X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilreol/hylde/whatever


Svar
--Skrevet 30/06-12 22:14 
Har været lidt på udkig efter en passende hylde til mine Master System spil, men har ikke kunnet finde noget som matchede mine krav (Som regel er de for dybe, og da den skal hænge over tvet, skal den helst ikke rage for langt ud). Jeg har derfor brugt min lørdag på at bygge mig en hylde af 22mm MDF plade. Hylden er bygget efter mål, som gør at der kan stå nøjagtig 50 MS / MD spil. Jeg har lige fået givet den anden gang maling, så den er ved at være klar til at blive hængt op når jeg får tid.

Er der andre af jer, som også selv har leget byggemand, eller har i fundet nogle systemer til at opbevare spil, som virker til at havde med at gøre?

Har linket til et billede. Billede af det færdige resultat poster jeg i løbet af næste uge, når den er kommet på plads :)

Jeg lokkede btw min far med på projektet, eftersom jeg også lånte hans garage til formålet. Det var sku helt rart med en god solid far/søn dag igen :D Kan anbefales!

Link...
Spiller nu: Animal Soccer World
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/06-12 23:35 
Lyder tungt med 22mm MDF :D

Håber også, jeg får plads til at bygge mig et ordentligt møbel på et tidspunkt. Lige nu har jeg ca. 700 Master System og MegaDrive -spil proppet ind i et stort vitrineskab fra Ikea. De står i to lag og er stablet Tetris-style. Det er et helvede at få raget et spil, jeg gerne vil spille, ud :/
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 01/07-12 07:42 
Den vejer da et par kg, men har monteret vinkelbeslag i toppen, som bærer selve vægten. Ligeledes bliver den monteret i en botonvæg, så jeg er ikke nervøs :)

700 MS / MD spil :O Jeg har cirka 40, og synes det er mange :P
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 01/07-12 08:55, rettet 01/07-12 08:57 
(FYI er KB2 galningen der har en komplet (ja, KOMPLET) samling af EU SMS...};-P)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-12 14:23 
Elsker når folk kæler for deres spil :)
Jeg vil se billeder når du er færdig!! MED SPIL PÅ !
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-12 14:33 
KB2
Hvad for et spil havde du mest problemer med at finde til SMS?
Vil lige kigge i dit sms katalog :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ProzelProzelSkrevet 01/07-12 15:07 
Jeg gætter på at det var det der Smølferne spil, som vidst kun blev udgivet i Tjekkiet?
SumezSumezSkrevet 01/07-12 15:09 
http://www.playright.dk/samler/samlerobjekt/115022
:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-12 15:27 
Er det ikke bare det spil som er dyreste ? Jeg har nemlig tit hørt at det sidste spil i en komplet samling, er typisk et sport spil :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/07-12 15:41, rettet 01/07-12 15:42 
Præcis. Smølferne 2 er ikke vanvittigt svært at få fingrene i. Der er rigtig mange sælgere, der har opdaget, at man kan score kassen på det. Så det dukker op på eBay med jævne mellemrum.. selvfølgelig med heftige køb-nu-priser.

Det var to fo'bol'-spil, som undgik mig til det sidste. Great Soccer (card-udgaven) og Ultimate Soccer.

Jeg får også næsten dårlig samvittighed over ikke at have en ordentlig reol til mine spil.
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-12 16:08, rettet 01/07-12 16:09 
Jeg tænkte det nok ;)
Folk gider ikke sætte sport spil til salg... ingen penge i dem

Glæder mig til at se den nye reol med en komplet SMS på ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/07-12 17:00 
ChronoSousa>
Folk gider ikke sætte sport spil til salg... ingen penge i dem

Jeg havde nok også ubevidst ventet med at bruge kræfter på dem. Jeg voksede op et sted hvor fo'bol' og hångbol' af uforklarlige årsager bliver betragtet som værende vigtigere end mad, drikke og ilt. Jeg har stort set altid gjort alt hvad jeg kunne for at undgå noget som helst, der har med de to sportsgrene at gøre.

ChronoSousa>
Glæder mig til at se den nye reol med en komplet SMS på ;)

Du komme nok til at vente mindst en håndfuld år. Medmindre jeg pludselig vinder i lotto ;)
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 02/07-12 19:32, rettet 02/07-12 19:33 
Så er hylden monteret på væggen :)


Spilreol/hylde/whatever

Spilreol/hylde/whatever

Spilreol/hylde/whatever
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 02/07-12 19:36 
Jeg ville ønske jeg havde dit gå-på-mod. Jeg har boet her i 2½ år, og har endnu ikke fået hængt en eneste hylde op på væggen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/07-12 21:29 
nice :)
Jeg bliver snart nød til at flytte så jeg kan få et game room til alt mit lort :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 02/07-12 21:42 
Ville jeg nu også gerne have, men det ekstra værelse fik et nyt formål efter vi fik en datter :P

Så den største del af min spilsamling står på en reol i soveværelset (romantik på højt plan), hvor jeg kun har spil til de nyere konsoller i stuen sammen med disse SMS titler.

Har ligeledes kun de nyere konsoller i stuen, hvor alle de gamle er stablet op i et skab i gangen.

Savner et værelse til alt mit gøgl :)

Ser btw. lige nogle af dine videoer på youtube. Mega underholdende!
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/07-12 21:58, rettet 02/07-12 21:59 
Ja min drøm er at udstille alle mine retro console box i et rum, med spil væg til væg :)

Husk hvis i flytter at kigge efter om der er plads til et nørde rum! :)

TAK!, Ja mig og michael har det også sjovt med de videoer. det tog ham et p/gange før han ramte mig i hovedet med et ps2 spil :) (han bliver ALDRIG håndbold spiller)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 19/08-12 20:00 
Så blev vores soveværelse lige en tand mere romantisk...

Spilreol/hylde/whatever
Spiller nu: Animal Soccer World
amnesiaamnesiaSkrevet 19/08-12 20:13 
Jeg er netop sluppet ud af den situation, hvor jeg også skulle opbevare størstedelen af samlingen i soveværelset, efter vi har købt hus.

Det er bestemt en mere holdbar løsning, skal have snuppet nogen billeder engang når der er kommet mere styr på rummet :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
--Skrevet 08/03-13 20:21 
Så fik jeg smidt lidt nyt reolsystem op, så det hele kunne blive en smule mere overskueligt.

Spilreol/hylde/whatever
Spilreol/hylde/whatever
Spilreol/hylde/whatever
Spilreol/hylde/whatever
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-13 21:25 
Det ser fandeme godt ud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig