X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Watch_Dogs


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 01:20, rettet 05/06-12 01:21 
Ubisoft har lige præsenteret Watch_Dogs som ser fantastisk ud!
Jeg ligger trailer og gameplay op når jeg finder det.

Spillets hjemmeside ser ud til at være her via en QR kode de viste på en karakter i demoen

https://dotconnexion.ubi.com/
295 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 26/06-13 11:49 
Division... :)
j/k
slk486slk486Skrevet 29/08-13 09:35 
Rigtig god writeup.

http://www.vg247.com/2013/08/29/watch-dogs-multiplayer-embraces-our-connected-world/

Ser mere og mere interessant ud.
j/k
JmogJmogSkrevet 30/08-13 12:57, rettet 30/08-13 12:57 
En ret simpel men efter min mening genial feature er det med at man via sin ipad kan "hacke" en af sine venners spil og erstatte det der ellers ville have været på byens billboards med tekst man selv skriver ind.

Jeg ville gå helt amok med geekede referencer og in character bemærkninger:

"I can't let you do that, Dave"
"This is not the victim you are looking for"
"This is all an illusion. In the real world you are lying on your bed with a needle in your arm. Wake up. Wake up! Oh, that's right... you can't"
slk486slk486Skrevet 30/08-13 13:55 
^ Ja, det er de små ting, der gør det fedt.
j/k
AmbyAmbySkrevet 04/09-13 22:35 


Watch_Dogs 14 Minute Gameplay Demo
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 04/09-13 23:40 
Ser fandeme nice ud.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 27/09-13 16:32, rettet 27/09-13 16:33 
edit: Nevermind, videoen jeg linkede var bare et stykke af det der allerede er linkede ovenfore

Helt skidt ser det ikke ud
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/09-13 20:59 
Det lader til at jeg var utroligt spot-on med nedenstående post jeg skrev for et år siden. De nye gameplay videoer ser i hvert fald ud til at i den grad bekræfte mine forudsigelser.

Azzkikr>
Jeg forstår ikke helt hypen omkring det her spil, det er jo tydeligvis bare GTA blandet med det der "kommunikations kontrol halløj" koncept, som helt sikkert bliver skambrugt igennem hele spillet. Det skal nok blive kedeligt, med mindre man er til denne type open world spil hvor der er tonsvis af genbrug og det er der jo mange der er.

Det virker også som om det er ufatteligt let at skyde folk deri, hvad sker der lige for det autotarget der?
SumezSumezSkrevet 27/09-13 21:03, rettet 27/09-13 21:04 
Hvis de ved hvad de laver, undgår de at lade action-tps sekvenser dominere spillet, i hvilket tilfælde ekstrem auto aim giver mening.

Men ja, jeg synes også det ligner ufatteligt meget andet, så hypen virker ret overdrevet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/10-13 18:22 
Nåh, det var godt nok lidt sent, men Watch_Dogs er blevet forsinket og kommer først i foråret 2014

http://blog.ubi.com/watch-dogs-delay/
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-13 18:28 
Øv. Hvad skal man så købe til PS4 på dag et? Det bliver måske første gang jeg køber en konsol på release uden spil :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 15/10-13 18:53 
Jeg køber først en PS4 når Infamous kommer, af den grund, at det andet ikke tiltaler mig nok :) Men det passer mig også bedre økonomisk til februar :o
Parental Advisory: Explicit Lyrics
XiwanaXiwanaSkrevet 15/10-13 18:54 
Så røg det mulige PS4-preorderbundle i Gamestop.
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/10-13 18:56 
Hvad kommer så på release-dagen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-13 18:58, rettet 15/10-13 18:59 
Infamous ser jeg også frem til. Ærgeligt det ikke er en launchtitel.

KK: Gaf har en tråd med hvad der skulle være launchtitler:

www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=697471
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/10-13 19:00 
Tak :)

Så må det blive Skylanders: Swap Force i stedet...
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 15/10-13 19:01 
Var i to sind om jeg skulle have AC4 til launch eller Watch Dogs.

Det blev jo lige pludselig meget nemmere.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/10-13 19:04 
@Bede-X: Køb en Wii U med Monster High 13 Wishes istedet så :D
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 19:06 
Bede-x>
Øv. Hvad skal man så købe til PS4 på dag et? Det bliver måske første gang jeg køber en konsol på release uden spil :)

Jeg nupper AC4, Killzone SF og muligvis Knack og NFS Rivals. ResoGun og DriveClub PS+ Ed. får jeg som PS+ medlem. Driveclub opgraderer jeg til den fulde udgave hvis PS+ udgaven er ok. Planetside 2 og Blacklight vil jeg helt sikkert også checke ud da de er gratis for alle.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/10-13 19:09 
Jeg håber meget at Knack bliver godt, for så tager jeg helt sikkert det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-13 19:09, rettet 15/10-13 19:10 
Beano: Kunne være ResoGun, Putty Squad og måske Killzone for mit vedkommende, men så er det også mest for bare at have noget at købe.

Darkbeat: Jeg har en Wii U, men jeg kan godt se spillet ser win ud ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 19:15, rettet 15/10-13 19:17 
Har aldrig hørt om Putty Squad men der er sikkert et par indie titler omkring launch (eller Q1 2014) jeg også skal have ;)
WD kan jeg godt vente lidt med, havde været bitter hvis AC4 var udsat.
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-13 19:32, rettet 15/10-13 19:35 
Man kan sagtens vente på WD, men det havde alligevel været rart med en ny dyr franchise på launchen, alene for friskhedens skyld. Knack har jeg ikke den store tiltro til og Driveclub er et bilspil (næsten altid et minus i min bog :)). Det efterlader Ryse som den eneste nye launch stortitel på de kommende platforme og det ser kvalitetsmæssigt ret tvivlsomt ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 19:55 
Er Ryse en stortitel? ;)
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-13 19:57 
Næppe, men du ved hvad jeg mener ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/10-13 19:57 
Ja Knack ligner ikke ligefrem noget fremragende spil. Men det er desværre det eneste spil der skiller sig ud på launchen. Wii U'en havde en langt bedre launch lineup :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 19:57, rettet 15/10-13 19:58 
@Bedex: Jow :)

@KK: Surely not...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/10-13 20:01, rettet 15/10-13 20:02 
Seriøst? New Super Mario U, Sonic All-Stars Racing Transformed og ZombiU. Det er flere og langt bedre (regner jeg med) interessante titler end der kommer til PS4 på launch.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 20:09, rettet 15/10-13 20:10 
Klart en smagssag hvad man bryder sig om at spille. Men både PS4 og XBO har en bredere og større launch lineup end Wii U, det er åbenlyst uanset om kan bryder sig som spillene. PS4 har 30+ titler til launch, XBO lidt færre.
jaesjaesSkrevet 15/10-13 20:13 
Ja, temmelig subjektivt - der er ret mange som glæder sig til Killzone, Knack, AC4, Battlefield 4, NFS: Rivals, COD: Ghosts og DriveClub + 2-3 af de digitale spil :)
slk486slk486Skrevet 15/10-13 20:14 
Igen - Resogun. No contest :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 20:17 
Det er download only - tæller vist ikke som spil for KK ;D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/10-13 20:46, rettet 15/10-13 20:47 
Ja det er super subjektivt. Jeg synes hovedparten af launchspillene på PS4 ligner noget vi har set 100 gange før. På Wii U var der faktisk nogle originale og spændende titler.

Det er selvfølgelig fair hvis man ikke er enig i det. Omvendt vil jeg gerne minde alle om at jeg vidst aldrig nogensinde har taget fejl før :)

Beano>
Det er download only - tæller vist ikke som spil for KK ;D

Nemlig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 15/10-13 20:47 
For mit vedkommende er de titler jeg med faranti anskaffer på dag et:

AC4 (havde nok været Watch Dogs hvis ikke...)
Killzone
Resogun
Driveclub

F2P-titlerne skal da helt sikkert også prøves. En blanding af hvor positive anmeldelserne er, og hvor hurtigt jeg bliver færdig med de købte/PS Plus titlerne afgører, hvornår de bliver prøvet. Men de bliver helt bestemt hentet. Lægger dem bare i min downloadliste og henter dem automatisk om natten.

Knack venter jeg og ser om jeg får til anmeldelse, eller om de amerikanske anmeldelser er positive.
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 20:59 
Konsolkongen>
Ja det er super subjektivt. Jeg synes hovedparten af launchspillene på PS4 ligner noget vi har set 100 gange før. På Wii U var der faktisk nogle originale og spændende titler.

Enig - der er ikke meget wow-dette-ser-helt-nyt-og-spændende-ud faktor over next-gen launchen, bare mange nye titler spredt over de kendte og populære genrer og franchises.
Men var intet nyt og spændende på Wii U heller IMO. Er det Zombi U du tænker på? Det skuffede mig fælt men nok bare en hit-or-miss titel.. bogstaveligt talt :)


Konsolkongen>
Det er selvfølgelig fair hvis man ikke er enig i det. Omvendt vil jeg gerne minde alle om at jeg vidst aldrig nogensinde har taget fejl før :)

Sorry, det glemte jeg ;)
JmogJmogSkrevet 15/10-13 20:59 
Konsolkongen>
Ja det er super subjektivt. Jeg synes hovedparten af launchspillene på PS4 ligner noget vi har set 100 gange før. På Wii U var der faktisk nogle originale og spændende titler.

Men originalitet er der jo ikke noget af i New Super Mario U og Sonic Racing. Zombie U var der lidt originalitet i, men ikke noget gigantisk.

Dermed ikke sagt, at det er dårlige spil, for de er skam rigtig gode. Jeg er bare træt af at launchlineups skal kritiseres for mangel på originalitet. Et spil kan jo sagtens være sjovt uden at være originalt. Jeg synes PS4 og X1 lineuppet er glimrende. Ja, der er mange spil som er en efterfølger, og jeg ville da gerne se flere nye titler. Det ærgrer mig stadig at Ubi ikke turde lave Black Flag til sin egen serie.

Omvendt så er der bestemt også fordele ved sequelitis: Finpudsning af gameplay.
WehnerWehnerSkrevet 15/10-13 21:03 
Bede-x>
Øv. Hvad skal man så købe til PS4 på dag et? Det bliver måske første gang jeg køber en konsol på release uden spil :)

Er det så ikke federe at vente og håbe på, at der er kommet en forbedret version af PS4, når WD udkommer? Måske er jeg blevet paranoid, men alle denne generations iterationer giver mig virkelig ikke lyst til at købe på dag et. Men måske fristes jeg over evne alligevel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 21:03 
Jmog>
Knack venter jeg og ser om jeg får til anmeldelse, eller om de amerikanske anmeldelser er positive.

Præcist - den vil jeg også gerne høre mere om før jeg beslutter mig. Forstår godt hvad de vil med spillet og sikkert ok på de præmisser, men syntes ikke det ligner en fuldpris retail titel.
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 21:12 
Wehner>
Er det så ikke federe at vente og håbe på, at der er kommet en forbedret version af PS4, når WD udkommer? Måske er jeg blevet paranoid, men alle denne generations iterationer giver mig virkelig ikke lyst til at købe på dag et. Men måske fristes jeg over evne alligevel.

Du er ikke alene med din hardware-paranoia :)
Sammenlignet med XBO, syntes PS4 ser suspekt lille ud når der både skal være plads til intern PSU og ordenlig ventilation - en støjsatan?
Jeg har ikke et dyt forstand på varmeudvikling af de CPU, GPU, RAM, etc. arkitekturer som de har valgt, virker bare vildt.
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-13 21:48, rettet 15/10-13 21:55 
Wehner>
Er det så ikke federe at vente og håbe på, at der er kommet en forbedret version af PS4, når WD udkommer?

Fra et logisk synspunkt, jo. Jeg kan bare godt li' at følge med i de diskussioner der opstår i kølvandet på nyt hardware. Det er ligesom med GTAV: Jeg kunne sagtens vente på PC versionen og der ikke noget tvivl om at min PC kan løbe i ringe omkring de nuværende konsoller(og den næste generations også for den sags skyld) og det derfor ville køre bedre der, men det er lige nu man på podcasts, hjemmesider og forums diskuterer spillet, ikke om X antal måneder når PC udgaven udkommer og da det at følge medierne omkring spillet giver mig mere end at spille det, synes jeg det gav god mening at købe det på launch.

Det samme med PS4. Værdien for mig er ikke kun spillene på launch, det er ligeså meget alt det der sker omkring udgivelsen af nyt hardware og muligheden for at sammenholde det med min egen oplevelse af situationen. Noget jeg sætter stor pris på, omend det måske ikke giver mening.

WD er jeg heller ikke super hyped på. Fascinationen bestod mest i at det var det eneste nye AAA spil der så lidt interessant ud og samtidigt faldt indenfor mine genre præferencer :)

Og naturligvis deler jeg din bekymring på hardwareområdet, men det er ikke noget der kan skræmme mig væk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 15/10-13 22:03 
Klart. Jeg selv er bare virkelig træt af at vide, at man næsten med sikkerhed får et ringe(re) produkt, hvis man vil være med fra dag et. Det er du sikkert heller ikke uenig i.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-13 22:06, rettet 15/10-13 22:08 
Enig, selv om det ved Sony nogengange er gået den anden vej(se fx PS3 og vist også den nye Vita).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 15/10-13 22:08 
Sandt nok. Jeg vil bare sætte en vejgaarddollar på, at det ikke bliver sådan med hverken PS4 eller XBO.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-13 22:15 
Yep, og er det tilfældet må man bare bide det i sig som launch køber. C'est la vie.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 15/10-13 23:56 
Men det er jo Resogun! :D
j/k
dRxLdRxLSkrevet 06/02-14 09:41 
Har Aiden Pierce forsøgt at hacke lanceringen af sit eget spil? ;)

http://www.polygon.com/2014/2/5/5383608/watch-dogs-trademark-reinstated-after-fraudulent-attempt-to-drop-it
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 11/02-14 09:46 
Watch Dogs står nu til udgivelse i 2. kvartal, Wii U udgaven udskudt yderligere.

http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-11-watch-dogs-delayed-again-on-wii-u
Bede-xBede-xSkrevet 06/03-14 14:34 
27/5 ser ud til at være udgivelsesdatoen:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=780092
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 06/03-14 15:07 
Bleh.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 06/03-14 15:34 
Kan du ikke li' det du har set eller havde du håbet på udgivelsesdatoen var tidligere?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
295 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig