X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsolsamling på YouTube


Svar
--Skrevet 05/07-12 16:49 
Hej med jer,

Så fik jeg taget mig sammen til at få lavet en video med min konsolsamling!

Jeg synes det er meget skægt at skrive anmeldelser, og har gjort det en del med MMA gear (mmating.blogspot.com), og havde i tankerne at jeg ville begynde på lidt af det samme, blot med spillekonsoller for øje. Da jeg ikke gider skrive flere anmeldelser, valgte jeg at optage det på vi... Se hele indlægget


Link...
Spiller nu: Animal Soccer World
168 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
--Skrevet 11/06-13 15:15 
Lidt nyt skrammel :D

Nyt til samlingen #13
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 24/06-13 22:27 
Så fik jeg stablet en lille konkurrence på benene, hvor man kan vinde en PS 1 + lidt spil :D

Vind lidt Konsol Ting :D
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 24/06-13 22:34, rettet 24/06-13 22:36 
FancyPants>
F.eks. med et spil som Under Defeat til Dreamcast. Det koster gerne mindst 500 kroner på Ebay - Så kan jeg altså godt leve med en ~120 kroners HD version til X360, hvor der endda er lidt ekstra med. Især når det originale alligevel ikke er så forfærdelig mange konsolgenerationer gammelt.

Er der nogen som helst årsag til at købe DC-versionen fremfor X360-versionen da? Selv for samlere, mener jeg.
Kan næsten kun forestille mig at DC-spillet faldt i pris efter det kom på 360 og PS3?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/06-13 22:45 
Tror næsten kun det kan være hvis man har en idé om at det absolut SKAL være til Dreamcast, og ikke må være tilgængeligt som non-JAP version :)

Der skal nok være nogle et sted derude, som vil nægte at købe spillet til nuværende generation af konsoller, fordi det ikke er det originale format.
- Hvilket jeg kunne forstå hvis det var blevet ødelagt af smørfiltre og andet stads.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 24/06-13 22:52 
Udover det har mere retro shmup feel i DC udgaven, så nej.
j/k
SumezSumezSkrevet 24/06-13 22:54 
Troller du, eller har du en forklaring på det? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-13 23:04 
Der er en del problemer med HD porten. Jeg har ikke gidet læse hele emnet igennem, men hvis det kun er som posten her siger er det måske til at leve med:
http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=1&t=38875&start=464

Dreamcast-versionen er ganske rigtig blevet et par hundrede kroner billigere siden udgivelsen af HD:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.Xunder+defeat+dreamcast&_nkw=under+defeat+dreamcast&_sacat=0&_from=R40
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 24/06-13 23:40, rettet 24/06-13 23:46 
@Sumez: Nej, nej, jeg synes bare ikke skarpere kanter uden matchende textures er lige så pænt. Jeg kan bedre lide looket i DC udgaven. Svært at forklare :)

@Konsolkongen: Damn, det er stadig det dobbelte af det jeg gav, ved release!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/06-13 00:26 
Samme her :) Og HD udgaven tiltaler mig heller ikke. Dreamcast-versionen er fantastisk flot som den er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 25/06-13 08:04 
Har ikke set HD-udgaven, så regnede ikke med at der var ændret så meget. Der findes ikke en setting for original-grafik?

Det med fjender der kan skyde udefra kanten af skærmen lyder som en temmelig skidt bug synes jeg - kunne ikkelige overskue at læse shmups-tråden færdig, var det blevet patchet noget af det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/06-13 15:04, rettet 25/06-13 15:06 
Hvis det kan, eller er blevet patchet så vil jeg anbefale at gå efter PS3 versionen. Simpelthen af den grund at 360'eren er retarderet hvad opdateringer angår. Normalvis gemmer den kun opdateringer for de sidste tre spil du har spillet i cachen. I hvert fald hvis de ikke overstiger 5Mb siger min erfaring. Så når du spiller et fjedre spil begynder den at slette updates igen. Og updaten skal så hentes igen når du vil spille et spil du ikke har spillet længe.
Det er det dummeste, mindst fremtidssikrede system hvad den slags angår, da det bliver svært at spille sine spil opdaterede når serverne lukker ned.
Spil der kræver meget store updates (Skyrim f.eks) gemmer vidst opdateringen fast på harddisken så den ikke slettes igen.

Anyway, værd at tage med. Mener der findes folk der backup'er disse updates så andre kan hente dem igen, men det kræver så vidt jeg husker både USB key og et program på windows før det kan lade sig gøre at overføre til sin 360'er. Og de lægges også kun i cachen... Jeg rodede lidt med det dengang de fuckede rundt i Skyrim updates (da de var små nok til at være cache only) og jeg ville downgrade til en update der virkede. Det var en ret irriterende process.

http://support.xbox.com/en-US/xbox-360/settings-and-initial-setup/clear-system-cache
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 25/06-13 15:09 
Ja jeg troede faktisk man skulle have en hacket 360 før det overhovedet kan lade sig gøre.

Når MS engang finder på at udfase X360, skal min box i hvert fald have den helt store software-overhaul. :)
Meget relateret drømte jeg i nat at jeg havde en dedikeret X360 til shooters og andre arkadeports sat til mit CRT-tv :D Den maskine skal nok overleve fremtiden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 25/06-13 15:18 
^ Min dedikerede er lige tot, så en ny er snart på vej :)
j/k
SumezSumezSkrevet 25/06-13 15:20 
Måske den nye (kommende, i EU?) model holder bedre? Man må forestille sig at de, trods billigere hardware, også benytter sig af mere gennemtestet og solid hardware, så mange år inde i denne generation?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 25/06-13 16:04, rettet 25/06-13 16:17 
Det var en Zephyr, så det var et spørgsmål om tid. De nyere - både fat og slim har slet ikke de samme issues.
j/k
--Skrevet 29/06-13 17:56 
Lidt nyheder til samlingen, bliver opsummeret inden vi drager på ferie :D

Nyt til samlingen #14
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 30/06-13 23:07 
Jeg synes det er rigtig hyggeligt at se dine videoer, og følger hele tiden med når du smider nyt op, men har skippet størstedelen af dine "nyt til samlingen", hvis der ikke har været nogen snak om dem, da jeg ikke hvad hvad de handler om, groft sagt. :)

Jeg synes du burde lave mere fokus i dine videoer i stedet for "der er nogle spil med, men du finder kun ud af hvilke hvis du ser videoen" - evt. vente til der er kommet lidt mere ind, og så fokusere på dem du synes er mest spændende, evt. delt op per genre, serie, platform eller lignende pr. video.
Bare en idé :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 01/07-13 08:10 
Godt du ser med, det er jeg da glad for :D

Dejligt med noget feedback! Jeg vil lige samle alt feedbacken når jeg kommer hjem fra ferie, og reflektere over hvilke ændringer jeg vil forsøge mig med. Der er helt sikkert nogle gode idéer iblandt de kommentarer som er kommet, dog er nogle af disse også lidt modsætninger af hinanden (jeg synes det er fedt du har musik i baggrunden // du burde fjerne baggrundsmusikken) :D

Vil da overveje det med at samle det i genrer. Dog ryger alt det nyindkøbte som regel i en bunke som først bliver placeret i biblioteket, efter at det har været igennem en "nyt til samlingen" video :D

Hvis du kan bruge noget af det gøgl jeg har smidt på som præmier, så copy // paste da endelig din feedback ind, og vær med :D

Vind retro Konsol Ting
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-13 08:41 
Min bedste råd er:
Gør som du selv synes det er sjovest. Det er fint at lytte, men du finder aldig enighed på yt :)

I sidste ende er det dig som ligger tid i det, med edit af video OSV.

Jeg midste ca 10 sub på min long play af resident evil 2 . Men uploaded part 2 alligevel :)

Nu ved jeg at mine subs ikke gider kigge på dem, men det holder mig ikke tilbage hvis jeg får lyst til at lave en longplay igen :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 01/07-13 09:02 
Nemlig, det er med at holde sig til det man grundlæggende synes er mest sjovt for en selv, og det vil jeg da også mene at jeg vil holde i fokus.

Jeg tænker dog mest på optimering, og "finjustering". Hvis jeg kan forbedre videoerne ved at køre disse i en højere opløsning, eller hvis nogle ønsker noget ingame grafik fra de forskellige spil, osv. Alle sådanne tekniske forbedringer er til at have med at gøre.
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 01/07-13 09:07 
Jeg har heller ikke sagt du skal gøre noget anderledes, blot at det vil gavne med bedre labels på dine videoer :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-13 09:13, rettet 01/07-13 09:14 
En ting som jeg godt kan li ( er selv doven til at gøre det) er at køre gameplay fra et spil du bruger mere end 2min at forklare om. I sær hvis det er et du anbefaler til andre. :)

Så man kan se om det ville falde i ens købe smag?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 03/07-13 10:58 
CS: hvilket redigeringsprogram bruger du i grunden? Og bruger du PC eller Mac?
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 03/07-13 14:56 
Pc. Og sony vegas . Men er ikke så god til edit videoer. Og programmet er i det svære ende , når man er selv-lært.
Godt program til dem der har edit skills ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 20/07-13 22:02 
Fik lige lavet en ny video med alt det jeg fik med fra Island :D

Nyt til samlingen #15 Island Edition
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 05/08-13 08:57 
Et par nye videoer:

Gamle spil #4 - Little Samson (NES): http://www.youtube.com/watch?v=M2-ZThgnrjM

Gamle spil #5 - The Red Star (PlayStation 2): http://www.youtube.com/watch?v=_5p9W5me3ko

Og så lige en ny video, efter jeg fik spillene organiseret på nogle fornuftige reoeler, i stedet for den gamle rodebutik.

Ny video, hvor jeg viser min samling
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 27/08-13 09:21 
Lidt nye videoer:

Gamle spil #6 - Tomb Raider (PlayStation): http://www.youtube.com/watch?v=CD4IuGhCk18

Gamle spil #7 - Tomb Raider II (PlayStation): http://www.youtube.com/watch?v=XTvqXQoZEgo
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 04/11-13 08:45 
Så blev søndagen lige brugt på at optaget og klippe video sammen :D
Denne gang fokus på Dreamcasten.

Gamle Konsoller #4 - Sega Dreamcast
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 17/11-13 19:02, rettet 15/12-13 08:38 
Denne søndag vrøvler jeg lidt om den kære N64.

Link
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 15/12-13 08:40 
Jeg har skrevet lidt tanker ned, vedr. mit øgede fokusområde på N64 PAL sættet.

N64 PAL samlingen i billeder (45 (50) ud af 243)
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 16/12-13 08:13 
Og iøvrigt tak for C&C 64 videoen :)
j/k
--Skrevet 16/12-13 08:56 
Selv tak. Det er jo et ganske dejligt spil. Det vækker gode minder fra de gode gamle LAN dage i midt 90´erne :D
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 16/01-14 08:25 
Lige begyndt på en ny række videoer, som har øget fokus på debat.

Første video indeholdet emnet Collector´s Editions

Emne #1 - Collector´s Editions / Limited Editions / Speciel Editions
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 17/01-14 18:10 
Så har jeg lige brugt lidt tid på et råddent spil i dag... Føj for helvede!

Gamle spil #10 - Animal Soccer World (PlayStation 2)
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 17/01-14 18:12, rettet 17/01-14 18:14 
Du skal have dig noget capture udstyr fyr :)

Edit: Jeg har set en lets play af det spil engang, hvor er det skræmmende dårligt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 17/01-14 18:13 
Er sådan noget ikke halvdyrt :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 17/01-14 18:14 
Aner det ikke, spørg en af de hoveder herinde fra der roder med den slags :) Tror egentligt ikke det er så galt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 17/01-14 18:16, rettet 17/01-14 18:17 
Konsolsamling på YouTube
Whahahahahahah!!!! Jeg grinede mere end jeg burde over det der XD Nossesnude!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 17/01-14 18:31 
Ja, karaktererne er nogle specielle typer må man sige!
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 17/01-14 18:31 
De har da også lånt lidt fra løvernes konge kan man se :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 17/01-14 18:34 
Ja, og og en Bambi kopi er der også blevet plads til... Synes det bedste er at figurerne på coveret er helt andre :/ Lidt som om at de havde 5 minutter til finde et billede hvor dyr spillede fodbolt, og brugte det første og bedste som poppede op på google.
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/01-14 19:50 
Mwahahaha!!!! :P

Sorry m1chelsen! :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 17/01-14 21:09 
Kan godt li at du afslutter din video vedr. spillet med: "Ingen fortjener dette spil", hvorefter du sender det til mig :D
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/01-14 21:51 
Du er osse en bastard! :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 17/01-14 22:28 
Ha ha, aldrig har jeg grinet så meget af et review:D

Ironisk nok har jeg jo så også lige spildt et kvarter af mit liv på det spil, så mon ikke lorten er givet videre nu? ;)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/01-14 23:38 
Endelig et realistisk sports spil.
--Skrevet 18/01-14 06:30 
Yep, der er tæt løb imellem dette, PES og FIFA.
Spiller nu: Animal Soccer World
BlumarinaBlumarinaSkrevet 18/01-14 10:49 
Spørgsmålet er nu blot hvordan ChronoSousa fik fat i dette spil. Forhåbentlig ikke et spil han har hentet hjem, for så står det da skidt til som samler :-)

On topic: Jeg er flad af grin over Jeres videoer om dette spil. Det er komisk at et så skidt spil kan underholde så meget :-)
--Skrevet 18/01-14 11:05, rettet 18/01-14 11:23 
Jeg tror CS har stået i Fona, tilbage i 2005 og betalt 549 kr kontant på release :D
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 18/01-14 12:42 
Det har det forhåbentligt aldrig kostet :)
j/k
168 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig