X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GC spil fra andre PAL steder?


Svar
AsseAsseSkrevet 07/03-03 21:10 
Hvor køber jeg disse uden at det koster noget udover det spillet koster?

Altså sådan noget med told og skat og sårn noget..? Fordi, ja, jeg er meget utålmodig, men jeg skal bare have Phantasy star online nu!! :)

Og, så må det jo godt være lidt billigt samtidig, men det er ikke et krav.
NaieraNaieraSkrevet 07/03-03 21:40 
Hvad mener du? Kan du ikke bare købe spillene i vores egne helt normale butikker? Hvad er det du har tænkt dig at vinde ved at købe tingene et andet sted!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 07/03-03 21:44 
Jeg tror han tænker på udlanske realsedatoer, men det hjælper jo ikke så meget hvis det skal være pal.
Spiller nu: Halo 3
PapandPapandSkrevet 07/03-03 21:46 
Det kunne jo være det var billigere? Kunne du ik bare forklare ham stille og roligt, at det ik kan betale sig at købe PAL spil i udlandet?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AsseAsseSkrevet 08/03-03 10:33, rettet 08/03-03 10:34 
Naiera >
Hvad mener du? Kan du ikke bare købe spillene i vores egne helt normale butikker? Hvad er det du har tænkt dig at vinde ved at købe tingene et andet sted!?

Jeg har ikke tænkt mig at "vinde" noget, men nu er det jo sådan at Phantasy star online er udkommet i hele europa, undtagen skandinavien, hvor det er blevet udskudt til næste fredag..
NaieraNaieraSkrevet 08/03-03 13:00, rettet 08/03-03 13:01 
OK, så du vil redde en eller to dages gaming ved at hente det hjem fra england?

Du skulle have forklaret lidt bedre, hvad det var du ville, i dit første indlæg. Det fremgår overhovedet ikke hvorfor du vil til at købe PAL spil i andre lande.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 08/03-03 13:13 
man kunne jo også bare svare.. motivet er vel ligegyldigt, eller?
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 08/03-03 13:28 
Nogle gange er det jo en bedre hjælp at spørge end at svare...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AsseAsseSkrevet 08/03-03 13:44 
Naiera >
Du skulle have forklaret lidt bedre, hvad det var du ville, i dit første indlæg. Det fremgår overhovedet ikke hvorfor du vil til at købe PAL spil i andre lande.

Okay okay, min fejl, men er det muligt du vil hjælpe mig?
NaieraNaieraSkrevet 08/03-03 13:46, rettet 08/03-03 13:47 
Hvis jeg skal sige det helt ærligt, så er det spild af tid. Det kommer på fredag her, og en butik i f.eks. England sender tidligst mandag, hvor det så vil tage tre-fire dage om at nå frem til dig.

Men, der er da altid www.gamesstreet.co.uk og www.cdwow.co.uk (sidstnævnte tager MINDST en uge om at nå frem, det kommer fra Hong Kong og bliver ompakket i Sverige)

www.videogameimports.com er nok favoritten, hos alle der har brugt den, udover selvfølgelig Star Soldier ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
IqonIqonSkrevet 08/03-03 15:31 
www.gameplay.co.uk er også ret billig. Det koster £4 pr. ordre, uanset hvornår de forskellige ting bliver sendt (hvis man bestiller flere ting).

Og for at svare dig på dit spørgsmål: Når du bestiller fra EU-lande kommer der ikke andre udgifter på end forsendelsen.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RJKRJKSkrevet 08/03-03 15:45 
(Hvis du er heldig ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/03-03 15:47 
Man ved aldrig hvad Told & Skat kan finde på ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AsseAsseSkrevet 08/03-03 18:02 
Ok, jeg tror bare jeg venter, jeg havde bare tænkt at det kunne være at jeg også kunne spare en skilling.. Men, hvor meget kommer der på hvis told og skat for lyst til at være med?? Bare til hvis jeg skal købe noget fra et andet land en anden gang.
AsseAsseSkrevet 08/03-03 18:16, rettet 08/03-03 18:30 
Kender i så et sted hvor jeg kan forudbestille i DK? Jeg har kigget på coolshop.dk, og på ebgames.dk men der havde de det ikke..:(

EDIT: Ok, nu har jeg fundet det på realgames.dk, men hvis jeg bestiller derfra, har jeg det så på dagen eller hvad? Og er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med dem?
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 08/03-03 18:30 
Mr.Good >
(..) Men, hvor meget kommer der på hvis told og skat for lyst til at være med?? Bare til hvis jeg skal købe noget fra et andet land en anden gang.

Der kommer ikke told på hvis du køber noget inden for et andet EU land. Selvom jeg kan forstå at der er nogen som har prøvet at told og skat alligevel forlanger penge.
Udenfor EU 38% told på.

alle mulige gode råd om nethandel også bl.a. om told mv
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
PapandPapandSkrevet 08/03-03 19:07, rettet 08/03-03 19:16 
Realgames og Gamemail kan jeg i hvert fald anbefale.. Der har aldrig været nogen problemer.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AsseAsseSkrevet 08/03-03 21:13 
Og de leverer release spil på release dagen?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig