X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy VII - ny version


Svar
ChronoChronoSkrevet 04/07-12 20:58 
Så kommer der omsider en ny version af Final Fantasy VII - desværre er den ikke helt hvad man kunne håbe på. Det er til Pc, og de to eneste nye features er cloud saving (nej, ikke Cloud saving) og en knap der maxer ens stats!?

Nåh, men det er jo meget muligt det kan blive den bedste version af spillet, så måske er det en god lejlighed til en genspilning i det mindste.

Nyhed og trailer
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkenDarkenSkrevet 04/07-12 22:46, rettet 04/07-12 22:58 
Ok hør her Square-Enix, nu stopper I. Den gamle pc version var så buggy at det var uspilleligt uden hjælp fra uofficielle kanaler.

Og prisen kommer til at ligge på £7.99 / €9.99 så gæt hvor meget der er brugt på at "opgradere" spillet.... lige nøjagtig nok til at gøre det muligt at gemme saves i skyen, sammenlign profiler, en I-win-knap og nogle 'chivies så det ser officielt ud.

"Hvad" hører jeg folk udbryde. "Men der er opgraderet grafik og lyd!" og til det, der gætter jeg på at de har været ude og låne andre folks arbejde:

http://www.youtube.com/watch?v=QOn6fnwPTcA

Men hey, hvis Ubisoft kan bruge cracks, så kan Square-Enix vel bruge patches og mods.

Major ripoff IMHO


edit:
Mens jeg prøvede at finde en nogenlunde ordenlig vid der viste den gamle version moddet, så faldt jeg over denne vid: http://www.youtube.com/watch?v=3LplytE0UaY FF7 i 8bit hah dén ville jeg give penge for!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JAAJAASkrevet 05/07-12 02:34, rettet 05/07-12 02:46 
Min første tanke var "uduelige idioter". Det er umiddelbart også min anden tanke, men lad os se.
TheDukeTheDukeSkrevet 05/07-12 09:18 
JAA>
Min første tanke var "uduelige idioter".

Det var faktisk også den konklusion jeg kom til da jeg spillede det på PS1 dengang. Jeg har aldrig forstået den næsegruse beundring for dette spil.
SumezSumezSkrevet 05/07-12 09:58 
Darken>
Ok hør her Square-Enix, nu stopper I. Den gamle pc version var så buggy at det var uspilleligt uden hjælp fra uofficielle kanaler.

Hvordan det? Jeg spillede PC-udgaven længe før jeg fik en PlayStation, og det kørte uden problemer. Kampene ser også væsentlig bedre ud end det gør på PS1'en broken 3D-helvede :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 05/07-12 10:35 
Jeg har også spillet Pc-udgaven. Det værste ved den var midi-musikken - den var slet ikke på niveau med musikken på PlayStation. Derudover, husker jeg ikke de store problemer. Mon ikke de dropper midi-musik til den nye udgave her.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 05/07-12 11:49, rettet 05/07-12 11:54 
Midi-musikken i PC-udgaven var specifikt designet til Yamaha's XG SoftSynth-program, som følger med spillet, og simulerer de tilsvarende midi-kanaler på en ægte Yamaha-synth. Yamaha's MIDI-standard har langt flere kanaler end General Midi, og med den SoftSynth aktiveret synes jeg spillet lyder -mindst- ligeså godt som PS1-udgaven.

Jeg har faktisk en Yamaha XG synthesizer, overvejer om jeg på en eller anden måde kan hooke midi-filerne fra spillet op til den, og høre musikken på det hardware den blev skabt på :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 05/07-12 15:14 
Underholdende liste!

Kataku.com: Ten Achievements I’d Like To See In The Final Fantasy VII Re-Release
[inspirational quote here]
ChronoChronoSkrevet 05/07-12 15:20 
Achievements er jo sikkert bare ikke meget værd hvis man kan købe sig til bedre stats.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 05/07-12 18:12 
You're A Douche

Re-name Aeris to Aerith.

Det gjorde jeg faktisk første gang jeg spillede det. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 06/07-12 06:42 
Chrono>
Achievements er jo sikkert bare ikke meget værd hvis man kan købe sig til bedre stats.

Acheivements er vel aldrig mere værd end det man selv ligger i dem. Og mon ikke det fungerer ligesom andre spil der indeholder en snydefunktion, nemlig at det så de-aktiverer achievements?
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 06/07-12 08:06 
De achievements var jo en joke :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 06/07-12 08:47 
Ja dem fra Kotaku, men der kommer jo achievements i den nye version af spillet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 14/08-12 21:40 
Så er spillet tilgængeligt:
https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/

Tror jeg giver det et forsøg.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig