X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Watch_Dogs


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 01:20, rettet 05/06-12 01:21 
Ubisoft har lige præsenteret Watch_Dogs som ser fantastisk ud!
Jeg ligger trailer og gameplay op når jeg finder det.

Spillets hjemmeside ser ud til at være her via en QR kode de viste på en karakter i demoen

https://dotconnexion.ubi.com/
295 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 01:20, rettet 05/06-12 01:21 
Ubisoft har lige præsenteret Watch_Dogs som ser fantastisk ud!
Jeg ligger trailer og gameplay op når jeg finder det.

Spillets hjemmeside ser ud til at være her via en QR kode de viste på en karakter i demoen

https://dotconnexion.ubi.com/
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-12 01:33, rettet 05/06-12 01:35 
Gameplay demonstration fra Ubis konference:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FcMRkyoHKeA

Hvilken platforme er det til? De nuværende eller next gen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 01:48 
Interessant. I deres live præsentation på scenen sluttede det med at hovedpersonen blev hacket af en anden person som man så tog kontrollen over istedet.
WikzoWikzoSkrevet 05/06-12 02:08, rettet 05/06-12 02:09 
Jeg synes, det ligner noget multiplayer-halløj.

EDIT: Læste lige på Twitter, at spillet tilsyneladende kørte på en PC. Men Ubisoft skriver intet om format på deres hjemmeside: http://www.watchdogsgame.com/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 05:45 
Ja det er sikkert stadig på Alpha stadiet
ChronoChronoSkrevet 05/06-12 08:10 
Det ser super fedt ud det spil! Mon det er til en ny konsol? Ser temmelig next-gen ud.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 05/06-12 10:53 
Nice gameplay! Jeg tænker også umiddelbart next-gen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 10:58 
Jeg syntes det ser ud til at være nuværende gen. Det er flot men ikke flottere end så meget andet.
Alf81Alf81Skrevet 05/06-12 11:04 
Er det ikke bare PC igen?
Ting om dét og pis.
enfenenfenSkrevet 05/06-12 11:14 
Ret sikker på, der er tale om nuværende konsoller. Ser godt ud.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 12:05 
Jeg er overbevist om at det ikke er xbox/ps3. Tænk bare på GTAIV, eller hvad vi har set fra GTAV. Der er alt for mange overflade-effekter til at nuværende konsoller har fill-rate nok til det. Ville nok også kræve et bæst af en PC.

Er egentlig meget sammenlignelig med tech-demoen til epics Unreal 3 engine.

Unreal Engine 3 - GDC 2011: Samaritan Real-Time Tech Demo
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 05/06-12 12:07 
PC er selvfølgelig en mulighed.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 12:09, rettet 05/06-12 12:10 
Omgivelser, textures, personer, etc. er ikke specielt detaljerede. Det er måske mere poleret mht. AA. lys, effekter, draw-distance, etc. men kan nemt være en PC udgave der fremvises som Wikzo også skriver. Hvis det er next-gen konsol-niveau, så ser fremtiden skidt ud.
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 12:17 
Beano>
Jeg syntes det ser ud til at være nuværende gen. Det er flot men ikke flottere end så meget andet.

Du bliver nødt til at være mere konkret med dine eksempler. Jeg kan ikke komme på noget der bare nærmer sig det der. Ikke en gang Uncharted/The Last Of Us som ellers står som det flotteste jeg kan komme i tanke om.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 12:30, rettet 05/06-12 12:30 
U2+3, Last Of Us, Heavy Rain, Beyond, AC3, GOW3, AC3, etc etc. Som sagt ligner current-gen specs men kørende på PC med max settings så der er mere af det jeg nævner ovenover - og måske lidt flottere textures på hovedperson.
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 12:57 
Beano>
U2+3, Last Of Us, Heavy Rain, Beyond, AC3, GOW3, AC3, etc etc. Som sagt ligner current-gen specs men kørende på PC med max settings så der er mere af det jeg nævner ovenover - og måske lidt flottere textures på hovedperson.

Jeg kan slet ikke følge dig. Min antagelse er at det vi ser er tæt på hvad vi kan håbe fra næste generation af konsoller (hvis de kommer indenfor et til to år). Tag f.eks. "the witcher2 enhanced edition" som et eksempel på det bedste en dedikeret og kompetent udvilker kan få ud af denne generations konsoller (medregner ikke ps3 eksusive fra Naughty Dog her), og du vil forhåbentlig bemærke at de brugte effekter er langt mindre fill-rate krævende.

Jeg kan selvf. tage fejl, så lad os bare tage den igen når spillet er udkommet til x360 og til high-end PC, og så sammenligne dem på det tidspunkt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 13:04, rettet 05/06-12 13:04 
Jeg kan selvf. tage fejl, så lad os bare tage den igen når spillet er udkommet til x360 og til high-end PC, og så sammenligne dem på det tidspunkt.

Jeg tror du har misforstået mine posts. Læs igen :)
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 13:11 
Beano>
Jeg tror du har misforstået mine posts. Læs igen :)

Jeg mente sammenligne den trailer vi ser nu med de to forskellige færdige resultater. Mit bud er at high-end pc vil ligne det vi ser ovenfor mens konsollerne vil være lidt øv.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 13:14 
Helt enig - PS360 udgaverne bliver garanteret lidt mindre poleret end den vise PC udgave, men tror stadig det er til current-gen konsoller.
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 13:21 
Beano>
Helt enig - PS360 udgaverne bliver garanteret lidt mindre poleret end den vise PC udgave, men tror stadig det er til current-gen konsoller.

Det var jeg aldrig i tvivl om, da der er flere kilder ude at sige det allerede, her f.eks.:
http://www.videogamer.com/pc/watch_dogs/news/watch_dogs_is_an_xbox_360_ps3_pc_title_ubisoft_confirms.html
(som jeg har snupset fra wikipedia artiklen om spillet)


Min pointe var bare at den grafik vi ser i traileren er meget langt fra current-gen.
Med andre ord bliver ps360 udgaverne rene øje-bæ'er når man sammenligner med den vi ser i traileren/teaseren fra e3.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 13:27 
Sikkert - men jeg regner heller ikke med at en Ubisoft multi-platform titel leverer samme tekniske niveau som de konsol-eksklusive titler der ofte udnytter pågældende platform i langt højre grad.

Men spændende at se mere til det - bestemt en lovende titel :)
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 13:31 
Beano>
Sikkert - men jeg regner heller ikke med at en Ubisoft multi-platform titel leverer samme tekniske niveau som de konsol-eksklusive titler der ofte udnytter pågældende platform i langt højre grad.

Der er stadig langt til grafikken i de ting du nævner i din liste. Meget langt IMO.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 05/06-12 13:41, rettet 05/06-12 13:42 
Spillet udkommer til både PS3, Xbox og PC, men der er ingen som helst tvivl om at demoen kørte på en PC. Man kunne måske komme i nærheden i indendørsscenerne (selvom frameraten er alt for god), men da han kommer udenfor i regnvejret er det ret tydeligt. Textures, de våde overflader, animationen, frameraten, lyseffekterne. Ja, det er alt sammen noget man kunne lave på de nuværende konsoller, men IKKE samtidigt. At spillet ser ud til at være openworld cementerer det. Vi kommer aldrig til at se et openworld-spil til de nuværende konsoller med den performance og den grafiske kvalitet. Desværre.

Hvis spillet først kommer i slutningen af næste år, hvillket er sandsynligt i betragtning af, at det er første gang vi hører om det, så håber jeg sandelig, de vælger at udskyde det til slutningen af året og hoppe på den næste generation, så vi kan få en lige så flot udgave af spillet (potentielt flottere) som launchtitel til enten PS4 eller Multimediabox.
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 14:45 
Og så til noget helt andet.

Jeg er helt vild med den lille detalje hvor han tager den havarerede bilist ud af hans bil og siger han skal holde sig nede. Bringer os lige et par skridt væk fra super-kynisme og "murder-simulators".

Dialogen mellem Aiden og ham der giver ham våbnet virker også langt bedre end hvad vi plejer at se i computerspil (og de fleste spillefilm for den sags skyld).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-12 16:44, rettet 05/06-12 16:45 
Jeg forstår ikke helt hypen omkring det her spil, det er jo tydeligvis bare GTA blandet med det der "kommunikations kontrol halløj" koncept, som helt sikkert bliver skambrugt igennem hele spillet. Det skal nok blive kedeligt, med mindre man er til denne type open world spil hvor der er tonsvis af genbrug og det er der jo mange der er. Men nu må vi se, det kan jo være det bliver godt, selvom Ubisoft plejer at skuffe mig.

Det virker også som om det er ufatteligt let at skyde folk deri, hvad sker der lige for det autotarget der?
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 17:17, rettet 05/06-12 17:26 
forespørgsel:
Kan man få et P:R mod så man undgår at læse visse brugeres evigt negative udgydelser der synes at gentage sig selv i det uendelige og sjældent (hvis nogensinde) bidrager med noget til den givne diskussion? I så fald ved jeg godt hvem der skal på en sådan liste for mit vedkommende...

Og så til noget som jeg fandt lidt spændende, kom til at skimme lidt i den fulde udgave af Ubisofts presentation, og jeg bed mærke i at Yves Guillemot (Ubi CEO) introducerede Watch_Dogs med noget om at spillet ville ændre måden spillere interagerer på, til noget der virkede som et enkeltspiller spil.

Men så bemærkede jeg noget som var skåret fra den youtube link der er i denne tråd, vent til Aiden har dræbt målet og bemærk at spillet pludselig er noget der ligner multi-player:
http://www.youtube.com/watch?v=aKRWubusKBU&t=1h12m0s

Denne detalje uddyber også titlen "watch_dogs" <- flertal.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 05/06-12 17:26 
Azzkikr>
Det virker også som om det er ufatteligt let at skyde folk deri, hvad sker der lige for det autotarget der?

Ja, for sværhedsgrad i en live præsentation foran pressen er jo altid repræsentativ for det endelige produkt. Og samtlige spil med autotarget funktion har jo ikke mulighed for at slå det fra, hvis man skulle ønske det.

Nej vel?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-12 17:37, rettet 05/06-12 17:38 
Det er da umuligt at vide, det var blot en iagttagelse, jeg siger ikke det er sådan i det færdige produkt derfor brug af blandt spørgsmålstegn og sætningen "virker som om".

ok?

dRxL>
forespørgsel:
Kan man få et P:R mod så man undgår at læse visse brugeres evigt negative udgydelser der synes at gentage sig selv i det uendelige og sjældent (hvis nogensinde) bidrager med noget til den givne diskussion? I så fald ved jeg godt hvem der skal på en sådan liste for mit vedkommende...

Hvad hyler du nu over, jeg har kommenteret en række spil fra E3 idag, og hovedparten har faktisk været positive udover det her og så RE6. Må man kun komme med sine holdninger omkring de spil man synes ser gode ud nu?

Der er forhåbentligt heller ingen der tvinger dig til hverken at læse eller svarer på mine indlæg, så hvad med bare at ignorere mine indlæg og ikke læse dem i stedet for at skrive sådan en omgang bræk og spilde både min, din og sikkert også andre folks tid på det.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 19:42 
Yves Guillemont har lige sagt på gametrailers TV at Watch_Dogs blev vist frem på en PC, men det kommer på PS3, 360 og PC.
TheDukeTheDukeSkrevet 05/06-12 22:33 
Det ser overraskende lovende ud for et Ubispil, jeg håber bare ikke de går samme vej som GTA og føler at de bliver nødt til at fylde byen med sidequests og meningsløst pjat.
dRxL>
Jeg er helt vild med den lille detalje hvor han tager den havarerede bilist ud af hans bil og siger han skal holde sig nede. Bringer os lige et par skridt væk fra super-kynisme og "murder-simulators".

Det ved jeg nu ikke helt, han var åbenbart villig til at ofre en del civile for at tage sit mål ud, så at han bagefter redder en enkelt ud af en bil mens han er under fjendtlig ild virker bare fjollet.
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 22:46 
Ja helt sikkert fjollet/urealistisk, men det var tydeligvis noget udviklerne havde plantet i en ellers meget kynisk sekvens. Kan så godt være at alle spor af den slags er borte i den endelige version, men jeg fik indtryk af at det var noget de ønskede at signalere.
Jeg skyder så dette noget til at være en mere mangefaceteret karakter end de stereotype super-kyniske drabsmaskiner vi er ved at være vant til at skulle døje i computerspil. Kan være jeg fejltolker og overanalyserer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 06/06-12 11:52 
Det ligner noget af det, Deus Ex HE gerne ville være. Ser lækkert ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 07/06-12 19:19 
Interview på RPS: http://www.rockpapershotgun.com/2012/06/07/hackers-paradise-ubisoft-on-watch-dogs/#more-111011

Medmindre de putter noget virkeligt ulækkert DRM på det her, så har de et køb her :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/06-12 21:32 
Hold da ferie, hvor ser dette spil lækkert ud :P ..... SÅ ta' da mine penge nu!! Watch Dogs.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
OlimarOlimarSkrevet 29/04-13 17:54, rettet 29/04-13 18:18 
Hvis man ikke kan vente til senere, er der hermed et link til den nye trailer :) http://www.multiupload.nl/PSD1475WFK Så den tidligere på youtube, men alle links er fjernet til den igen.
Der er et nyt YT link http://www.youtube.com/watch?v=vsDDIZeHDaI&feature=youtu.be
BeanoBeanoSkrevet 20/06-13 15:42 
Jimmy Fallon er tilbage ...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gRxkBVrJWuQ
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/06-13 01:05 
Er det videoen eller kører spillet ad helvede til, når han kører i bilen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/06-13 07:25 
Spillet
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/06-13 17:42, rettet 21/06-13 17:42 
Yderst skuffende må man sige. Håber at det færdige spil kører mindst 30 frames på PS4. Det er ikke noget jeg ville købe til en nextgen maskine som det ser ud nu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/06-13 19:26 
Ja det er bestemt ikke lovende!
enfenenfenSkrevet 21/06-13 19:34 
Ser ikke ud til at køre i nærheden af optimalt. Det samme så også ud til at være tilfældet for Forza 5, da det blev fremvist hos Fallon.

Der er heldigvis længe til release. Så finpudsning af Watch Dogs burde være til at nå. Men jeg vil så tilføje, at jeg ikke er specielt imponeret af grafikken.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/06-13 19:40 

De franskmænd er bare mega små!
SonicSonicSkrevet 21/06-13 23:42 
Hvad mener du?

;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 22/06-13 18:51 
Gameplay og interview....

http://youtu.be/I2zDQCYgboo
enfenenfenSkrevet 23/06-13 06:59 
Ser ud til at være noget mere smooth end videoen længere oppe - heldigvis.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 26/06-13 08:03 
Gametrailsers har en video hvor 3 personer sidder og lægger mærke til alle de fantastiske detaljer i grafikken der blev vist på e3.

I told you so >
Jeg er overbevist om at det ikke er xbox/ps3. Tænk bare på GTAIV, eller hvad vi har set fra GTAV. Der er alt for mange overflade-effekter til at nuværende konsoller har fill-rate nok til det. Ville nok også kræve et bæst af en PC.


Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 26/06-13 10:56 
De er lige lovligt imponeret over små ting.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 26/06-13 11:01 
Det er jeg også, så det har jeg ikke noget problem med.

Det er teknisk meget imponerende med alle de detaljer, og det giver en masse til gameplay'et IMO at man i så høj grad skal aflæse hvad der foregår.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 26/06-13 11:26 
Ingen tvivl om, at der er mange detaljer, men vi taler også om nextgen. Jeg havde været skuffet, hvis det ikke kunne lade sig gøre. Og jeg forventer mere end det.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 26/06-13 11:31 
Det samme her. Bestemt rigtigt pænt (textures, effekter, lys, etc) men PC på max. setting niveau. Ikke overraskende når det er en cross-gen titel (kommer også på PS3/360) og forventer vi ser noget der er langt vildere om et par år.
295 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig