X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2012 - Sony


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 01:59, rettet 05/06-12 02:42 
Sony's pressekonference starter kl 03:00 og kan ses hér:

http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/
http://www.gametrailers.com/e3/
http://www.giantbomb.com/chat/

Der sker også ting på den er stream

http://us.playstation.com/e3-2012/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 03:11, rettet 05/06-12 04:52 
Udvikleren af Heavy Rain annoncere "Beyond: Two Souls".
Hovedpersonen Jodie Holmes er spillet af Ellen Paige.

"Gameplay": http://youtu.be/4NEup8y0g-Q
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 03:21, rettet 05/06-12 03:28 
Playstation All Stars Battle Royale. Opfølgeren til All Star Fighters bliver vist frem. Annonceret at det også kommer til Vita og vil kunne spille sammen med PS3 versionen via Crossplay. To nye figurer annonceret: Nathan Drake og Mr. Bubbles/Big Daddy fra Bioshock
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 03:33 
Playstation Plus får flere retail spil som folk gratis kan hente. Little Big Planet 2, Infamous 2 og Saints Row 2 er tilgængelige i Amerika fra imorgen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 03:34 
PSONE classics kommer også til Vita.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 03:36 
Call of Duty Black Ops: Declassified annonceret til Vita.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 03:39 
Assassin's Creed III: Liberation annonceret til Vita. Man spiller en kvindelig assassin, så det er en sidehistorie til spillet. Kommer 30 oktober og der kommer en bundle med hvid Vita

E3 2012 - Sony
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 03:46 
Assassin's Creed III bliver vist frem. Har også skibe man kan drøne rundt i og kæmpe på havet. Jeg er meget positivt stemt over for at der er så meget nyt i forhold til de andre AC spil.
Der kommer en ACIII bundle med en PS3... Ingen nye farver.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 03:52 
Far Cry 3 vist frem. Seperat 4 player co-op campaign og map editor annonceret.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 03:55, rettet 05/06-12 03:59 
Sony opfinder bogen!
Wonderbook er en bog med billeder i der kan opfanges af Playstation Eye der får det til at se ud som om tingene kommer ud af bogen du sidder med...

Den måde som han beskriver det på lyder lidt som noget fremtids version af "Sværd og Trolddom". J.K. Rowling skriver den første Wonderbook "Book of Spells" hvor man kan kaste magi med sin PS Move imens man læser bogen.

E3 2012 - Sony
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 04:13, rettet 05/06-12 04:14 
God of War: Ascension bliver vist frem. Det ligner et God of War spil.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 04:25, rettet 05/06-12 04:51 
The Last of Us er på skærmen. Rigtig gameplay denne gang. Naught Dogs evne til at skrive naturlig baggrundsdialog i Uncharted spillene er også gældende hér. Det er dog langt fra Uncharted med brutal massemord, men meget mere overlevelsespræget og intenst.

Tak Fujii's umiddelbare reaktion.

E3 2012 - Sony

Gameplay:
http://youtu.be/8ZYkj0glnqs
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-12 05:21 
Ud over Beyond var det godt nok en skuffende omgang og hvad blev der lige af Vita? Husker jeg forkert eller var der kun Assassin's Creed, Black Ops og Battle Royale til den? Og på nær en enkelt var de kendt inden konferencen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 05:33, rettet 05/06-12 05:38 
Ja jeg havde håbet på at se nogen flere nye spil annonceret til den, men jeg tror at det vil være noget vi måske vil hører fra udviklernes over de næste par dage.

edit: Her er f.eks. sådan noget som Sony ikke nævnte. Dust 514 vil være et F2P FPS spil på PSN.

http://www.nowgamer.com/features/1407160/dust_514_6_reasons_its_the_years_most_innovative_fps.html
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 08:19, rettet 05/06-12 08:23 
Jeg har ikke set Sony eventen endnu, men lyder enormt tyndt mht. nyheder og overraskelser. Var der kun Beyond til PS3 og AC3 spin-off til Vita som var nyt? Det er ikke godt nok når man tænker på den krise Vita befinder sig i.

Men puha Beyond og Last Of Us ser godt ud!
Sjovt at Ellen Page er med i Beyond efter alt den snak om Last Of US :D

Hvis ikke Nintendo stjæler showet, bliver jeg vred.

@Darkbeat: Det er gammel nyhed at Dust 514 bliver F2P :)
CronossCronossSkrevet 05/06-12 09:29 
Darkbeat>
Sony opfinder bogen!
Wonderbook er en bog med billeder i der kan opfanges af Playstation Eye der får det til at se ud som om tingene kommer ud af bogen du sidder med...


Jeg tror faktisk aldrig at jeg har set noget så dumt! En bog har indhold - denne har intet. Det er ikke en bog - det er et stykke plastic. Jeg aner ikke hvad pointen var med det og det var vildt underligt at se hvordan de i traileren hele tiden fik det til at se ud som om, at barnet kiggede på den fysiske "bog", fyldt med magiske billeder. I virkeligheden holder han et stykke hvidt plastic og kigger på en skærm. Hvis dette er fremtiden for bøger, eller hvad det nu var Sony ævlede om, så melder jeg mig ud af fremtiden!
enfenenfenSkrevet 05/06-12 10:15 
Er ret enig i, at The Last of Us og Beyond Two Souls ser ret lækre ud. Håber dog, at The Last of Us ikke bliver alt for meget 'mix & match' som i Alone In The Dark. Men det tror jeg nu heller ikke, at det gør.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 10:48 
@Cronoss: Der er efter sigende også tekst og billeder i bogen men primært fungerer siderne som store AR kort som Eye Of Judgement, EyePet, etc . Det er for mig fløjtende uinteressant men er heller ikke målgruppen.

Har lige set hele eventen - bestemt flot PS3 lineup men intet nyt udover Beyond (hæ) og de fejlede totalt hvad angår Vita - en ny farve i AC3 Vita bundle er bare ikke aggressivt nok. Glad for at høre PSone kompatibilitet endeligt kommer (i denne måned?) - en lille detalje der heller ikke sælger platformen.

Det nye God Of War ligner sig selv på godt og ondt: utroligt flot og episk men mere af det samme gameplay.
Søslaget i AC3 var mere imponerende - håber der er mere af det i spillet end den korte sekvens de viste.
Far Cry 3 så ufærdigt og kedeligt ud, det lyder dog til at være opfattende med seperate single-player- og co-op campaigns, og map editor.
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 12:31 
Søslag ser dumme ud når det foregår i et sted mellem 5x og 50x hatighed, men havet er flot animeret og ser overbevisende ud.

Assassin's Creed 3 - Naval Battle Gameplay Demo E3 2012 (HD)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-12 16:33 
The last of us ser virkelig godt nok, det spil har jeg store forventninger til.

Beyond ser interessant ud, men det er svært at vide hvad man skal forvente af det endnu ud fra den begrænsede trailer.

God of War er bare mere af det samme, på godt og ondt.
SumezSumezSkrevet 06/06-12 08:55 
E3 2012 - Sony
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/06-12 13:54 
Beyond ser godt nok spændende ud, men gad især her godt se noget gameplay... Det er ikke lige det, Quantic Dream er mest kendt for.
Også interessant at se deres ansigtsmimik-system i aktion, man kan virkelig tydeligt genkende Ellen Paige's skuespil gennem det. Måske derfor de fjernede hende fra The Last Of Us? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 06/06-12 14:31 
Ja, helt klart lækkert at karaktererne er holdt op med at tygge for varme kartofler. Ansigts-animation var ikke Heavy Rains største force.

Om gameplayet har de sagt, at det bliver mere action-orienteret end HR, og med mere direkte kontrol end tidligere, men at de har deres egen tilgang til "gameplay". Så nok stadig noget der balancerer på grænsen til QTE.
jaesjaesSkrevet 06/06-12 14:43 
Når man taler om lorte-solen, så kommer der 25 minutters gameplay :)

Beyond-gameplay, cam, ved ikke om der er spoilers.
BeanoBeanoSkrevet 06/06-12 14:50, rettet 06/06-12 14:51 
Jeg skyndte mig at stoppe videoen :D

Der har været tale (rygter) om at spillet ville have to kendte skuespillere. Ellen Page er den ene - nogen spekulationer eller info om hvem den anden skuespiller er, eller er det bare et marketing stunt at afsløre det senere?
SumezSumezSkrevet 06/06-12 17:07 
jaes>
Når man taler om lorte-solen, så kommer der 25 minutters gameplay :)

Her er lidt mere fra spillet:
http://www.youtube.com/watch?v=gzUXfqD9zPs
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig