anbefale.

Jeg har selv været ude og prøve lidt forskelligt af både lænestole, fatboys m.m., men har ikke umiddelbart fundet det helt perfekte endnu.
Græsset ER grønnere på den anden side!
BeanoBeanoSkrevet 21/08-12 11:53 
Jeg har haft Stressless i flere år som jeg altid har været superglad for. Max. komfort, god lændestøtte og retter sig efter kroppens stilling. Kvalitetsprodukter men de kan nemt koste kassen.
--Skrevet 21/08-12 11:59 
God gammel hjørnesofa :D
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 21/08-12 13:24 
FatCat sækkepudestol.
The medium is the message.
amnesiaamnesiaSkrevet 21/08-12 13:30 
Beano>
Jeg har haft Stressless i flere år som jeg altid har været superglad for. Max. komfort, god lændestøtte og retter sig efter kroppens stilling. Kvalitetsprodukter men de kan nemt koste kassen.

Jeg har selv haft en Stressless for år tilbage, men umiddelbart er jeg for nærig til at erhverve mig en sådan igen. Tiden vil dog vise, hvad jeg kan finde af mulige kombattanter.

millennium>
FatCat sækkepudestol.

Sækkestols løsningen har godt været oppe og vende, men jeg har ikke helt fået mig selv overbevist om at det er noget jeg synes om at sidde i, i længere tid. Det er muligvis noget der må komme an på en prøve, da disse oversized sækkestole vil kunne tjene mange formål hjemme, både i mit gameroom, men også for børn i stuen mv..
Græsset ER grønnere på den anden side!
millenniummillenniumSkrevet 21/08-12 13:37 
Fordelen ved FatCat er, at den netop ikke er så oversized. Men vores er efterhånden noget fladtrykt og kræver løbende en påfyldning af kugler. (På eget ansvar)
The medium is the message.
amnesiaamnesiaSkrevet 21/08-12 13:39 
Nej, jeg kan godt se at størrelsen på den nævnte ikke er så stor som Sumo/Fatboy varianterne af sækkestole, som dog umiddelbart tiltaler mig mere, da dette giver mulighed for skiftende sidde/liggestillinger, som man måske ikke har mulighed for med de mindre af slagsen.
Græsset ER grønnere på den anden side!
BeanoBeanoSkrevet 21/08-12 13:46 
amnesia>
Jeg har selv haft en Stressless for år tilbage, men umiddelbart er jeg for nærig til at erhverve mig en sådan igen. Tiden vil dog vise, hvad jeg kan finde af mulige kombattanter.

Ja der er sgu dyre. Jeg var lige inde på Ide Møbler's hjemmeside og checke de aktuelle modeller ud.... over 22K for de dyreste modeller. av av av!
Min nuværende Stressless var dog en af de billigere modeller . Gav omkring 6K og har været fuld ud tilfreds med den. Jeg bøvler med ryggen så jeg giver gerne det som det koster igen. Min kontorstol gav jeg ca. 9K for :O
millenniummillenniumSkrevet 21/08-12 13:59, rettet 21/08-12 14:00 
Ha ha ... googlede lige nogle sækkepuder, og så at Lomax.dk har stavefejl i deres AdWords tekst. "Fayboy" ... pinligt.
The medium is the message.
amnesiaamnesiaSkrevet 21/08-12 14:36 
Bilka har i øjeblikket den originale Fatboy til 1099, hvilket er en temmelig attraktiv pris, jeg gad dog godt have sådan en på prøve en uges tid.
Græsset ER grønnere på den anden side!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig