X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HUcard søges


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 15/06-12 20:44 
Jeg skal bruge et HUcard til at teste en SuperGrafx som ikke rigtig vil i gang. Jeg har prøvet med en bunke spil hvoraf et par stykker dur. Men så når jeg prøver kort efter, får jeg bare en hvid skærm. Spillene kan i teorien være færdige, så jeg vil gerne låne et spil som med sikkerhed virker. Jeg betaler selvfølgelig omkostningerne.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 15/06-12 21:52, rettet 15/06-12 21:52 
Min Duo kan også godt give hvid skærm hvis Hucarded måske sidder lidt forkert, eller ikke er skubbet rigtigt ind i slotten :-) Har du prøvet at skubbe det ud og genindsætte det et par gange ?

Er din maskine regions fri?
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 15/06-12 22:28 
Ja tak. Det er prøvet masser af gange og uden held desværre. Om min maskine er regionsfri? Nej, det er en standard japser. Hvad har det da af betydning?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 15/06-12 22:37 
Bare lige for at være sikker så er det sådan en her ikke:
http://en.wikipedia.org/wiki/SuperGrafx

Min egen maskine er regionsfri hvad angår Hucards også, og giver hvid skærm hvis jeg glemmer at skifte region ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 15/06-12 23:49 
Har du prøvet at rense kontakterne på kortet? Lyder virkelig bare som en dårlig forbindelse. Som neros siger, hvis kortet ikke sidder helt ordenligt i. :)

Men altså du kan sagtens låne et par HuCards af mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 16/06-12 07:33 
Jeg har forsøgt at rense kortene med isopropyl-alkohol. At dømme ud fra vatpinden, virker de rene nok. Problemet er så nok nærmere selve kontakterne i maskinen.
Jeg har omkring 25 spil købt i Japan som værende "junk". Det i sig selv burde jo sige alt, men det er et udtryk Google har oversat og dermed ikke et udtryk for en defekt vare. Nærmere at varene er kasseret eller ikke skal bruges mere. Sådan forstår jeg det ihvertfald.
Lad os antage at det er selve maskinen den er gal med. Hvordan renser man så disse kontakter nemmest?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 17/06-12 11:33 
Sumez>

Men altså du kan sagtens låne et par HuCards af mig.

Det vil jeg meget gerne. Jeg tænkte på, om jeg kunne sende et par stykker til dig som du kunne teste. Bare for at udelukke, at det er kortene det er galt med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 17/06-12 11:43 
Det kan du også godt, bare det ikke er SuperGrafX-specifikke spil. :)
Du kommer ikke tilfældigvis indom København? Det virker helt besværligt at sende frem og tilbage, men hvis du sender nogen herind kan jeg jo sende nogen af mine med tilbage hvis det er, og bare få dem igen til SSKT9.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 20/06-12 16:59, rettet 20/06-12 16:59 
Har modtaget dine spil og alle virker perfekt, det var kun Dragon Spirit der skulle rykkes en hel del før det ville starte op uden vanskeligheder (men det spillede også perfekt derefter).
Iøvrigt ganske udmærket udvalg af spil, Double Dungeons ville jeg gerne have på engelsk, men så skulle min PCE regionsmoddes :)

Vil du stadig have et par ekstra spil med retur, som du kan teste med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 20/06-12 17:17 
Det var hurtigt du havde testet dem. Tak for det.
Desværre sætter det mig i en temmelig øv situation. Min maskine skal så renses sindssygt grundigt, hvilket jeg ikke lige ved hvordan man gør korrekt. Jeg har brugt en del isopropylalkohol på kortene og lirket dem ganske mange gange i slottet. Uden held desværre. Kun hvid skærm når jeg starter op. Lige pånær en enkelt gang hvor spillet bare kørte. Det var så 1 ud af 50.
Sælger har tilbudt at tage den tilbage men jeg vil jo så gerne have den op at køre. Det er faktisk den Super Grafx jeg har ejet tidligere. Jeg solgte den så til en bruger herinde, men ville gerne have den igen. Så jeg købte den retur igen.

Alle råd modtages...:-\
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 20/06-12 17:20 
Sumez>
Vil du stadig have et par ekstra spil med retur, som du kan teste med?

Det behøves jo nok ikke desværre. Havde mine spil ikke fungeret hos dig, ville det have været en oplagt mulighed.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 20/06-12 18:00 
Har du stadig nogle spil hos dig, eller sendte du alt hvad du havde? :) En ting jeg tit gør, er at sætte spillet i, og tænde maskinen, derefter skubbe spillet så langt ud som jeg kan, altså så det støder HELT imod on-knappen (der sætter sig i vejen for at man kan fjerne spillet), og slukker så og tænder maskinen. Det trick virker næsten hver gang, når et spil ikke sidder helt ordenligt i.

Hvis du har fået et spil til at virke i maskinen før, må man jo gå ud fra at den fungerer korrekt, og problemet som du selv siger er at den skal renses indvendigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 20/06-12 18:06 
Jeg har stadig en små 20 utestede spil at ligge. I morgen tager jeg i Biltema og køber den bit der skal til for at åbne maskinen. Og i samme ombæring noget kontaktrens og nogle engangs-tandbørster. Så er der forhåbentlig lagt op til en succes. Jeg snupper lige dit trick med når tid er:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 20/06-12 18:11 
Hvad har du af andre spil, nu er jeg nysgerrig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 20/06-12 18:21 
For at være ærlig, aner jeg det ikke. Jo nogle af dem da det står på engelsk, men de japanske må jeg være dig svar skyldig. Har bare købt en bunke i Japan for at have lidt at starte op på. Sender gerne et billede hvis du er nysgerrig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 20/06-12 18:40 
Send løs :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 21/06-12 07:43 
HUcard søges
HUcard søges
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 21/06-12 08:26 
Udmærket standard-udvalg :) Der er et par stykker jeg ikke umiddelbart genkender, men det er jo også lidt svært når alle titlerne er på japansk.
Lad mig vide hvis du nogensinde bliver træt af Shubibinman, Genpei Toumaden eller Neutopia :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 21/06-12 16:01 
Det skal jeg nok:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 23/06-12 12:48 
Spillene er modtaget igen, tak. Må lige godtgøre dine udgifter til næste træf (selvom det ikke er så meget :))
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 23/06-12 13:39 
Du kan gøre det med øl :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 23/06-12 14:19 
No problemos:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig