X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"Løb og Pløk"-genren!


Svar
nerosnerosSkrevet 23/07-12 23:42 
Hit me!
Bashful Neophyte
65 emne(r).
« < 1 2

Svar
ProzelProzelSkrevet 28/07-12 13:19 
GameSack snakker også om par Løb og Pløk spil. :)

Link...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/07-12 13:36 
Loadtiderne er ikke slemme (de er i hvert fald bedre end på Neo Geo CD ;p). Hvilke forskelle i grafikken er der?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 28/07-12 16:49 
De har smidt lidt spar på animationerne (selv med RAM-cartridget) og så tygger den lidt ekstra når der er for meget at tage sig tilpå skærmen. Generelt kører det også langsommere på Saturn. Med RAM-cartridget har Saturnen samlet 3 megs, hvorimod NeoGeo systemet har 7(?).
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 28/07-12 17:44 
Juggernaut>
Til gengæld får du ekstra i form af art gallery og combat school (wu-huuu)

Cartridge > CD
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/07-12 18:55 
Der står ikke noget her om at hastigheden skulle være langsommere på Saturn, det synes jeg bestemt heller ikke er tilfældet når man spiller:
http://www.hardcoregaming101.net/metalslug/metalslug.htm
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 28/07-12 20:00, rettet 28/07-12 20:00 
Tag det med til træffet så laver vi en test ;-)

Neo Geo Vs Saturn
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 28/07-12 20:08 
Neo Geo CD vs. Saturn :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 28/07-12 20:15 
Neo Geo CD? Det er der vist ikke noget der hedder :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 28/07-12 20:17 
http://en.wikipedia.org/wiki/Neo_Geo_CD
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 28/07-12 20:24 
Wikipedia tager fejl. Neo Geo er cartridge-baseret, det der CD-system var en aprilsnar de lavede på et tidspunkt. Men jeg må indrømme at den var ret gennemført, så faktisk en æske lavet til den fiktive konsol til et konsoltræf for nyligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 28/07-12 20:36 
Haha :D

Jeg synes faktisk den var ret fed..
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/07-12 22:42 
Den er super lækker. Der er også nogle titler der er fuldt ud spilbare på den :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 28/07-12 23:24 
Jeg har absolut heller intet imod den. Bare synd loadetiderne er så besværlige at have med at gøre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/04-13 14:55 
Et spil ved navn Commando: Steel Disaster til DS dukkede op i mit YouTube feed.
Det ser ud til at være lavet af nogen der har været ret glade for Metal Slug, men det gør heller ikke noget hvis det er et godt spil

http://youtu.be/nXae3CvDsts
SumezSumezSkrevet 02/01-19 11:45 
Sumez>
Jo. Det findes ikke til andre formater, så har aldrig prøvet det, men det skulle vist ikke være noget at råbe hurra for? Dog efter sigende stadig spilbart, og ret flot også.

Købte spillet kort efter dette (uden et PGM motherboard), men har af en eller anden grund aldrig fået spillet det før her sidste uge, og jeg kan nu rimelig hårdnakket konkludere at Demon Front er absolut noget at råbe hurra for! At prisen ikke er steget vildt og voldsomt endnu forstår jeg ikke, skynd Jer ud og købe det!

Det er meget mere end en Metal Slug klon. Der er et combo-system der har ret stor indflydelse på scoring, hvilket allerede er et stort point over MS's ligegyldige scoring. Der er dog også en glitch der tillader uendeligt store scores uden nogen indsats, men så længe man ikke gør brug af den, er det sjovt.
Modsat Metal Slug, er fjenderne også generelt mere passive, hvilket ofte gør det muligt at løbe gennem store mængder af dem, og hvis man prioriterer score over overlevelse er det tit den bedste strategi, hvilket også tilføjer lidt mere risk vs reward.

Glide-hoppet og den familiar der kan bruges både til specialangreb og et midlertidigt skjold er ret unikt, men passer virkelig godt ind i genren. Jeg er helt målløs over hvor meget arbejde der er lagt i det her spil - IGS var et firma med kvalitet i førersædet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig