X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GameCube bytte til Xbox


Svar
UriurUriurSkrevet 21/07-03 13:44, rettet 21/07-03 13:45 
Jeg har en GameCube Med RGB kabel, Wavebird kontroller, 2 mem. card 59, En alm. kontroller og spillende Metroid og Beach spikers (alt er org. og PAL). Tror i at det er muligt at bytte den direkte over med en Xbox, med lidt tilbehør? Jeg synes at jeg bliver mere og mere træt af GameCube. Synes slet ikke der kommer de spil, som jeg har lyst til at spille. Jeg er igang med Metroid og har gennemført Super Mario og Resident Evil (Af titler som er hver at nævne). Jeg synes jeg er blevet lidt skuffet over Metroid. Synes ikke helt at det er så fængene som jeg havde håbet. Jeg begynder at have lyst til at spille online, hvilket jeg har en fornemmelse af at Xbox tilbyder best. Desuden vil jeg gerne spille Shenmue 2. Spillede Shenmue på Dreamcast i sin tid, og var også glad for at spille online med min Dreamcast. Giv mig nogle råd!
olmeolmeSkrevet 21/07-03 14:25 
Ang. online, har du ret i at XBOX har det bedste udbud. Dog skal du også have i tankerne at EA's spil er online exklusive på PS2.
HulleHulleSkrevet 21/07-03 15:11, rettet 21/07-03 15:12 
Tilgengæld har Sega en formidabel 2k sports serie som også er mulig at spille online på xbox. Der er ganske vist ikke fodbold i serien.. Regner med du snakker om sport når EA nævnes.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
UriurUriurSkrevet 21/07-03 15:14 
Jeg tror faktisk jeg prøver at bytte den, hvis jeg bliver utilfreds, kan jeg vel bytte den med en GameCube igen.
RaGeRaGeSkrevet 21/07-03 16:59, rettet 21/07-03 17:00 
Du fortryder det, hvis du bytter din Gamecube mod en Xbox bare for at kunne spille online, for XBL er bestemt ikke en åbenbaring, men nærmere en stor skuffelse.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/07-03 17:51 
Among >
Jeg tror faktisk jeg prøver at bytte den, hvis jeg bliver utilfreds, kan jeg vel bytte den med en GameCube igen.

Don't!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 21/07-03 18:35 
RaGe >
Du fortryder det, hvis du bytter din Gamecube mod en Xbox bare for at kunne spille online, for XBL er bestemt ikke en åbenbaring, men nærmere en stor skuffelse.

Det er jo baseret på din mening - husk det. Andre kan godt være af en anden mening.
What is the Matrix?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/07-03 18:45 
Har du spillet Zelda? Eternal Darkness? Animal Crossing?

Der er sindssygt meget guf at hente.

Xbox'en vil kede dig til døde!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RaGeRaGeSkrevet 21/07-03 18:53 
Enfen >
RaGe >
Du fortryder det, hvis du bytter din Gamecube mod en Xbox bare for at kunne spille online, for XBL er bestemt ikke en åbenbaring, men nærmere en stor skuffelse.

Det er jo baseret på din mening - husk det. Andre kan godt være af en anden mening.

Jeg deler sørme denne holdning med mange selv hardcore Xbox-fanboys!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
millenniummillenniumSkrevet 21/07-03 18:57 
Weird weird.... jeg har en PS2 nu og ville helst have en GCN som 'sekundær' konsol, og det er især spillene der trækker.

Xbox syntes jeg har få, men store heavyweigt titler. Jeg tror kvantiten tæller lidt mere for mig (plus: Zelda, alle Mario-titler og Star Wars Rouge Leader)
The medium is the message.
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/07-03 19:10 
millennium >
Jeg tror kvantiten tæller lidt mere for mig (plus: Zelda, alle Mario-titler og Star Wars Rouge Leader)

Jeg troede aldrig jeg skulle høre ordet "kvantitet" i forbindelse med Nintendo... :)
millenniummillenniumSkrevet 21/07-03 19:19 
Mjaaa, jeg mener at Nintendo trods alt har en stor 'familie': Mario, Luigi, Youshi, Kirby, Zelda, Donkey Kong og alt deres 'afkom'. Dertil er der kommet Pikmin og Monkey Ball.

Men når man siger XBox siger man automatisk også Halo. Se selv: Xbox, Halo. Halo, Xbox.
Jeg syntes ikke Xbox'en kan hive så mange andre Es'er ud af ærmet. Selvfølgelig er der andre gode spil, meeeeen..... Det er Halo der sælger Xbox'er.
The medium is the message.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 21/07-03 19:25 
millennium >
Men når man siger XBox siger man automatisk også Halo. Se selv: Xbox, Halo. Halo, Xbox.

Det har du ret i xbox har det lidt svært for tiden når man kigger på spil titler, til gængæld tror jeg at det vil være vendt om et halvt års tid!
Og personligt syntes jeg at xbl er ekstremt underholdende!
soon the world will be one big computer
APHAPHSkrevet 21/07-03 19:37 
Starfish >
Det har du ret i xbox har det lidt svært for tiden når man kigger på spil titler

En udtagelse fra en der tydeligvis ikke har samme spilsmag som mig:P
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 21/07-03 19:49 
Paach der er masser af fede spil titler tl xbox. Når jeg siger for tiden er det i forhold til konkurende konsoller og udgivelser i næreste fremtid.
Jeg er en af dem der mener at xbox overall har et glimrende spil udvalg og supleret med xbl er helt superb.
Det har du ret i xbox har det lidt svært for tiden når man kigger på spil titler
OK den udtalelse var vist ikke fra mig alligevel ;)
soon the world will be one big computer
MajorPMajorPSkrevet 21/07-03 21:27 
Hulle >
Tilgengæld har Sega en formidabel 2k sports serie som også er mulig at spille online på xbox. Der er ganske vist ikke fodbold i serien.. Regner med du snakker om sport når EA nævnes.


Ej at forglemme XSN sports på Xbox Live :)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig