X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er en 3DS noget værd?


Svar
--Skrevet 21/06-12 20:12 
Halløj,

Var i Blockbuster i dag, med en masse DVD film fra kælderen, og der står nu 1520 kr på mit BB kort.
I den forbindelse så jeg på deres hjememside at man kunne få en 3DS for 1150 kr.
Jeg fik ekspedienten til at hente en hjem fra en anden butik, men jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om jeg kommer til at bruge den, og den derfor er "pengene værd" :/?

Jeg går ud fra nogle af jer har en 3DS, og håber derfor i kan fortælle mig om den rent faktisk er hyggelig at bruge, eller om den hurtigt bliver pakket væk igen. Af spil til nyere konsoller, er jeg mest til FPS (findes de på DS´en?) og jeg har ligeledes kigge på Resident Evil Revelations, som ser lidt lækkert ud.

Kan man bruge den til online gaming?

På forhånd tak ;)
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/06-12 20:22 
Online gaming? , ja... spiller Resident evil og mario kart online.
Om den er pengene værd?? Tror du skal spørge dig selv om: Er du til håndhold spil? Jeg er ikke til det. FPS er ikke lige nintendo bedste siden..slet ikke på deres game boys/DS

Meen... resident evil er VIRKELIGE godt ... Vi er tilbage i SH igen... måske det er det sidste RE SH spil?
Hvis du ikke sætter pris på nintendo first paryt game's så køb en vita eller gem til en wii U :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 21/06-12 20:39 
Det er lidt op og ned hvor meget jeg bruger min. Ofte går der sport i at have den på sig hele tiden, så man finder andre Mii med spotpass. Jeg har skamspillet Mario 3D sønder og sammen, og går virkelig og venter på Epic Mickey 2. Men lige pt bruger jeg den næsten ikke. Den har mange gimmicks, som ikke er relevante for mig.
The medium is the message.
--Skrevet 23/06-12 14:10 
Tak for svarene!

millennium, har du rent faktisk oplevet at andre folk har deres med, så spotpass fungerer?

Hvad kan man i øvrigt bruge spotpass til btw :) ?
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 25/06-12 18:03 
test. skrevet fra min 3ds =]
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 31/07-12 09:31 
Så har jeg haft sådan en 3DS i cirka 1½ mdr.

Har godt nok ikke brugt den meget :P

Men i dag får jeg nok gennemført Tintin, da jeg skal på work fra 13 -22, og der INGENTING er at lave, da samtlige beboere er på ferie, på nær 2, som passer sig selv (er pædagog i et bofællesskab).

Men nej, jeg kommer nok ikke til at anskaffe mig en XL model...
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 31/07-12 12:47 
Heller ikke XL til mig. Selvfølgelig kræver brugen nogle state-of-the-art spil, men de bedste 3DS titler kan nok tælles på én hånd - måske to.

Kig dog efter i eShoppen. Der finder man bedre spil, end dem i butikkerne, som også bruger 3D effekten optimalt.

Host host... Mighty switch force.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig