X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT9


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-12 20:46, rettet 06/09-12 18:25 
Så er årets sensommertræf i Næstved officielt.

Tilmelding til SSKT9

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
7/9 - 9/9. Døren... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/08-12 16:02 
hvem dog :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 24/08-12 16:57 
2 af konsoldronningens kompiser.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/08-12 17:34, rettet 24/08-12 17:34 
Øvkay :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/08-12 17:39 
Det kan være de kommer med næste gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/08-12 19:22 
Jeg savner dem :=P
Ej, jeg syntes bare jo flere jo bedre ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-12 08:25 
Jeg er af samme opfattelse, Kroe.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 25/08-12 11:32 
Juggerens kan jeg få et lift fra Næstved St. tror du?
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-12 12:38 
Så afgjort. Lad mig vide hvornår du lander og jeg er klar med den røde løber.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/08-12 13:23 
Hvis du ikke har hyret en indianer, som sprinter frem og tilbage mellem træffet og stationen med folk i brandmandstag, bliver jeg slemt skuffet :/
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/08-12 13:35 
Ja, og han skal være i 60hz :=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/08-12 13:55 
Der ser da ikke ud til at være mere end et par km fra stationen? Men ok det er selvfølgelig langt at spadserer med alt muligt skrammel på nakken.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/08-12 14:22 
neros>
Juggerens kan jeg få et lift fra Næstved St. tror du?

Skal vi time det igen så vi måske kan køre sammen fra næstved station?

Jeg har i øvrigt planer om at tage min RGB moddede NES med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 25/08-12 14:51 
Jeg regner nok desværre med først at kunne være der ved 16.00 tiden hvornår kommer du Martin?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/08-12 15:56 
Det ved jeg ikke endnu, men det kan godt blive detomkring :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 25/08-12 16:14 
Ok vi må lige ringes ved ;-)
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/08-12 16:54 
Konsolkongen>
Jeg har i øvrigt planer om at tage min RGB moddede NES med :)

Den glæder jeg mig faktisk ret meget til at se. Har svært ved at vurdere, om det er noget jeg gider kaste mig ud i.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/08-12 17:08 
Det er det :)

Jeg tager også Sumez's RGB moddede PC-Engine med, som jeg lige er blevet færdig med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-12 07:58 
Azzkikr>
Der ser da ikke ud til at være mere end et par km fra stationen? Men ok det er selvfølgelig langt at spadserer med alt muligt skrammel på nakken.

Du har helt ret. Men der bliver slæbt godt med. Ved et tidligere træf, blev familiecontaineren fyldt op da jeg hentede Hanky og co. ved stationen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-12 07:59 
Konsolkongen>
Skal vi time det igen så vi måske kan køre sammen fra næstved station?

Det ville være møg-super. Jeg har plads til 3 personer (4 hvis den ene er ultratynd) samt bagage. Så der er lidt ekstra plads hvis det ønskes.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 26/08-12 09:20 
Konsolkongen>
Det er det :)

Jeg tager også Sumez's RGB moddede PC-Engine med, som jeg lige er blevet færdig med.

Du er så flink.
Jeg må hellere tage et cd-drev med til den også, så kan Neros tage Nexzr med!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-12 10:37 
Juggernaut>
4 dage til tilmeldingsfristen udløber. 2 har desværre meldt fra, så der er nu 3 pladser tilbage.

Hov.. Tog lige fejl af datoen ;) Tilmeldingsfristen er udløbet. Jeg sender en besked rundt til alle omkring betaling.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 26/08-12 10:38 
Damn...ok jeg ser lige om jeg får plads til det. Har efterhånden ikke helt styr på alt det jeg skal have med ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/08-12 10:40 
Du behøver ikke, jeg prøvede det jo sidst. :) Tænkte bare at et cd-rom spil ikke fylder meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 26/08-12 11:45 
Heads up og bad timing! - bilen er broken, og værkstedsbesøget er først d.3-4 sep. Hvis ikke den når at blive klar, eller jeg kan låne en bil andetsteds, skal Århus-folket nok indstille sig på tog.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/08-12 12:12 
Ej nederen! :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/08-12 12:18 
Kwap :/
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 27/08-12 00:22, rettet 27/08-12 00:23 
Sumez>
Du behøver ikke, jeg prøvede det jo sidst. :) Tænkte bare at et cd-rom spil ikke fylder meget.

Men det er jo mega fedt så jeg vil lige prøve om jeg ikke kan få plads til lidt PC-Engine cd spil jeg har jo også Castlevania: Rondo of Blood og Ninja Spirit med flere :D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-12 00:45 
Du må meget gerne tage Carstenvania med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 27/08-12 08:03, rettet 27/08-12 08:04 
neros>
Men det er jo mega fedt så jeg vil lige prøve om jeg ikke kan få plads til lidt PC-Engine cd spil jeg har jo også Castlevania: Rondo of Blood og Ninja Spirit med flere :D

Ninja Spirit så jeg jo også sidst, og Carstenvania har jeg spillet sammenlagt ca. 6000 timer. ;)

Men hvis der er noget fra min PC Engine samling, der er spændende, må I også gerne sige til:
http://www.playright.dk/samler/profil/sumez?platform[]=43&platform[]=106&sort=2
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 27/08-12 09:46 
Gate Of Thunder
Legend Of Hero Tonma
Valis III
Spriggan
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 29/08-12 10:45 
Der er sket en lille ændring omkring hvad jeg tager med så bare for en god ordens skyld vil jeg bare informere folk omkring at jeg tager min PC-Engine DUO med i stedet for SFC.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 10:47 
Det var da en fornuftig ide.

Folk må i øvrigt gerne tage NES/famicom titler med hvis der er noget de vil se i RGB ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/08-12 10:50 
Yeah det bliver så fedt så skal jeg bare lige have købt et par nye titler ind hurtigst muligt så kommer det til at gå ned med PC-engine til træffet :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 29/08-12 11:17, rettet 29/08-12 11:17 
neros>
Der er sket en lille ændring omkring hvad jeg tager med så bare for en god ordens skyld vil jeg bare informere folk omkring at jeg tager min PC-Engine DUO med i stedet for SFC.

Konsolkongen>
Det var da en fornuftig ide.

Hvordan er det mere fornuftigt med to PC-Engine'r og ingen SFC end med én af hver? ò_Ô

Jeg ville gerne lade min PCE blive hjemme når Neros tager sin med, men jeg skal jo have den tilbage fra Konsolkagen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/08-12 11:33 
Sumez>
Hvordan er det mere fornuftigt med to PC-Engine'r og ingen SFC end med én af hver? ò_Ô

Så man kan spille to forskellige PC-E -titler på én gang? :D

CarstenAmerica tager jo også en Snæs med, så der er vel ingen ko på isen?
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 29/08-12 11:48, rettet 29/08-12 11:48 
Næhh, de andre gange der har været medbragt en PC-Engine, er det bare meget småt med hvor meget der overhovedet er blevet spillet på dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/08-12 12:26 
Det er da ikke konsollens skyld.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 29/08-12 12:30 
Nej, jeg er skam også selv frisk på at spille rigtig meget PC-Engine, men udover at der ikke er så mange multiplayerspil (som ofte er dem der får mest opmærksomhed på træf), håber jeg at der er andre der er i stand til at bidrage med lidt flere spil end dem Neros og jeg kan medbringe, ellers er det da enormt urealistisk at der kommer gang i to PC-Engines på samme tid! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 29/08-12 13:21 
Husk at jeg har en mappe med lidt spil i, som du skulle kigge nærmere på ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 29/08-12 13:54 
Nåja, det er rigtigt :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 17:34 
Sumez>
Hvordan er det mere fornuftigt med to PC-Engine'r og ingen SFC end med én af hver? ò_Ô

Jeg synes PC-Engine er lidt mere spændende end SNES for tiden. Desuden vil det være muligt at vinde førnævnte PC-Engine Duo til træffet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 29/08-12 17:39 
Helle for at vinde den! Hvorfor kan man det?
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 17:41 
Fordi jeg tager Gentleman Goal med til MVS :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 29/08-12 17:42, rettet 29/08-12 17:44 
Jeg har allerede vundet muhuhahaha... Såeh Martin, betragt det som værtsgave.

Edit: Har jo også 10 RGB kabler til dig. De fylder godt nok i mit lille skab, så det bliver en ren fryd at sige farvel til dem.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 17:53 
Nå ja dem havde jeg helt glemt. Fandeme lækkert. Har du været flink og smide embalagen ud til dem?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 29/08-12 17:58 
Nej, jeg har været flink at støbe dem ind i cement haha.. Jeg orker ikke at pakke dem ud inden træffet, så det må vi lige ordne når du kommer.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 18:00 
Haha :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/08-12 18:02, rettet 29/08-12 18:08 
Sumez>
håber jeg at der er andre der er i stand til at bidrage med lidt flere spil end dem Neros og jeg kan medbringe, ellers er det da enormt urealistisk at der kommer gang i to PC-Engines på samme tid! :)

Jeg tager min DUO med for at spille på den selv så kan i andre stå bag ved og kikke på, og nej man kan heller ikke vinde den..

Kan ikke lige se hvad problemet er med to PC-Engines? Måske du er bange for min er vildere end din Sumez :D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-12 18:13 
Jeg har RGB moddet Sumez's så den er nok en Kenneth vildere end din. Desværre Søren :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/08-12 18:17 
Juggernaut>
Edit: Har jo også 10 RGB kabler til dig. De fylder godt nok i mit lille skab, så det bliver en ren fryd at sige farvel til dem.

Ja det må være dejligt! :P
Jeg har lige givet 110 kr for et fuldmonteret scart-kabel på 5 meter, hvorfor er den slags så dyre??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig