X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT9


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-12 20:46, rettet 06/09-12 18:25 
Så er årets sensommertræf i Næstved officielt.

Tilmelding til SSKT9

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
7/9 - 9/9. Døren... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Svar
scavengerscavengerSkrevet 10/09-12 15:44 
Jeg minder lige om denne igen, inden jeg sender den til min redaktør senere i aften.

Artikel om SSKT9
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 10/09-12 16:04 
Du har fået min besked?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 10/09-12 16:08 
Super mange gange tak for et godt træf! Det var rart at se jer alle igen :)
Ting om dét og pis.
scavengerscavengerSkrevet 10/09-12 16:11 
Juggernaut>
Du har fået min besked?

Yes sir, og den skal nok komme med :-)
Nemo me impune lacessit
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/09-12 16:50 
Tak allesammen for råhygge! Tradition tro har der været super stemning og gode oplevelser fra start til slut! :-)

Fin artikel Scavenger, jeg ser ingen ko på isen ;) og btw. tak for hjælpen med transport!

Håber I alle er kommet oven på igen, for mit eget vedkommende, skal jeg nok liiige bruge en dag mere, hehe.

Ses næste gang!! :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 10/09-12 16:57 
@scavenger: Fin artikel, og finder heller ikke noget kompromiterende i den };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 11/09-12 09:02 
Det var super hygge =)
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/09-12 12:17 
Jeg vil endnu engang godt påpege hvor fedt det er at være til træf med jer alle sammen, for selvom vi drikker os halvblinde fra tid til anden, så er der endnu ikke nogen udstyr der er gået i stykker eller ting der er blevet væk i de år jeg har deltaget ihvertfald.

Glæder mig til det 10'ende jubilæums træf!
SumezSumezSkrevet 11/09-12 12:38 
Iøvrigt også tak til Juggernauten for en hel bunke japanske HuCard-spil af muligvis svingende kvalitet, til en fordelagtig pris! Der var flere iblandt som jeg har haft lidt udkig efter. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 11/09-12 18:21 
Jeg siger også tak:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 12/09-12 04:10 
Herfra skal også lyde en tak til alle for endnu et godt træf. Dog gik jeg kold søndag morgen, det må have været noget jeg har spist.
Traditionen tro er folk jo gode til at rydde op efter sig, og det var derfor med største fornøjelse Sukkerbollen og jeg kunne ordne de sidste løse ender mandag formiddag ovenpå alle jer andres forarbejde.

Ser allerede frem til jubilæumstræffet, det bliver storartet!
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
SumezSumezSkrevet 12/09-12 08:00 
Det der Spotpass jeg blev introduceret til til træffet er noget værre noget. Jeg blev helt skuffet i morges da jeg gik forbi to børn med deres 3DS'er i bussen, og min egen 3DS ikke reagerede. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 12/09-12 11:46 
Nu har jeg ikke nogen 3DS lige pt. men jeg synes fornyeligt at jeg læste noget om at Spotpass og Streetpass ikke virker under afvikling af DS/DSi spil.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Alf81Alf81Skrevet 12/09-12 12:11 
Sumez>
Jeg blev helt skuffet i morges da jeg gik forbi to børn med deres 3DS'er i bussen, og min egen 3DS ikke reagerede. :(

:D
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/09-12 12:36 
Sumez>
Jeg blev helt skuffet i morges da jeg gik forbi to børn med deres 3DS'er i bussen, og min egen 3DS ikke reagerede. :(

Det kan godt være den ikke lige streetpasser første gang, men hvis du følger efter dem helt tæt i noget tid burde det virke... Det plejer det at gøre ihvertfald.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/09-12 12:37 
Stalker! :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 12/09-12 12:38 
Den her samtale bliver bedre og bedre :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/09-12 12:45, rettet 12/09-12 13:10 
Det kan godt være lidt hårdt hvis en forældre opdager én men så plejer jeg bare at hviske "Streeeeettppaaasssss hhrhhhrhrhh" og svede rigtig meget :D

*EDIT* Et andet trick: Hvis man er ligesom mig og ligner Hagrid fra Harry Potter, så kan man også sige "You're a wizard, Harry!" for at få dem til at følge efter én og dermed få Streetpasses.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/09-12 14:29 
Det er først nu gået op for mig, hvor lille sådan en Aygo/C1/107 egentlig er. Jeg kan godt forstå, hvorfor de gloede på os, når vi kørte forbi folk på motorvejen. 4 mand og 700 tasker i en C1 må være noget af et syn :D

Endnu engang tak til Kristensen, fordi han gad køre ;)
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/09-12 14:56 
En Aygo med AUX indgang er et ganske glimrende accessory til en iPod :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Captain NCaptain NSkrevet 13/09-12 15:05 
Noget jeg syntes er lidt spøjst er nogle gange hvor min kæreste render rundt med både hendes og min 3DS i tasken men den ene af os møder måske 2 eller 3 personer som den anden ikke er stødt på :/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/09-12 16:46 
Ja jeg er heller ikke helt sikker på hvor godt eller hvor dårligt det Streetpass virker.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/09-12 19:23 
Konsolkongen>
Ja fuck da det. Havde jeg ikke kunne få vasket tøjet var jeg nok blevet lidt muggen. Vi grinede da af det resten af træffet :D

Ja det må du sku undskylde, det er desværre ret typisk mig at der sker et eller andet underligt når jeg er tilstede, især i så beruset tilstand. Det var godt du kunne få vasket dit tøj og det ikke ødelagde træffet. Og ja, det var en lang og belastende tur til stationen og endnu mere belastende at vente næsten en time på et tog mod kbh, var dog heldigvis ret godt vejr og der var en tank på vejen :P

Set i bakspejlet burde jeg nok have sprunget fredagsbaren over den dag inden jeg kom :P...

Juggernaut>
Og så det allerede omtalte golden shower... Martin, hatten af for at det ikke spolerede din oplevelse af træffet helt og aldeles. Og Azzkikr, at dække uheldet ind med at skulle have familien på besøg, er en ommer. Du ved det, vi ved det, nu er det sagt og du skal selvfølgelig være velkommen en anden gang.

Hehe, det var nu kun en halv løgn. Der kom skam familie til øen, men havde jeg ikke haft mit berømte "uheld" var det ikke sikkert jeg havde mødtes med dem og jeg var i hvert fald ikke smuttet så tidligt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-12 19:24 
Du skal ikke tænke så meget på det. Jeg overlevede og havde et rigtig godt træf ellers :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/09-12 21:33 
Årh ja hændeligt uheld. Igen er der stadig ikke nogen der har hældt øl, vin, bræk eller tis i nogen konsoller eller spil til træffene endnu, så atter engang syntes jeg det er fantastisk at være til træf med folk der værner så meget om tingene.
JuggernautJuggernautSkrevet 13/09-12 22:23 
Helt enig:-)
Faktisk er der i træffets historie, såvidt jeg ved, kun smadret et enkelt glas.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 13/09-12 22:28 
Den rekord blev vist slået så. :P Jeg mindes flere personer fredag aften der ikke helt var i stand til at holde fast på ting. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 13/09-12 22:36 
Haha.. Hvad skete der fredag? ;)

Om så der ryger et glas eller to til hvert træf, er ikke en katastrofe. Der er trods alt mange mennesker på forholdsvis få kvadratmeter.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 13/09-12 23:55 
En røvfuld engangskrus kan afhjælpe det ret så kraftigt :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/09-12 01:57 
Eller de farverige og yderst børnevenlige plastikkrus fra IKEA!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KTCKTCSkrevet 14/09-12 02:22, rettet 14/09-12 02:22 
Jeg havde det virkelig dårligt med at jeg ikke kunne være med denne gang, så nu er det vist ved at være tid til at jeg får taget mig sammen til at deltage i træf igen fremover - nu er I advaret!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/09-12 23:36 
Sejt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 15/09-12 09:18 
Ja, kan I ikke sætte datoen for #10 snart, så jeg kan få det skrevet i kalenderen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 15/09-12 09:34, rettet 15/09-12 09:34 
Jeg lover at være hurtigere ude næste gang. Det eneste jeg kan sige lige nu, er at det enten bliver i februar eller marts.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 15/09-12 11:59 
Jeg ville også rigtig gerne med næste gang, arbejdet og små unger har bare sat en stopper for det de sidste par gange. Vi arbejder vidst forskudte weekender, Brian og jeg, og mit arbejde er ikke begejstrede for at vi tager fri i arbejdsweekender.
Jeg giver den en skalle for at det lykkes til næste træf.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-12 13:32 
Så er der edderhugme forsinkede billeder til folket:

Picture this.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 28/09-12 13:59 
GENIALT!

Tilmelding til SSKT9
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 28/09-12 16:21 
Det var et virkeligt godt sovetræf!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-12 17:16 
Tilmelding til SSKT9
Neros CAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEEE!!!

Hele træffet i ét billede. Fucking awesome!
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 28/09-12 18:34, rettet 28/09-12 22:47 
Hahaha! Kik ned i det!

Der er vist rom i den cola :-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/09-12 22:14 
Synes jeg ser lidt små pebret ud...

Sådan husker jeg det ikke.
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-12 23:28 
Haha.. Det gør vi;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig