X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ZombiU


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/07-12 15:55 
Ny video.
http://nintendoeverything.com/94111/new-zombiu-footage-2/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
73 emne(r).
1 2 > »

Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/07-12 15:55 
Ny video.
http://nintendoeverything.com/94111/new-zombiu-footage-2/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 16/07-12 01:30 
Jo merejeg ser af det jo mere får jeg lyst til at spille det. Ikke en killer app, men klart et jeg skal have når/hvis jeg bliver fristet til at købe maskinen.

Indtil videre desværre det eneste Wii U-eksklusive spil, der ser ud til at være værd at købe. Hov, nej det er ikke helt rigtigt. Der var også P100. Det så ganske underholdende ud.
OlimarOlimarSkrevet 16/07-12 14:27 
Day1, ser rigtig fedt ud :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/07-12 14:41 
Det minder mig lidt om Condemned. Jeg undrer mig stadig over hvorfor de valgte at skifte "Killer Freaks From Outer Space" ud med "ZombiU" - mere generisk kan det da ikke blive. Spillet ser heldigvis spændende ud.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 18/07-12 13:22 
Hmm hvad er wiiU O-live :o ? En fortalelse fra denne kvinde eller ? har intet hørt om deres online del. http://www.youtube.com/watch?v=Cxa3kBgr1pw&feature=player_detailpage#t=724s
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/09-12 17:19 
Nu fik jeg lige set noget af den officielle "Gamepad" trailer: http://zombiu.ubi.com/zombi/en-us/home/index.aspx/

Jeg må indrømme, at jeg er blevet noget nervøs over alt den motion control, der tilsyneladende er med.
Det er fint nok i Wii Bowling f.eks, men i Skyward Sword, synes jeg sådan set kun det er irriterende.
Jeg gider virkelig ikke skulle sidde og ryste med den Gamepad for at lave melee angreb.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OlimarOlimarSkrevet 17/09-12 17:20 
Så spiller du vel bare med pro controlleren :)
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 17:22 
Er den supporteret af spillet?
OlimarOlimarSkrevet 17/09-12 17:25 
Beano>
Er den supporteret af spillet?

ZombiU will make use of the new Wii U GamePad controller, and will use the tablet screen as the survival kit, where players stash their weapons, med packs, items, and more. The game will also features a unique death mechanic that puts the survivor into the body of a different survivor each time, and lets them recover equipment and weapons. ZombiU will also be fully playable using the Wii U pro controller, which doesn’t feature a tablet screen and is suited for old fashioned first person shooter gameplay.

fra : http://wiiudaily.com/zombiu/
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 17:30 
Nice :)

Giver vel også god mening når den er med i Zombi U bundlen...duh :D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/09-12 18:56 
Well uden Gamepadens tablet screen forsvinder grunden jo til at spille spillet overhovedet, så det synes jeg er en temmelig ærgelig "løsning".
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 19:18 
Jeg håber der er mere i spillet end det.
OlimarOlimarSkrevet 17/09-12 19:33, rettet 17/09-12 19:34 
Glæder mig meget til multiplayer i det, har set en del screens fra det og det virker som om at der er meget de ikke har fortalt om den funktion endnu.http://media.giantbomb.com/uploads/8/81966/2324697-zombiumenu.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=8nE4hLZDg88&feature=player_detailpage#t=1325s
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 19:37 
Coolshop har rettet beskrivelsen af Zombi U pakken til at inkludere Pro Controlleren :)
OlimarOlimarSkrevet 17/09-12 19:38 
Beano>
Coolshop har rettet beskrivelsen af Zombi U pakken til at inkludere Pro Controlleren :)

Nice! :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-12 17:14 
Jeg endte med at købe ZombiU da jeg skulle vælge mellem det og New Super Mario Brothers U. Det er jeg indtil videre rigtig glad for. Det virker som et kompetent bud på survival horror genren. Det var ret interessant at støde på en af Cronoss alteregoer forvandlet til zombie i mit spil. Indtil videre er det dog sparsomt med andre interessante asynkrone oplevelser.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 03/12-12 18:49 
Echelon VI>
Det virker som et kompetent bud på survival horror genren. Det var ret interessant at støde på en af Cronoss alteregoer forvandlet til zombie i mit spil.

Havde han noget specielt loot, f.eks, Cronoss' inventory på dødstidspunktet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-12 19:17 
Desværre ikke - han havde intet på sin person.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CronossCronossSkrevet 03/12-12 19:51 
Fedt - det er nok fordi jeg er elendig til spillet! :)
Jeg kan også godt lide det, men har kun fået spillet en halvanden times tid indtil videre. Det er ret svært, men umiddelbart med en fin progression. Jeg vil gætte på at der er mange Cronoss-zombier derude, for jeg døde temmelig mange gange!
BeanoBeanoSkrevet 03/12-12 20:00 
Whad?... dukker ens lig op som zombies i andres spil? :D
HankyHankySkrevet 03/12-12 21:39 
Indeed
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-12 21:47 
Det lyder sgu ret realistisk :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-12 21:59 
Seventh Sun har nu også været forbi i zombie-form. Han havde desværre heller ikke noget spændende loot på sig.

Har I andre leget med "yourself as zombie" under bonus content. Jeg er ret imponeret over hvor godt teknologien virker.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 03/12-12 22:04 
Mit spejl i badeværelset er nok. Tak ellers!
dRxLdRxLSkrevet 03/12-12 22:19 
Hehe:
ZombiU

Kilde
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 09:26, rettet 04/12-12 09:27 
Bede-x (fra lancerings tråden)>
Kan det passe man ikke kan inverte sigte controllen i ZombieU, når man benytter venstre skulderknap til at kigge rundt?

Det er korrekt og er ret temmelig frustrerende :(
Også irriterende man er tvunget til at trykke på skærmen for at scanne - hvorfor ikke give mulighed for at brugere trigger eller en face-button også?
Og man kan ikke få alt lyd ud på TV'et heller... grrr!

/end of rant
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/12-12 09:44 
Jeg er også rigtig glad for spillet indtil videre.
Det er lidt uretfærdigt ind imellem, og der er virkelig tale om "trial and error". Men når man lige forstår tempoet, og ved at der nu kommer end svær sekvens, så bliver det lidt mere overkommeligt.
Pro tip: i området lige uden for Safe House er der et sted med et lille hul tæt ved gulvet som man kan krybe igennem, og en forhindring man kan springe over lige ved siden af. Hvis man lokker zombierne der hen kravler de igennem hullet, og man kan så lave "one swing kills". Det gør det lidt nemmere at forsvare Safe House.

Sværhedsgraden og stemningen gør det også ekstra nervepirrende at gå på jagt efter zombier fra ens friends list.
Jeg tror at jeg fandt Echelon i går, og han havde rygsækken fuld af gode sager :-)

Til gengæld synes jeg ikke at gamepaden er strengt nødvendig - jeg spiller med den, fordi jeg synes det er sjovt, og en god gimmick, men spillet kunne uden de store problemer portes til Xbox / PlayStation / (Spilles med Pro Controller).
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 09:49, rettet 04/12-12 10:32 
Jeg tror faktisk jeg ville foretrække det, syntes ikke det bidrager noget at skulle sidde og kigge op og ned fra pad'en hele tiden :P

Ellers super-fed stemning i spillet - virkeligt trykkende til tider :D
HeroldHeroldSkrevet 04/12-12 10:32 
Er pointen med pad'en ikke netop stress-faktoren? At du er nødt til at se væk fra spillet, og det er farligt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 10:34 
Det er ikke stressende, bare unødigt generende.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/12-12 11:30, rettet 04/12-12 11:31 
Jeg er i denne ombæring stødt på Jmog og Dokkedal som begge havde en guldgrube af udstyr på sig :)

Spillet minder mig meget om Dark Souls i forhold til sværhedsgrad og "ideologi" (af mangel på et bedre ord). Man må bevæge sig langsomt frem, og hele tiden planlægge for at overkomme de udfordringer man bliver stillet over for, uden at det bliver frustrerende. De gange jeg døde, følte jeg at det var fordi jeg ikke fulgte spillets regler, var dygtig nok eller simpelthen ikke fuldte instrukser.

Jeg kan godt lide Gamepad integrationen. Den fylder ikke unødigt meget, men er integreret de steder hvor det giver mening (med få undtagelser). Samtidig kan man som hovedregel erstatte gyro-styringen med de analoge-sticks som man lyster. Den intensitet der opbygges ved skulle forvalte inventory på Gamebad'en bidrager fint til stemningen, og den før omtalte planlægning. Den alien-agtige radar er en fantastisk feature!

Den snak der har været om at spillet har ensidig fokus på melee-kamp er simpelthen ikke rigtig! Jeg bruger skydevåben og kasteskyts mindst lige så meget som mit cricket-bat, og de er absolut nødvendige hvis man står over for mere end én zombie (hvilket man ofte gør).

Kunne man lide Dark Souls / Demon's Souls vil man nok også kunne lide ZombiU, men ligesom disse spil, er det nok ikke en titel der vil tiltale alle.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 04/12-12 23:34 
Beano>
Det er korrekt og er ret temmelig frustrerende :(

Øv. Det er altså virkelig svært at aflære, når man har spillet med invert hele sit liv og det bliver kun mere irriterende af, at der faktisk er en invert option som gælder i alle andre situationer, end når man scanner områder. Så er man jo tvunget til at sidde og fægte med controlleren i stedet for eller vente/håbe på en patch.

Jeg sad selv med en Souls-vibe den korte tid jeg prøvede det og Echelons beskrivelse forstærker kun det indtryk og giver mig lyst til gå i gang, invert eller ej. Ubi har ikke sagt noget om muligheden for en patch?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 09/12-12 00:07 
Til jer der har udmeldt jer positivt om spillet; Har i det stadig sjovt med det? Er det first person resident evil agtigt, svært og intenst?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 09/12-12 00:46 
Hmm, Resident Evil-agtigt ville jeg ikke kalde det. Decideret bange har Resident Evil aldrig gjort mig. ZombiU er så stemningsfuldt at hver gang jeg møder mere end én zombie af gangen så har jeg lyst til at l'be skrigende væk. Det allerværste er dog når man kan høre dem og ikke se dem.

Der er minusser (som manglende mulighed for at hoppe), men ZombiU er ubetinget det bedste Survival Horror spil jeg har prøvet.

(Skal lige siges at jeg aldrig har spillet Silent Hill)
OlimarOlimarSkrevet 09/12-12 14:39 
Jeg er positivt overrasket, spillet er meget stemningsfuldt. Man har virkelig frygt for zombierne, når der er mere end en. Det hænger sammen med at du dør omgående hvis de får fat på dig( indtil senere i spillet, hvor det kan undgåes) Der er enkelte steder hvor uhyggen er fænomenal, specielt i børnehaven og i tower of london. Jeg savner dog også en hoppe knap. Men mest af alt savner jeg muligheden for at kunne spille videre på min save fil, når spillet er gennemført! :o Fatter slet ikke at man skal starte sin save fil om, meget af spændingen er også at loote andre spillere, der dukker op.
SonicSonicSkrevet 09/12-12 19:33 
Umiddelbart er jeg fristet. Tror jeg må bestille det til januar :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/12-12 21:34 
Kan man ikke unlocke den låste multiplayer mode i ZombiU uden at skulle tilmelde sig det der Uplay? Der er dukket en masse "achivement" pop-ups frem mens jeg har spillet. men så vidt jeg forstår det skal man bruge nogle point i deres app før man unlocker den :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 27/12-12 22:20 
Ok, ok, i har overtalt mig :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 28/12-12 01:06 
Konsolkongen>
Kan man ikke unlocke den låste multiplayer mode i ZombiU uden at skulle tilmelde sig det der Uplay? Der er dukket en masse "achivement" pop-ups frem mens jeg har spillet. men så vidt jeg forstår det skal man bruge nogle point i deres app før man unlocker den :(

Nope, de point man får via Uplay kan bruges på at købe ting, som fx. det der.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 28/12-12 10:49 
Må da lige få installeret uplay også.
Jeg syntes ZombiU er godt. Ja, det har nogle små skavanker hist og her, men jeg er tosset med konceptet. Jeg lever mig alt for meget ind i det, og har da også fået et par forskrækkelser undervejs :)
Jeg håber virkeligt, at der kommer mere af den slags, og at Ubi giver sig selv lov til, at finpudse lidt mere på det.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/12-12 11:25, rettet 28/12-12 11:26 
Hvad så med de point jeg allerede har optjent i spillet når jeg ikke har sådan en Uplay konto? Kan man bruge dem hvis man laver en konto senere? Det er mega træls at man nu skal til at lave en Ubisoft account for at kunne få adgang til alt i spillet :(

Ellers pisse fedt spil indtil videre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 28/12-12 13:00 
Så vidt jeg kan se, tilføjes de point du tjener, inden du er på uplay. Dette sker såsnart du hopper på ZombiU efter at have downloadet og registreret uplay.

Ville lige aktivere det her til morgen, og mødte da lige SeventhSun og Harold, der havde lidt loot til mig :) Fantastisk!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/12-12 14:11, rettet 28/12-12 14:11 
Okay det var da altid noget. Så behøver jeg ikke arbejde i det før jeg har gennemført.

Jeg mistede alt mit grej her til morgen. Var ikke klar over at man mistede chancen for at få sit loot igen hvis man døde to gange i træk. Helt Demon Souls agtigt. Det var et sted hvor jeg skulle ned af en stige og der var to med styrthjelm der hyggede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 28/12-12 14:26 
Ja det er så nederen at dø to gange i træk, inden man får fat i sit loot igen :) Jeg håber ikke jeg nogensinde kommer til at miste noget, der er afgørende for spillet! Men hvor er det fedt, at det ikke er så skide let :) Love it!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/12-12 15:01 
Det tror jeg ikke man kan. Weapon mods og andre key items skal du ikke rodde med i din backpack :)

Helt enig. Det er det mest realistiske Zombie-spil jeg endnu har prøvet :) (Har ikke prøvet Day-Z)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-13 02:16 
Så kom jeg igennem også. På trods af lidt bugs, hvoraf den ene gjorde at jeg var nødt til at reloade mit save, var det et super fedt spil :)
Er der nogen forskel på Normal og Survivor mode andet end man kun har ét forsøg? Jeg døde fandeme et par timer før slutningen med min første character fordi jeg trådte ved siden af på et stilads og faldt ned og døde... >_<
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om at jeg sagtens kan gennemføre på et enkelt liv hvis jeg en dag skulle få lyst igen. Men hvis sværhedsgraden samtidig er højere så lokker det lidt mere.

Jeg valgte at starte forfra da jeg mistede alle mine våben i mit første spil, efter jeg døde to gange i træk. Øvelse gør mester i spillet her. Så snart man har lært at lokke dem frem en efter en så er spillet ikke så svært, bare man bevarer et roligt overblik.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 22/01-13 01:59 
Forstår slet ikke al den negative kritik omkring spillet. Jeg var fint underholdt hele vejen selvom det kostede mig 33 survivors for at nå slutningen. Kanon stemning i spillet, selvom vejrskiftet virkede underligt til tider. Den måde lyset kastede skygger var ret imponerende og lyden var creepy. Håber fandme på en 2'er, lang tid siden jeg har været så hooked på et spil.

Multiplayer er også dejlig underholdende og min kæreste elsker at plante horder af zombie mod mig ^^ Asymmetrisk gameplay er åbenbart noget piger kan lide ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/02-13 08:58 
33? Jeg nåede op på 59, men så blev der også brændt ca. 20 af et bestemt sted, hvor sværhedsgraden pludselig stiger helt enormt.
Dét sted ødelagde sgu spillet lidt for mig - eller gjorde mig i hvert fald voldsomt irriteret :-)

Men jeg håber helt sikkert på en 2'er hvor de værste launch sygdomme er udryddet.
Eftersigende har Dev teamet også mulighed for at justere på ting i spillet - uden at patche, så der skulle være så ændringer på vej. Det har jeg tænkt mig at holde øje med.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SonicSonicSkrevet 01/02-13 09:25 
Ja jeg håber også på der kommer mere af det her :) Ved ikke hvordan deres salgstal er men man kan da håbe.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-13 10:08, rettet 01/02-13 10:09 
Jeg prøver virkelig ikke at være nedladende, men jeg håber at de laver en hard mode også :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
73 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig