X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Watch_Dogs


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 01:20, rettet 05/06-12 01:21 
Ubisoft har lige præsenteret Watch_Dogs som ser fantastisk ud!
Jeg ligger trailer og gameplay op når jeg finder det.

Spillets hjemmeside ser ud til at være her via en QR kode de viste på en karakter i demoen

https://dotconnexion.ubi.com/
295 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
dRxLdRxLSkrevet 28/05-14 22:27 
jaes>
S3 Virge er fra 1995, så slk er ret tæt på (og det er muligvis ikke det første 3D-kort til pc-spil) :P

Havde selv et Matrox Mystique, der kom i starten af 1996 - mener det understøttede hele ca. 2-4 spil, da jeg købte det, og det slog aldrig igennem, så rigtigt godt køb.

Alt før Voodoo Graphics er ikke værd at nævne. Det chipset markerer det tidspunkt hvor 3D acceleratorer til PC brgyndte at give mening og det tidspunkt hvor de begyndte at blive mainstream.

Voodoo Graphics var også det første mainstream kort med den kombination af høj fillrate og en depth buffer der overordnet ser har været det styrende princip for 3D kort på PC lige siden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 28/05-14 23:12 
Hvad der er bedst er ikke liiige det, samtalen gik på ;)
dRxLdRxLSkrevet 28/05-14 23:36 
Det drejer sig især om den kvalitative, ikke kvantitative, forskel. Der har eksisteret brugbar 3D acceleration på pc siden voodoo chipsetet. Alt før havde ingen signifikans i forhold til markedet og historien.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/05-14 23:36 
Nu har jeg kæmpet i to dage med at få det til at køre.
Først crashes galore. Til hjalp tilsyneladende at slå Uplay overlay fra i spillet.

Til gengæld er min performance elendig, selv med 8 GB RAM og et Geforce GFX 780. Min CPU er en i3, men jeg burde stadig kunne spille spillet på low.
Jeg har fuldstændigt vanvittige glitches uanset hvad jeg gør. Nu er jeg i gang med at geninstallere - og uploade en video på YouTube at min bil der enten synker igennem asfalten, eller svæver henover den :-S
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 28/05-14 23:54 
dRxL>
Det drejer sig især om den kvalitative, ikke kvantitative, forskel. Der har eksisteret brugbar 3D acceleration på pc siden voodoo chipsetet. Alt før havde ingen signifikans i forhold til markedet og historien.

Jeg indskød kun en kommentar til nedenstående, altså antal år med 3D-kort på markedet og stadig ingen auto tune. Det havde ikke noget med kortenes kvalitet at gøre fra min side :)

slk:
"Det er så latterligt, at der efter 20 år med diverse 3D kort, endnu ikke er en hands free auto tune - udover Geforce XP, der "lige" er kommet."

dRxL:
"Voodoo graphics fra 3dfx kom på markedet i PCI udgaven i slutningen af 1996, så 17.5 år?"

jaes:
"S3 Virge er fra 1995, så slk er ret tæt på (og det er muligvis ikke de første 3D-kort til pc-spil) :P"
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/05-14 00:20 
Fem minutters Glitch_Dogs: http://youtube.com/watch?v=r1viX8IsJ9s
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 29/05-14 00:26 
Pointen er at kort som S3 Virge ikke skal tælles med som 3D acceleratorer til PC. Da det kort udkom bleg det kaldt en grafik deaccelerator, fordi det fik spil til at køre langsommere end den hastighed CPUen alene kunne rendere dem i.

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/S3_ViRGE
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SonicSonicSkrevet 29/05-14 00:27 
SeventhSun>
Min CPU er en i3, men jeg burde stadig kunne spille spillet på low.

Hvilken generation i3? Og alt under i5 betragter jeg ikke til spilbrug. Nye i3 sammenligner jeg med de daværende Celeron faktisk. Din video er godt nok heller ikke for køn da :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
jaesjaesSkrevet 29/05-14 00:41 
dRxL>
Pointen er at kort som S3 Virge ikke skal tælles med som 3D acceleratorer til PC. Da det kort udkom bleg det kaldt en grafik deaccelerator, fordi det fik spil til at køre langsommere end den hastighed CPUen alene kunne rendere dem i.

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/S3_ViRGE

Well, jeg er uenig i, at det ikke bør tælle med.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/05-14 04:57 
Der er en side-activity i spillet man kan starte fra sin telefon der hedder NVZN (Invasion). Det er et AR spil hvor Aiden får en laser pistol og man skal skyde aliens i den rigtige verden.
Baggrunds musikken imens man spiller tager lidt tid at komme i gang og det var først efter mange runder at det gik op for mig at det er en slags cinema-ochestral Space Invaders inspireret nummer.
Hvis jeg finder det på nettet et sted kan jeg lige link nummeret her.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/05-14 10:47 
Sonic>
Hvilken generation i3?

Ved det ikke, det er derfor jeg ikke er PC-gamer :-)
Men ikke den nyeste generation i hvert fald, jeg forstår at der er kommet en nyere socket siden.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 29/05-14 11:02 
jaes>
Well, jeg er uenig i, at det ikke bør tælle med.

Kan du argumentere for det, eller er vi ude i en mere følelsesbaseret holdning?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 29/05-14 20:40 
Snak om watch_dogs...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 29/05-14 23:49 
dRxL>
Kan du argumentere for det, eller er vi ude i en mere følelsesbaseret holdning?

Jeg mener godt, der kan argumenteres for det, men så går vi fra at være på grænsen til off-topic til fuldblods off-topic, så det må blive en anden gang eller i en anden tråd :)
SonicSonicSkrevet 30/05-14 08:18 
SeventhSun>
Sonic>
Hvilken generation i3?

Ved det ikke, det er derfor jeg ikke er PC-gamer :-)
Men ikke den nyeste generation i hvert fald, jeg forstår at der er kommet en nyere socket siden.

Er skam heller ikke PC gamer, sidder nærmere og spiller af og til på min arbejdsstation her.
Hvis din i3 er flere generationer gammel, ja sååååh er det ike så underligt at det ikke kører så godt. Jeg håber da ikke du skal anmelde din PC kopi der :D j/k ofcourse.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
la0sla0sSkrevet 30/05-14 12:49 
jaes>
dRxL>
Kan du argumentere for det, eller er vi ude i en mere følelsesbaseret holdning?

Jeg mener godt, der kan argumenteres for det, men så går vi fra at være på grænsen til off-topic til fuldblods off-topic, så det må blive en anden gang eller i en anden tråd :)

Enig. Kan huske at jeg sad og gloede intenst på alle de piskort, der først var ude fra ATI, Rendition, PowerVR osv.. og så kom 3Dfx og gjorde alt fedt. De var de første, der gjorde det rigtigt, men ikke de første..
Hvad sker der?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/05-14 14:42 
Sonic>
Jeg håber da ikke du skal anmelde din PC kopi der :D j/k ofcourse.

Det skulle jeg faktisk.
Men netop fordi der har været så massive problemer, har vi fundet på en anden løsning.
Jeg har dog re-installeret spillet, og det ser ud til at køre som forventet nu.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-14 15:25, rettet 30/05-14 15:31 
Digital Foundry sammenligning:

In contrast, the PC version still needs some work. In terms of pure GPU workload, there's absolutely no reason why a good high-end card like the GTX 780 or R9 290 shouldn't offer up a locked 60fps at 1080p at the highest settings, while the GTX 770 and 280X should be equipped to hit the same level of performance on the high preset. Not only do we see significant performance drops on high-end hardware, Watch Dogs also represents the biggest difference we've seen frame-rate-wise between the two vendors' equivalent cards. (Indeed, the gulf is enough to have AMD crying foul, suggesting that Nvidia's GameWorks integration makes the game extremely hard to optimise around the Radeon hardware, something its competitor strenuously denies. Bearing in mind that this bespoke integration seems to amount to two anti-aliasing modes and ambient occlusion settings, we're inclined to give Nvidia the benefit of the doubt.)

Politics aside, what's very clear is that those pursuing 60fps gameplay are facing a challenge. Texture management seems to be the major culprit - streaming ultra-level assets into and out of RAM simply doesn't happen fast enough, resulting in noticeable stutter. It's not a RAM issue based on our testing - we replaced a 3GB GTX 780 Ti with a 6GB GTX Titan, producing the exact same result. Only by lowering texture quality from ultra to high did we improve matters, and even then the stutter wasn't completely eliminated. We also factored out graphical quality presets too by dropping down to medium settings - and yet still we saw dips in overall performance.
(..)

Thus far, we've discussed high-end hardware in order to illustrate that the problems are deep-seated and that you can't buy your way out of the situation. However, on Nvidia GTX 780-class hardware, you can at least get something approaching 1080p60 on the highest quality levels with v-sync engaged. We also tried the GTX 760 and found that frame-rate varied uncomfortably around 30-40fps, and found that pursuing improved visuals at a locked 30fps was a better option than attempting to hit 60fps. Here we could have ultra-level presets with temporal SMAA at 1080p. Dropping down to the GTX 750 Ti gave us the same experience at the high quality level - effectively a match for PS4, but with a full 1080p resolution.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-watch-dogs-face-off

Det passer godt med min oplevelse af spillet på PC. Ligegyldigt hvordan man stiller på det, så er 100% 60fps bare ikke muligt :(

Håber det kan patches.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/05-14 16:44 
Her er et sjovt klip med Glen Beck om de slemme, slemme video spil. Det starter med et par historier om hvordan der f.eks. er en velfungerende ung mand der hængte sig selv efter at have spillet Call of Duty med sin onkel, men han snakker også om Watch Dogs.
Da man kan hacke ind i ting og sager i spillet drager han den parallel at spillet LÆRER børn at hacke ind i DIT kamera i f.eks. din iPad eller telefon som du har stående i en dockingstation ved siden af din seng.

Når jeg får gennemført det glæder jeg mig til at kunne hacke ind og hæve uendelige penge i en hæveautomat ved at spille Pipemania et et minuts tid.

http://youtu.be/olQll0_6yZQ
slk486slk486Skrevet 30/05-14 16:48 
Har ikke tålmodigheden, men han lyder som et fjols :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 30/05-14 16:53 
Glenn Beck ér helt sikkert et kæmpe, højreorienteret fjols.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/05-14 16:55 
Til sidst i klippet snakker han også om hvordan man bliver dum af at læse bøger fra en eReader, frem for en rigtig, indbundet bog.
NaieraNaieraSkrevet 30/05-14 16:57 
Jeg har indtil videre kun læst ca. 200 sider på min Kindle, som jeg fik i sidste uge, så jeg kan nok ikke mærke det endnu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 30/05-14 18:57, rettet 30/05-14 18:58 
Det kan vi andre ellers... :P
j/k
EltanEltanSkrevet 30/05-14 20:34 
Højreorienteret fjols eller venstreorienteret fjols, same shit different names...
la0sla0sSkrevet 31/05-14 09:29 
Jeg synes godt nok, at man skal vende sig til, at der er ret mange systemer i spil. Det er ikke bare at undslippe politiet, hvilket jeg synes er svært her i begyndelsen, eller buste en forbryder.

Der er meget at forholde sig til.
Hvad sker der?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 31/05-14 22:29, rettet 31/05-14 22:33 
Eltan>
Højreorienteret fjols eller venstreorienteret fjols, same shit different names...

De holdningsløse "midterorienterede" fjolser, som bare hopper med på hvilken gren der er førende pt, er dog stadig de værste.

Naiera>
Glenn Beck ér helt sikkert et kæmpe, højreorienteret fjols.

Baseret på hvad? Og hvorfor er man et fjols fordi man er højreorienteret?

Hold din halv-autonome holdninger for dig selv tak.
NaieraNaieraSkrevet 31/05-14 23:18 
Jeg skrev faktisk ikke at han er et fjols fordi han er højreorienteret. Hvad angår at kalde ham et fjols, findes der så ikke allerede bevis nok herfor i tråden her?

Ellers har spaden jo et gigantisk portefølje af lignende latterlige udtalelser og holdninger, men du har måske aldrig hørt om ham før?

Det er i øvrigt pissesjovt, at folk der politisk set er uenige med dig, skal stemples som halv- eller måske hel-autonome. Så mister dine eventuelle argumenter (ikke at du kom med nogen her) lissom lidt tyngde.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BlumarinaBlumarinaSkrevet 31/05-14 23:37, rettet 31/05-14 23:37 
Hvordan undslipper man nemmest politiet? Geez, det kan tage lang tid...
SonicSonicSkrevet 31/05-14 23:40 
Brug alle hacks du finder på vejen, og pedalen i bund ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 02/06-14 00:18 
Azzkikr>
Eltan>
Højreorienteret fjols eller venstreorienteret fjols, same shit different names...

De holdningsløse "midterorienterede" fjolser, som bare hopper med på hvilken gren der er førende pt, er dog stadig de værste.

Naiera>
Glenn Beck ér helt sikkert et kæmpe, højreorienteret fjols.

Baseret på hvad? Og hvorfor er man et fjols fordi man er højreorienteret?

Hold din halv-autonome holdninger for dig selv tak.

Vores danske højre er slet SLET ikke at sammenligne med USAs ditto. Hvis man nutildags stemmer på republikanerne er det enten fordi man personligt nyder godt af deres skattepolitik eller fordi man er idiot/religiøs fundi.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-14 04:19 
Efter at have spillet det i nogen timer syntes jeg at det er interessant at gennemskue spillets design.
Det virker som om der har været en vision fra udviklerens side om hvor spilleren er og hvordan man kommer rundt, hvilket så ser ud til at være blevet revideret senere.

Sådan noget som Digitial Trips og AR minigames kan aktiveres specefikke steder i verdnen, men man kan til hver en tid også bare starte de aktiviteter fra sin telefon hvor man nu er. På samme måde kan Fast Travel med toget også aktiveres på skilte på togstationen, frem for at man skal vente på et tog, stå om bord og så først dér kunne vælge at skippe frem til næste station a-la GTA. Jeg mistænker at der også har været en version af spillet hvor man kun kunne crafte fra sit hideout, frem for on-the-fly som det er nu.

Det er ikke noget der genere mig, for det er alt sammen noget der hjælper spillet til at være hurtigere og mere spilbart, men det er som sagt interessant hvordan man kan mærke at det er et helt nyt spil og ikke noget der er blevet finpudset igennem et hav af fortsættelser, ligesom Assassin's Creed.

Så ser det for øvrigt også ud til at der er nogen Bronies hos Ubisoft, da nøgleringen på den bilnøgle der sidder i mange af bilerne i forvejen (?) er en tegnefilms pony.

Watch_Dogs
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-14 22:54 
Her er lidt sjov og ballade til PC versionen.

En modder på Guru3D har fundet kode i spillet flagget som "E3 build" og gravet mange af de effekter frem der var vist i den originale E3 video og som ikke er i PC versionen af spillet som standard.
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390092

Der er så én der har stjålet hans arbejde og lavet sin egen tråd om det som også har nogen screenshots
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114

Den populære teori på nettet er selvfølgelig at Ubisoft er blevet bestukket af Sony til at levere et dårligere produkt til PC og få PS4 versionen til at stå bedre... Mit umiddelbare gæt ville have været at de bare havde skaleret det ned for at være sikre på at det kørte ordentlig på folks computere, men folk rapportere at det faktisk kører med en bedre og højere framerate efter det er blevet moddet, så det er interessant. Nu må vi se hvordan historien udvikler sig.
SonicSonicSkrevet 16/06-14 23:35 
Har også smidt moddet på, og det kører betydeligt bedre. Det stutter stadig lidt ved bilkørsel hist og her, men det kører bedre :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 16/06-14 23:41 
Lort med lort på?

Bliver spændende at læse hvad Ubisoft har at sige det... Lidt svær at forklare...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SonicSonicSkrevet 17/06-14 09:09, rettet 17/06-14 10:04 
Har hentet TheWorse 0.7 mod, med forbedret DOF, og nu med endnu mindre stutter. Det kører faktisk som det burde, da det kom ud imo. Ubi, pls.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/06-14 09:51 
Er det til at installere uden voodoo og blodmagi?

Jeg vil gerne have bedre oplevelse, men jeg gider virkelig ikke rode mere med det spil.

Og i øvrigt, er det kun et mod til dem med high end rigs?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SonicSonicSkrevet 17/06-14 10:03 
Not sure, men det burde give forberdringer til alle.
Det er så simpelt som at smide 2 filer over i en folder, ikke mere. Vil man afinstallere, fjerner man bare de to filer.

The real mccoy:
http://forums.guru3d.com/showthread.php?s=80d560a5ba33c1275656afd6ce653269&t=390114
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 20/06-14 17:04 
Hvor er det et tyndt "politiker"-svar fra Ubisoft:

Watch Dogs PC Update
The dev team is completely dedicated to getting the most out of each platform, so the notion that we would actively downgrade quality is contrary to everything we’ve set out to achieve. We test and optimize our games for each platform on which they’re released, striving for the best possible quality. The PC version does indeed contain some old, unused render settings that were deactivated for a variety of reasons, including possible impacts on visual fidelity, stability, performance and overall gameplay quality. Modders are usually creative and passionate players, and while we appreciate their enthusiasm, the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game’s visual fidelity in certain situations but also can have various negative impacts. Those could range from performance issues, to difficulty in reading the environment in order to appreciate the gameplay, to potentially making the game less enjoyable or even unstable.
Thanks for playing Watch Dogs and stay safe on the mean streets of Chicago.
-The Watch Dogs Team

http://www.polygon.com/2014/6/20/5826982/ubisoft-responds-to-watch-dogs-mod-that-recreates-e3-2012-demo
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/06-14 17:24 
Lyder lidt som en "I can neither confirm, nor deny" :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
spectrespectreSkrevet 08/07-14 09:22 
Hvad er the final verdict på det her spil? Det er som om alt snak om spillet er faldet totalt til jorden efter det er udkommet? Er det et flop?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
AmbyAmbySkrevet 08/07-14 09:23 
Nej, jeg synes det er ret underholdende.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SonicSonicSkrevet 08/07-14 09:25 
Har fået det gennemført, og var fint underholdt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/11-14 11:22 
Så er Wii U versionen udkommet af en eller anden grund.

https://www.youtube.com/watch?v=eqZ2oepMEoM
XiwanaXiwanaSkrevet 21/11-14 12:49 
Samme uge som GTA V på current gen-konsollerne. Tilfælde?
[inspirational quote here]
295 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig