X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med motorstorm apocalypse instalation


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/08-12 00:06 
Jeg er nu blevet ps+ medlem og havde glædet mig til at kunne spille ovennævnte spil gratis. Mit problem er at når instalationen er næsten færdig, siger den fejl og at jeg skal downloade det igen, det har jeg så gjort to gange nu og får samme fejl. Hvad kan problemet være, nogen der har hørt om dette problem før?
Er nu ved at hente det for trejde gang, og håber virkelig det virker nu, for det tager en krig at hente med 4mbs :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/08-12 00:54 
Ja det er "bare" PSN der er fucked. Det tog mig en uge at downloade Resident Evil UCI fordi den blev ved med at lave samme nummer og fortælle mig at det var corrupt og skulle hentes igen. Det er især med store downloads at den laver det nummer
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/08-12 02:05 
Der er ingen anden løsning end at blive ved med at hente spillet og så bare håbe på at det kommer til at virke så?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/08-12 03:09 
Ikke så vidt jeg ved... Krydser fingre for at PSN får en overhaling en eller anden dag for ud over at det er super langsomt, så er der generelt problemer med de store downloads.
BeanoBeanoSkrevet 08/08-12 06:43, rettet 08/08-12 06:44 
Jeg har aldrig problemer med download hastighed eller korrupte filer fra PSN via wired LAN, inkl. MS:A. Bruger i wifi eller wired LAN? Det er kendt at wifi på PS3 er følsomt og ofte giver problemer, så prøv med en ledning.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/08-12 13:48 
Jeg bruger wi-fi
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/08-12 16:17 
Så lykkedes det at få det instaleret efter tre forsøg :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
millenniummillenniumSkrevet 08/08-12 16:21 
Tillykke. Jeg synes det er et under-rated spil. Ikke så imponerende i starten, men det gror gradvist fast og er et racerspil jeg ofte vender tilbage til.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 08/08-12 16:30 
Danny Salling>
Jeg bruger wi-fi

Så er det problemet.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/08-12 22:17 
Beano>
Danny Salling>
Jeg bruger wi-fi

Så er det problemet.

Det er det eneste spil jeg havde problemer med :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig