X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT9


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-12 20:46, rettet 06/09-12 18:25 
Så er årets sensommertræf i Næstved officielt.

Tilmelding til SSKT9

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
7/9 - 9/9. Døren... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 25/07-12 06:57, rettet 25/07-12 09:00 
Til en dyst i Crazy Fighters kan jeg diske op med:

GANGAN
World Heroes Perfect
Art Of Fighting (The Game)
Martins Revenge
Karnov's Revenge
Double Dragon

Ja og de andre som
Ninja Masters, Samurai Shodown IV osv..

Jeg har også Jockey Grandprix og Powerspikes II, Windjammers og Gentlemen Goal.

Til SFC:
Taekwondo
ZEN NIHON PRO WRESTLING 2 3.4 Budo kan
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 25/07-12 08:05 
Captain N>
Mig og kvindemennesket dukker igen op som sidst :)
Og som altid medbringer jeg en NES, SNES og N64 hvis der ellers er TVer nok.

Så længe de ikke skal have et TV hver :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 25/07-12 09:10 
Sumez>
Så længe de ikke skal have et TV hver :P

Det skal de ikke ;) Der er simpelthen ikke lager nok til at brødføde hvert eneste konsol. Nu vi snakker om låne-tv, så har jeg faktisk ikke helt overblik hvor mange tv der er tilbage. Mener at der står 3 CRT og 1 flad i kælderen. Og så kommer Bo nok med et. Jeg gør selvfølgelig også mit for at finde ekstra skærme til formålet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 25/07-12 09:21, rettet 25/07-12 09:21 
Er de fleste skærme i kælderen forsvundet?
Jeg har selv et ret stort CRT-TV jeg gerne vil donere til formålet, men jeg vil gerne forsøge at snyde mig med i Bo's bil hvis det kan lade sig gøre, og der er nok ikke plads til to af slagsen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 25/07-12 09:51, rettet 25/07-12 09:53 
Nej, de er ikke forsvundet. Men der er nogle der har haft enkelte defekter, som så efterfølgende er blevet kasseret. Desuden er pladsen trang og skærmene klodsede, så vi beholder de bedste til formålet :)
EDIT: Ellers gem kassen til næste træf igen. Hvis du altså gider have det stående?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 25/07-12 09:59 
Det står og hygger sig nede i kælderen indtil det skal nogen steder. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GadedrengenGadedrengenSkrevet 25/07-12 19:22, rettet 25/07-12 19:27 
Gadedrengen er på mester-maskinen som altid...PS3

Prøver at overtale en veninde, så smadre hun jer alle i Tetris!

Prøver at få et lift så jeg kan have tv med. =)
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 27/07-12 14:45 
Jeg overvejer kraftigt at indkøbe lidt drikkevarer til træffet. Er det noget der vil være stemning for?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/07-12 15:42 
Ja, Pepsi Max ville være cool.
SumezSumezSkrevet 27/07-12 16:06 
På den ene side kan jeg godt lide selv at have styr over hvad jeg køber til at drikke, på den anden side risikerer man i stor grad så at andre folk går og drikker af det man har købt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 27/07-12 18:06 
Jeg blev ikke klogere, Morten..?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/07-12 18:07 
Maxi Peps tak :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 27/07-12 18:22, rettet 27/07-12 20:33 
Alt det light shite.... Men hvis det er det folket vil ha'..?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/07-12 19:26 
Ingen radioaktive sødestoffer til mig, tak. Vil hellere ha' mine fingernegle revet af eller lytte til Nik & Jay, end jeg vil drikke såd'n noget stads. Tror bare, jeg køber mine egne drikkevarer :D
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 27/07-12 20:21 
Hvis der ikke er cola med rigtig sukker i stedet for aspartam aka Det 2100. Århundredes Sorte Død, køber jeg også bare selv };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 27/07-12 20:34, rettet 27/07-12 20:54 
Elgen>
Hvis der ikke er cola med rigtig sukker i stedet for aspartam aka Det 2100. Århundredes Sorte Død, køber jeg også bare selv };-P

Pudsigt. Lige den der aspartam er jeg også blevet opmærksom på.
Jeg køber alm. sukkerfed cola til træffet og lidt ved siden af.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 27/07-12 20:36 
Hep på Max den Pepsi.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 27/07-12 20:55 
Hanky>
Hep på Max den Pepsi.

Swag!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 27/07-12 21:17 
Juggernaut>
Alt det light shite.... Men hvis det er det folket vil ha'..?

Jeg er kun til "real Coca Cola eller Pepsi" ikke alt det Max,Zero og Light tak :-)
Bashful Neophyte
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 28/07-12 00:19 
Der er virkelig delte meninger, det er næsten 50-50! :-)
Jeg er til det meste, men skal det være uden sukker, så er det nok Pepsi Max der løber med pokalen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 28/07-12 09:37, rettet 28/07-12 09:38 
Jeg er kun til Baldur, Harboe eller River Cola :) Helst med Real American Taste og uden klammelamme sødestoffer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 28/07-12 11:37 
River Cola er genialt!

Jeg stiller ikke op til træffet hvis vi ikke får Baldurs hvide cola..!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 28/07-12 12:35 
Send bare din woody;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 30/07-12 12:01 
Tillader mig lige at bumpe tråden.

Der er stadigvæk masser af pladser og en del aktive profiler herinde. Kom endelig med spørgsmål, hvis der skulle være tvivl om noget.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 30/07-12 14:10 
Hi guizee, har hørt rygter om sskt9, Jeg er så GAME 8-)
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
HankyHankySkrevet 30/07-12 16:52 
Hvis vi kan samle nogle stykker fra Århus og omegn, regner jeg med at tage bilen derover og tilbage igen, mod et tilskud til B&B. Ellers kan det vist bedst betale sig, med tog :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/07-12 17:18 
Det kunne jeg rimelig meget godt være klar på :)
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 30/07-12 17:20 
Jeps, jeg er også klar :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 31/07-12 00:18, rettet 31/07-12 00:18 
Er der nogen der har Money Puzzle Exchanger med igen? :D Det spil var min store Neo Geo-overraskelse sidste gang. Altid spændende faktisk at opdage noget nyt på den maskine som man ikke vidste faktisk var værd at spille.
Har kigget efter det selv, men der er ingen der sælger det. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/07-12 03:10 
PS1 versionen er på US PSN hvis det er. Har selv købt den dér, men ved ikke rigtig endnu om jeg tager PS3 eller Dreamcast med....
SumezSumezSkrevet 31/07-12 08:00 
Jeg ville hellere have det til Neo Geo selv :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-12 09:22 
Sumez>
Jeg ville hellere have det til Neo Geo selv :)

Jeg har lige solgt mit :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 31/07-12 09:32 
Du laver forhåbentlig gas? :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/07-12 09:41 
Nej den er god nok!!

Juggernaut er i bad standing fra nu af...
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/07-12 09:48 
Ja, jeg må have misset salgsannoncen, i hvert fald, for har holdt udkig med det spil siden SSKT8 :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-12 10:13 
Sumez>
Ja, jeg må have misset salgsannoncen, i hvert fald, for har holdt udkig med det spil siden SSKT8 :o

Jeg smed den op på Neo-geo.com. Den var til salg i _meget_ kort tid.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 31/07-12 10:51 
Så håber jeg den gik til en person der var meget sødere end mig, så du slipper for at skamme dig! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-12 11:35 
Sumez>
Så håber jeg den gik til en person der var meget sødere end mig, så du slipper for at skamme dig! :)

Haha :-) Hvis jeg ser et eksemplar en anden gang, skal jeg nok have dig i tankerne. De gange jeg har set det, har det dog været til en forholdsvis høj pris. Ellers kan du være heldig via Yahoo Auctions Japan.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 31/07-12 11:55 
Hvis du sælger gode spil en anden gang skal du nok have P:R i tankerne :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-12 12:02 
Sumez>
Hvis du sælger gode spil en anden gang skal du nok have P:R i tankerne :P

Er der virkelig nogen der bruger den sektion efter opdateringen? Jeg synes det er yderst sparsomt med produkter derinde.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
amnesiaamnesiaSkrevet 31/07-12 12:04 
Handelssektionen herinde er til grin i forhold til de fleste andre fora, så det er ikke værd at bruge tid på.

Det kan godt være at det er tænkt at skulle være frygtelig smart, men det er det ikke rigtig, når nu ingen bruger det :)
Græsset ER grønnere på den anden side!
T.L.OT.L.OSkrevet 31/07-12 12:43, rettet 31/07-12 12:44 
Jeg er klar på træf i September, sign me up!

PEPSIMAX,CRT_RGB,B-FIGHTERS FTW
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-12 12:47 
T.L.O>
Jeg er klar på træf i September, sign me up!

PEPSIMAX,CRT_RGB,B-FIGHTERS FTW

Shmups your way!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 31/07-12 13:37, rettet 31/07-12 13:38 
Juggernaut>
Er der virkelig nogen der bruger den sektion efter opdateringen? Jeg synes det er yderst sparsomt med produkter derinde.

Det er måske fordi folk går til Neo-Geo.com for at sælge deres spil, i stedet for at sætte dem til salg herinde først? ;)

Jeg kunne ikke drømme om at sælge nogle af mine spil til fremmede på andre fora uden først at give de lokale på P:R chancen.
Jeg fik 800kr for mit Garou på Shmups, men P:R havde fået tilbudet om spillet til det halve før det.


amnesia>
Handelssektionen herinde er til grin i forhold til de fleste andre fora, så det er ikke værd at bruge tid på.

Andre fora som ikke HAR en handelsseskion? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-12 14:06 
Hvad? Stort set alle andre fora har da en handelssektion? Jeg er helt enig med Amnesia. Det fungerer ad H til herinde og sikkert derfor det er så sløvt. En helt almindelig tråd til de ting man vil sælge/købe (som det også har været engang på P:R) ville være klart at foretrække. Det fungerer jo tydeligvis for alle andre fora med en handelssektion...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 31/07-12 14:12 
Kan sagtens tilslutte mig. Tror 50% af mine spil er blevet købt/byttet på et forum. Not so much P:R. Folk med spændende spil, enten sælger eller kommer ikke her længere.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 31/07-12 14:13 
En forumsektion, ja, som P:R også har, men ingen funktionalitet beregnet til netop handel.
Jeg er ikke helt med i hvordan det ville være en fordel IKKE at have den udvidede funktionalitet til handel som P:R har? Ja, der er mange ting der kunne være bedre, men forstår ikke hvorden det ville blive bedre at fjerne funktionaliteten helt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 31/07-12 14:15, rettet 31/07-12 14:15 
Alf81>
Kan sagtens tilslutte mig. Tror 50% af mine spil er blevet købt/byttet på et forum. Not so much P:R. Folk med spændende spil, enten sælger eller kommer ikke her længere.

Jeg er enig i at man begrænser sin mulighed for salg ved kun at sætte sine spil til salg for en begrænset målgruppe som P:R, men jeg kan -slet- ikke se hvordan det hjælper på "problemet" at støtte det aktivt ved at f.eks. du og Juggernaut sælger Jeres spil andre steder? Jeg ved at især du har rigtig mange spændende titler som jeg meget gerne ville have fingrene i, så det er da ærgerligt at misse buddet helt, når de sælges i "hemmelighed".

Der burde vel heller ikke være noget i vejen for at sætte sine ting til salg på flere fora samtidig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-12 14:24 
Sumez>
En forumsektion, ja, som P:R også har, men ingen funktionalitet beregnet til netop handel.
Jeg er ikke helt med i hvordan det ville være en fordel IKKE at have den udvidede funktionalitet til handel som P:R har? Ja, der er mange ting der kunne være bedre, men forstår ikke hvorden det ville blive bedre at fjerne funktionaliteten helt.

Fordi hele systemet er så besværligt og meget anderledes end det folk er vandt til :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 31/07-12 14:30, rettet 31/07-12 14:30 
Sumez>
Alf81>
Kan sagtens tilslutte mig. Tror 50% af mine spil er blevet købt/byttet på et forum. Not so much P:R. Folk med spændende spil, enten sælger eller kommer ikke her længere.

Jeg er enig i at man begrænser sin mulighed for salg ved kun at sætte sine spil til salg for en begrænset målgruppe som P:R, men jeg kan -slet- ikke se hvordan det hjælper på "problemet" at støtte det aktivt ved at f.eks. du og Juggernaut sælger Jeres spil andre steder? Jeg ved at især du har rigtig mange spændende titler som jeg meget gerne ville have fingrene i, så det er da ærgerligt at misse buddet helt, når de sælges i "hemmelighed".

Der burde vel heller ikke være noget i vejen for at sætte sine ting til salg på flere fora samtidig.

De gange jeg har haft noget til salg/bytte andre steder, har de, oftest, samtidigt været det herinde også. De seneste par år, skal jeg ærligt indrømme at jeg ikke har orket herinde. Ud over det, så er jeg, oftest, interesseret i byttehandler, hvilket folk herinde, oftest, ikke er. Når de så endelig er, skal der ikke meget hjerne til at beslutte sig for, om man har lyst til at kigge i en dublet-cartridge-only-samling som man har fundet i en container og dermed heldigvis gratis byttemateriale, eller om man har lyst til at kigge i en SFC/Saturn/arcade-samling, hvor tingene går mere eller mindre lige op.
Ting om dét og pis.
592 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig