X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Watch_Dogs


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 01:20, rettet 05/06-12 01:21 
Ubisoft har lige præsenteret Watch_Dogs som ser fantastisk ud!
Jeg ligger trailer og gameplay op når jeg finder det.

Spillets hjemmeside ser ud til at være her via en QR kode de viste på en karakter i demoen

https://dotconnexion.ubi.com/
295 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/05-14 09:55 
Har for længst slettet min preorder, nupper det måske senere når det falder i pris. Ingen grund til at fodre SoS'en.
slk486slk486Skrevet 27/05-14 10:25 
Jeg havde "glemt" min.
j/k
SumezSumezSkrevet 27/05-14 11:03 
Beano>
Anstændige scores generelt, men jeg hopper nu over i første omgang. Syntes det ser lidt kedeligt ud.

Ja, det er jo flot, men virker lidt som den klassiske AAA-hest.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/05-14 11:34 
De fleste scores er væsentligt mere lune end Eurogamers 7.

http://www.vg247.com/2014/05/27/watch-dogs-reviews-begin-has-the-wait-been-worth-it-score-round-up/
j/k
NaieraNaieraSkrevet 27/05-14 11:55 
Min forudbestilling hos Amazon kostede godt 360,-. Den ér også sendt, så det er for sent at ombestemme sig :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 27/05-14 12:52 
Spillet ser tæskelækkert ud på min PC, og kører super flydende. Styringen skulle jeg lige vænne mig til.
Jeg har kun fået det prøvet i en times tid, men det virker indtil videre som en god krydsning af stealth og GTA gå-amok. Jeg håber jeg har fri for alt i aften, så jeg kan hacke nogle venner ;D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 27/05-14 12:54, rettet 27/05-14 12:55 
Naiera>
Min forudbestilling hos Amazon kostede godt 360,-. Den ér også sendt, så det er for sent at ombestemme sig :p

Det er ikke for sent, før du har åbnet spillet.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-14 13:36 
Det jeg har set (screens) sf PC-versionen med ultra settings så ikke specielt godt ud. Måske det er sådan et spil der ser bedst ud i bevægelse :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/05-14 15:05 
PS4 versionen er meget pæn især om natten

Watch_Dogs
slk486slk486Skrevet 27/05-14 15:18 
Så må jeg hellere vente til efter kl 23;)
j/k
HankyHankySkrevet 27/05-14 15:38 
Tror jeg benytter mig af GameStops "2 ind, 1 ud" til 99 kr :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 27/05-14 15:44, rettet 27/05-14 15:45 
Det kan da aldrig betale sig? Det er selvfølgelig en hurtigt handel.
j/k
HankyHankySkrevet 27/05-14 16:24, rettet 27/05-14 16:47 
Det kommer da an på hvad man har givet for de 2 spil man afleverer - Luigi's Mansion 2 til 99 kr fra ElGiganten er ét af dem.

I alt kommer det til at koste mig 250 kr for et Xbone-eksemplar :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 27/05-14 16:25 
Så kan det godt :)
j/k
HankyHankySkrevet 27/05-14 17:27 
Darkbeat>
PS4 versionen er meget pæn især om natten

Jeg har spillet det lidt på PC med Ultra settings, og jeg må sige at jeg blev ganske skuffet over grafikken.

Faktisk synes jeg spillet er pænest i daglys, især ved solopgang/solnedgang, og at det er om natten at det virker svagest, på den grafiske side.

:/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AmbyAmbySkrevet 27/05-14 22:35 
Er UPlay nede?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-14 22:41 
Jeg kan ikke signe ind :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
AmbyAmbySkrevet 27/05-14 22:44 
Heller ikke her.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-14 22:49 
Jeg kan gå i offline mode, men det hjælper jo ikke meget, når spillet ikke er færdig med at downloade.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-14 23:34 
Det ser ud til, vi ikke er de eneste med problemer:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=826162
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-14 04:55, rettet 28/05-14 05:15 
Hanky>Jeg har spillet det lidt på PC med Ultra settings, og jeg må sige at jeg blev ganske skuffet over grafikken.

Min førstehåndsindtryk er heller ikke alt for godt og slet ikke taget i betragtning af, hvor tungt det er at køre. Jeg har slået AA fra og er gået ned på high med alt på nær vand for at få 60fps, hvilket stadig resulterer i lidt slowdown hist og her (med køretøjer især). Ikke noget man ikke kan leve med, men spørgsmålet er, om det ikke ville hjælpe at stille på shaders/shadows eller gå over til adaptiv vsync? Noget der skal testes, når jeg vågner.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 28/05-14 07:39 
Bede-x>
Jeg kan ikke signe ind :(

Skal man være signet ind for at spille??
Det lyder lidt ironisk i forhold til spillets "budskab"...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/05-14 08:07 
Ha ha :D

Ubisoft og deres Uplay.
j/k
SonicSonicSkrevet 28/05-14 08:33 
Hehe, det er voldsomt krævende det her spil, helt sindsygt endda :) Har du et grafikkort med UNDER 3 GB kan du glemme alt om Ultra textures. Dit grafikkort skal helst have 4 GB eller mere for at trække det flydende i Ultra textures. Det er helt vanvittigt :D Jeg bruger selv en i7 4770k @ 3.5 GHz med et GTX780Ti 3 GB, og kan godt køre det på Ultra, men der kommer noget microlag agtigt når man kører i bil, det duer ikke. Derfor spille jeg med textures på high og alt andet på ultra.

På den lyse side, syntes jeg, ihvertfald lige nu, at det er nyt, spændende, og hacking gør det super sjovt. Jeg kan også bedre lide denne her setting end hvad man er vant til fra AssCreed, selvom jeg var super glad for Black Flag. Smag og behag, som alting.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 28/05-14 08:57 
Mit ene "grafikkort" har 5GB til rådighed :D
j/k
SonicSonicSkrevet 28/05-14 09:12 
Hehe :)
Jeg læste lidt videre på Gaf, og de roder stadig rundt med settings. Googlede lidt, og faldt over denne her: http://www.gameranx.com/updates/id/22134/article/watch-dogs-pc-graphics-tweaks-guide/

Jeg prøvede at smide spillet op i Ultra texture igen, og så i borderless window mode. Holy crap it helps! Hvorfor?!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 28/05-14 09:14 
Watch_Dogs
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 28/05-14 09:19 
Det er så latterligt, at der efter 20 år med diverse 3D kort, endnu ikke er en hands free auto tune - udover Geforce XP, der "lige" er kommet.
j/k
dRxLdRxLSkrevet 28/05-14 09:43 
Voodoo graphics fra 3dfx kom på markedet i PCI udgaven i slutningen af 1996, så 17.5 år?

Hvordan autotuner den? Forskellige folk sætter vel pris på forskellige ting, nogle vil have generel anti-aliasing + kvalitets filtrering andre sætter pris på overbevisende skygger og effekter.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 28/05-14 09:47, rettet 28/05-14 09:47 
Ja ja, 2.5 år fra eller til.

Man kan slide fra quality til performance og så piller den i spillenes indstillinger for dig (mig).

De fleste piller af nødvendighed for at få max udbytte af deres dyreste 3D kort. Verden ville ganske enkelt være et bedre sted, hvis man kunne nøjes med at pille, hvis man virkelig ønskede det.
j/k
enfenenfenSkrevet 28/05-14 11:38 
Men igen vil nogen måske sætte stor pris på antialiasing, hvor andre hellere vil have en masse flotte effekter (og leve med musetrapperne).
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 28/05-14 11:47, rettet 28/05-14 11:47 
Og det kan man jo så bare rette... ?
j/k
SumezSumezSkrevet 28/05-14 11:48, rettet 28/05-14 11:49 
Men alligevel er der jo ofte folk der sidder i evigheder og leder efter en enkelt obskur indstilling som er den, der bringer hele deres performance i knæ. Det kan være svært at finde ud af hvad der er hårdest for dit specifikke grafikkort, især hvis man ikke har supermeget forstand på det. Nogle gange er der effekter der kan hardware-accelereres, hvor dem der "lyder" mindre krævende kræver cpu-kraft, som er meget værre for din performance.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-14 13:04, rettet 28/05-14 13:34 
Digital Foundry er kommet med deres indledende artikel:

Perhaps more disappointing are the issues with PC performance. We noted a lot of comments online about stutter and can confirm that this is an issue, even with powerful gaming hardware. It appears that streaming of assets is the major culprit as adjusting texture quality has much more of an effect than dialling back graphical presets. We'll go into depth on PC performance in the full Face-Off, coming soon, but first impressions are that while the stutter issue remains in effect on Nvidia hardware (with v-sync active, we see occasional frame-time dips from 16ms to 33ms to 50ms), it is much more of an issue with the AMD cards. Even going nuclear and throwing a top-end 290X at the problem didn't produce a satisfactory experience.

That's a shame because the combination of ultra-level settings, 1080p (and higher) resolution support plus additional anti-aliasing options (FXAA, SMAA, temporal SMAA, MSAA and Nvidia-exclusive TXAA) should make for a substantial upgrade over console, but right now the lack of consistency during gameplay is quite frustrating. The PC version features a two-frame v-sync (essentially a 30fps lock if you have a 60Hz display) but even here we noticed some noticeable stutter - something that the console versions mostly avoid.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-watch-dogs-performance-analysis

slk486>
Verden ville ganske enkelt være et bedre sted, hvis man kunne nøjes med at pille, hvis man virkelig ønskede det.

Du kan jo be den (GFE) om at autotune efter skyen, hvor man så typisk ender med 30-60 fps i de fleste spil. Problemet er så bare, at der ikke er så mange spil i skyen (mest store AAA titler) og at performance ikke er tilpasset det, man måske selv går efter.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-14 13:08 
Sumez>
Skal man være signet ind for at spille??

Jeg har ikke tjekket, om man kan lave en gæsteprofil hos Uplay, men ellers skal man. I går var det ret svært at få kontakt med deres servere, så alene det at få spillet downloaded var vanskeligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 28/05-14 13:14 
Men selvom man køber spillet fysisk, og kun spiller single player, kræver det stadig log ind på deres service? :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 28/05-14 13:26, rettet 28/05-14 13:27 
slk486>
Og det kan man jo så bare rette... ?

Ja, men med dit ønske, er det måske lige den ting, man selv vil have, som producenten af grafikkortet mener, kan undværes for at opnå bedste medium setting.

Og hvis du alligevel selv vil rette indstillinger til sidst, er det vel hip som hap, om "auto tune" er med.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 28/05-14 13:28, rettet 28/05-14 13:28 
^ At forstå, hvad jeg skriver. Whatever. Jeg er glad for GXP.

Sumez>
Men selvom man køber spillet fysisk, og kun spiller single player, kræver det stadig log ind på deres service? :S

Yes.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-14 13:29, rettet 28/05-14 13:31 
Sumez>
Men selvom man køber spillet fysisk, og kun spiller single player, kræver det stadig log ind på deres service? :S

Jeg har ikke købt det fysisk, så jeg ved ikke om spillet ligger på diskene i den fysiske udgave eller om det stadig skal hentes fra deres servere. Hvis det er det sidste, så er du tvunget online af naturlige årsager, mens man henter spillet.

Men du er selvfølgelig tvunget til at bruge Uplay klienten under alle omstændigheder, også selv om du går offline med din profil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 28/05-14 13:33 
slk486>
Sumez>
Men selvom man køber spillet fysisk, og kun spiller single player, kræver det stadig log ind på deres service? :S

Yes.

Hvis UbiSoft ikke selv kan se den blødende ironi i det, må de virkelig være blinde. :P Håber da i det mindste at spillet lampshader det på en eller anden måde...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/05-14 13:36 
Man kan da vist stadig gå offline i Uplay, men det kan være netop Watchdogs er undtagelsen :D
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-14 13:43, rettet 28/05-14 13:44 
Du kan sagtens være offline, også med Watch Dogs.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/05-14 14:02 
Sumez>
Hvis UbiSoft ikke selv kan se den blødende ironi i det, må de virkelig være blinde. :P

Mener ikke det er så pokkers mange år siden, at Ubisoft helt snakkede om at droppe PC markedet pga. folk der mener at alle spil bør koste online-femfingerpris.
Så for mit vedkommende kan jeg godt leve med Uplay, hvis alternativet er at trille tommelfingre til man segner. :P

- Ikke at det overordnet set gør det mindre tosset.
Tror jeg havde lignende reaktion dengang jeg ville installere min fysiske kopi af Fallout: New Vegas, som et af de første retail spil på min dengang nysamlede PC. Hvortil jeg erfarede, at et 100% offline spil alligevel _skulle_ registreres via Steam. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 28/05-14 14:28 
dRxL>
Voodoo graphics fra 3dfx kom på markedet i PCI udgaven i slutningen af 1996, så 17.5 år?

S3 Virge er fra 1995, så slk er ret tæt på (og det er muligvis ikke det første 3D-kort til pc-spil) :P

Havde selv et Matrox Mystique, der kom i starten af 1996 - mener det understøttede hele ca. 2-4 spil, da jeg købte det, og det slog aldrig igennem, så rigtigt godt køb.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/05-14 15:10, rettet 28/05-14 15:11 
Watch_Dogs

Det fede var at hende damen i bilen sad og brokkede sig som om man stod foran bilen og blokerede den, så hun var warped halvt ned i jorden og sad og sagde ting som "Come on!" og "Really??!!"
SumezSumezSkrevet 28/05-14 15:55 
Fik du ikke filmet det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 28/05-14 16:03 
Ubi laver spillene med de fedeste glitches! Black Flag fik mig til at grine højlydt adskillige gange :D Især da jeg fik en guard til at headshotte en anden guard, det var guld.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 28/05-14 17:17, rettet 28/05-14 17:19 
Sumez>
Men alligevel er der jo ofte folk der sidder i evigheder og leder efter en enkelt obskur indstilling som er den, der bringer hele deres performance i knæ. Det kan være svært at finde ud af hvad der er hårdest for dit specifikke grafikkort, især hvis man ikke har supermeget forstand på det. Nogle gange er der effekter der kan hardware-accelereres, hvor dem der "lyder" mindre krævende kræver cpu-kraft, som er meget værre for din performance.

Det undrer mig altid når et spil har vildt detaljerede settings uden nogen forklaringer. Sleepings Dogs mindes jeg gjorde det helt rigtigt:

Alle settings var uddybet.
Alle settings havde vurderinger af om det ville give meget eller lidt performance at slå dem fra.
Der var et on rails demo-mode man kunne eksekvere, hvor man røg igennem fem forskellige lokationer. Så kunne man selv vurdere om det så fint ud OG der var fuldt breakdown til sidst med minimum, average og maximum FPS.

Det var en fremragende måde at finde ud af hvilke indstillinger, jeg ville have, ved at "liveteste" dem , før jeg overhovedet trykkede på New Game.
enfenenfenSkrevet 28/05-14 17:48 
Lyder som den helt rigtige måde, hvis man vil gennemteste (som jeg selv gjorde i pc dagene), inden man starter et spil.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/05-14 17:59 
Sumez>
Fik du ikke filmet det?

Jo det tror jeg faktisk nok jeg gjorde. Det må jeg lige kigge på, på et tidspunkt.
295 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig