X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT9


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-12 20:46, rettet 06/09-12 18:25 
Så er årets sensommertræf i Næstved officielt.

Tilmelding til SSKT9

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
7/9 - 9/9. Døren... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
GadedrengenGadedrengenSkrevet 03/09-12 14:08 
Elgen>
Gadedrengen>
Er der nogen som kan have Boom Blox party wii med? (2eren)

Eller nyere hvis det findes =)

Jeg har den her...unger skamspillede det i en periode, så hvis disken stadig er spillelig, skal jeg nok hive det med };-P



Kewl, hvis du gider tage det med så vil ejg gerne lige prøve det før jeg forærer min søster det.

Kan du anbefale/medtage andre 2+ player spil til wii? (Vi spiller meget mario cart og super mario bros wii og har også wii balance boardet)
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/09-12 14:09, rettet 03/09-12 14:09 
Sumez>
KillerBean2>
Men det skal guddødme ikke forhindre mig i at komme til træf.

Basta!

Jeg er også mest urolig for, om jeg kan nå at blive stærk nok til at slæbe alt muligt skrammel med. Som jeg har det lige nu, kan jeg umuligt holde til at skulle slæbe en standard træfoppakning. Hvad vejer sådan én? 50kg+? :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 03/09-12 14:12 
Gadedrengen>
Kan du anbefale/medtage andre 2+ player spil til wii? (Vi spiller meget mario cart og super mario bros wii og har også wii balance boardet)

Sin & Punishment 2!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 03/09-12 14:18 
KillerBean2>
Men det skal guddødme ikke forhindre mig i at komme til træf.

Afsindig god stil dér dræberbønne! :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/09-12 15:00 
Juggernaut>
KillerBean2>
Men det skal guddødme ikke forhindre mig i at komme til træf.

Afsindig god stil dér dræberbønne! :)

Way to go! :-)

Men hvordan er det anderledes end normalt? ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
scavengerscavengerSkrevet 03/09-12 15:12 
CenobiteDK>
Min følgesvend har meldt afbud, så jeg mangler et lift fra kbh, er der muligheder åbne endnu?

Hvor i København skal du med fra og hvad tid?
Måske vi kan finde ud af noget :-)
Nemo me impune lacessit
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/09-12 15:45 
Fredag eftermiddag.
Jeg bor på amager ( https://maps.google.dk/maps?q=55.654968,12.611521&num=1&t=h&z=18 ), men kan godt tage et sted hen der er mere praktisk at hente mig. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
scavengerscavengerSkrevet 03/09-12 18:35 
Hvornår vil du hentes?
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 03/09-12 18:38 
I er så søde:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/09-12 18:40 
Jamen når det passer. :-) Arbejder 10min hjemmefra, og pakker klar torsdag aften. Men hvad siger du til 3-4 tiden?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
scavengerscavengerSkrevet 03/09-12 18:41 
Ja, "Get a Room" osv. osv.
Men jeg går jo hjemme nu, så kan jeg lige så godt hjælpe hvis jeg kan.
Nemo me impune lacessit
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/09-12 19:20 
Juggernaut>
I er så søde:-)

Haha, når man skal hele vejen til Næstved er lidt hjælp/samarbejde kærkommen. ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 03/09-12 19:22 
Naturligvis:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 04/09-12 12:46 
Sumez>
Gadedrengen>
Kan du anbefale/medtage andre 2+ player spil til wii? (Vi spiller meget mario cart og super mario bros wii og har også wii balance boardet)

Sin & Punishment 2!

Er det nogle du kan tage med? =)
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 17:42 
3 dage tilbage.. Og lad det så gå lidt stærkt, tak.
Hanky, hvordan går det med bilen der brækkede ned?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 04/09-12 18:28 
Jeg ved først mere i morgen, desværre. Kommer dog uanset - kan bilen ikke nå at laves inden, hopper jeg på et tog :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 19:08 
Hanky>
Jeg ved først mere i morgen, desværre. Kommer dog uanset - kan bilen ikke nå at laves inden, hopper jeg på et tog :)

Jeg håber at det hele lykkes. Det er vel billigere med bilen fyldt op?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 19:15 
Hey folkens. Jeg mangler stadigvæk indbetalinger fra nogle af jer...

..Og Sumez, du får ikke mit Batsugun og Battle Garegga for en 50er LOL
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/09-12 19:43 
Nej det er jo noget med at de skal udloddes spm gevinst i konkurrencerne.
SumezSumezSkrevet 04/09-12 20:15 
Gadedrengen>
Sumez>
Sin & Punishment 2!

Er det nogle du kan tage med? =)

Sagtens!


Juggernaut>
..Og Sumez, du får ikke mit Batsugun og Battle Garegga for en 50er LOL

Hvad? Du kan ikke løbe fra en aftale, mand!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 20:18 
Hahahaha...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 04/09-12 20:39, rettet 04/09-12 20:41 
Sumez du må godt tage en god portion PC-Engine titler med jeg tror desværre ikke jeg når at få de 5 spil jeg har købt ind inden træffet bryder løs.

Men jeg kan se Biphter også tager en PC-Engine maskine med ;-)
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 04/09-12 20:41, rettet 04/09-12 20:44 
Jeg tror jeg medbringer min moddede shmups-PS2 med HDLoader og min über moddede Wii.

Er der behov for flere PS3, 360'ere eller noget SEGA? Overvejer også at nappe min Nomad med, bare for at der kan gå oversized SEGA-håndholdte i den :D

Alt afhængig af om det bliver bil eller tog, tager jeg også et 40" LED TV med, men nu må vi se.

**EDIT**
Har vi en konkurrencepulje? Jeg vil gerne donere lidt stads, jeg har fundet billigt (Org. Wii RGB kabel, et par PS Move chargere og en PS2 Slim)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 04/09-12 20:42 
neros>
Sumez du må godt tage en god portion PC-Engine titler med jeg tror desværre ikke jeg når at få de 5 spil jeg har købt ind inden træffet bryder løs.

Men jeg kan se Biphter også tager en PC-Engine maskine med ;-)

Det lyder fornuftigt. Uden 3 PC Engines kan vi jo ikke spille 3 PC Engine spil på én gang.
Må hellere tage hans tandhjul med, så.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/09-12 20:47 
Det bliver en stærk omgang !

Kan lige se der står Toaplan shmups (Slk486)

Meget, meget lækkert!!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 21:14 
Hanky>
Har vi en konkurrencepulje? Jeg vil gerne donere lidt stads, jeg har fundet billigt (Org. Wii RGB kabel, et par PS Move chargere og en PS2 Slim)

Den bliver lavet på stedet :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Captain NCaptain NSkrevet 04/09-12 21:28 
Er det egenltig muligt at "låne" sin PSN konto ned på et USB drev så man kan bruge det med en anden PS3 og så tage det med hjem igen så man kan bruge det save der hører til ens account?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 04/09-12 21:32 
Det afhænger af spillet. Nogle tillader at du kopierer dine saves frit.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 22:17 
Fredag middag skal jeg afhente et 32" med RGB. Plus dem vi har i kælderen, er vi godt på vej. Og så var der snakken omkring I tog noget med. Er det sikkert, eller?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/09-12 22:30 
Sumez>
Det lyder fornuftigt. Uden 3 PC Engines kan vi jo ikke spille 3 PC Engine spil på én gang.

Præcis! Nu begynder du at fatte det ;)
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 04/09-12 22:41, rettet 04/09-12 22:42 
Juggernaut>
Fredag middag skal jeg afhente et 32" med RGB. Plus dem vi har i kælderen, er vi godt på vej. Og så var der snakken omkring I tog noget med. Er det sikkert, eller?

Du husker at du har lovet at reservere et TV til mig (selvom du ikke har skrevet det i tråden kan jeg se) ik'?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 22:41 
Jo for dælen. Retter det lige :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 04/09-12 22:50 
Juggernaut>
Fredag middag skal jeg afhente et 32" med RGB.

Er det til mig :D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-12 22:51 
Hvorfor skal der reserveres tv denne gang?

Jeg har ikke reserveret noget, men jeg håber da og går ud fra at jeg kan låne et til min NES når vi skal ha' den til på et tidspunkt. Det bliver vel fuldstændig ligesom altid? Det synes jeg aldrig har været noget problem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/09-12 22:54 
Vi er jo nødt til at reservere fjernsyn til alle PCE'erne :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 22:57 
Konsolkongen>
Hvorfor skal der reserveres tv denne gang?

Jeg har ikke reserveret noget, men jeg håber da og går ud fra at jeg kan låne et til min NES når vi skal ha' den til på et tidspunkt. Det bliver vel fuldstændig ligesom altid? Det synes jeg aldrig har været noget problem.

Det har altid været sådan at man kan reservere skærme. Men heldigvis har der jo stadigvæk været nok, og det må være derfor at du ikke har lagt mærke til det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 04/09-12 23:23 
Sumez>
Vi er jo nødt til at reservere fjernsyn til alle PCE'erne :P

MIN WOOD !
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-12 00:37 
Juggernaut>
Det har altid været sådan at man kan reservere skærme. Men heldigvis har der jo stadigvæk været nok, og det må være derfor at du ikke har lagt mærke til det.

Haha det har jeg aldrig vidst :D Nå, men vi har jo aldrig haft problemer med at finde TV når vi skulle ha' Neo Geo'en til, det bliver nok heller intet problem denne gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 05/09-12 06:15 
Det tror jeg bestemt ikke:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 05/09-12 06:40 
Haha!

Sumez du skal ikke være så bange for PC-Engine imperiet :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/09-12 08:02 
Jamen, jeg ville også gerne lade min PCE blive hjemme og spare det plads, det kan jeg bare ikke rigtig da jeg skal have min moddede CoreGrafX tilbage fra Solkongen, og gerne vil sikre mig at den virker med Interface Unit'en.

Er det er spørgsmål om at folk er bange for at spille på andre folks maskiner, eller hvordan?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 05/09-12 08:42 
Sumez>
Er det er spørgsmål om at folk er bange for at spille på andre folks maskiner, eller hvordan?

Det har da aldrig været tilfældet?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 05/09-12 09:00 
Nej, det er også det der undrer mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 05/09-12 09:29, rettet 05/09-12 09:30 
Sumez>
Jamen, jeg ville også gerne lade min PCE blive hjemme og spare det plads, det kan jeg bare ikke rigtig da jeg skal have min moddede CoreGrafX tilbage fra Solkongen, og gerne vil sikre mig at den virker med Interface Unit'en.

Er det er spørgsmål om at folk er bange for at spille på andre folks maskiner, eller hvordan?

Jeg fatter seriøst ikke hvad problemet er? Der er f.eks flere PS3, PS2, NES, XBOX maskiner med denne gang?

Lad nu være med at flæbe mere over det ellers bliver jeg sku harm..! Det skal være fuldstændig frit hvad man har lyst til at tage med der burde ikke være nogen regler for den slags. 3 PCE maskiner so fucking what..!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/09-12 09:33 
Hvem har nu tisset på din sukkermad? Jeg skriver det er sært at man vælger at tage tre PC Engines med til et træf, en maskine der stort set aldrig bliver spillet på til nogen af de tidligere træf, den har været med til. Jeg kunne bare tænke mig at vide hvorfor. Det er da ikke noget at hidse sig op over. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GadedrengenGadedrengenSkrevet 05/09-12 10:27, rettet 05/09-12 10:27 
Er der nogen der har Max Pain 3 til ps3 jeg må låne til træffet?

(Eller andre fede 1 player fps spil)
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
nerosnerosSkrevet 05/09-12 11:33, rettet 05/09-12 11:37 
Sumez>
Hvem har nu tisset på din sukkermad? Jeg skriver det er sært at man vælger at tage tre PC Engines med til et træf, en maskine der stort set aldrig bliver spillet på til nogen af de tidligere træf, den har været med til. Jeg kunne bare tænke mig at vide hvorfor. Det er da ikke noget at hidse sig op over. :)

Jeg kan stadig ikke se problemet, og hvorfor går du så enormt højt op i det kan undre mig meget? Du har lavet det ene indlæg efter det andet siden jeg reklamerede at jeg ville tage min DUO med..?

Kan det ikke være totalt lige meget hvad jeg vælger at tage med..? Vi skal vel bare hygge os.

Lad os nu komme videre det her er da sindsygt fjollet ikke.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/09-12 11:53 
Det er dig, der pludselig hidser dig op :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GadedrengenGadedrengenSkrevet 05/09-12 12:37 
Sumez>
Det er dig, der pludselig hidser dig op :)

2D shooter showdown!
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
nerosnerosSkrevet 05/09-12 13:03 
Sumez>
Det er dig, der pludselig hidser dig op :)

Det er dig som bliver ved og ved med at beklage dig ;-)
Bashful Neophyte
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig