X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT9


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-12 20:46, rettet 06/09-12 18:25 
Så er årets sensommertræf i Næstved officielt.

Tilmelding til SSKT9

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
7/9 - 9/9. Døren... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 29/08-12 18:18 
Konsolkongen>
Jeg har RGB moddet Sumez's så den er nok en Kenneth vildere end din. Desværre Søren :(

Den kommer faktisk til at fremstå som to PC Engines på én gang, så det svarer lidt til at vi har tre PC Engines kørende, nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 18:20, rettet 29/08-12 18:20 
Du skal kigge de rigtige steder. De her er af super kvalitet og det er dem jeg bruger til at lave mine konsol RGB-kabler pt (inkl det jeg har lavet til din PC-Engine). Førprisen var i øvrigt 549/stk hvis jeg husker rigtigt:

Billigt
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/08-12 18:30 
Konsolkongen>
Jeg har RGB moddet Sumez's så den er nok en Kenneth vildere end din. Desværre Søren :(

Lad det blive en test så ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 18:38 
Haha jeg regner da med at din har et super godt billede også. Jeg blev dog noget overrasket over RGB billedet på Sumez's PC-Engine efter jeg var færdig med den. Det er ret tæt på at være perfekt, men han sendte kun et spil med til testing som er ret mørkt så det kan være vi finder artifacts i andre spil til træffet.

Desuden er XRGB-Mini'en helt fantastisk til at filtrere jailbars og andet pis, så det kan godt tænkes at det ser en anelse ringere ud på CRT. Jeg regner i hvert fald stærkt med at min RGB moddede NES har nogle ret kraftige jailbars på CRT, da det er normalt for moddet. På XRGB'en er der dog næsten intet at se.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 29/08-12 18:40, rettet 29/08-12 18:41 
Dem jeg har er de originale Wii kabler fra elgiganten. De kostede en kvart kamel og en begmand. Mener det var 10kr.stk.

Edit: Det var svar til Sumez' kommentarer længere oppe omkring dyre kabler.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 29/08-12 19:00 
Konsolkongen>
Desuden er XRGB-Mini'en helt fantastisk til at filtrere jailbars og andet pis, så det kan godt tænkes at det ser en anelse ringere ud på CRT. Jeg regner i hvert fald stærkt med at min RGB moddede NES har nogle ret kraftige jailbars på CRT, da det er normalt for moddet. På XRGB'en er der dog næsten intet at se.

Hehe jeg ved du er the grand master til at modde Konsolkongen :-)

Ja faktisk så min egen DUO ikke helt så god og sprød ud på CRT sidst jeg prøvede det?

Ellers har den det flotteste billede igennem min XRGB2+ på min monitor. Det ser vanvittigt flot ud!!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 19:35 
Jeg kan ikke lige huske om XRGB-2+ havde lowpass filter, men bare det ser super godt ud er det jo det vigtigste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/08-12 20:31 
Så længe Ai Cho Aniki ser smooth ud er jeg en glad mand.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 21:05, rettet 29/08-12 21:06 
Final Soldier ser i hvert fald perfekt ud med min XRGB. Sat direkte til et Panasonic Plasma lignede det ærlig talt røv... :(

EDIT: Men det gør alt retro jo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/08-12 21:18 
Ok det er lidt uhyggeligt, for det så faktisk overraskende fornuftigt ud sat til mit Panasonic Plasma med composite-stikket. Det er også planen at den skal bruges på samme TV, så hvad er der i vejen med billedet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 29/08-12 21:26 
Husk at Martin er jævn anal med billedkvaliteten. Det vi andre dødelige synes er fint, er totalt bras i hans øjne;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 29/08-12 21:48 
I know, derfor jeg spørger ind til det. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 29/08-12 22:09, rettet 29/08-12 22:11 
Al den RGB snak :) Jamen jeg tager ihvertfald også min RGB moddede N64 med som jeg fik købt for ikke så længe siden, har ikke engang haft tid til at tjekke om den faktisk virker efter hensigten.

Ved så ikke om det er overflødigt at tage NES med hvis der allerede vil være en RGB udgave. Er der nogen der evt. kender nogle steder man kan købe den slags på nettet så man ikke selv skal fumle med det?

Har også fået fat i det nye SD2SNES cart som som supporter MSU videoer så man kan spille store FMV spil på Super Nintendoen og så skulle den i fremtiden også supporte SuperFX. Havde også bestilt en Turbo Everdrive til TG16 men tvivler på den når frem før slutningen af September :/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 22:20, rettet 29/08-12 22:23 
Sumez>

Deinterlacing af et allerede progressivt signal og en voldsom mængde interpolation når der er bevægelse i billedet. Det gør billedet mudret og sløret. Deruover har mit TV den sjove idé at alt RGB scart skal placeres så langt mod venstre på skærmen som muligt.

Men det vil selvfølgelig være en klar forbedring over composite på dit tv :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 22:22, rettet 29/08-12 22:23 
Captain N>
Ved så ikke om det er overflødigt at tage NES med hvis der allerede vil være en RGB udgave. Er der nogen der evt. kender nogle steder man kan købe den slags på nettet så man ikke selv skal fumle med det?

Det bliver meget svært da du skal bruge GPU'en fra Playchoice 10 arcade systemet, VS Tennis eller VS Duck Hunt. De hænger ikke på træerne og derfor koster en moddet maskine snildt over 1500kr.

Jeg brugte flere måneder på at finde GPU'en til min maskine og endte med at betale 490kr for den.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 29/08-12 22:52 
Ja, Kan høre det er lidt i den dyre ende men kender du evt et sted der sælger eller modificerer konsoller for en? Er selv fuldstændig blank når det kommer til den slags og vil hellere betale for at jobbet bliver gjort rigtigt.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 22:55 
Mig bekendt er der ingen der regelmæssigt sælger dem. Hvis du selv kan finde en GPU kan jeg sagtens modde en US eller JAP maskine for dig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 29/08-12 23:00 
Konsolkongen>
Mig bekendt er der ingen der regelmæssigt sælger dem. Hvis du selv kan finde en GPU kan jeg sagtens modde en US eller JAP maskine for dig.

Tak for tilbuddet, hvis jeg falder over en på et tidspunkt skal jeg huske på det ihvertfald. Er der en grund til en PAL maskine ikke vil fungerer.

Ellers ville jeg også være meget interesseret i at få min Mega Drive konsol modded. Primært så den kan spille alle region og en sprog switch, men en RGB mod ville jo også være fed hvis det kan lade sig gøre?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 23:22, rettet 29/08-12 23:23 
Ja på en NES skal CPU og GPU'erne matche og begge er forskellige på 50Hz og 60Hz konsoller. Den GPU vi skal bruge er fra et 60Hz arcade system så den kommer aldrig til at virke på en EU maskine. Men 60Hz er alligevel klart at foretrække så ingen ko på isen.

Hvis du tager din MegaDrive med til træffet kan jeg tage den med hjem, modde den og sende den tilbage til dig :)

EDIT: Og MegaDrive skal ikke moddes til RGB, det kan den i forvejen. Det er jo SEGA :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 23:23 
Killer Bean, havde du et par 9pin minidin stik jeg kunne købe?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 29/08-12 23:42, rettet 29/08-12 23:44 
Hun 9pin mini din? Jeg har vist et par stykker du må få :-)

EDIT: Mente han selvfølgelig.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 23:43 
Han, til kabler.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 29/08-12 23:56 
Der kan man bare se. Anede faktisk ikke Mega Driven kunne køre naturligt RGB. Men det er rigtigt flink at du tilbyder at modde for mig, ellers ville jeg nok aldrig selv få det gjort :)
Hvad er den bedste maskine at modde så, en Model 1 eller 2? og er der andre praktiske mods man kan lave til den?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/08-12 02:01 
Jeg kan bedst lide model 1, men det er helt op til dig. Etteren skal moddes til stereo som er standard på model 2, så et mod af etteren vil blive lidt dyrere.

Hvis CPU'en er af den rigtige type kan man også lave et overclock mod på etteren. Jeg har selv overclocket min, men jeg bruger næsten aldrig det til noget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GadedrengenGadedrengenSkrevet 30/08-12 14:11 
Er der nogen som kan have Boom Blox party wii med? (2eren)

Eller nyere hvis det findes =)
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/08-12 19:57 
Konsolkongen>
Killer Bean, havde du et par 9pin minidin stik jeg kunne købe?

Har jeg ikke fået sendt dem endnu? Om ikke andet, så har jeg et ton færdige RGB-kabler til at ligge :)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/08-12 19:58 
Nej du sendte dem aldrig :) Jeg skal godt nok bruge de løse stik til noget 32X pjat :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 31/08-12 00:01 
Hmm. Må lige finde ud af hvilken en jeg tager med så. Hvordan kan jeg genkende den Model 1 der supporter overclocking?
Also, hvor meget regner du med det vil koste?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ElgenElgenSkrevet 31/08-12 09:33 
Gadedrengen>
Er der nogen som kan have Boom Blox party wii med? (2eren)

Eller nyere hvis det findes =)

Jeg har den her...unger skamspillede det i en periode, så hvis disken stadig er spillelig, skal jeg nok hive det med };-P

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 31/08-12 10:26 
Er der en som ejer sådan en twoplayer dims til PC-engine og gider at tage den med?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/08-12 10:34, rettet 31/08-12 10:36 
Jeg har et par stykker, skal nok prøve at huske en.
Har du nogen multiplayer-spil? Jeg tror kun jeg Street Fighter II, men kun ét arcade stick til PCE'en.

edit: Nåjo, Parasol Stars for f*****, DET skal spilles 2-player!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/08-12 10:40 
Sumez>
edit: Nåjo, Parasol Stars for f*****, DET skal spilles 2-player!

Sejt :D det skal vi spille så.

Naaargh jeg har lige købt Psychic Storm og noget Tecmo World Cup men ellers var jeg lige ved at købe Fatal Fury Special bare for at se hvor vildt det ser ud på en PC-Engine, men jeg købte Winds Of Thunder og Mad Stalker i stedet.

Psychic storm kan spilles co-op !
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/08-12 10:42, rettet 31/08-12 10:42 
Kan man spille 2 i Winds Of Thunder? Glæder mig meget til at se det!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/08-12 10:46 
Det ved jeg faktisk ikke? Jeg håber det kan nå at komme frem inden fredag ;-) jeg troede egentlig du havde det spil Sumez?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/08-12 10:50, rettet 31/08-12 10:52 
Nope, har kun Gate of Thunder. Ved ikke hvorfor jeg aldrig fik købt Winds/Lords, det var et af de allerførste spil jeg kiggede på til den maskine.

Det, og så den der anden superflotte CD-shooter med et underligt navn, jeg ikke lige kan huske på stående fod. Mener det er en 2'er :D
EDIT: Rayxanber 3!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/08-12 11:26, rettet 31/08-12 11:26 
Sumez>
Det, og så den der anden superflotte CD-shooter med et underligt navn, jeg ikke lige kan huske på stående fod. Mener det er en 2'er :D
EDIT: Rayxanber 3!

Ah ja den ser også flot ud men hvad med Sapphire :D Hehe!

Noget helt andet er har du Outrun det vil jer super gerne se!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/08-12 11:51 
Nej, så ville det stå på P:R

http://www.playright.dk/samler/profil/sumez?platform[]=43&platform[]=106&sort=2
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/08-12 14:21 
Ja ok :-)
Bashful Neophyte
scavengerscavengerSkrevet 02/09-12 14:44 
Som nogle måske ved, skriver jeg anmeldelser for mutanten.dk og min redaktør har spurgt om jeg ikke kunne skrive en artikel om SSKT og tage nogle billeder. Så jeg kommer rundt med et kamera og stiller måske også nogle dumme spørgsmål :-)
Nemo me impune lacessit
ElgenElgenSkrevet 02/09-12 14:58 
Hmmm, har kigget lidt på siden og må indrømme at jeg ikke er superbegejstret for at skulle have et foto af mig til et SSKT op på den side...er bange for at det kommer til at lægge en kraftig dæmper på træffet?!
At der bliver skrevet om det synes jeg er ok...
Hvad mener I andre?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/09-12 15:08 
Hvis jeg kan få en censurbar hen over øjnene og pixeleret mine kønsdele, så burde billederne godt kunne være egnet til almindeligt mediebrug.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-12 15:37 
Jeg er heller ikke så vild med den slags må jeg nok indrømme.
Spiller nu: Phantasy Star IV
scavengerscavengerSkrevet 02/09-12 15:53 
Der bliver naturligvis ikke brugt personspecifikke billeder i artiklen. Dem holder vi for os selv :-)
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 02/09-12 16:13 
Vi må bare lige rydde diverse emballager væk inden Henrik begynder at knipse løs.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 02/09-12 21:19 
Min følgesvend har meldt afbud, så jeg mangler et lift fra kbh, er der muligheder åbne endnu?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 02/09-12 21:29 
Juggernaut>
Vi må bare lige rydde diverse emballager væk inden Henrik begynder at knipse løs.

Er det Konsolkongen og Elgen som du kalder for "emballager"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 02/09-12 21:35 
Nej. Sodavand, øl og den slags.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-12 21:46 
Haha :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/09-12 14:04 
Shit, da jeg stoppede med at tage min medicin for en uges tid siden, regnede jeg med, at det ikke ville tage mere end et par dage for mig at reparerer alt det lort, den havde været skyld i. Men jeg er stadigvæk godt smadret :(

Men det skal guddødme ikke forhindre mig i at komme til træf. I må bare finde jer i, at jeg sidder og ser sølle ud og spiser kedelige ting :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 03/09-12 14:04 
KillerBean2>
Men det skal guddødme ikke forhindre mig i at komme til træf.

Basta!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig