X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Job søges/jobopslag-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 02/07-12 12:47, rettet 02/07-12 12:47 
Er det ikke ok, at starte et job-tråd, hvor man kan udveksle tips, erfaringer, opslag og generelt networking?
Naturligvis inden for P:R relaterede fag (så ingen gartner-stillinger, tak)

Bagtanken er selvfølge at jeg har et WWW-relateret job i baghånden, som jeg gerne vil dele på et relevant netværk. 123hjemmeside.dk er pokkers succesfuldt og har fuldt fokus på internationalisering, så var det noget med en stilling i Hovedstaden?

Vent ikke for længe med ansøgningen. Des hurtigere, des bedre.

Webkoordinator søges
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 02/07-12 12:56 
Fin ide med en job-tråd :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CoreCoreSkrevet 02/07-12 13:12, rettet 02/07-12 13:13 
Ja, god ide.

Jeg skal have oparbejdet mig en lille stabs-database, evt. med studerende med interesse i midlertidige jobs, som konsulenter/mechandisere/eventpersonale i Q4. Næsten alle arbejdsopgaver omhandler film- og spilindustrierne. Jeg selv skal bruge folk i Jylland, men jeg kan sagtens pitche interesserede videre til min kollega i Kbh.

Fuldtidsstillinger kommer til tider også på tale, men ansøgninger hertil gemmes på ubestemt tid, da alle stillinger pt er besatte. Ovenstående er dog en god genvej til disse også.

Smid mig en kort pb, hvis interesseret, så jeg kan dirigere eventuelle ansøgninger videre til den rigtige indbakke.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NaieraNaieraSkrevet 02/07-12 16:28 
millennium>
Webkoordinator søges

Udover stedet var det der vist lige mig. Men jeg starter i en tidsbegrænset stilling (indtil videre) hos Binnerup Consult til september, så jeg er optaget i et stykke tid ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 03/07-12 23:29 
Lyder som god ide med denne tråd. Jeg har været job søgende i noget tid nu. Har noget midlertidigt pt. Men når det er over at det tilbage på A-kassen igen, hvis man ikke har fundet noget. Så leder og søger..
Er uddannet sælger med speciale i elektronik. Arbejder dog også med let IT support til walk-in kunder.
CoreCoreSkrevet 05/07-12 16:39 
Min kollega i Kbh samler ansøgninger ind til konsulent-/Mercher-job i spil/film/elektronik-branchen, til udkørsel i Kbh. P.t. er der tale om timebaseret arbejdskraft, men fuld tid kan også komme på tale, hvis ikke det sker under den indledende dialog.

Jeg afgør intet (sidder selv kun med Jylland/Fyn), og jeg voucher heller ikke for nogen, men jeg pitcher gerne interesserede og kontaktoplysninger i alle retninger.

Kørekort, ren straffeattest og butikserfaring er krav.
Bopæl i nærheden af Herlev er ønskeligt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
millenniummillenniumSkrevet 05/07-12 19:11 
Well, den stilling som jeg linkede til er nu besat. FYI.
The medium is the message.
scavengerscavengerSkrevet 11/09-12 21:47 
Jeg er klar på et IT-job på Sjælland.
Alle relevante oplysninger findes på min webside, hvis nogen kender nogen osv.

Min jobsøgningsside
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 11/09-12 23:58 
Hvad menes mere nøjagtigt med IT-job? Har du forstand på daglig drift, vedligeholdelse og opsætning af servere, osv.?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 12/09-12 06:37 
Ja, jeg har efterhånden prøvet det meste.
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 12/09-12 08:04 
Ok, jeg har en fornemmelse af at vi snart får behov for at udvide herude, så vil i hvert fald holde ørerne åbne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 16/10-12 07:53 
Hos SOS International søger vi på IT afdelingen en Java badass. Vent ikke med ansøgningen. Det kommer til at gå hurtigt. NB der er en fantastisk overenskomst med i købet. :)

Link...
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 02/04-13 15:55, rettet 13/05-14 18:18 
*
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoChronoSkrevet 02/04-13 23:52 
http://www.cego.dk/jobs/graphics-artist/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SonicSonicSkrevet 03/04-13 07:46, rettet 13/05-14 18:18 
*
Parental Advisory: Explicit Lyrics
quadquadSkrevet 29/05-13 11:30 
Søger en meget stærk web frontender.

- Håndkodning af HTML5 Markup, så det fremstår identisk på tværs af browser-versioner og -leverandører.
- Viden om CSS1-3, de excentriciteter forskellige browsere udviser og et øje for organisering af stylesheets.
- Udvikling til både desktop- og mobil-browsere.
- Viden om responsive design.

Derudover meget gerne viden om less eller sass.

Jobstart: NU!
Varighed: Minimum 6 måneder, formentlig forlænget.
Løn: Yderst konkurrencedygtig!
Arbejdssted: Ballerup

Jeg kan ikke sige så meget om projektet, udover at du kommer til at arbejde på det formentlig mest profilerede og omtalte it-projekt i Danmark i de seneste år. Kontraktudbyder er Nets, men arbejdsgiver er mit firma.

Hastesag, så er du interesseret så skriv en besked til mig senest dags dato.
millenniummillenniumSkrevet 04/11-13 12:10 
Ohøj forum...

Jeg har lavet en lille grafisk side-geshäft ved siden af mit fuldtidsarbejde. Hvis nogen (eller nogen i kender) mangler små grafiske produktioner, så husk linket.

Konceptet er, at jeg ikke laver avancerede løsninger, men små produktioner til langt mindre beløb end normale bureauer.

Nettografik.dk
The medium is the message.
scavengerscavengerSkrevet 04/11-13 16:16, rettet 04/11-13 19:57 
Jeg havde helt glemt denne tråd.
Min projektkontrak udløber 28/2-2014, så hvis der er nogen der har brug for en driftstekniker/supporter, så sig til.
Henvis gerne til min jobsøgningsside.

Min jobsøgningsside
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 04/11-13 16:20 
Henrik, så er du ved at have travlt;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 04/11-13 19:57 
Årstal rettet ;-)
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 04/11-13 20:31 
;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
millenniummillenniumSkrevet 22/01-14 08:56 
Det er lidt "off the grid", men på mit arbejde hos SOS International har vi behov for akutvikarer i alarmcentralen pga vintersæsonen. Måske findes der et par arbejdssøgende eller studerende der fik lyst...

SOS søger akutvikarer.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 22/01-14 09:03, rettet 22/01-14 09:03 
Vi har stærkt brug for erfarne grafikere til hjemmesidedesigns her hvor jeg arbejder (Herlev).
Kan anbefales hvis man er til et friskt ungt arbejdsmiljø med masser af sociale aktiviteter, kaffemaskiner, fadølsanlæg (til efter arbejde ;)), bordfodbold, osv.

Tror ikke det er blevet slået op offentligt endnu, men skriv til mig, hvis der er interesse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 22/01-14 09:49 
Ahrg, Herlev :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 22/01-14 09:52, rettet 22/01-14 09:52 
Sumez > sendt en pm med et par forslag.

Dejlige Herlev :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 24/02-14 09:04 
Og vi mangler endnu flere - underetagen er blevet købt og istandsat, og der udvides kraftigt. :P

Så hvis nogen herinde bor indenfor nogenlunde rækkevidde af Herlev, og har erfaring i PHP, og meget gerne også Wordpress, må de gerne tage fat i mig hurtigst muligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 24/02-14 11:23, rettet 24/02-14 11:28 
Jeg er badass i OpenCms ;-D

(Open... Hvad?)

Sumez, jeg sendte en pm om en veninde som muuligvis kunne være interesseret.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/03-14 11:30 
Nogen, der kender en elektriker i Århus eller omegn, som står og kan bruge en elev?
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/05-14 12:12 
Jeg bliver færdig med min uddannelse i Asiatiske studier her midt i juni, og leder derfor så småt efter noget arbejde. Tidligere har jeg taget en uddannelse i medievidenskab. Jeg bor i Odense, men har pendlet til København de sidste fire år, så Sjælland har bestemt også interesse.

Jeg har arbejdet meget freelance som grafiker/webdesigner, og ønsker at fortsætte i den retning. Jeg ved der er en del herinde, der arbejder inden for samme branche, og jeg håber derfor, at der er nogen, der kender til en ledig plads, eller har gode forslag.

Portfolio, CV etc.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 11/05-14 14:53 
Vi mangler næsten altid webdesignere hos os i Herlev. Må lige tjekke i morgen om der er nogen ledige stillinger pt..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/05-14 15:44 
Det lyder super :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 13/06-14 08:24, rettet 13/06-14 08:25 
Jeg hjælper virksomheden med at finde en Digital Editor, så hvis der er nogle kyndige ekspertiser i P:R, så send mig evt. gerne en PM.

Det er en ret tværfaglig stilling, men fire korte krav er som flg...

- Du er i Kbh eller tæt på.

- Du er badass i kommunikation og vægter målgruppen højere end din egen smag.

- Du er badass i Photoshop, både til kreativt arbejde og systematisk brug.

- Du er semi-badass i HTML, CSS og kender logikken i et alment CMS.

Noget dokumenteret erfaring ville være nice.

PM me.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 23/06-14 22:38, rettet 24/06-14 13:41 
Søger PT arbejde. Så ville lige hører om der nogen herinde der evt. arbejder i GameStop eller lign.

Er butiks uddannet og tidligere bestyre for en mindre telebutik.

Men ja, leder efter noget nyt. Gerne med salg af spil. Kunne være rart at arbejde med noget der ligger tæt på en af sine hobbyer :)
Hvis nogen af jer arbejder inden for området eller evt kender nogle som gør, og som muligvis kunne lægge et godt ord ind (for mig), må i meget gerne sende mig en PM.

Edit: Skal helst være i Københavns området, gør ikke noget hvis det er udenfor, så længe der på Sjælland :)
millenniummillenniumSkrevet 24/06-14 09:17 
I forhold til min tidligere besked, så er stillingsopslaget netop lagt ud i dag, eftersom netværket ikke lige havde den rette kandidat.

Jeg har naturligvis interesse i en stærk kandidat, da personen kommer til at sparre meget med grusomme mig. :)

Digital Editor
The medium is the message.
scavengerscavengerSkrevet 26/06-14 19:58, rettet 27/06-14 08:10 
En af vore 1st-line IT-Supportere (G4S Security Services i Albertslund) sagde op i dag.
Jeg er selv appplikationssupporter hos G4S.
Hvis nogen er interesseret i at arbejde med IT-Support så send mig en PB, for at få kontaktoplysninger til min chef.

G4S stillingsannonce
Nemo me impune lacessit
slk486slk486Skrevet 06/12-16 16:21, rettet 06/12-16 16:23 
Jeg er på udkig efter en ny kollega i Roskilde.

Vi søger en it-supporter, som kan begejstre og er serviceminded.
Del meget gerne opslaget i netværket, så flest muligt får chancen for at søge drømmejobbet ;)
På forhånd tak.

Læs mere om jobbet her: https://supportersdk.bamboohr.co.uk/jobs/view.php?id=7

Eller på fjæsen: https://www.facebook.com/alexander.moon.982/posts/1055231641253750
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig