X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT9


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-12 20:46, rettet 06/09-12 18:25 
Så er årets sensommertræf i Næstved officielt.

Tilmelding til SSKT9

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
7/9 - 9/9. Døren... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
phipscubephipscubeSkrevet 07/09-12 07:47 
Aye Neros mate! And i'm looking forward to seeing your mentally ace CMVS "Woody" in action!

Anybody bringing a multi tap and extra pads for PCE?
SumezSumezSkrevet 07/09-12 08:20 
KristensenSoUSA>
Hvis der er nogen der kunne bruge noget fra min Saturn eller DC samling, skriv nu og få det billigt.

Batsugun og Dodonpachi er jeg ikke for fin til, hvad er "billigt" i den sammenhæng? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 07/09-12 08:22, rettet 07/09-12 08:22 
phipscube>
Anybody bringing a multi tap and extra pads for PCE?

For some reason I can neither find my multitap or extra gamepad, but I have an idea where the multitap might be, and I'll check it when I get home today. If each of us bring at least one pad, it shouldn't be difficult to get some 2-player action rolling - I don't really feel like carrying my PCE Arcade Stick with me. :)

I can't find my Bomberman '94 either though, so I don't have any games sporting more than 2 players at a time. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 07/09-12 08:48 
Er der nogen spil jeg har glemt at jeg skal tage med denne gang? Jeg har næsten hele mit PC Engine bibliotek med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
phipscubephipscubeSkrevet 07/09-12 09:49 
Cool Sumez! Don't worry about the Arcade stick, I have Bomberman '93, i'll bring it. So if you find the tap then along with Neros's Duo pad we can try a 3 player on Bomberman, but even just having the tap for 2 player is great as nearly all games have two player.

(A tap is on my "to buy" list with extra pad and CD drive ;) )
SumezSumezSkrevet 07/09-12 09:55 
If I can't find my tap, I think slk486 is able to bring one, so 4 player Bomberman is a reality.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-12 10:17 
Jeg har forresten Gentleman Goal med til MVS igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/09-12 10:18 
Ok, så lader jeg mit ligge hjemme. Medmindre vi skal have to kampe kørende sideløbende? :)
Nogen der iøvrigt har mulighed for at medbringe en subwoofer til Gentleman Goal?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
phipscubephipscubeSkrevet 07/09-12 10:32 
Great! I know slk486 from www.amibay.com , he's an Amiga Freak like me ;)
HankyHankySkrevet 07/09-12 11:20 
Sumez>
Nogen der iøvrigt har mulighed for at medbringe en subwoofer til Gentleman Goal?

Er det et spil med masser af lavfrekvens? :p
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-12 11:21 
Det er det vildeste :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 07/09-12 11:25 
Nu I siger det, mindes jeg at kunne huske det blev spillet til KB2-træf, hvor hans B&O CRT vibrerede noget så hidsigt :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 07/09-12 11:46 
Lyden når der sparkes til bolden er nok den mest realistiske jeg har hørt i noget fodboldspil. Jeg bliver enormt skuffet hvis vi ikke får mulighed for at spille det med max bas i løbet af træffet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/09-12 11:56, rettet 07/09-12 11:57 
Fodboldstep > Dubstep
HankyHankySkrevet 07/09-12 12:56 
Jeg har klemt højtalere med lyd i min taske.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 07/09-12 13:01 
@Hanky: Sejt, du har nogen af de der nyemodens højtalere "med lyd"...respekt };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 07/09-12 13:09 
Ja, vi er nogen der kan ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 07/09-12 13:45 
Jeg har fundet min PC Engine multitap, så ingen is på koen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
phipscubephipscubeSkrevet 07/09-12 13:49 
WOOT!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/09-12 16:18, rettet 07/09-12 16:19 
Jeg kommer omkring kl19... Hvis ellers jeg ikke farer vild i næstved...

Er der noget Wifi?
GadedrengenGadedrengenSkrevet 07/09-12 18:09 
Nogen der har en nem måde at overføre savegames fra en harddisk til en ny?

Ekstern harddisk eller super usb?

Mine oldnordiske usb bruger 400 år på at overføre de 288 mb =(
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 07/09-12 18:14 
Azzkikr>
Jeg kommer omkring kl19... Hvis ellers jeg ikke farer vild i næstved...

Er der noget Wifi?

Det er der i hvert fald. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 08/09-12 13:02 
Var nødt til at smutte i morges, får noget familie besøg i dag.

Men tak for et fedt møde igår, det var mega hyggeligt og undskyld til personen hvis luftmadras jeg åbenbart faldt om på :)

Håber i får en hyggelig dag i dag, der er vidst et par stykker der skal knalde brandert ud :D

BOF3 rules, hygge.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-12 13:09 
Ja det var pisse hyggeligt. Håber du er klar på træf igen i fremtiden
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-12 13:10 
Ja tak for i går. Og tak fordi du pissede mig op ad ryggen mens du sov :D

Godt Brian ville vaske mit tøj...
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 08/09-12 13:28 
Vild griner, det var da så lidt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/09-12 15:46 
Tak for et slameren træf. Det var super hyggeligt. Tillykke til Konsolkongen for at vinde Rival Schools konkurrencen og dermed et dekorativt bjørnehovede til ophæng.

Med alle de tatede skærme er det jo ligefør vi har plads til dobbelt så mange deltagere :)

Battle on for Everyone's Slam!
http://www.youtube.com/watch?v=li8ZqVGzDXQ
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-12 16:33 
Tak for et overordnet godt træf. En del blev ødelagt for mig da Azzkikr i sin psykosebrandert vælger at spoone med mig og derefter går på toilettet i hans bukser. Hold da kæft en dårligt start på en lørdag hvor man vågner op i en andens iskolde urin.
Hvad værre var at jeg var så totalt bagstiv at der gik 10-20 minutter fra jeg vågnede til det blev opdaget. Jeg håber næsten at Azzkikr valgte at tage den offentlige transport hjem, for det må ha' været endnu mere pinligt end det var da jeg gik over på tanken i underbukser.

Det var fandeme så godt at Brian havde en vaskemaskine og tørretumbler derhjemme så jeg hurtigt kunne få vasket mine bukser :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-12 16:43 
Neros Cage, træffets helt!
Tilmelding til SSKT9
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/09-12 16:46 
Mangler bare at få tatoveret "Neros" hen over brystet
nerosnerosSkrevet 09/09-12 17:18, rettet 09/09-12 21:29 
Hahaha!!

You've been caged!!!

1000 tak for et fantastisk træf med mange skærme i tate. Dejligt at min woody fik end masse LOVE, og at vi fik spillet Fatal Fury 3: The best fighting game ever ;-) Noget der ihvertfald skal hjem i min samling meget hurtigt. En ret stor overraskelse med det spil må jeg sige.

Rigtig fedt at se folk igen håber vi snart alle kan ses til mere vildskabs fatality træf! Stor tak til Juggernaut og folk som har været med til at bygge træffet op. Jeg glæder mig til SSKT10 ! Jeg synes virkelig det er fedt at møde folk fra fjern og nær.

Foresten bliver jeg jo helt flov over ikke at eje Shienryu (Purple Flame Dragon) til Saturn, som også var en stor overraskelse for mig.

"Bend the game!"
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/09-12 17:19 
Aproprops fatality, fandt jeg ud af at det hedder kvartcirkel bagud i SS5, og ikke fremad, det var derfor min "fatality" endte med at se rimelig sløj ud. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 09/09-12 17:26 
Aha det giver mening så ;-)
Bashful Neophyte
scavengerscavengerSkrevet 09/09-12 18:20 
Mange tak for (som sædvanlig) et fantastisk hyggeligt træf.
Inden træffet skrev jeg, at jeg ville tage nogle billeder og skrive en artikel.
Der var lidt betænkeligheder om, at jeg måske ville bruge personlige billeder, hvilket jeg lovede ikke at gøre.
Før jeg sender den til min redaktør på Mutanten, er her et sneak preview.
Her er linket til den rå artikel med de billeder jeg har tænkt mig at bruge, og kommentarer er meget velkomne :-)

Artikel om SSKT
Nemo me impune lacessit
phipscubephipscubeSkrevet 09/09-12 18:52 
Thanks for another great weekend guys :) nice to meet some new folks too. Looking forward to SSKT10 already!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/09-12 19:07 
Ja, tak for et seriøst hyggeligt træf!

Selvom jeg stavrede rundt med tossede smerter og sov det meste af tiden, var det et træf af den sjælerensende slags. Det var fanme godt. Jeg blev også lidt lun på noget PCE, på trods af, at der kun var to maskiner sat til :D
AV Intelligent Terminal
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 09/09-12 19:26 
Tak for træf. Det er godt nok længe siden jeg sådan har prøvet lejrstemning med konsoller, og det vil jeg gerne være en del af en anden gang. Det er rart at være sammen med så superflinke mennesker! Særlig tak skal lyde til Juggernaut for at være så fandens flink, men den største tak skal lyde til Mor Elgen for at rense min madras efter den blev udsat for AzzJizzlers nat-jizzle. Det er ikke mobning når det er sandhed :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HankyHankySkrevet 09/09-12 20:55 
Tusinde tak for endnu et fantastisk træf, med dejlige mennesker og über stemning. Det var et glædeligt gensyn med mange venner, bekendte og træfmennesker. Mine højdepunkter;

- At Kristensen kørte, og tilmed var pisse god til det.
- SSFIVAE med Kroebocop.
- Masser af dejlige shmups i TATE og med stick.
- Awesome chat with Bipther about old awkward handheld systems and pricey arcades.
- Opførelsen af "Røvspark I Tisvilde Og Omegn" starring Kongen og Kristensen, lørdag morgen.
- Winstreak 15 i Tekken 6 mod Gadedrengen, og et knap-så-eksekveret Devil Jin-uppercut :D
- Elgen og Fru Captain N i skønsang.
- En glædelig nyhed.

Vi ses til SSKT10, hvis ikke før, og tak til den så altid flinke Juggernaut, Delinde, Sukkerbollen og de andre, som har været med til at stable endnu et træf på benene - det er højt værdsat herfra :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 09/09-12 21:13, rettet 09/09-12 22:00 
Jeg vil også gerne sige tak til alle jer dejlige mennesker, som har taget jer tid til at gøre det til den fest det nu er blevet. Som sædvanligt var det helt i top. Dagene er strøget afsted, og jeg vil forsøge at komme med lidt input over de ting jeg har oplevet, fysisk som psykisk og godt som mindre godt.

Først og fremmest var det jo en ren fornøjelse at du, Kristensen, valgte at komme forbi. Du kender i forvejen det meste af flokken og du faldt med det samme ind i rammerne. Du er i den grad velkommen til næste træf :)

En virkelig nederen erfaring jeg har gjort denne gang, var at jeg rent faktisk ikke kan køre mit Saturn setup sådan bare nogenlunde, med mindre at jeg investerer 1-2k i en XRGB. Jeg vil ikke sige at det ødelagde min weekend, men det var bare rigtig øv. Og det er så sidste gang at jeg går ombord i alkoholen allerede fredag aften. Jeg er blevet for gammel! Ikke engang om lørdagen var jeg bare lidt frisk og shmups konkurrencen gik da også i vasken af samme årsag.
Og så en oplysning: til næste træf skal de af jer der skal låne tv, selv stå for at afhente og returnere dem til kælderen. Jeg vil selvfølgelig gerne give en hånd med, men ryggen har bare ikke godt af det.

På plus siden har jeg fået total optur over Mushihimesama Futari, som i alt sin enkelthelhed er både tiltrækkende og ufatteligt komplekst. Det spil, sammen med Espgaluda 2 Black Label og Dodonpachi Resurrection, er jeg blevet bare en lille smule bedre til. Det er lækkert at blive beriget med diverse fifs til at opnå bare lidt bedre score.

Og så det allerede omtalte golden shower... Martin, hatten af for at det ikke spolerede din oplevelse af træffet helt og aldeles. Og Azzkikr, at dække uheldet ind med at skulle have familien på besøg, er en ommer. Du ved det, vi ved det, nu er det sagt og du skal selvfølgelig være velkommen en anden gang.

Nu er klokken lidt over ni. Der er ryddet op og pakket ud. Tak for denne gang :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 09/09-12 21:31 
Juggernaut>
Og så en oplysning: til næste træf skal de af jer der skal låne tv, selv stå for at afhente og returnere dem til kælderen. Jeg vil selvfølgelig gerne give en hånd med, men ryggen har bare ikke godt af det.

Sorry det husker jeg og undskyld ;-)
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 09/09-12 21:34, rettet 09/09-12 21:37 
Det skal du altså ikke spekulere på. Det er jo helt og holdent min egen skyld, at jeg ikke har bedt om det før nu.

EDIT: Og mine solbriller passer dig helt utroligt godt faktisk!

Der er i øvrigt dukket lidt efterladenskaber op. En lyserød skjorte, en sort t-shirt med tryk, strømkabel samt av kabel til en PS2 og så Kristensens sovepose som nu venter pænt på ham i kælderen til næste gang.

Er der nogen der savner ovenstående?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-12 21:36 
Og så det allerede omtalte golden shower... Martin, hatten af for at det ikke spolerede din oplevelse af træffet helt og aldeles.

Ja fuck da det. Havde jeg ikke kunne få vasket tøjet var jeg nok blevet lidt muggen. Vi grinede da af det resten af træffet :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 09/09-12 21:38 
Jeg griner stadigvæk :) Og dit telefonopkald lørdag morgen var alt for gældende... "Brian, der er nogen der har pisset mig op ad ryggen, kan jeg mon låne din vaskemaskine?".
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-12 21:40 
Haha :D Jeg var helt færdig lørdag morgen og tidlig eftermiddag. Jeg har også et gap på et par timer fra fredag aften hvor jeg ikke kan huske en skid.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/09-12 08:51 
Juggernaut>
Og det er så sidste gang at jeg går ombord i alkoholen allerede fredag aften. Jeg er blevet for gammel! Ikke engang om lørdagen var jeg bare lidt frisk og shmups konkurrencen gik da også i vasken af samme årsag.

Samme her. Det var helt åndssvagt, tror jeg gik kold før klokken overhovedet var 12 lørdag aften (og de fleste vistnok ikke forfærdelig længe efter?), det er altså en temmelig dårlig standard for træf.

Og så en oplysning: til næste træf skal de af jer der skal låne tv, selv stå for at afhente og returnere dem til kælderen. Jeg vil selvfølgelig gerne give en hånd med, men ryggen har bare ikke godt af det.

Jeg ville ikke forvente at det skulle være anderledes! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/09-12 09:35, rettet 10/09-12 09:36 
@Juggerenz
T-shirt med Final Fight tryk på var min, bare smid den ud, den er ret slidt i det. KB2 fortalte han børster tænder i håndsæbe, det gjorde træffet til et af de bedste træf ever!

ER DER INGEN DER HAR FUNDET DEN ADAPTOR TIL MIN LUFTPUMPE!?

Edit: Fandt du edderkoppen Kristensen? :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 10/09-12 10:54 
@Sumez: Er ked af, at jeg kom til at snuppe din EsbenGaluda-disk med hjem...send mig lige din snail-mail-adresse på en pm, så får jeg skudt den afsted asap };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 10/09-12 10:55 
Hanky>
- Elgen og Fru Captain N i skønsang.

+1 };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 10/09-12 11:02 
Elgen>
@Sumez: Er ked af, at jeg kom til at snuppe din EsbenGaluda-disk med hjem...send mig lige din snail-mail-adresse på en pm, så får jeg skudt den afsted asap };-P

Jamen, så længe du opbevarer den sikkert, så den ikke kommer noget til, kan vi jo evt. vente til jeg skal have nogle rommer brændt af dig :) Tror jeg vil bestille nogle EPROM'er så hurtigt som muligt. Jeg skal bare lige finde ud af præcis hvilke det er jeg skal bruge.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 10/09-12 11:08 
Det er bare ok };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig